Riot o reworku Urgota a nerfu Zeda
Co nám řeknou pracovníci Riotu k těmto choulostivým tématům.
Dnes se podíváme na to, zda
Urgotpři své současné popularitě potřebuje
reworka jaké byly důvody
nerfu Zedovy ultimátkyv posledním patchi.
odpovídal na otázky komunity, proč je rework Urgota pořád nutný, když je tento šampion v současné metě znovu populární.
"Za prvé chci zmínit, že rework nikdy neprovádíme na šampionech, kteří jsou
silní nebo slabí, ale jen na těch, kteří jsou
špatní pro hru. Někdy tento krok vede k tomu, že se z nich stanou nepopulární picky, jindy zase k tomu, že zapadnou ideálně do mety.
Urgot má neviditelnou pasivku, proti které se těžko brání, a to takovou, že
vyhraje každý tradena lince. Stačí aby zasáhl nepřítele svým AoE skillshotem a má zajišěno garantované zranění dokud nepřídel neodejde z jeho range. Navíc má s tímto zraněním také
garantovaný slowtakže v podstatě nemůžete z range utéct. Riot Vesh nyní pracuje na úplně
nových schopnostechpro Urgota. Se sorakou odvedl skvělou práci, takže by to všechno mělo dopadnout dobře."
Zedova ultimátka byla v nejnovějším patchi nerfnuta. Nyní dostane Zed po použití schopnosti jednosekundový cooldown, během kterého se nemůže vrátit na místo vyčarování.
Takto se vyjádřil
Riot Velocity
:"Na toto téma se vedly dlouhé diskuze. Nechci znevažovat názory těch, co mluví proti nerfu, jen chci přidat kontext k této změně.
Zákadem pro tento nerf bylo to, že je velmi frustrující hrát proti Zedovi. Pokud mu poskytnete dostatek prostoru na snowball, dokáže díky ultimátce v pozdějších fázích hry
efektivně zničit téměř kohokoliz vašeho teamu, aniž by se
vystavil většímu riziku. I kdyby se výpad s ulti nepovedl, stačí, aby Zed znovu aktivoval ultimátku a ocitl se v bezpečí daleko odnepřátel.
Proto jsme k jeho ultimátce přidali možnost counter playe aniž bychom se nějak dotkli
identity tohot šampiona." Riot Meddler ještě dodává:
"Testovali jsme tento nerf, kdy má protivník Zeda sekundové okno, aby mohl na jeho ultimátku reagovat. Pokud se tato změna osvědčí jako krok správným směrem, ale Zed bude po nerfu slabý, otevírá se nám možnost p
osílit ho jinde.
Ti lepší hráči za Zeda dokážou "vysypat" svoje kombo po ultimátce za
čtvrt nebo půl sekundy. Tento nerf tedy přidává značné množství času, kdy může oběť nebo její spojenci na Zeda zaútočit. Zranění ale zůstane nezměneno, takže pokud by Zed
zabil protivníka před nerfem, zabije ho i po nerfu. Hráč jen bude muset pečlivěji vybírat své cíle nebo sám za kill položit život."
Zdroj: surrenderat20.net