
TFT 12.14 Patch notes
Mění se všechny AD hodnoty ve hře.
Riot se dál trápí s hodnotami AD, v dnešním patchi se pokusil tyto problémy vyřešit.
Obsah
Systémové změny
- Zabití golemů ve fázi 2-7 nyní poskytne hráči vždy alepsoň jeden předmět.
- Při výběru z Tome of Traits, Ornnových předměty a Radiant předmětů se nyní zobrazuje časovač, aby hráči věděli, kolik času ještě mají na výběr.
Velké změny
Třídy
Cavalier
- Armor a Magic Resist při výpadu změněn: 40/60/80/100 → 35/65/95/125
Dragonmancer
- Základní AP zvýšeno: 15/35/60 → 18/40/70
Guild
- Základní AD bonus od Talona snížen: 10 → 5
Legend
- AP ze zkonzumované jednotky sníženo: 40% → 30%
Mirage
- Executioner
- Úroveň HP pro kritický zásah zvýšena: 25/50/75/100% → 50/65/80/100%
- Bonusové kritické poškození sníženo: 35/40/45/50% → 20/30/40/50%
- Spellsword
- AP za každý základní útok zvýšeno: 6/9/12/16 → 6/10/14/18
Tempest
- Poškození do maximálních HP změněno: 10/20/30/45% → 5/20/35/50%
Warrior
- Šance na silnější útok zvýšena: 33% → 50%
- AD ratio pro silnější útok sníženo: 120/220/420% → 80/175/325%
Jednotky – Tier 2
Nami
- Léčení schopnosti sníženo: 275/300/325 → 175/200/225
- Poškození schopnosti zvýšeno: 100/150/200 → 150/200/250
Jednotky – Tier 3
Anivia
- Mana změněna: 45/90 → 40/80
Jednotky – Tier 5
Aurelion Sol
- HP zvýšeny: 900 → 1000
- Mana změněna: 40/90 → 0/60
- Poškození schopnosti zvýšeno: 350/475/5000 → 400/700/5000
- Čas, po kterém se schopnost zvětší, snížen: 20 sekund → 15 sekund
- Bonusové poškození po 15 sekundách sníženo: 50% → 33%
Ao Shin
- HP zvýšeny: 900 → 1000
- Poškození schopnosti sníženo: 240/400/2500 → 210/400/2500
- Redukce many zasaženého cíle snížena: 20 → 10
Shyvana
- HP sníženy: 1200 → 1000
- Armor a Magic resist zvýšeny: 55 → 70
- Plamenný dech nyní uděluje přesné magické poškození (dříve procenta maximálních HP).
- Poškození: 1200/1800/30000
- Shyvana je nyní imunní proti CC efektům během letu.
Zoe
- Mana změněna: 50/100 → 30/100
- Poškození Final Spark sníženo: 425/650/9001 → 375/575/9001
- HP Daisy zvýšeny: 1600/2600/10000 → 1600/2800/25000
- Poškození Shockwave od Daisy sníženo: 750/1500/10000 → 500/1000/10000
Předměty
Deathblade
- AD sníženo: 40/60/80 → 35/50/65
Luminous Deathblade (Radiant)
- AD sníženo: 60/90/120 → 50/75/100
Morellonomicon
- AP zvýšeno: 30 → 50
More More-ellonomicon (Radiant)
- AP zvýšeno: 50 → 80
Thief’s Gloves
- Šance na lepší kombinaci předmětů od úrovně 6 byla zvýšena.
Augmenty
Cruel Pact
- Zakoupení 4 zkušeností nyní stojí 6 HP, ale každé kolo si obnovíte 3 HP.
Devastating Charge
- Základní poškození zvýšeno: 75 → 85
Gadget Expert
- Bonusové poškození sníženo: 40% ⇒ 33%
Gear Upgrades
- Základní bonus zvýšen: 200% → 250%
Heroic Presence
- Poškození z maximálních HP zvýšeno: 6% → 7%
Luden's Echo
- Poškození Luden's Echo I změněno: 60/80/100/120 → 40/70/100/130
- Poškození Luden's Echo II sníženo: 85/110/135/160 → 55/90/125/160
- Poškození Luden's Echo III sníženo: 120/160/200/240 → 90/140/190/240
Ricochet
- Poškození po odrazu sníženo: 50% → 33%
Reckless Spending
- Nyní posílí kromě Shimmerscale šampionů také jednotky držící Shimmerscale předmět.
- Bonusové poškození sníženo: 50% → 40%
Assassin Crown
- Místo Infinity Edge přidá Hand of Justice.
Cavalier Crown
- Místo Sunfire Cape přidá Redemption.
Guardian Crown
- Místo Gargoyle Stoneplate přidá Sunfire Cape.
Revel Crown
- Už nepřidává žádný přdmět (dříve Statikk Shiv).
Scalescorn Crown
- Místo Giant Slayer přidá Hand of Justice
Shimmerscale Soul
- Místo Kayna přidá Volibeara.
Tempest Crown
- Místo Hand of Justice přidá Statikk Shiv.
Menší změny
Třídy
Astral (9)
- Frekvence Orbu s předmětem uvnitř zvýšena: 30% → 75%
Guardian
- HP přepočet štítu zvýšen: 30/45/65 → 30/50/75%
Jade
- Attack speed ze sochy změněn: 20/40/60/100% → 15/40/70/200%
Revel
- Poškození rachejtlí změněno: 130/160/210/280 → 110/150/210/290
Scalescorn
- Bonusové magické poškození zvýšeno: 15/50/100% → 15/50/125%
Jednotky – Tier 2
Ashe
- Attack speed snížen: 0,75 → 0,7
- Mana změněna: 50/100 → 40/90
Jednotky – Tier 3
Illaoi
- HP sníženy: 800 → 750
Sylas
- Mana změněna: 60/120 → 60/130
Jednotky – Tier 4
Idas
- Redukce poškození ze schopnosti zvýšena: 35/50/300 → 35/55/300
- Léčení ze schopnosti zvýšeno: 450/550/2500 → 450/600/3000
Sy’fen
- Kousnutí po výpadu už se nelze uhnout, popisek schopnosti to nyní specifikuje.
- Popisek nyní správně ukazuje, že Sy’fen provede výpad k nejvzdálenějšímu nepříteli v okruhu 2,5 hexů (dříve 2 hexů).
Jednotky – Tier 5
Pyke
- Armor a Magic resist zvýšeny: 30 → 40
Předměty
- Anima Visage, Infinity Force a Randuin’s Sanctum už nejsou unikátní (jednotka může používat více těchto předmětů najednou).
Augmenty
AFK
- Nyní už nelze hýbat s předměty, dokud je AFK aktivní.
Electrocharge
- Poškození Electrocharge I změněno: 60/75/90/105 → 50/70/90/110
- Poškození Electrocharge III zvýšeno: 115/145/180/220 → 115/155/195/235
Featherweights III
- Bonus k attack speedu a rychlosti pohybu zvýšen: 55% → 60%
Jeweled Lotus
- Šance na kritický zásah zvýšena: 20% → 25%
Recombobulator
- Draci se nyní správně promění na draky, ostatní jednotky se nyní na draky změnit nemohou (popisek upraven).
Trade Sector+
- Zlato zvýšeno: 5 → 8
Balancování AD
Riot se zaměřil na úpravy AD jednotlivých šampionů, výsledkem by měly být silnější tier-1 jednotky, nezměněné tier-2 jednotky a tier-3 jednotky s nižším poškozením základních útoků a vyšším poškozením schopností.
- Počet AD získaných s vylepšením jednotky na vyšší počet hvězdiček snížen: 80% → 50%
- Všechny jednotky vypsané níže byly upraveny individuálně.
Jednotky – Tier 1
Aatrox
- AD: 55/99/178 → 65/98/146
- AD ratio schopnosti: 300/305/310% → 275/305/385%
Ezreal
- AD: 40/72/130 → 40/60/90
- Poškození schopnosti: 155/215/285 → 175/225/300
Heimerdinger
- AD: 40/72/130 ⇒ 40/60/90
- Poškození schopnosti: 225/325/450 → 225/325/475
Karma
- AD: 40/72/130 ⇒ 40/60/90
- Poškození schopnosti: 200/275/350 → 220/300/380
Leona
- AD: 65/117/210 → 75/113/169
Nidalee
- AD: 50/90/162 → 55/83/124
Sejuani
- AD: 50/90/162 → 60/90/135
Senna
- AD: 45/81/146 → 55/83/124
- Bonusové magické poškození schopnosti: 300/400/500 → 275/425/600
Sett
- AD: 50/90/162 → 65/98/146
- AD ratio schopnosti: 150% → 170%
Skarner
- AD: 50/90/162 → 55/83/124
Tahm Kench
- AD: 70/126/226 → 80/120/180
Taric
- AD: 60/108/194 → 70/105/158
Vladimir
- AD: 40/72/130 → 40/60/90
- Poškození schopnosti: 250/300/350 → 275/325/375
Jednotky – Tier 2
Ashe
- AD: 45/81/146 → 50/75/113
- Poškození schopnosti: 90/125/175 → 125/175/225
Braum
- AD: 40/72/130 → 50/75/113
Gnar
- AD: 40/72/130 → 50/75/113
- Mega Gnar AD: 40/70/130 → 50/80/150
Jinx
- AD: 55/99/178 → 65/98/146
- Poškození schopnosti: 300/400/550 → 250/400/600
- Vrácená mana: 10 → 25
Kayn
- AD: 50/90/162 → 55/83/124
- AD ratio schopnosti: 250% → 275%
- Bonusové poškození schopnosti: 100/150/225 → 90/150/275
Lillia
- AD: 40/72/130 → 40/60/90
- Poškození schopnosti: 215/275/350 ⇒→ 190/240/320
Nami
- AD: 40/72/130 → 40/60/90
Qiyana
- AD: 45/81/146 → 50/75/113
- Poškození schopnosti: 200/250/325 → 200/275/375
Shen
- AD: 50/90/162 → 60/90/135
Thresh
- AD: 60/108/194 → 70/105/158
Tristana
- AD: 50/90/162 → 60/90/135
- AD ratio schopnosti: 165/170/175% → 140/170/210%
Twitch
- AD: 45/81/146 → 55/83/124
- Poškození schopnosti: 50/75/100 → 40/80/150
Yone
- AD: 45/81/146 → 55/83/124
- Bonusové magické poškození schopnosti: 100/150/200 → 90/150/225
Jednotly – Tier 3
Anivia
- AD: 40/72/130 → 40/60/90
- Poškození schopnosti: 325/450/700 → 325/475/750
Diana
- AD: 45/81/146 → 50/75/112
- Poškození schopnosti: 80/90/100 → 80/90/110
Elise
- AD: 50/90/162 → 50/75/112
- Poškození schopnosti: 225/275/325 → 210/260/310
Illaoi
- AD: 50/90/162 → 55/83/123
Lee Sin
- AD: 50/90/162 → 55/83/124
Lulu
- AD: 40/72/130 → 40/60/90
Nunu
- AD: 60/108/194 → 65/98/146
Olaf
- AD: 50/90/162 → 55/83/124
- Attack Speed ze schopnosti: 40/50/60% → 35/50/75%
Ryze
- AD: 40/72/130 → 40/60/90
Swain
- AD: 45/81/146 → 45/68/101
Sylas
- AD: 50/90/162 → 60/90/135
Varus
- AD: 50/90/162 → 55/83/124
Volibear
- AD: 50/90/162 → 60/90/135
Volibear
- Bonusové magické poškození třetího útoku: 110/155/215 → 110/160/225
Jednotky Tier 4
Corki
- AD: 70/126/227 → 75/113/169
- AD ratio schopnosti: 60/60/150% → 50/70/200%
- AD ratio velké rakety: 175/180/250% → 160/200/350%
Daeja
- AD: 20/36/65 → 20/30/45
- Poškození schopnosti: 250/375/1800 → 300/400/1800
Hecarim
- AD: 50/90/162 → 60/90/135
Idas
- AD: 80/144/259 → 100/150/225
Neeko
- AD: 50/90/162 → 60/90/135
Ornn
- AD: 60/108/194 → 60/90/135
Shi Oh Yu
- AD: 75/135/243 → 90/135/203
- AD ratio schopnosti: 265/275/1000% → 265/290/1000%
Sona
- AD: 40/72/130 ⇒ 40/60/90
- Poškození schopnosti: 200/300/1000 → 250/350/1000
Sy’fen
- AD: 110/198/356 → 110/165/248
- AD ratio výpadu: 150/150/325% → 150/170/450%
- AD ratio kousnutí: 500/525/2500% → 500/600/3000%
Talon
- AD: 60/108/194 → 60/90/135
- AD ratio kruhu čepelí: 75/75/200% → 75/100/300%
- Poškození z výpadu: 125/175/500 → 120/200/700
Xayah
- AD: 70/126/227 → 75/113/169
- Poškození pírkem: 12/20/40 → 12/20/60
- AD ratio při návratu pírek: 20% → 18%
Jednotky – Tier 5
Ao Shin
- AD: 60/108/194 → 60/90/135
Aurelion Sol
- AD: 60/108/194 → 60/90/135
Bard
- AD: 60/108/194 → 60/90/135
Pyke
- AD: 70/126/227 → 70/105/158
- Poškození schopnosti: 325/425/5000 → 325/450/5000
- Poškození schopnosti do následujícího cíle: 150/225/5000 → 150/250/5000
Shyvana
- AD: 120/216/388 → 140/210/315
Soraka
- AD: 40/72/130 → 40/60/90
Yasuo
- AD: 85/153/275 → 90/135/203
- AD ratio schopnosti: 160/175/2500 → 160/200/3000%
Zoe
- AD: 45/81/146 → 45/68/101
Herní módy
Double Up
- Hráč se zaplněnou lavičkou může nyní otevřít orb, co mu poslal spoluhráč, pokud to vyústí k vylepšení jeho jednotky na vyšší úroveň.
Opravené chyby
- Blue Battery už nemá ikonu many.
- Glamorous Gauntlet (Radiant Jeweled Gauntlet) nyní zobrazuje AP bonus žlutou barvou.
- Blue Blessing (Radiant Blue Buff) nyní uvádí, že poskytuje 50 počáteční many.
- Bard a High-End Shopping nyní mají vliv na pravděpodobnosti v Astral obchodě.
- Varus už nepřestane útočit, když se jeho schopnost roztáhne z jeho primárního cíle.
- Manazane a radiant Blue Buff nyní fungují v kombinaci s jednotkami Ragewing.
- Vyvolané jednotky se už nestanou nezranitelnými, když se jejich vlastník uprostřed boje vzdá.
- Emblém Cannoneer už nezpůsobuje, že Swain přestane používat svou schopnost, a už se nestává, že by nahradil schopnosti Elise, Sy'fena a Shi Oh Yu výstřelem z děla.
- Shenovi s 1 hvězdou se nyní přehrává vizuální efekt uhnutí.
- Yasuovo 3. seknutí nyní způsobuje poškození jednotkám, které jsou imunní vůči omezujícím efektům.
- Opravena většina případů, kdy se Corkimu nezdařilo seslání schopnosti.
- Opravena chyba, kvůli které mohly být nabídnuty 3 augmenty vlastností zároveň.
- Trainers už nemohou za jistých okolností získat extra sušenku.
- Sy'fen nyní sešle svou schopnost i pod vlivem efektů Edge of Night a Zhonya’s Paradox.
- Mágové nyní získají zpět správné množství many z Axiom Arc, pokud při prvním seslání schopnosti někoho zabijí.
- Opraven vizuální efekt radiant Spear of Shojin při získání many.
- Pokud cíl Zoe zemře během jejího prvního seslání schopnosti a jejím 2. sesláním z Mage je Daisy, objeví se nyní Daisy na její pozici, místo aby se vůbec nezrodila.
- Po proměně z Recombobulatoru by se jednotky měly správně pokusit zvýšit svou úroveň hvězd.
- Při přesunu mezi arénami se jejich osvětlení správně mění.
- Radiant Morellonomicon nyní způsobuje poškození hořením ve výši 2 procent zdraví za sekundu, jak bylo zamýšleno, namísto nesprávných 4 procent.