TFT patch 13.18 - poslední půl-set, nový systém předmětů a další změny
i Zdroj: Riot Games
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT patch 13.18 - poslední půl-set, nový systém předmětů a další změny

TFT patch 13.18 - poslední půl-set, nový systém předmětů a další změny | Kapitola 3

Giry

Giry

12. 9. 2023 21:44

Seznam kapitol

1. Systémové změny a nové předměty 2. Artefakty, Radiant a support předměty 3. Traity a jednotky 4. Augmenty

Pravděpodobně poslední poloviční set v historii TFT míří do hry, poté se přejde na systém tří setů za rok. Dočkáme se zcela nového systému předmětů a dalších novinek.

Reklama

Odstraněné traity a jednotky

Tyto traity opouští hru:

  • Shadow Isles
  • Yordles
  • Deadeye

Tyto jednotky opouští hru:

  • Maokai
  • Tristana
  • Viego
  • Kled
  • Teemo
  • Zed
  • Akshan
  • Garen
  • Kalista
  • Lissandra
  • Gwen
  • Lux
  • Urgot
  • Zeri
  • Senna

Traity

Bastion 

  • Základní armor a magic resist: 25/50/95/240 → 20/40/65/125

Bruiser

  • Bonusové maximální HP: 10/40/70% → 10/45/80%

Darkin

  • Nyní má body 1 / 2
    • Darkin (1) Když darkin zemře, jeho zbraň se přenese na nejbližšího spojence a přidá mu svou sílu.
    • Darkin (2) Síla zbraně je o 50% vyšší.
  • Aatrox nyní používá počet uděleného poškození jako rozhodující faktor, pokud jsou od něj dvě jednotky ve stejné vzdálenosti.

Demacia

  • Bonus pro elitní jednotky: Náhodný Radiant předmět ⇒ každá jednotka má nyní 1 specifický Radiant předmět, který dostane vždy.
  • Bonusový armor & magic resist: 5/30/40/100 → 5/15/35/150
  • Počet elitních jednotek: 1/2/4/5 → 1/2/3/5

Freljord

  • Nyní má body 2 / 3
    • Freljord (2) 8% maximálních HP jako true damage a nepřátelům se sníží armor a magic resist o 30% na 10 sekund.
    • Freljord (3) 15% maximálních HP jako true damage a nepřátelé jsou navíc omráčení na 1,5 sekundy.

Gunner

  • AD za stack: 6/14/25% → 6/12/25%

Invoker

  • Nyní má body 2/4/6/8
    • Invoker (8):: Všechny jednotky navíc dostanou 40 AP a 40 many každé 3 sekundy.

Ionia (9)

  • Bonusové duše: 3 → 4
  • Ionia (9) Bonus: 325% → 350%

Juggernaut

  • Redukce poškození: 15-25/25-40/35-50% → 15-25/20-35/30-45%

Multicaster

  • Snížené poškození: 66% → 60%

Noxus

  • Nyní má body 3 / 5 / 7 / 9
  • Noxus jednotky získají 160/300/420/750 HP, 16/30/42/75 AP a AD. Tento efekt je zvýšen o 5% za každého protihráče, kterého jste porazili.

Rogue

  • Rogue (4) rework: Poškození Rogue jednotek uděluje 60% bonusové poškození jako krvácení během 2,5 sekund.

Shurima

  • Nyní má body 2 / 4 / 6 / 9
  • Shurima: Každé 4 sekundy si Shurima jednotky vyléčí 5% maximálních HP. Po osmi sekundách se vybrané jednotky povznesou a získají 20% maximálních HP a 30% attack speed.
  • Shurima (2): Nejsilnější Shuriman se povznese
  • Shurima (4) Všichni Shurimané se povznesou a získají navíc 15% bonus (23% HP a 35% AS)
  • Shurima (6) Jednotky se povznesou na začátku souboje a získají 45% bonus (29% HP a 44% AS)
  • Shurima (9) Jednotky se povznesou dvakrát a získají 75% bonus (2× 35% HP a 53% AS)

Slayer

  • Nyní má body 2 / 4 / 6
  • Slayer jednotky získají 12% Omnivamp a udělují (6/16/36%) bonusového poškození. Tento bonus je dvojnásobný proti jednotkám s méně než 66% HP.

Sorcerer

  • AP: 20/50/80/120 → 25/50/90/135
  • Exploze z maximálních HP: 7/10/12/20% → 7/10/12/15%

Void

  • Baronův Shred a Sunder: 60% → 40%

Zaun

  • Zaun (4): Získáte 2 Chem Mody → Získáte 2 přetížené Chem Mody
  • Zaun (6): Získáte 3 Chem přetížené Chem Mody ⇒ Získáte 5 Chem přetížených Chem Modů
  • Chem mody:
    • Adaptive Implant
      • Přetížený: 60% → 50%
    • Hextech Exoskeleton
      • Rework: Nositel uděluje o 12% více poškození, dostává o 12% méně poškození a každých 5 sekund si obnoví 15% maximálních HP.
      • Přetížený: Nositel je imunní proti CC efektům a léčení se zvýší na 25% maximálních HP.
    • Robotic Arm
      • Přetížený: Útoky a schopnosti nositele udělují o 25% více poškození jako true damage.
    • Shimmer Injector 
      • Attack speed: 25% → 35%
      • Přetížený: léčení: 100% → 80%
      • Přetížený: bonusový attack speed: 400% → 200%
    • Unstable Chemtank
      • HP: 33% → 30%
      • Přetížený: poškození: 35% → 25%
    • Virulent Bioware
      • Rework: Během 3 sekund po použití schopnosti obdrží zasažení nepřátelé a jednotky kolem nich o 18% více poškození.
      • Přetížený: Trvání prodlouženo na 10 sekund a navíc uděluje poškození 3,5% maximálních HP za sekundu.

Jednotky - Tier 1

Cho’Gath 

  • Mana: 30/90 → 20/80
  • Základní poškození schopnosti: 250/335/450 → 270/370/500

Jhin 

  • Nyní je Ionia, Vanquisher
  • Mana: 44/144 → 44/124

Kayle

  • Shred vlny ze schopnosti: 40% → 20%
  • Poškození vlny ze schopnosti: 25/30/45 → 30/40/60

Malzahar

  • Poškození schopnosti: 205/310/460 → 220/330/500
  • Prodleva mezi použitím schopnosti a udělením poškození zkrácena.

Orianna

  • Mana: 50/100 → 40/90

Poppy

  • Nyní je Demacia, Bastion
  • HP: 600 → 700
  • Mana: 90/150 → 40/100
  • AD: 45 → 55
  • Štít ze schopnosti: 310/330/350 → 250/300/350
  • Trvání štítu ze schopnosti: 3 sekundy → 4 sekundy

Samira

  • AD ratio schopnosti: 200/200/210% → 190/190/200%

Jednotky - Tier 2

Ashe

  • Nyní je Freljord, Vanquisher
  • AD: 50 → 55
  • AD ratio schopnosti: 160/160/170% → 160/165/175%

Galio

  • Trvání nabíjení schopnosti: 4 sekundy → 2,5 sekundy
  • Léčení ze schopnosti: 350/400/450 → 300/350/400

Jinx

  • Mana: 0/75 → 10/70

Swain

  • Rework: Swain nyní může získávat manu i během trvání schopnosti. Pokud použije schopnost znovu i když je stále transformován, namísto transformace získá 225/260/385 maximálních HP navíc a udělí 100/160/240 magického poškození do okolních nepřátel.
  • Bonusové HP z původní transformace: 375/450/650 → 325/375/550
  • Poškození za průběžnou aktivaci schopnosti: 35/50/75 → 25/40/60
  • Mana: 50/120 → 60/135
  • Armor a magic resist: 50 → 45

Taliyah

  • Mana: 0/60 → 20/60
  • Poškození z vyhození do vzduchu: 160/240/370 → 180/270/410

Vi

  • Sunder: 40% → 20%
  • Velikost štítu ze schopnosti: 325/350/400 → 350/400/450
  • AD ratio schopnosti: 200% → 250%

Warwick

  • Rework: Když Warwick použije schopnost, namísto zvýšeného léčení získá 100% bonusový attack speed.

Jednotky - Tier 3

Darius

  • Nyní je Noxus, Juggernaut, Vanquisher
  • AD: 70 → 60
  • Attack speed: 0,75 → 0,7
  • AD ratio schopnosti: 350% → 300%
  • Základní poškození schopnosti: 100/120/150 → 55/80/110

Ekko

  • Poškození schopnosti: 300/450/675 → 270/405/610

Jayce

  • Mana: 40/120 → 30/100
  • Poškození schopnosti: 240/240/250% AD → 255/255/265% AD
  • Attack speed pro spojence: 20/25/30% → 15%
  • Attack speed pro Jayce: 20% → 30/40/50%

Rek’Sai

  • Nyní je Void, Bruiser, Slayer
  • AD: 65 → 60
  • Armor a magic resist: 40 → 45
  • Attack speed: 0,7 → 0,75
  • AD ratio schopnosti: 315% → 290/290/300%
  • Hranice pro silnější schopnost: 70% → 66% (jako Slayer jednotky)
  • Schopnost už neuděluje bonusvé poškození během silnější verze. Nepřátelé s HP menšími než 66% obdrží standardní poškození konvertované na True damage.
  • Animace schopnosti byla výrazně zrychlena, pokud Rek'Sai neproskočí cílem.

Taric

  • Štít nyní převádí pouze 50% uděleného poškození do spojenců v okolí.
  • Velikost štítu: 550/650/750 → 500/580/680

Vel’Koz

  • Poškození schopnosti: 230/345/560 → 250/375/600

Jednotky - Tier 4

Aphelios

  • Nyní je Targon, Gunner
  • Armor a magic resist: 30 → 25
  • AD: 65 → 60
  • Range: 5 → 4 (Odstraněno Deadeye)
  • Attack speed: 0,8 → 0,75
  • AD ratio schopnosti Chakram: 10/10/30% → 6/6/15%
  • Léčení schopnosti Chakram: 50% → 75%
  • AD ratio schopnosti Moonblast: 200/200/550% → 240/240/750%
  • Mana: 70/120 → 50/100

Kai’Sa

  • Mana: 30/125 → 40/120

Nasus

  • Attack Speed: 0,65 → 0,7
  • Armor & MR: 60 ⇒ 50
  • Ukradené AD pomocí schopnosti: 10% → 8%
  • Ukradené resistence pomocí schopnosti: 5/5/30 → 4/4/20
  • Počet okradených nepřátel pomocí schopnosti: 4/5/9 → 4/5/7
  • AD ratio zesílených úderů pomocí schopnosti: 350/350/700% → 380/380/700%

Sejuani

  • HP: 1000 → 1100

Shen

  • Redukce poškození z Ionia bonusu: 9% → 8%
  • Mana: 70/150 → 90/170
  • Velikost štítu ze schopnosti: 350/450/2000 → 300/400/2000

Jednotky - Tier 5

Aatrox

  • HP: 1100 → 900
  • Armor a magic resist: 70 ⇒ 60
  • Darkin omnivamp: 15% → 20%
  • Nyní benefituje z traitu Darkin, i když je naživu

Bel’Veth

  • AD ratio schopnosti: 65% ⇒ 70%
  • True damage schopnosti: 18/30/50 ⇒ 18/30/100
  • Tříhvězdičkové Bel'Veth nyní přidá transformace značně více attack speedu.

K’Sante

  • Mana: 0/60 → 0/70
  • Armor a magic resist: 60 → 50

Heimerdinger

  • Nyní je Piltover, Technogenius
  • Vylepšení turretu:
    • Shrink Module - Sunder a Shred: 40/50/70% → 20/30/50%
    • Shrink Module - Trvání zmenšení: 6 sekund → 4 sekundy
    • Mechano-Swarm - hoření: 1/2/3% → 1/1/2%
    • Mechano-Swarm - poškození raket: 50/80/120 → 50/120/120

Ryze

  • (Zaun Portal) Shred & Sunder: 40% → 20%
  • (Zaun Portal) Poškození: 110/200/2006 → 125/230/2006

Sion

  • HP: 1000 → 900
  • Amor a magic resist: 60 → 65
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama