Současný stav hry a co bude dál?
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Současný stav hry a co bude dál?

Současný stav hry a co bude dál?

Giry

Giry

Riot se rozpovídal o minulosti, současnosti i budoucnosti.

Reklama

Na oficiálních stránkách Riotu se objevil dnes již tradiční článek s názvem "State of Gameplay", kde se Riot Meddler rozepsal o tom, jak se Riotu v poslední době vedlo, jak to se hrou vypadá v současnosti a jaké jsou plány do zbytku sezóny. Přečtěte si jeho článek přeložený:

Jak to nyní vypadá ve hře
Současný stav hry a co bude dál?
Současný stav hry a co bude dál?
Změny věží

Velkou změnou v posledních patchích prošly věže. Těm spodním jsme odebrali buff "Fortification" a přidali jsme také bonusové zlato za první zničenou věž. To mělo samozřejmě dopad na hru.

V době, kdy tuto zprávu píšu, jsme změny věží ještě neviděli v profesionálním hraní, ale na klasických serverech už změny patrné jsou. Na grafu dole je vidět, že věže na botu začaly padat jako první trochu více a naopak věže na zbylých dvou linkách vydrží déle, než předtím. Stále si však myslíme, že mají všechny tři linky stejnou možnost ovlivnit zboření první věže.

Současný stav hry a co bude dál?

Před začátkem světového šampionátu (který proběhne na patchi 6.18) chceme ještě věžím upravit UI. Věže by měly zacílit nepřátelské šampiony v případě, když tito šampioni útočí na spojence. Chceme ale, aby tyto obranné stavby střílely i do nepřátel, kteří zraňují spojence mimo dohled věže.

Nejlepší je ukázat si to na příkladu. Podívejte se na Varuse na obrázku dole. V současnosti by ho věž nezacílila, jelikož se Singed nachází mimo její vizi. To by se mělo do budoucna změnit a věž by si svůj cíl měla vybrat bez ohledu na to, kde se její spojenec nachází.

Současný stav hry a co bude dál?

Do budoucna budeme pracovat také s pamětí věže, kdy si stavba bude pamatovat, kdo byl její poslední cíl, a vybere si ho hned, jak ztratí ten současný.

Současný stav hry a co bude dál?
Draci

Po nedávných buffech se nám větrný drak zdá podobně silný, jako jeho dračí kolegové. Napovídají k tomu i statistiky. Všichni čtyři draci tedy nyní očekávají Worlds a my s nimi do té doby nemáme žádné plány.

Co se týče Elder draka - občas se k nám donese, že nestojí za to se s ním zdržovat. My si ale myslíme, že tak je to správně. Elder Dragon nemusí padnout v každé hře a je jen na hráčích, jak vyhodnotí situaci se zabíjením tohoto monstra.


Následující patche
Balanční změny v patchích 6.17 a 6.18

Jak jsem již zmiňoval, Worlds se bude hrát na patchi 6.18,  a proto se naše balanční změny v těchto dvou patchích zaměří na profesionály a esportové hraní více než obvykle. Bude se jednat o malé změny, které mají za úkol rozšířit možnosti picků. Malé nerfy pro silné šampiony (Ashe, Jhin, Gragas, Trundle...) a malé buffy pro šampiony, kteří se do rukou profesionálu jen těsně nedostanou (Jayce, Draven, Malphite...).

Možná také upravíme změny věží z patche 6.15, ale znovu se nebude jednat o nic velkého. Něco na způsob malého zvýšení nebo snížení odměny za první zničenou věž nebo například úprava délky buffu věží Fortification.

Přehlednost hry

Hodně jsme se také zaměřili na přehlednost ve hře s cíly jako odstranit vizuální "hluk", vylepšít komunikaci v týmu atd. Některé tyto změny jsou již ve hře a další se do ní teprve dostanou. Tímto se myslí například redukce ikon na minimapě, jasně viditelné ukazatele nezranitelnosti (z ultimátek Tarica a Kindred) a možnost upozornit na různé hodnoty v chatu pomocí pingu.


Patche mezi worlds a preseason (6.19 - 6.21)

V těchto patchích se toho změní málo. Chceme udržet hru podobnou jako hry na světovém šampionátu, aby měli hráči v rukou stejnou akci, na kterou se dívají. Stále budem vydávat balanční změny, ale budou v mnohem menší míře.

Nejspíše v tomto období uvidíme rework Yoricka a možná i nového šampiona.


Předsezóna (6.22 - 6.23)

Předsezóna je zatím naplánovaná na patche 6.22 a 6.23. V tomto období budeme klást největší důraz na rework assassinů a také na úpravy předmětů, které assassini kupují.

Podíváme se také na předměty jako Aegis of the Legion, Youmuu's Ghostblade a určitě se změní i nějaké masteries.


A co bude po předsezóně?

V nové sezóně chceme testovat zvýšený počet banů v draft picku na 10. Zatím však pouze sbíráme data ze všech možných zdrojů. Předtím, než by se tato změna dostala do hry, musíme vyřešit několik problémů, na které je potřeba zaměřit se dříve.

  • Výběr šampionů nám přijde už takhle příliš dlouhý a my vymýšlíme, jak ho efektivně zkrátit. Hrajeme si s myšlenkou, že necháme pickovat více hráčů najednou.
  • Musíme se ujistit, že banování jedné role nebude až příliš přehnané. V extrémní situaci potřebujete umět v jedné roli jedenáct šampionů, abyste měli jistotu, že vás oba týmy nevybanují.
  • Čtyři bany navíc znamenají čtyři další šampioni v ranked hrách. Je to problém? Nebo snad výhoda?
Současný stav hry a co bude dál?

V půlce nové sezóny bychom také rádi nastavili nový systém run. I když v minulosti proběhly změny, které runy zlevnily a zpřístupnily více hráčům, stále vidíme na systému spoustu chyb a chceme ho do podrobna rozebrat a upravit jak nejlépe to půjde.

Tuto velkou změnu jsme odkládali do doby, než bude hotový nový klient, ale jelikož se již blíží doba jeho vydání, není na co čekat.

Zdroj: oficiální web
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
PLÁNOVANÉ ZMĚNY PRO KATA SERVERY EUNE MÍŘÍ DO EVROPY HAL3000 S MOTIVEM OVERWATCH

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama