TFT 12.6 Patch notes
Po dlouhém čekání jsou tu opět patch notes!
Plánovaná (téměř) měsíční pauza od aktualizací je za námi a my se tak můžeme pomalu ponořit do objevování nové mety, která možná po patchi přijde. Mění se totiž Augmenty, AD šampioni, no a mimo to dostaneme i nové klávesové zkratky. Pojďme se na to spolu vrhnout!
Obsah
Změna uživatelského rozhraní
Do hry byly přidány nové klávesové zkratky, které můžete využít. Pokud by vám nevyhovovaly, dají se změnit na jiná tlačítka v nastavení.
- Tab: Otevře rekapitulaci zápasu
- A: Otevře levý panel protivníka
- S: Prochází/rotuje mezi uděleným poškozením, léčením a obdrženým poškozením
Velké změny
Augmenty
- Už vám nemohou být nabídnuty 3 ekonomické Augmenty v jednom kole
- Čas na výběr prvního Augmentu: 45 → 43 sekund
- Čas na výběr druhého a třetího Augmentu: 60 → 58 sekund
- Čas na výběr Augmentů v Hyper Rollu: 35 → 33 sekund
Electrocharge
- Poškození tohoto Augmentu nyní škáluje s fází hry. (začíná ve stage 2, maximum na stage 5 = Hyper Roll stage 8)
- Electrocharge I: 60 → 50/65/80/95
- Electrocharge II: 90 → 75/95/115/135
- Electrocharge III: 120 →90/120/150/180
Luden's Echo
- Poškození tohoto Augmentu nyní škáluje s fází hry. (začíná ve stage 2, maximum na stage 5 = Hyper Roll stage 8)
- Luden's Echo I: 100 → 70/90/110/130
- Luden's Echo II: 150 → 100/125/150/175
- Luden's Echo III: 200 → 140/180/220/260
Innovator Heart
- Tier: Stříbrný → Zlatý
Innovator Soul
- Odebráno
Share the Spotlight (Socialite)
- Procenta bonusových statistik: 125 % → 100 %
So Small (Yordle)
- Tier: Stříbrný → Zlatý
- Šance se vyhnout 25 % → 30 %
- Nyní zmenšuje vaše yordly.
Třídy a původy
Enforcer
- (2/4) buff se mění na (3)
- Doba trvání omráčení: 3 sekundy → 4 sekundy
Hextech
- Nové: Nyní se zvětšuje s počtem Augmentů v Hexcore.
- Bonusový štít a magické poškození za Augment: 20 %
- Základní štít: 120/170/340/600 → 100/150/300/400
- Základní magické poškození: 15/30/60/120 → 15/25/50/80
Snížení AD
Caitlyn
- AD: 50 → 45
Illaoi
- AD: 70 → 60
Nocturne
- AD: 50 → 45
Twitch
- AD: 50 → 45
Camille
- AD: 50 → 45
Corki
- AD: 65 → 55
Quinn
- AD: 60 → 55
Rek’Sai
- AD: 60 → 55
Swain
- AD: 45 → 40
Talon
- AD: 50 → 45
Warwick
- AD: 50 → 45
Zyra
- AD: 50 → 40
Ekko
- AD: 65 → 55
Gangplank
- AD: 75 → 65
Gnar
- AD: 70 → 60
Lucian
- AD: 60 → 55
Miss Fortune
- AD: 60 → 55
Senna
- AD: 70 → 60
Vex
- AD: 50 → 45
Zac
- AD: 70 → 60
Alistar
- AD: 100 → 90
Draven
- AD: 75 → 70
Irelia
- AD: 80 → 70
Jhin
- AD: 90 → 85
Kha'Zix
- AD: 90 → 85
Sivir
- AD: 70 → 60
Vi
- AD: 80 → 70
Jayce
- AD: 90 → 85
Jinx
- AD: 88 → 80
Tahm Kench
- AD: 80 → 70
Zeri
- AD: 85 → 75
Šampioni: Tier 1
Caitlyn
- Rychlost útoků: 0,75 → 0,8
Tier 2
Quinn
- Poškození schopnosti: 200/300/700 → 200/300/650
- Doba trvání odzbrojení ze schopnosti: 2/2,5/3 → 1,5/2/2,5
Swain
- Poškození schopnosti: 225/300/450 → 250/350/500
- Léčení ze schopnosti: 225/250/350 → 250/300/350
Warwick
- Léčení z on-hit na schopnosti: 35/50/75 → 35/45/65
Tier 3
Malzahar
- Nerf maximální many: 30/60 → 50/80
- Rychlost útoků: 0,65 → 0,7
- Poškození schopnosti: 600/825/950 → 650/900/1025
Tier 4
Irelia
- Nerf maximální many: 0/30 → 0/40
- Základní poškození schopnosti: 75/100/600 → 60/90/550
Tier 5
Galio
- Základní poškození schopnosti: 150/225/9001 → 125/175/9001
- Škálování maximálního zdraví ze schopnosti: 6 % → 8 %
- Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1/1,5/10 → 1,5/1,5/10
Jayce
- (Ranged) Škálování AD 3 útoků posílených schopností: 170/180/500 → 170/175/500
- (Ranged) Bonusové AD: 45/70/1000 → 45/60/500
Silco
- Doba trvání buffu ze schopnosti: 6/6/6 → 6/7/10 sekund
- Poloměr exploze jednotky po buffu je nyní dvakrát tak velký při 3-hvězdičkové verzi Silca.
