Splash art pro nové skiny a další změny na PBE
Splash arty skinů, změny indikátorů draků a další!
Další
PBE (Public Beta Enviroment)update je opět online. Hlavní novinkou jsou splash arty nových skinů. Dočkali jsme se tak změny indikátorů u nových draků a samozřejmě nechybí balanční změny.
O nových skinech si můžete přečíst zde . Na PBE se k těmto skinům již objevily splash arty, které si můžete prohlédnout zde.
A samozřejmě ikony v loadin screenu:
Byl změněn splash art u dvou skinů a to u skinu
UFO Corkia
Pax Sivir.Mid-Season Invitational se již blíží - začátek proběhne 4.května až do 15.května. Oslavou tohoto šampionátu je mimo jiné nový login screen
Menší změna indikátorů u nových draků se týká změny provedení. Znaky zůstávají stejné, jen již nejsou plně vyplněny barvou.
- popis buffu Elder Dragona nyní specifikuje zvýšené efekty o 50% z ostatních draků
*Pamatujte*
: PBE testuje prostředí pro nové, provizorní a občas radikální změny. Změny, co zde vidíte mohou postrádat souvislost nebo jiné doprovázející změny, které nakonec nebudou vydány - nevyšilujte! Tohle nejsou oficiální poznámky.
Šampioni
Cassiopeia- Miasma (W)
- maximální dosah zvýšena na 800 z 750 minimální dosah snížen na 550 z 750
- zpomalení zvýšeno na 40/50/60/70/80% z 35%
- zpomalení se nyní snižuje postupem času
- Call of the Void (Q)
- základní poškození sníženo na 70/110/150/190/230 z 70/115/160/205/250
- AP ratio zvýšeno na 0.7 z 0.6
- Void Swarm (W)
- Základní magické poškození zvýšeno na 10/15/20/25/30 z 8/11/14/17/20
- Celkové AD ratio sníženo na 0.3/0.325/0.35/0.375/0.4 z 0.38/0.41/0.44/0.47/0.5
- Frenzy attack speed bonus snížen na 50% z 100%
- Cooldown změněn na 20/19/18/17/16 z 18
- AP ratio zvýšeno na 0.1 z 0.05
- Malefic Visions (E)
- Základní poškození sníženo na 80/115/150/185/220 z 80/120/160/200/240
- AP ratio zvýšeno na .7 z .6
- Nidalee (puma Q)
- Execute se nyní scaluje 1/1.25/1.5/1.75% za 1% chybějících HP z 1.5% za 1% chybějících HP
- Všechny ostatní změny vráceny zpět do původní verze (tak jak je to na live serverech)
- Starcall (Q)
- Zpomalení sníženo na 30% na všech úrovních z 30/35/40/45/50%
- Obnovování HP za sekundu změněno na 14/16/18/20/22 z 12/13/14/15/16
- AP ratio za heal vráceno do původní podoby
- Bastion (W) - aktivní štít snížen na 6/7/8/9/10% jejich maximálních HP z 8/9/10/11/12%
- Organic Deconstruction (P) - zvyšování poškození za úroveň šníženo na 8 z 10
- Siphon Power (Q)
- Poškození sníženo na 60/80/100/120/140 z 60/85/110/135/160
- Poškození z následujícího autoattacku zvýšeno na 20/40/60/80/100 z 20/35/50/65/80
- Death Ray (E)
- Rychlost projektilu zvýšena na 1200 z 780
- AUGMENT poškození změněno na 20/60/100/140/180 z 40/70/100/130/160
- AUGMENT AP ratio zvýšeno na 0.7 z 0.6
- AUGMENT zpoždění sníženo na 1 z 1.25
- Movement speed zvýšen na 340 z 335 Cell Division (P) čas oživení se nyní snižuje s úrovní
- Základní: 8 sekund
- Úroveň 6 = 7 sekund
- Úroveň 10 = 6 sekund
- Úroveňl 13 = 5 sekund
- Úroveň 17 = 4 sekundy
Předměty
Guardian Angel- Unique Passivka cooldown vrácen zpět na 300 sekund z 240.
- [POZNÁMKA: Změna ceny a magic resistu stále na PBE]