TFT 12.13 Patch notes
S novým patchem přichází nový Aurelion Sol.
Rioťáci se vrací z dovolené a přinášejí nám novou aktualizaci. Změn se dočká např. Aurelion Sol a dočteme se taky o novinkách v Double Up módu.
Obsah
Systém
Čas hry
- Stage 2-1, 3-2 a 4-2 (Augment kola) byla zkrácena o 10 sekund.
- Stage 4-7 (Treasure Dragon) byla zkrácena o 10 sekund.
- Stage 5-1 (po Treasure Dragon) byla zkrácena o 10 sekund.
Poškození hráče
- Poškození hráče ve Stage 8 se zvýšila na 150 ve standardní hře i Double Upu.
Velké změny
Assassin
- Poškození kritickým zásahem: 15/30/50% → 5/25/45%
Astral
- Hráči musí mít Astral jednotky na desce, než se jim zobrazí Astral obchod a orby. Nové Refresh tlačítko s počítadlem pomáhá ve sledování postupu k Astral obchodu. Také ukazuje kvalitu dalšího Astral orbu.
- AP: 5/30/70 → 10/40/80
- Emblem byl odebrán.
Cannoneer
- Poškození AD exploze: 150/210/280/350% → 125/225/325/425%
Mirage
- Dawnbringer’s Determination – procentuální léčení z maximálního zdraví: 40/70/70(léčí dvakrát)/125(léčí dvakrát) → 40/65/65(léčí dvakrát)/110(léčí dvakrát)
Ragewing
- Rychlost útoků: 50/125/225 → 50/135/250%
- Omnivamp: 30/50/70% → 25/50/75%
Revel
- Firework poškození: 140/170/225/300 → 130/160/210/280
Shimmerscale
- Předmět Crown of Champions – Zdraví: 200 → 100
- Předmět Determined Investor – Zdraví: 300 → 150
- Předmět Diamond Hands – Zdraví: 300 → 200
- Předmět Diamond Hands – doba trvání imunity: 2 sekund → 1 sekund
- Předmět Draven’s Axe – základní AD a rychlost útoků: 20 → 10
- Předmět Gambler’s Blade – základní AP a rychlost útoků: 20 → 30
- Předmět Goldmancer Staff – základní AP: 20 → 30
- Předmět Needlessly Big Gem – Zdraví: 300 → 500
- Předmět Mogul’s Mail – Hranice stacků: 30 → 40
- Předmět Mogul’s Mail – Brnění a odolnost vůči magii za stack: 1,5 → 1
- Předmět Mogul’s Mail – Zdraví za stack: 15 → 5
Tempest
- Rychlost útoků: 25/50/80/150% → 20/50/100/200%
Trainer – Nomsy
- Základní zdraví: 500 → 400
- Poškození schopnosti: 100/125/150/175 → 100/130/160/200
- Schopnost nyní způsobí zasaženým nepřátelům snížené léčení o 50% po dobu samotného hoření (8 sekund).
Warrior
- Zvýšené poškození na posilněném útoku: 120/200/350% → 120/220/420%
Jednotky – Tier 1
Nidalee
- Bonusová rychlost útoků ze schopnosti: 45% → 40%
- Závislost 3. zásahu schopnosti na AD: 250% → 225%
Tier 2
Lillia
- Zdraví: 700 → 750
- AD: 50 → 40
- Rychlost útoků: 0,65 → 0,7
- Bonusové poškození schopnosti ve středu dosahu: 150/225/350 → 215/275/350
Nami
- Mana: 50/90 → 25/75
Tristana
- Rychlost útoků: 0,75 → 0,7
Tier 3
Swain
- Zdraví: 650 → 600
- Rychlost útoků: 0,75 → 0,7
Varus
- Rychlost útoků: 0,75 → 0,7
Volibear
- Počet nepřátel při schopnosti: 3/4/5 → 4/4/4
- Poškození za nepřítele při schopnosti: 160/175/190 → 110/155/215
- Celkové poškození schopnosti: 480/700/950 → 440/620/860
Tier 4
Corki
- Rychlost útoků: 0,75 → 0,7
Daeja
- Poškození vln ze schopnosti: 225/350/1500 → 250/375/1800
- Pasivní magické poškození ze schopnosti: 30/45/200 → 25/40/150
Hecarim
- Buff maximální many: 75/120 → 60/105
Shi Oh Yu
- Jade forma – závislost komba schopnosti na AD: 325/350/1000% → 265/275/1000%
- Jade forma – Doba trvání omráčení: 1,5 → 1,25 sekund
Sy’fen
- Závislost výpadu ze schopnosti na AD: 225/235/500% → 150/150/300%
Xayah
- Rychlost útoků: 0,75 → 0,7
Tier 5
Aurelion Sol
- REWORK: Aurelion Sol nyní vyvolá pod náhodným nepřítelem nestabilní černou díru. Ta po 2 sekundách vybuchne, udělí magické poškození všem nepřátelům v oblasti a zvýší jejich utrpěné poškození o 20% na 10 vteřin. Černé díry vytvořené po uplynutí 20 sekund boje jsou větší a způsobují o 50 % vyšší poškození.
- Poškození schopnosti: 350/475/5000
- Ve 3-hvězdičkové verzi vytvoří kosmicky velkou černou díru.
Pyke
- Zdraví: 800 → 900
Shyvana
- Buff many: 45/75 → 30/60
- Brnění a odolnost vůči magii: 60 → 55
- Poškození hořením ze schopnosti dle procenta maximálního zdraví: 45/60/300% → 50/66/500%
Soraka
- Léčení za hvězdičku ze schopnosti: 100/150/1000 → 120/180/1000
Zoe
- Buff many: 60/120 → 50/100
Předměty
Bramble Vest
- Celkové brnění: 60 → 80
Rosethorn Vest (Radiant)
- Celkové brnění: 100 → 130
Jeweled Gauntlet
- Celkové AP: 20 → 40
- Poškození kritickým zásahem: 30% → 10%
Glamorous Gauntlet (Radiant)
- Celkové AP: 20 → 60
- Poškození kritickým zásahem: 75% → 40%
Ornnův předmět
- Infinity Force – odebrána 30% šance na kritický zásah
- Muramana Mana – mana udělená po seslání: 150 během 4 sekund → 200 během 5 sekund
- Obsidian Cleaver – AD: 30 → 20
- Rocket Propelled Fist – Zdraví: 500 → 400
Augmenty
Best Friends
- Bonusová rychlost útoků: 15/25/35% → 10/20/30%
Blue Battery
- Nyní po seslání nastaví manu jednotky na 20, místo aby po seslání přidala 20 many.
Cluttered Mind
- Zkušenosti při zaplněné střídačce: 3 → 4
Cybernetic Implants
- AD: 10/20/30 → 8/15/25
Double Trouble
- Brnění/odolnost vůči magii/útočné poškození/AP: 30/40/50 → 22/33/44
Hallucinate
- Trvání buffu snižujícího poškození: 5 sekund → 6 sekund
March of Progress
- Zkušenost za kolo: 4 → 5
Ricochet (Cannoneer)
- Nyní se bude odrážet primárně na vzdálenější cíle, než na ty v blízkosti.
Menší změny
Třídy a původy
Evoker
- Mana: 3/6/10 → 3/7/12
Guild
- Nový: Přidána třída (7) Guild: 250% Guild Bonus
Shapeshifter
- Bonus k maximálnímu zdraví po přeměně: 45/90/135% → 40/90/145%
Jednotky: Tier 1
Vladimir
- Buff many: 0/70 → 20/70
Tier 2
Braum
- Braumův popisek nyní správně uvádí, že štít pozvedne směrem k největší skupině nepřátel.
Tier 4
Neeko
- Štít ze schopnosti: 275/400/1200 → 275/400/2000
Talon
- AD: 65 → 60
Tier 5
Bard
- Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,5/2/15 → 1,25/2/15
Yasuo
- AD: 90 → 85
- Nyní spolehlivě popravuje posledního živého nepřítele i v případě, že má spoustu zdraví.
Předměty
Archangel’s Staff a (Radiant) Urf-Archangel’s Staff
- Nyní mají počítadlo stacků.
Guinsoo’s Rageblade a (Radiant) Guinsoo’s Reckoning
- Nyní mají počítadlo stacků.
Zz’Rot Portal
- Nyní funguje spolehlivěji s Assassiny i proti nim.
Augmenty
Combat Training
- Počáteční AD: 5 → 8
Double Trouble
- Nyní poskytuje 2-hvězdičkové kopie jednotek, které jste vylepšili na 3 hvězdičky před získáním Augmentu.
Living Forge
- už nemůže poskytnout Ornnovy artefakty, které jste z ní již dostali.
Makeshift Armor III
- Brnění a odolnost vůči magii: 60 → 65
Módy
Double Up
- Pořadí výběru je nyní vizuálně zobrazeno na výsledkové tabulce.
- Pořadí výběru bylo upraveno, od první k poslední: 4. a 3., 4. a 2., 3. a 1., 2. a 1.
- Pořadí výběru po vyřazení týmů na 4. místě bylo upraveno, od první k poslední: 3. a 2., 3. a 1., 2. a 1.
- Pořadí výběru po vyřazení týmů na 4. a 3. místě bylo upraveno, od první k poslední: 2. a 2., 1. a 1.
- Pokud se odpočet příletu posil zruší, vizuální efekt také zmití okamžitě, místo aby trval celé 3 sekundy.
- Ukazatel, který vám během kolotoče sděluje, že můžete vyrazit pro vybranou jednotku/předmět, má nový, výraznější vizuál.
Hyper Roll
- Trainer – šance dvojitě nakrmit Nomsy: 65% → 50%
- Starcaller (Soraka) – Vyléčení Taktika: 1/2/15 → 1/2/20
Přenesení účtu mezi regiony
Ponechání ranku
- Pokud přenesete účet z regionu a zpět do něj během 2 týdnů, stav ranku vašeho účtu se vrátí na pozici, kde jste byli při první změně.
Opravy chyb
- Varusovy šípy nyní létají z jeho luku a ne z místa kousek pod ním.
- Legendárním jednotkám se už nestane, že nedostanou své bonusové atributy z obětované jednotky, pokud na ně působí Zephyr.
- Legendární oběť nyní proběhne před aktivací Zephyru, ten tedy nemůže zasáhnout jednotku, která bude ihned poté obětována (což vyvolávalo dojem, že Zephyr nikoho nezasáhl).
- Banshee’s Claw nyní správně blokuje poškození z Tahm Kenchovy schopnosti.
- Shapeshifter Soul nyní správně uvádí, že poskytuje Sunfire Cape a ne Hand of Justice.
- Byla opravena chyba, kvůli které mohla být v kole 4-2 nabídnuta Preparation I.
- Ashe nyní sesílá kouzlo na cíl svého útoku a ne na nejbližší cíl.
- Armády duchů s Augmenty, které mají více úrovní (Luden’s, Built Different, atd.) budou nyní vždy fungovat správným způsobem.
- Opraven problém, kvůli kterému za určitých okolností vyskakovaly Shimmerscale předměty během boje.
- Hot Shot budou nyní připisovat poškození hořením přesněji, pokud ten stejný cíl zasáhne více výstřelů od Cannoneer jednotek (jedná se jen o správnou informaci v rekapitulaci, poškození jako takové se nezměnilo).