Série v LCK se kvůli technickým problémům hrála přes 6 hodin
i Zdroj: LCK/Riot Games
eSport League of Legends Článek Série v LCK se kvůli technickým problémům hrála přes 6 hodin

Série v LCK se kvůli technickým problémům hrála přes 6 hodin

Giry

Giry

25. 2. 2024 14:59

V zápase mezi DRX a DK během nedělního vyslání nejvyšší korejské ligy LCK došlo na mnoho dlouhých přerušení, hráči i komentátoři museli vydržet déle než 6 hodin.

Reklama

Vše začalo v deváté minutě první hry. Hráči pozastavili zápas kvůli potížím s pingem, ale vše se znovu rozjelo po deseti minutách. Jenže po chvíli došlo na další pauzu, která se tentokrát protáhla až na dvacet minut. Následně se hrálo pouze 3 minuty než přišla další pauza, tentokrát čtyřicetiminutová.

I když první hra trvala pouze 25 minut a 50 sekund, vysílala se téměř dvě hodiny. To ovšem nebylo nic oproti nadcházející hře. V čase 2:21 se zastavil druhý zápas a pauza tentokrát trvala dlouhé dvě a půl hodiny. Hráči a komentátoři celou dobu čekali, než se technické problémy odstraní.

V tuto chvíli už organizátoři oznámili, že budou návštěvníkům arény vracet vstupné. Třetí hra už proběhla bez přestávek, i přesto trvala celá série tří her od 15 hodin místního času až do 21:45. Dplus Kia dokázali zvítězit 2:1.

Podle oficiálního rozpisu měly ten samý den hrát ještě týmy BRO a KDF, tento zápas byl ale odložen. Podezření z DDOS útoku organizátoři vyloučili, liga se totiž hraje na interní síti.

LCK se nedávno přehoupla do druhé poloviny své základní části v jarním splitu, o první místo se zatím dělí týmy T1 a Gen.G se skóre 9-1. Nedaří se naopak DRX, mistři světa z roku 2022 jsou na posledním místě s jen jednou výhrou.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama