Riot Games a příspěvky charitě
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Riot Games a příspěvky charitě

Riot Games a příspěvky charitě

Smashee

Smashee

Riot Games pomocí výdělků z League of Legends pomohl již několika organizacím. V článku najdete jakési shrnutí.

Reklama

Dnes se podíváme na to, jak Riot v průběhu času pořádal sbírky pro různé účely a jak úspěšná společnost byla.


Akali - Červený kříž

V roce 2011, když zemětřesení a tsunami ničila Japonsko, se Červený kříž rozhodl pomoci lidem v nouzi. Od 21. 3. do 27. 3. Riot daroval Červenému kříži všechny peníze z prodeje Akali a jejího Nurse Akali skinu. Nakonec postižené podpořilo více než 50 000 hráčů, kteří dohromady přispěli částkou přesahující 162 000 dolarů, což bylo v přepočtu přibližně 2 750 000 Kč.


Pokuty hráčů LCS - LGBTQ

V roce 2015 Riot oznámil, že peníze z pokut hráčů LCS z roku 2014 věnuje mezinárodní organizaci The Trevor Project, která nabízí pomoc v krizi a prevenci sebevražd mladým členům LGBTQ (lesbian, gay, bisexual, transgender, and questioning) komunity. Celková darovaná suma činila 31 850 dolarů, což bylo v přepočtu přibližně 800 000 Kč. 

Operations Manager Nick Allen okomentoval dotaci takto:

"Chtěli jsme, aby peníze vybrané v roce 2014 hráli velkou roli v jednom konkrétním případě. Když jsme se radili o tom, co by pro nás jako komunitu bylo nejsmysluplnější, většina se shodla na tom, že je to boj proti šikaně a diskriminaci."


Riot Impact Challenge

Riot Impact Challenge je loňský nápad, kterým Riot ve spolupráci s Omaze pomáhá různým organizacím poskytnutím finanční pomoci (1 milion dolarů, v přepočtu tedy zhruba 25 000 000 Kč), dobrovolníků a svého "know-how".

CoderDojo má za cíl rozšířit mnohojazyčné kódování a vzdělávácí složku jejich open-source kódovacích spolků po celém světě. Aby to dokázali, snaží se vytvořit příležitosti pro děti a mladistvé a tím jim umožní stát se novou generací tvůrců.

CyberSmile Foundation chce vyvinout online vzdělávání a podporu pro hráče všech úrovní, podporu kladoucí důraz na důležitost empatie, dobrého chování a pozitivních zkušeností z online světa.

Institute of Play má v plánu vytvořit tréninkový program a materiály pro učitele STEM tříd s využitím principů herního designu v přístupu ke studentům, aby mohli zlepšovat své dovednosti v řešení krititckých problémů, spolupráci a systematického myšlení.

Mental Health America vyvyíjí platformu pro všechny lidi z celého světa, která bude založena na boji komunity s úzkostí, depresí a jinými psychickými problémy tak, aby se pracovníci mohli o problému informovat, spojit se s konrétním člověkem a postarat se o něj.

Riot Games a příspěvky charitě


Championship Ashe

Jak jistě většina z vás ví, část výdělku (25 %) z prodejů letošního Championship Ashe skinu, doprovázejícího letošní Worlds, byla rozdělena mezi tři různé charity. Hráči měli možnost hlasovat, která z organizací získá největší část výdělku. Fanoušci nakonec charitativním účelům darovali 2,35 milionů dolarů a stejná částka putovala i do Prize Poolu Worlds.

Organizace, které byly vybrány do hlasování:

  • BasicNeeds - Cílem organizace je umožnit mentálně postiženým lidem nebo epileptikům a jejich rodinám žít a pracovat v jejich komunitě. Chtějí toho docílit kombinací zdravotních, sociálně-ekonomických a komunitně orientovaných řešení s využitím změn v jednání a přidělováním zdrojů.
  • Learning Equality - Learning Equality má za cíl pomoci všem lidem na světě k uvědomění si jejich práva na kvalitní vzdělávání podporou tvorby, adaptací a distribucí open-source vzdělávacích prostředků a tvorbou podpůrných nástrojů pro inovativní pedagogiku.
  • Raspberry Pi Foundation - The Raspberry Pi Foundation je charita, jejíž práce je založená na vkládání síly digitálních přístrojů do rukou lidem po celém světě tak, aby byli schopni pochopit náš neustále se rozvíjející digitální svět a byli vybaveni k vykonávání prací v budoucnosti. Organizace poskytuje levné, ale vysoce výkonné počítače, které lidé využívají k učení se, řešení problémů a zábavě.

Hlasování, kterého se účastnilo 4 039 022 hráčů, vyhrála charita BasicNeeds (obdržela 1 175 000 dolarů, v přepočtu 26 000 000 Kč), zbytek (každá 587 500 dolarů, v přepočtu 13 000 000 Kč) si rozdělily organizace Learning Equality a The Raspberry Pi Foundation.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama