
i
Zdroj: Riot Games
Riot představil rework Rell, mění se hlavně pasivní schopnost
Rework Iverna vývojáři stále ještě ladí na testovacím serveru a už oznámili další větší projekt. Tentokrát si menším reworkem projde Rell.
Upozorňujeme, že některá čísla na obrázcích nemusí souhlasit s textovými popisky, protože už je Riot mezitím upravoval.

Rell
- Attack speed: 0,55 → 0,625
- Růst attack speedu za úroveň: 2% → 1,5%
- Růst armoru za úroveň: 4,2 → 3
- Růst Magic resistu za úroveň: 2,05 → 1
- Rychlost pohybu: 335 → 330
- Passive - Break the Mold
- Útoky a schopnosti Rell kradou cíli 3% armoru a 3% magic resist (maximum 15% od každého). Snížení armoru a magic resist se může stackovat až 5× na každém cíli.

- Q - Shattering Strike
- Rell bodne svým kopím a omráčí cíl na 0,75 sekundy. Zničí také všechny štíty a udělí 60/95/130/165/200 + 50% AP magického poškození. Tato schopnost uděluje 250% poškození do monster v jungli.
- Nyní už neléčí sebe ani spojence.
- Má dosah 520 jednotek před Rell a 220 jednotek za ní.
- Cooldown: 9-5 sekund → 11-9 sekund.
- Rell bodne svým kopím a omráčí cíl na 0,75 sekundy. Zničí také všechny štíty a udělí 60/95/130/165/200 + 50% AP magického poškození. Tato schopnost uděluje 250% poškození do monster v jungli.

- W - Ferromancy: Crash Down
- Rell seskočí z koně, vyhodí do vzduchu zasažené nepřátele na 0,75 sekund a udělí jim 70-190 + 60% AP magického poškození. Sama získá štít o velikosti 30-130 + 10% HP. Ten trvá, dokud znovu nenasedne na koně.
- Po seskoku získá Rell 10% bonus k armoru a magic resist, 15/20/25/30/35% attack speed a 75 range. Zároveň je zpomalena o 75%.
- Poškození: 70-210 + 60% AP → 70-190 + 60% AP
- Štít: 30-135 +12 % maximálních HP → 30-130 +10% maximálních HP
- Maximální vzdálenost skoku: 500 → 400
- Velikost plochy dopadu: 200 → 180
- Trvání vyhození do vzduchu: 1 sekunda → 0,75 sekundy
- W - Ferromancy: Crash Down
- Rell znovu nasedne na svého koně a získá 30% postupně se snižující bonus k rychlosti pohybu. Její následující základní útok udělí 10 + 40% AP bonusového magického poškození a odhodí cíl za Rell.
- Schopnost uděluje 250% poškození do monster v jungli.

- E - Full Tilt
- Pasivní efekt: Rell získá 5-50 (na úrovních 1-13) bonus k rychlosti pohybu (redukováno v souboji).
- Aktivní efekt: Rell a spojenec, se kterým je propojená, získají až 15/17,5/20/22,5/25% bonus k rychlosti pohybu na 3 sekundy. Tento bonus se zdvojnásobí, pokud běží směrem k sobě nebo k nepřátelským šampionům.
- Po uplynutí 1 sekundy udělí následující Q nebo základní útok Rell poškození do okolí o velikosti 25/35/45/55/65 + 30% AP + 2/2,5/3/3,5/4% maximálních HP.
- Schopnost uděluje 250% poškození do monster v jungli.
