TFT patch 13.14 přináší nový herní mód a konečně posiluje Zeri
i Zdroj: Riot Games
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT patch 13.14 přináší nový herní mód a konečně posiluje Zeri

TFT patch 13.14 přináší nový herní mód a konečně posiluje Zeri | Kapitola 2

Giry

Giry

18. 7. 2023 21:25

Seznam kapitol

1. Event a kosmetické doplňky 2. Systémové změny a traity 3. Jednotky 4. Augmenty 5. Předměty a drobné změny

Přichází event Choncc Dome a s ním také nový herní mód. Došlo také na posílení mnoha jednotek a augmentů.

Reklama

Systémové změny

Elder Dragon

  • HP: 10000 → 12000

Orby z PvE kol

  • Z Krugů, Vlků a Raptorů nyní spadnou vždy alespoň 2 orby.

Tréninková figurína

  • AD: 0 → 50 (kvůli traitům jako Deadeye, Rogue apod…)
  • Nyní se objeví v ukazateli poškození.

Portály

  • Yuumi's Zoom Zone: REWORK - Když si koupíte XP, získáte 2 navíc.
  • Petricite Forest: REWORK - Začnete hru se třemi kovadlinami s komponenty.
  • Augment What The Forge už nelze vzít v portálu Noxkraya.
  • Cena rerollu u dračího pokladu ve Warlord's Palace: 2 → 1

Nejsilnější jednotka

  • Kritéria k určení nejsilnější jednotky: Jednotka, která má nejvíce předmětů, je určena jako nejsilnější. V případě remízy je to jednotka, která byla na hrací desku přidaná jako poslední.

Mana Reave

  • Zvýšená maximální mana: 30% → 35% (týká se Ahri, Freljordu a předmětu Shroud of Stillness)

Traity

Darkin 

  • Respawn : 5 sekund → 4 sekundy

Deadeye 

  • Bonusové poškození: 20/65/140% → 25/70/150%

Demacia 

  • Armor a MR: 5/20/50/100 → 5/25/60/125

Multicaster

  • Opravená chyba: bonusové seslání schopností má nyní správně sníženou efektivitu o 60% namísto 50%

Piltover

  • Poškození Hextech Breath T-Hexe: 360 → 325
  • T-Hex už nemůže být prodán na začátku nakupovací fáze, než získá svou sílu.
  • T-Hex už u sebe nemá poletující text, když získává sílu.

Rogue

  • Rogue 4: Poškození krvácením: 30% → 40%
  • Rogue jednotky jsou nyní dočasně imunní vůči CC efektům během skoků.
  • Rogue jednotky už nepřeruší svůj skok, pokud se aktivuje během animace sesílání, které zabraňuje pohybu.

Shadow Isles

  • Trvání štítu: 12 sekund → 15 sekund
  • Opravena chyba: Pro spuštění Spectral formy se nyní počítá všechno poškození namísto poškození pouze z útoků
  • Počet instancí poškození na zapnutí Spectral formy: 8 → 10

Slayer

  • Omnivamp: 15 ⇒ 12%
  • Hodnota nepřátelských HP pro zvýšené poškození: 75% → 60%

Strategist

  • AP: 20/30/50/70 → 15/25/40/60

Technogenius

  • BUGFIX: Mechano-Swarm upgrade nyní ubírá správný počet DoT poškození
  • Mechano-Swarm - poškození z raket: 50/100/175 → 50/80/120
  • Shrink Module snížené resistence: 40/60/70% → 40/50/70%

Void

  • Remora - základní AD: 70 → 55
  • Rift Herald - základní HP: 900 → 950
  • Rift Herald - poškození schopností Void Charge: 180 → 240
  • Baron - základní HP: 1000 → 1100

 

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama