i
Zdroj: Riot Games
TFT patch 13.15 - rework Piltoveru a velké úpravy Ryze | Kapitola 2
Seznam kapitol
V aktualizaci 13.15 došlo k několika klíčovým úpravám. Morellonomicon například nevyžaduje magické poškození, Piltover byl zcela přepracovaný a Ryze bude silnější ve všech formách.
Traity
Bastion
- Armor a magic resist: 20/50/100/240 → 25/55/100/240
Noxus
- Zvýšení statů za stack: 10% → 5%
- Maximální zvýšení statů: 70% → 35%
- 3 Noxus: 160 HP/16% AP a AD → 170 HP/17% AP a AD
- 6 Noxus: 300 HP/30% AP a AD → 340 HP/34% AP a AD
- 9 Noxus: 500 HP/50% AP a AD → 600 HP/60% AP a AD
Rogue
- Poškození krvácením: 40% → 50%
- Logika skoku Rogue jednotek byla upravena, aby se konzistentně přesouvali ke správnému cíli.
Piltover
- Nyní při výhře dostanete jak sílu pro T-Hexe, tak kořist. T-Hexova síla byla výrazně snížena.
- T-Hex už nejde prodat pro získání lootu.
- T-Hex už nezačíná s 1 nabitím.
- Tabulka lootu byla upravena
- T-Hex: základní armor a magic resist: 15 → 25
- T-Hex: Armor a magic resist za stupeň síly: 2 → 1
- T-Hex: HP za stupeň síly: 65 → 45
- T-Hex má nyní nové zlomové úrovně:
- Síla 20: Dvouhvězdičkový T-Hex a odemknuta schopnosti Hextech Breath
- Síla 40 Power: Tříhvězdičkový T-Hex
- Síla 80 Power: Čtyřhvězdičkový T-Hex
- Úroveň hvězdiček nyní slouží pouze jako vizuální indikátor jeho síly pro lepší přehlednost.
- Předmět s T-Hexovým nabitím nyní uvádí odhadovanou hodnotu kořisti v případě výhry.
- Předmět s T-Hexovým pokrokem už nezobrazuje odhadovanou hodnotu kořisti v případě T-Hexova prodeje, protože ho už nelze prodat.
- Piltover (6) Průměrná hodnota kořisti byla zvýšena.
Slayer
- Hranice pro posílení: 60% → 66%
Technogenius
- Goldinator - hranice pro zabití: 10% → 12%
Void
- Mana Rift Heralda: 60/120 → 80/120
- Základní HP Rift Heralda: 950 → 1050
- Multiplikátor HP Rift Heralda ve fázi 3: 0,85× → 0,8×
- Multiplikátor HP Rift Heralda ve fázi 5: 1,15× → 1,2×
- Multiplikátor HP Rift Heralda ve fázi 6 a vyšší: 1,25× → 1,3×
- Základní HP Barona: 1100 → 1250
- Multiplikátor HP Barona ve fázi 4: 0,85× → 0,9×
- Multiplikátor HP Barona ve fázi 6: 1× → 1,15×
Zaun
- První Zaun mod bude nyní vždy ofenzivní (Robotic Arm, Virulent Bioware) nebo hybridní (Adaptive Implant, Shimmer Injector). Druhý mod bude vždy hybridní nebo defenzivní (Unstable Chemtank, Hextech Exoskeleton). Nemůžete získat dva hybridní mody. Třetí mod bude vždy ze zbývající kategorie.
- Mody mohou být odstraněny z jednotek jejich posazením na střídačku.
Augmenty
On a Roll
- Nyní přidává navíc 2 zlata.
Risky Moves
- Zlato: 35 → 30
Medium-End Shopping
- Dočasně odstraněno
A Cut Above
- Šance na získání zlata: 40% → 33%
Built Different II
- HP: 180/240/300/360 → 200/275/350/425
Dedication
- Počet jednotek ze stejného traitu nutných k získání emblemu: 5 → 4
Multicaster Heart
- Odstraněno.
Parting Gifts
- Nyní vždy upřednostní kompletní předměty před komponenty.
Perfected Repetition
- Nyní se stackuje i s vícenásobným použitím schopnosti Multicasterů
- AP za stack: 10 → 5
- Maximální AP: 60 → 70
Ravenous Hunter
- Maximální hodnota bonusů: 50 → 40
The Boss
- Hodnota HP při kterých jde Sett dělat sed-lehy: 40% → 60%
- Obnovené HP za každý sed-leh: 15% → 10%
- Attack speed a AP za každý sed-leh (maximálně 4): 35% → 40%
Three’s Company
- Nyní počítá pouze unikátní šampiony.
Two Healthy
- Nyní počítá pouze unikátní šampiony.
- HP: 111 → 100
Spectral Supplies
- Dočasně odstraněno.
Stable Evolution
- Bonusové HP: 70 → 60
- Bonusové AD a AP: 7% → 6%
Noxus Crown
- Přidá Infinity Edge → Přidá Sparring Gloves
Shadow Isles Crown
- Přidá Statikk Shiv → Přidá Tear of the Goddess
Challenger Crown
- Přidá Rapid FireCannon → Přidá Hand of Justice
Demacia Crown
- Přidá Gargoyle’s Stoneplate → Přidá Guinsoo’s Rageblade
Shurima Crown
- Přidá Bloodthirster → Přidá Protector’s Vow
Slayer Crown
- Přidá Bloodthirster → Přidá Titan’s Resolve
Juggernaut Crown
- Přidá Titan’s Resolve → Přidá Bloodthirster
Piltover Crown
- Přidá Zeke’s Herald → Přidá Giant Slayer.
Augmenty legend
Lee Sin - On a Roll
- Nahrazeno autgmentem Bronze Ticket.
Pumping Up III
- Základní attack speed 10% → 12%
It Pays To Learn II
- XP a zlato: 18 → 16
It Pays To Learn III
- XP a zlato: 24 → 20
Seeing Double I
- Zlato: 1 → 2
Seeing Double II
- Zlato: 8 → 10
Seeing Double III
- Zlato: 3 → 4
Small Forge
- Zlato: 6 → 4
Medium Forge
- Zlato: 10 → 7