Zeri
- Oprava chyby: Zeri už se nezastavuje při 1,0 rychlosti útoků
- Bonusové (pasivka) on hit magické poškození za kulku: 11/22/44 → 10/20/40
Předměty
Edge of Night
- Jednotky v Stealth efektu nyní mohou útočit a sesílat schopnosti.
Menší změny
Augmenty
Component Grab Bag
- Už vám nemůže dát 3 stejné komponenty.
Cybernetic Shell I/II/III
- Brnění: 30/45/60 → 25/35/50
Golden Egg
- Přidán předmět Tactician’s Crown k dropu 100 zlaťáků. Zlaťáky však sníženy na 75.
Golden Ticket
- Šance na reroll zdarma: 40 % → 45 %
High End Shopping
- Bonusové zlaťáky: 5 → 8
Lifelong Learning
- Bonusové AP při přežití kola: 2 → 3
Rich Get Richer
- Počáteční zlato: 12 → 14
Sharpshooter (Twinshot)
- Snížené poškození odražené střely: 60 % → 66 %
Smoke Bomb (Assassin)
- Hranice zdraví pro aktivaci: 60 % → 70 %
Tiny Titans
- Už není dostupný ve fázi 4-6
Titanic Force
- Bonusové škálování AD z maximálního zdraví: 3 % → 2,5 %
Woodland Trinket
- Zdraví klona: 300 → 360
Radiant Relics, Golden Egg, Future Sight
- Týmový bonus k rychlosti útoků z předmětu Mistral (Radiant Zephyr): 20 % → 10 %
Třídy a původy
Innovator
- Mechanical Scarab, Reflective Barrier – snížení poškození: 25% → 20%
- Mechanical Bear, Power Surge – buff spojeneckého AD a AP: 20 → 15
Šampioni: Tier 1
Ezreal
- Posílení rychlosti útoků po každém seslání kouzla: 20% → 18%
Tier 2
Corki
- Poškození schopnosti: 200/260/333 → 190/245/315
Rek’Sai
- Buff maximální many: 60/90 → 60/80
Sejuani
- Zdraví: 750 → 850
Tier 3
Vex
- Štít ze schopnosti: 550/700/900 → 500/650/850
Zac
- Snížení poškození ze schopnosti: 50% → 60%
Tier 4
Draven
- Poškození schopnosti: 120/150/400 → 100/125/400
Double Up
Posily
- Posily nezapočnou odpočet času “odletu” na druhou desku, dokud neuběhlo minimálně 7 sekund zápasu.
Poškození hráče
- Upraven výpočet poškození hráče; výsledkem je malé snížení poškození hráčů.
Třídy
- Pokud hráč Mercenary třídy a jeho partner oba prohrají v jednom zápase, kostky budou mít o trochu více štěstí. Jestliže partner Mercenary hráče vyhraje, kostky nemají více štěstí, ale stane se tak v dalším PvP kole. Kostky se resetují při každém novém kole.
Mobilní verze
- Augmenty jsou nyní viditelné v závěrečné obrazovce po hře.
Opravy chyb
- Renatin jed by nyní měl vždy správně zmizet, jestliže zemře.
- Útoky Luciana a Corkiho mohou nyní kriticky zasáhnout, pokud je aktivní Sharpshooter Augment.
- Schopnosti už nebudou kriticky zasahovat bez Jeweled Gauntlet s Innovator 7 drakem.
- The True Justice (Enforcer) Augment se vrátil.
- Irelia a Kha’zix už nebudou zasahovat nezasažitelné jednotky svými schopnostmi.
- Corkiho kouzlo už nevyletí do prázdna, ale najde si nový cíl, pokud původní už zemřel.
- Double Trouble bude nyní dávat vždy 2-hvězdičkové jednotky, i pokud už nezbudou žádné v obchodě.
- Dragon’s Claw se už neaktivuje po prvním zasažení schopností Talona.
- Tahm Kench bude správně plivat ven nebo jíst nepřítele, když sám zemře.
- Double Up: Voracious Appetite bonus – Mutant jednotky už nebudou dostávat bonus od svých padlých spolubojovníků, pokud není Mutant buff aktivní.