TFT 12.12 Patch notes
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT 12.12 Patch notes

TFT 12.12 Patch notes

Ajkaaa

Ajkaaa

TFT slaví třetí narozeniny!

Reklama

První balanční úpravy nového setu Dragonlands příchází na live servery. Upravuje se síla jednotek za 1 zlaťák a obecně jde o to zrychlit zápasy úpravou výdrže některých šampionů.


Obsah


TFT má 3 roky

Birthday Fluttercake

Na oslavu třetího výročí Teamfight Tactics nám do hry přistane mise s názvem “2-Star Birthday”. Splnit ji můžete zahrátím tří TFT her. Odměnou vám bude nová narozeninová Malá Legenda!

TFT 12.12 Patch notes


Velké změny

Treasure Dragon

  • Na začátku kola 5-1 (kolo po Treasure Dragon) se neuskuteční automatické obnovení obchodu a příjem zlaťáků za kolo.
  • Odebrány 3 dodatečné sekundy mezi koly 4-7 a 5-1,
  • Výběr Treasure Dragon obchodu už nebude automaticky vybrán 2 sekundy před skončením kola 4-7.

Tempo soubojů

Bruiser

  • Zdraví: 200/350/500/800 → 200/325/450/700

Dragon

  • Zdraví: 750 → 700

Guardian

  • Štít z maximálního zdraví: 35/50/65% → 30/45/65%

Mirage, Dawnbringer’s Determination

  • Procenta léčení z maximálního zdraví: 50/75/75(léčí dvakrát)/150(léčí dvakrát) → 40/70/70(léčí dvakrát)/125(léčí dvakrát)

Shapeshifter

  • Procentuální zvýšení zdraví: 50/100/150 % → 45/90/135 %

Třídy a původy

Assassin

  • Bonusové kritické poškození: 20/40/60% → 15/30/50%

Cannoneer

  • Škálování AD z 5. střely: 150/175/225/275% → 150/200/250/300%

Legend

  • Krádež AP: 40% → 50%

Ragewing

  • Rychlost útoků: 50/150/250% → 50/125/225%
  • Omnivamp: 30/50/80% → 30/50/70%

Shimmerscale

  • Počet získaných exkluzivních předmětů: 1/2/3/5 → 1/2/4/5
  • Předmět Draven’s Axe – zlata při vyplacení: 10 → 8
  • Předmět Gambler’s Blade – šance na aktivaci při útoku: 5% → 6%
  • Předmět Heart of Gold – jednotek za zlaťáky: 2 → 3

Swiftshot

  • Rychlost útoků za pole: 12/25/40% → 10/20/40%

Jednotky: Tier 1

Ezreal

  • Poškození schopnosti: 175/250/350 → 150/225/300

Heimerdinger

  • Nerf many: 40/80 → 50/100
  • Poškození schopnosti: 225/300/400 → 225/325/450
  • Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,5/1,75/2 sekundy → 1,5 sekundy

Karma

  • Poškození schopnosti: 225/300/375 → 200/275/350
  • Její schopnost se nyní zaměřuje kolem cílové jednotky a ne před ni. Díky tomu by měla zasáhnout všechny jednotky v hloučku.

Sett

  • Závislost schopnosti na AD: 170% → 150%

Tahm Kench

  • REWORK: Tahm Kench nyní uděluje poškození založené na dalších 3 útocích, které mu ublíží, než na dané přebíjecí době.
  • Má upravený popisek: Další 3 útoky, které ho zasáhnou, způsobí útočníkovi zpětně magické poškození.
  • Štít ze schopnosti: 250/300/425 → 250/300/350

Tier 2

Shen

  • Nerf maximální many: 60/90 → 75/105
  • Rychlost útoků: 0,65 → 0,7

Tier 3

Anivia

  • Poškození schopnosti: 300/400/600 → 325/450/700

Diana

  • Bugfix: Dianin štít už se nestackuje jakmile všechny orby prasknou. Nyní se správně obnovuje, jak bylo původně zamýšleno. Její orby také nyní škálují správně z AP.
  • Poškození orbu ze schopnosti: 100/110/120 → 80/90/100

Illaoi

  • Krádež brnění a odolnosti vůči magii ze schopnosti: 40% → 33%

Lee Sin

  • Poškození schopnosti: 275/325/425 → 300/375/500
  • Nerf many: 0/70 → 40/100

Olaf

  • AD: 60 → 50

Sylas

  • REWORK: Sylas už nekrade manu prvním sesláním schopnosti a ani si nedává štít při sesílání schopnosti na cíle s ukradenou manou.
  • Nový: Sylas si nyní dá štít při prvním seslání kouzla.
  • Nový: Pokud už si Sylas dal štít, jeho schopnost nyní zasáhne větší oblast (2 pole) a ukradne manu nepřátelům, kteří byli zasaženi.
  • Nový: Štít Sylase se nyní stackuje.
  • Hodnota štítu ze schopnosti: 700/750/800 → 300/350/400
  • Poškození schopnosti: 150/225/350 → 125/200/300
  • Nerf many: 50/100 → 60/120
  • Zdraví: 650 → 600

Volibear

  • Rychlost útoků: 0,7 → 0,75
  • Bonusové zdraví při aktivaci schopnosti: 375/650/1200 → 550/1000/1800
  • Bonusové magické zdraví při 3. útoku ze schopnosti: 160/175/190 → 170/180/190

Tier 4

Corki

  • Poslední střela ze schopnosti vždycky vybuchne v cílové lokaci místo nekonečného letu.

Daeja

  • REWORK: Daejina salva je nyní vždy aktivní součástí její pasivky namísto dočasného buffu na 10 vteřin po seslání schopnosti.
  • Buff maximální many: 90/120 → 0/100
  • Rychlost útoků: 0,8 → 0,6
  • Magické on-hit poškození z pasivky: 35/55/200 → 55/85/300
  • Snížení odolnosti vůči magii z pasivky: 3 → 5
  • Poškození vlny ze schopnosti: 100/175/1000 → 225/350/1500
  • Načasování schopnosti bylo upraveno, aby lépe odpovídalo grafice.

Talon

  • Už nesešle schopnost pokud nejsou v dosahu jeho kruhu dýk nepřátelé.
  • Oprava chyby: Po přivolání svých dýk zpět k sobě se správně poškození udělí sekundárním cílům.
  • Škálování AD ze schopnosti: 100/100/200% → 75/75/200%
  • Celkové poškození s opravením chyby: 150/150/400%

Tier 5

Shyvana

  • REWORK: Shyvana je chytřejší a ještě naštvanější drak.
  • Poškození schopnosti při dopadu: 250/400/750 → 100/175/500
  • Hned po přeměně sešle svůj ohnivý dech.
  • Schopnost dračího dechu bude následovat její pohyb.
  • Také si najde jiný cíl, pokud v dosahu ohně už žádný není.
  • Vždy je v Enraged stavu při používání schopnosti.
  • Doba trvání schopnosti: 1 vteřina → 3,5 vteřin
  • Frekvence způsobování poškození schopností: 0,25 vteřiny → 0,5 vteřiny
  • Poškození schopností zatiká aspoň 3x až do maximální výše poškození.
  • Poškození schopnosti dle procenta maximálního zdraví:: 30/40/200% → 45/60/300%
  • Mana: 0/30 →  45/75
  • Na 3 hvězdičkách je mnohem chytřejší a mnohem naštvanější.

Předměty

Deathblade

  • AD: 40/70/100 ⇒ 40/60/80

Luminous Deathblade (Radiant Deathblade)

  • AD: 60/100/140 ⇒ 60/90/120

Sunlight Cape (Radiant)

  • Zdraví: 800 ⇒ 600

Augmenty

Ascension

  • Tier: Stříbrný ⇒ Zlatý

Astral Heart

  • Tier: Zlatý ⇒ Stříbrný

Binary Airdrop

  • Nyní navíc dostanete náhodný komponent.

Built Different

  • REWORK: Statistiky nyní škálují s číslem fáze od Stage 2 do 5 (Stage 4-8 v Hyper Roll)

Built Different I

  • 300 zdraví a 50% rychlost útoků ⇒ 250/300/350/400 zdraví a 40/50/60/70% rychlost útoků

Built Different II

  • 400 zdraví a 60% rychlost útoků ⇒ 300/400/500/600 zdraví a 50/60/70/80% rychlost útoků

Built Different III

  • 500 zdraví a 70% rychlost útoků ⇒ 400/500/600/700 zdraví a 60/70/80/90% rychlost útoků

Cannoneer Crown

  • Získáte Giant Slayer ⇒ Runaan’s Hurricane

Jade Soul

  • Získáte Ionic Spark ⇒ Titan’s Resolve

Reckless Spending

  • Násobení poškození: 40% ⇒ 50%

Ricochet

  • Snížení poškození odražené Cannoneer střely: 66% ⇒ 50%

Shapeshifter Soul

  • Získáte Hand of Justice ⇒ Sunfire Cape

Titanic Strength

  • Procenta zdraví na AD: 2% ⇒ 1,5%

Trade Sector+

  • Nový: Získejte obnovení obchodu zadarmo každé kolo. K tomu dostanete 5 zlaťáků.
  • Objevuje se jen ve fázi 3-2.

True Twos

  • REWORK: Získejte 1 náhodnou 2-hvězdičkovou Tie 1 jednotku a 1 náhodnou 2-hvězdičkovou Tier 2 jednotku.

Essence Theft

  • Krádež many pro Evoker: 4 ⇒ 5

Meditation

  • Mana jednotkám bez předmětů: 5/7/10 ⇒ 4/6/8

Scorch

  • Zvýšení poškození 5. instancí Ragewing: 40% ⇒ 33%

The Golden Egg

  • Kol k vylíhnutí: 10 ⇒ 11

Second Wind

  • Léčení na základě chybějícího zdraví: 50/75% ⇒ 40/60%

Luden’s Echo I

  • Poškození: 70/90/110/130 ⇒ 60/80/100/120

Luden’s Echo II

  • Poškození: 100/125/150/175 ⇒ 85/110/135/160

Luden’s Echo III

  • Poškození: 140/180/220/260 ⇒ 120/160/200/240

Menší změny

Třídy a původy

Astral

  • AP: 5/30/60 ⇒ 5/30/70
  • Emblem se vrátil do hry, ale neobjeví se na kolotočích.

Jade

  • Popisek byl upraven, aby ujasnil, že buff vydrží, pokud jednotky stojí u sochy na začátku boje.

Scalescorn

  • Bonusové magické poškození: 25/50/80% ⇒ 20/50/80%

Warrior

  • AD škálující z posíleného útoku: 120/200/300% ⇒ 120/200/350%

Jednotky: Tier 1

Leona

  • Zdraví: 700 ⇒ 650

Nidalee

  • Bonusová rychlost útoků ze schopnosti: 50/55/60% ⇒ 45/45/45%

Tier 2

Nami

  • Nerf maximální many: 40/80 ⇒ 50/90

Jinx

  • Buff many: 60/120 ⇒ 50/100

Thresh

  • Thresh si nyní vždy zvolí cíl než se nepřátelské jednotky pohnou. To znamená že nyní přitáhne i Cavalier jednotky postavené nejdále od něj.

Tier 3

Lulu

  • Mana: 70/140 ⇒ 75/150

Nunu

  • Poškození schopnosti: 350/500/900 ⇒ 350/500/800

Swain

  • Poškození schopnosti: 70/110/165 ⇒ 75/115/175

Tier 4

Xayah

  • Počet peříček vystřelených ze schopnosti: 2/2/5 ⇒ 2/2/4
  • Poškození pírkem ze schopnosti: 15/25/75 ⇒ 15/20/50

Tier 5

Ao Shin

  • Zdraví: 950 ⇒ 900

Aurelion Sol

  • Zdraví: 950 ⇒ 900

Yasuo

  • Škálování AD ze třetího útoku: 300% ⇒ 250%

Zoe

  • Nyní vyvolává Daisy na její cílovou lokaci a ne na svoji lokaci.
  • Doba trvání omráčení ze schopnosti Janny: 1,5 sekundy → 1,25 sekund

Augmenty

Cruel Pact

  • Se objeví pouze v kole 2-1.

Double Trouble III

  • AD, AP, brnění a odolnost vůči magii: 55 ⇒ 50

Inspire

  • Rychlost útoků: 60% ⇒ 70%

Living Forge

  • VFX Orbu byl aktulizován na Ornnův orb.

Party Time (Revel)

  • Rychlost útoků při zabití nebo asistenci: 75% ⇒ 80%

Preparation

  • Už se neobjeví v kole 4-2.

Radiant Relics

  • Počet předmětů v nabídce: 4 ⇒ 5

Módy

Double Up

  • Ikonka uživatelského rozhraní byla přidána k počítadlu kol a po přejetí myškou či tapnutí prstem informuje hráče o tom, kdy padne Rune of Allegiance.

Hyper Roll

  • Shimmerscale předmět Draven’s Axe – zlaťáků při vyplacení: 10 zlata ⇒ 8 zlata (HR: 8 zlata ⇒ 7 zlata)
  • Shimmerscale předmět Heart of Gold – jednotky za zlato: 2 ⇒ 3 (HR: 1 ⇒ 2)
  • Shimmerscale předmět Mogul’s Mail – Hyper Roll zlaťáky na plné stacky:  4 ⇒ 3

Trainer

  • Trenéři mají nyní šanci nakrmit Nomsy jednou svačinkou navíc při každém hodu, místo 2 Snax každé kolo.

Opravy chyb

  • Sy'fen má aktualizovaný popisek s opravenými chybami ve znění jeho škálování a zájmen.
  • Ao Shin má aktualizovaný popisek, aby ukazoval, že „snižuje“ aktuální manu nepřítele, než že ji „vysává“ (z tohoto efektu žádnou manu nedostává).
  • Aatroxova zbraň už nemizí, když sesílá kouzlo.
  • Eye of the Storm už neposkytuje bonusovou sílu schopností po blesku, ani když je Tempest bonus deaktivovaný.
  • Idas nyní získává zásluhy za své štíty v tabulce Štíty a léčení.
  • Astral jednotky by se měly dál zobrazovat v Astral obchodě, dokud máte Astraly, kteří nejsou 3-hvězdičkoví. (nezahrnuje Aurelion Sola)
  • Počitadlo Astral obchodu nyní přetrvává i během deaktivace vlastnosti.
  • 6 a 9 Astral jednotek by nyní mělo používat správné barvy ikonek.
  • Zeke’s Harmony (Radiant Zeke’s Herald) má nyní zamýšlených 10% omnivamp místo 0,1%
  • Opravena konzistence Neečina pouta . Neeko se vždy přemění na cíl s kterým se pojí, než aby si vybrala náhodný cíl v dosahu.
  • Mirage’s Electric Overload – popisek nyní ukazuje, že působí % maximálního zdraví jednotky Mirage a ne nepřítele.
  • Mágové už nemohou získat manu během svého bonusového seslání a místo toho je jejich mana omezená standardní sesílací dobou
  • Byly aktualizovány hitboxy Nami a Qiyany, aby byly přesnější pro výběr a dávání předmětů.
  • Nunu & Willump už nemůže zkonzumovat jednotky, na kterých přetrvává efekt Zhonya’s či Diamond Hands. Stále se o to pokusí – ale vyplivne je zpět.
  • Opravena chyba, která dovolila Big Friend II, aby se objevoval častěji, než bylo zamýšleno.
  • Ancient Archives I a Cursed Crown ikonky se budou nyní objevovat.
  • Opravena chyba, kdy Qiyana někdy sesílala svou schopnost dvakrát.
  • Opravena chyba, kdy Corki občas nemohl útočit po vystřelení The Big One.
  • Opravena chyba, kde Neeko přidala zkopírovanou sílu schopností spojenců k té své namísto toho, aby jen zkopírovala jejich sílu schopností.
  • Opraven problém, kvůli kterému Sylas a Sejuani nemohli sesílat kouzla, když měli Rapidfire Cannon.
  • Ryze nyní spolehlivě změní zaměřený cíl, pokud jeho primární cíl zemře nebo se stane nezaměřitelným prostřednictvím maskování z Edge of Night’s a Zhonya’s Paradox.
  • Nami nyní správně zaměřuje spojence s nejnižším procentuálním zdravím, než spojence s absolutním nejnižším zdravím.
  • Hecarim se nyní před sesláním obrátí na svůj cíl. Tím předejdeme situacím, kdy Hecarim začne souboj s plným ukazatelem Rage a sešle schopnost v podivném směru.
  • Braumovo základní poškození kritickým zásahem je nyní 130 % namísto 150 %
  • Opravili jsme chybu, která Neeko v určitých situacích umožňovala dvakrát těžit z Infinity Edge.
  • Barva orbu Ancient Archives je nyní zlatá namísto modré.
  • Barva orbu Band of Thieves I je nyní modrá namísto zlaté
  • Barva orbu Salvage Bin je nyní modrá namísto zlaté
  • Banshee’s Claw chyby:
  • Volibear - nyní správně blokuje poškození schopností.
  • Sy’fen - nyní správně blokuje jeho vyhození do vzduchu.
  • Gnar - nyní správně blokuje omráčení schopností.
  • Swain - nyní správně blokuje ohnivé koule.
  • Illaoi - už nezískává ukradené odolnosti, pokud Banshee's Claw zablokuje její schopnost.
  • Bard - už nevytváří doot, pokud jeho schopnost kvůli Banshee's Claw nikoho nezasáhne.
  • Nomsy - nyní správně blokuje schopnost.
  • Nunu - schopnost nyní stále získá posílené poškození, když je to díky Banshee's Claw možné.
  • Senna - magické a fyzické poškození ze schopnosti se správně přičítá k limitu poškození Banshee’s.
  • Lillia - bonusové poškození z centrální oblasti a plošné poškození se správně přičítá k limitu poškození Banshee’s Claw.
  • Double Up: Eternal Protection Augment už nemůže obětovat sochy vašeho partnera kvůli záchraně vašich jednotek.
  • Double Up: Pokud vy a váš partner oba máte augmentaci Penitience, můžete oba spustit odzbrojení zvlášť, pokud ji soupeř spustí vám oběma, namísto toho, aby k tomu došlo jen jednou.
  • Double Up: Snížení rychlosti útoků z Frozen Heart’s už se po opětovné aktivaci občas nebude aplikovat na spojenecké šampiony.
  • Hyper Roll: Bardův popisek nyní správně zmiňuje, že se Doots v Hyper Roll počítají dvakrát.
  • Výuka na mobilní verzi: Opraveno pár chyb v uživatelském rozhraní.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama