TFT 12.20 Patch notes
Je libo Chibi Ashe?
Vítejte u aktualizace 12.20! V minulém týdnu jsme se sice dočkali mid-patche, balančních změn však bylo do šampionátu potřeba více. Dneska se tedy změny dotknou např. Augmentů a také se můžeme těšit z nového kosmetickéh obsahu.
Obsah
Kosmetický obsah
Chibi Dragomancer Ashe
- Dostupná jako vzácná (2% šance, garantována při 61. otevření) postavička z Dragonmancer Archer vajíček. Pokračuje v #DiesofCutscene se svým finisherem v podobě explozivního šípu. Každé z vajíček je dostupné za 390 RP, kde kromě Ashe můžou padnout náhodné Malé Legendy ze starších sérií (kromě Mythiců a exkluzivních kousků z Passů).
Chibi Ashe
- Komu by stačila “obyčejná” Ashe s boom efektem se bude nacházet v obchodě bez vajíček – tedy přímo za 1900 RP.
Systém
Modré orby
- Padání 5 zlaťáků z modrého orbu bylo odebráno.
Treasure Dragon
- Několik vzácných případů pro extrémní odměny od Treasure Dragona bylo sníženo na o něco menší extrém.
Připnuté ukazatele zdraví
- Ukazatele zdraví jednotek nyní zůstanou na obrazovce, i když postavy zrovna bojují úplně v horní části desky.
Velké změny
Třídy a původy
Cavalier
- Brnění a odolnost vůči magii: 30/45/60/75/110 → 35/50/65/85/110
Dragonmancer
- Bonusové AP: 20/35/50/70 → 25/40/50/70
Guild
- Rychlost útoků (Twitch): 13% → 11%
- Omnivamp (Emblem): 4% → 3%
- Násobitel: 100/110/120/130/140/150/165/180% → 100/110/120/130/140/150/160/175%
Jade
- Rychlost útoků ze sochy: 10/30/55/88% → 10/22/55/88%
Ragewing
- Rychlost útoků: 50/100/150/250% → 50/100/150/275%
- Omnivamp: 15/30/45/75% → 15/30/45/85%
Jednotky: Tier 1
Senna
- Mana buff: 30/90 → 15/75
- Bonusové magické poškození ze schopnosti: 300/450/600 → 300/450/650
Tier 2
Zac
- Poškození schopnosti dle procenta maximálního zdraví: 5/6/7% → 10/12/18%
Tier 3
Nomsy
- Poškození schopnosti: 210/300/480 → 190/270/420
Evoker Nomsy
- Lulu – buff rychlosti útoků ze schopnosti: 30/40/60% → 40/50/70%
Cannoneer Nomsy
- Tristana – Rychlost útoků: 0,7 → 0,75
- Nomsy – bonusové AD z přátelství s Tristanou: 30/45/70 → 35/50/80
Rengar
- Mana nerf: 60/120 → 70/140
- Závislost schopnosti na AD: 255/265/275% → 240/245/275%
Volibear
- Mana buff: 0/60 → 0/40
Tier 4
Daeja
- Poškození schopnosti: 250/350/1600 → 250/335/1350
Pantheon
- Poškození schopnosti: 100/150/700 → 75/110/700
Sohm
- Poškození odpálením Tideblossom: 300/420/1500 → 285/400/1400
Sy’fen
- Nerf maximální many: 90/160 → 100/170
Tier 5
Ao Shin
- Mana: 0/175 → 0/190
Zoe
- Mana: 30/100 → 40/110
Terra
- Zdraví: 1200 → 1050
Augmenty
Beast’s Den (Shapeshifter)
- Rychlost útoků a pohybu: 35% → 25%
Built Different
- Už vám nemůže být nabídnuto několik Tierů toho Augmentu.
Cutthroat
- Odebráno
Darkflight Crown
- Namísto Protector’s Vow nyní uděluje Titan’s Resolve.
Double Trouble
- Bonus k AD, AP, brnění a odolnosti vůči magii: 22/33/44 → 20/30/40
- Už vám nemůže být nabídnuto několik Tierů toho Augmentu.
Gadget Expert
- Bonusové true poškození pro předměty s napřímo způsobovaným poškozením: 33% → 25%
Jade Crest
- Odebráno
Mage Crown
- Namísto Sylase nyní uděluje Lux.
Personal Training
- Namísto Olafa nyní uděluje Jaxe.
Portable Forge,
- The Collector – šance na zlaťáky: 50% → 40%
- Infinity Force – statistiky: 30 → 25
- Zhonya’s Paradox – AP: 50 → 40
Preparation
- Nové: Šampioni nyní začínají s 1 stackem
- Zdraví za každý stack: 30/45/60 → 25/35/50
- AD a AP za stack: 5/7/10 → 4/5/8
Scoped Weapons II
- Už neposkytuje 10 % k bonusové rychlosti útoků.
Think Fast
- Už není nabízeno ve fázi 2-1.
Menší změny
Třídy a původy
Assassin
- Šance na kritický zásah: 20/40/75% → 20/50/75%
Cannoneer
- Závislost schopnosti na AD: 150/250/450% → 150/275/450%
Darkflight
- Bonusové zdraví: 500/750/1000/1800 → 500/750/1000/1600
Guardian
- Štít dle procenta maximálního zdraví: 25/40/70/125% → 25/40/80/130%
Jednotky: Tier 1
Ezreal
- Poškození schopnosti: 200/275/375 → 200/275/415
Karma
- Poškození schopnosti: 210/280/420 → 210/280/400
Nasus
- Poškození schopnosti: 70/100/185 → 70/100/205
Wukong
- Závislost schopnosti na AD: 185/200/230% → 185/200/250%
Tier 2
Lillia
- Poškození schopnosti: 215/275/350 → 215/275/370
- Bonusové poškození schopností ve středu oblasti: 190/240/320 → 190/240/340
Lux
- Poškození prvním zásahem schopnosti: 325/400/500 → 325/410/525
- Poškození sekundárním zásahem schopnosti: 175/200/230 → 175/210/240
Kai’Sa
- Poškození projektilem ze schopnosti: 40/60/85 → 40/60/90
Tier 3
Nunu & Willump
- Poškození schopnosti: 350/500/800 → 350/500/925
Rakan
- Síla štítu ze schopnosti: 230/350/550 → 230/350/650
Seraphine
- Poškození útokem ze schopnosti: 20/35/70 → 20/35/65
Sylas
- Síla štítu ze schopnosti: 365/415/475 → 365/415/525
Tier 4
Graves
- Závislost schopnosti na AD: 65/65/170% → 65/65/145%
Hecarim
- Poškození schopnosti: 150/250/1000 → 150/250/1200
Jayce
- Základní léčení ze schopnosti: 150/210/375 → 150/210/550
- Sekundární magické poškození ze schopnosti: 125/175/500 → 125/175/650
Nilah
- Poškození schopnosti: 130/200/1000 → 130/200/700
Shi Oh Yu
- Snížení poškození Jade formy: 20/25/50% → 20/25/40%
Swain
- Poškození schopnosti: 85/120/600 → 90/130/600
Xayah
- Poškození každým pírkem při návratu schopnosti: 13/20/60 → 13/20/75
Tier 5
Shyvana
- Poškození schopnosti: 80/150/500 → 80/150/1500
- Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,25 → 1,25/1,25/10 sekund
Terra
- Závislost schopnosti na brnění a odolnosti vůči magii: 150/200/4000% → 150/200/2500%
Zoe
- Schopnost – bonus k brnění a odolnosti vůči magii Kayliny schopnosti: 20/40/500 → 20/40/1000
- Schopnost – trvání bonusu k rychlosti útoků z Janniny schopnosti: 5 → 5/5/30
Předměty
Zz’Rot Portal
- Už nemá maximální dosah taunt efektu na 4 pole. Nyní vyprovokuje k útoku na nositele všechny jednotky v dosahu.
Módy
Hyper Roll
- Augment Preparation
- Maximální stacky: 4 → 3
- Zdraví za stack: 40/60/80 → 35/50/70
- AD a AP za stack: 6/9/13 → 5/7/10
Mobilní verze
- V mobilní verzi je k dispozici chat v seznamu přátel!
Opravy chyb
- Opraven překlep v Jaxově popisku.
- Pokud je ve více řadách stejný počet jednotek, bude si z nich Zyra vybírat náhodně, místo aby si v každém boji zvolila nejvzdálenější nebo nejbližší řadu.
- Jaycovi se už nebude stávat, že nezíská odolnosti ze své schopnosti, pokud úvodní seslání nikoho nezasáhne.
- Shyvaně se už nebude stávat, že nedokáže seslat schopnost, když má dosah útoků 2+. K seslání jí nyní stačí, aby byli nepřátelé v dosahu její schopnosti (asi 4 pole).
- Chyba, která byla posledně opravena, byla zase navrácena – konkrétně Cannon shot u třídy Cannoneer, aby fungoval správně s Celestial Blessing.