Seraphine dostává na PBE buffy, uvidíme ji častěji na midu?
Riot posiluje Seraphine pro sólo role – více zdraví a many za úroveň, Q působí i na monstra a W léčí výrazně více, i bez spojenců v okolí.
Riot Games se v rámci PBE před patchem 25.19 rozhodli posílit Seraphine tak, aby byla méně závislá na spoluhráčích a více obstála i v sólo rolích. Změny se dotkly jejího scalování i healing schopností – nyní získává více životů a many za úroveň a její Q konečně působí i na monstra. Největší zásah ale přišel u W, které už není vázané na počet spojenců v okolí a dokáže léčit výrazně více.
Seraphine
- Růst zdraví na úroveň: 90 → 95
- Růst many na úroveň: 25 → 40
- Q - High Note
- Poškození podle chybějícího zdraví se nyní uplatňuje i na monstra
- W - Surround Sound
- Odstraněn efekt posílení spojenců
- Léčení zvýšeno: 3 %–5 % → 8 %–16 % chybějícího zdraví
Zatímco support hráči mohou cítit ochuzení kvůli menší týmové synergii, midlaneři získávají stabilnější a všestrannější nástroj. Seraphine by se tak mohla častěji objevovat v sólo frontě, kde jí nové parametry dávají pevnější základ.