i
Zdroj: Tryhard.cz
Reworky Garena, Dariuse, Skarnera a Mordekaisera
4 šampioni dostali nové schopnosti.
Reklama
Garen
,
Darius,
Skarnera
Mordekaiser. Po vyslovení těchto jmen by měla hráče napadnout jako první hrubá síla a velký, málo pohyblivý štít kompozice teamu. A aby tomu tak opravdu bylo, rozhodl se Riot těmto šampionům trošku dopomoci do late game za cenu slabších začátků. Pojďme se podívat, jaké změny si pro tyto šampiony připravil.
Darius
Zákadní staty - HP za úroveň zvýšeno na 100 z 93.
- Armor za úroveň zvýšen na 4 z 3.5.
- AD za úroveň zvýšeno na 5 z 3.5.
- Attack Range zvýšen na 175 ze 125.
- Základní Attack Speed snížen na 0.625 z 0.679.
- Attack Speed za úroveň snížen na 1% from 4%
Pasivka: Hemorrhage
- Kdykoli Darius zasáhne sekerou nepřítele, jeho cíl začne krvácet za 10-27 + 0.3 AD po dobu pěti sekund, efekt se stackuje až pětkrát.
- Kdykoli má napřátelský šampion na sobě pět stacků pasivky nebo zemře na ultimátku, Darius si na 5 sekund zvýší AD o 40-200 a automaticky za zásah přidá na nepřítele všech pět stacků pasivky.
- 40 mana
- Cooldown 9/8/7/6/5 sekund
- Darius po krátké prodlevě švihne sekerou kolem sebe. Nepřátelé zasažení ostřím sekery jsou zraněni za 20/40/80/100 +1/1.1/1.2/1.3/1.4 AD. Nepřátelé zasažení toporem sekery jsou zraněni za polovinu.
- Neaplikuje pasivku.
W - Crippling Strike
- 30 mana
- Cooldown 9/8/7/6/5 sekund
- Dariusův následující základní útok zraní za 140% fyzického zranění a zpomalí cíl o 40/50/60/70/80% na 1 sekundu.
E - Apprehend
- 45 mana
- Cooldown 24/21/18/15/12 sekund
- Pasivka: Dariusovo fyzické zranění ignoruje 5/10/15/20/25% nepřátelského armoru.
- Aktivka: Přitáhne všechny nepřátele k Dariusovi a na chvíli je zpomalí.
R - Noxian Guillotine
- 100 mana
- Cooldown 120/100/80 sekund
- Darius přiskočí k cíli a zasáhne ho za 100/200/300 +0.75 bonusového AD true damage. Za každý stack pasivky na cíli dává tato schopnost dalších 20% zranění.
- Pokud schopnost zabije cíl, může být znovu použita během 20 sekund. Na třetí úrovni schopnosti cooldown místo toho úplně zmizí.
Garen
Základní staty
- HP za úroveň sníženo na 84.25 z 96.
- AD za úroveň zvýšeno na 4.5 z 3.5.
- Armor za úroveň zvýšen na 3 z 2.7.
- Attack Range zvýšen na 175 z 125.
Pasivka: Perseverance
- Pokud Garen nebyl zasažen zraněním nebo nepřátelskou schopnosti za posledních 9/6/4 sekund, regeneruje 2/4/8% max HP každých 5 sekund.
- Na úrovni 11 tuto pasivku nezastaví neepická monstra.
- Na úrovni 16 je tato schopnost značně posílena.
Q - Decisive Strike
- Cooldown 8 sekund
- Garen na sobě zruší všechny zpomalovací efekty a dostane 35% bonus k rychlosti pohybu na 1.5/2.25/3.75/4.5 sekund.
- Garenův následující základní útok během 4.5 sekundy zraní za 30/55/80/105/130 +0.4 AD a dá silnece cíli na 1.5 sekundy.
W - Courage
- Cooldown 24/23/22/21/20 sekund
- Pasivka: zabití jednotky přidá 0.2 armor a magic resist (1 za šampiony, velká mostra a epická monstra), až do maxima 10/15/20/25/30.
- Aktivka: Garen dostane štít na 2/3/4/5/6 sekund, který snižuje příchozí zranění o 30%.
E - Judgment
- Cooldown 9 sekund
- Garen se rozočí na 3 sekundy a zraňí nepřátele okolo sebe za 12/16/20/24/28 + 47/51/53/55% AD pětkrát (zvyšuje se o 1 za každé tři úrovně Garena).
- Přerušení schopnosti vráti cooldown na zbývající čas trvání schopnosti.
- Garen se pohybuje o 20% pomaleji směrem k šampionům zasaženým touto schopností.
- Tato schopnost dává pouze 75% svého zranění do minionů.
R - Demacian Justice
- Cooldown 120/100/80 sekund
- Pasivka: Nepřátelský šampion, který za poslední dobu zabil nejvíce spojenců je označen jako Padouch. E - Judgement a základní útoky zarňují za bonusové 1% maxima HP cíle jako true damage.
- Aktivka: Garen zasáhne nepřátelského šampiona za 175/350/525 magického zranění + 1 za každých 3.5 HP, které cíli chybí. Do Padoucha dává tato schopnost true damage.
Mordekaiser
Základní staty
- Rychlost pohybu snížena na 330 z 340.
- Základní HP sníženo na 525 z 555.
- HP za úroveň zvýšeno na 80 z 73.
- Základní HP regen zvýšen na 4 z 3.3.
- HP regen za úroveň zvýšen na 0.55 z 0.3.
- Armor za úroveň zvýšen na 3 z 2.7.
- AD za úroveň zvýšeno na 5 z 3.5.
- Attack Speed za úroveň zvýšen na 3 z 2.6.
- Attack Range zvýšen na 200 z 125.
- Vylepšená animace útoků.
Pasivka: Iron Man
- Mordekaiserovi schopnosti stojí HP, ale konvertuje 25% magického zranění do dočasného štítu.
- Maximální velikost štítu je 25% z max HP.
- Štít mízí o 2% ze základního HP za sekundu, pokud je ho více než 25%.
- Konverze štítu je poloviční proti minionům.
Q - Mace of Spades
- 20/23/26/29/32 HP
- Cooldown 10/8.5/7/6.5/5 sekund
- Tři následující Mordekaiserovi útoky jsou umocněny. První zraňuje za 3/6/9/12/15 +0.23 AD 0.2 AP. Každý další zásah zraní za 2/2.25/2.5/2.75/3 krát větší zranění než předchozí.
W - Harvesters of Sorrow
- Cooldown 12/11/10/9/8 sekund
- Pasivka: I když jsou kolem přítomní spojenci, Mordekaiser dostává zkušenosti bez postihu z minionů, které zabije.
- Aktivka: Mordekaiser zacílí spojeneckého šampiona:
- Oba dostanou 75 bonus k rychlosti pohybu směrem k sobě.
- Když se dotknou, oba zraní za 140/180/220/260/280 +0.6 AP v průběhu 4 sekund.
- Opětovné aktivování schopnosti způsobí, že oba vysají 50/70/90/110/130 +0.3 AP životů z nepřátel kolem a přidají si je ke svým. (33% u minionů, maximálně 3 jednotky.)
E - Siphon of Destruction
- 24/36/48/60/72 HP
- Cooldown 6/5.75/5.5/5.25/5 sekund
- Mordekaiser zraní za 35/65/95/125/155 + 0,6 AD +0,6 AP všechny nepřátele před sebou.
- Za každého zasáhnutého šampiona získá navíc 15% max štítu.
R - Children of the Grave
- Cooldown 120/105/90 sekund.
- Pasivka - Dragon Force: Zranění draka ho prokleje na 10 sekund.
- Aktivka: Prokleje cílového šampiona a vysaje 20/25/30 +0.04% z jejich max HP (polovinu ihned, polovinu během 10 sekund.)
- Efekt kletby: Pokud prokletá jednotka zemře, její duše bude následovat Mordekaisera po dobu 45/60/75 sekund.
- Mordekaiser dostane 30% jejího AP a 25% jejích bonusových HP.
- Duše dostane 10/25/50 AD a 15% Mordekaserova max HP.
- Duše může být ovládána pomocí tlačítka R.
Skarner
Základní staty
- Základní rychlost pohybu snížena na 330 z 345.
- HP za úroveň sníženo na 84.25 z 96.
- AD za úroveň sníženo na 4.5 z 4.2.
Pasivka: Crystal Spires
- Skarnerova přítomnost na mapě způsobí objevení krystalů po mapě. Krystaly mohou být obsazeny oběma teamy. Obsadit krystal lze po 10 sekundách od posledního obsazení.
- Pokud je Skarner poblíž krystalu, který obsadil jeho tým, Skarner dostane 150 k rychlosti pohybu, 35 +5 za úroveň k attack speedu a obnovuje si 3% maximální many za sekundu.
Q - Crystal Slash
- 10/11/12/13/14 mana
- Cooldown 3.5/3.25/3/2.75/2.5 sekund
- Skarner zraňuje okolní nepřátele za 0.32/0.34/0.36/0.38/4 celkového AD. Pokud je jednotka zasažena, nabije se skarner krystalovou energií.
- Pokud je skarner nabitý, schopnost dává 0.32//0.34/0.36/0.38/4 celkového AD + 0.2 AP bonusového magického zranění.
- Základní útoky snižují cooldown schopnosti o 0.25 sekund (čtyřnásobek proti šampionům).
W - Crystalline Exoskeleton
- 60 mana
- Cooldown 13/12.5/12/11.5/11 sekund
- Skarner dostane štít o velikosti 12/13/14/5/16% svého max HP +0.8 AP na 6 sekund. Dokud má štít na sobě, postupně se zrychluje a během tří sekund dosáhne bonusu 16/20/26/28/32% k rychlosti pohybu.
E - Fracture
- 50/55/60/65/70 mana
- Cooldown 12/11.5/11/10.5/10 sekund
- Skarner vyvolá výboj krystalické energie, zraní za 40/75/110/145 +0.4 AP, zpomalí zasžené cíle o 45/50/55/60/65% na dvě sekundy a zpomalí rychlost výboje.
- Schopnostu může zasáhnout maximálně 6 nepřátel.
- Nepřátele zasaženi schopností jsou otráveni na 5 sekund a dostávají od skarnerových základních útoků dalších 25/50/75/100/125 bodů zranění a stun na jednu sekundu.
R - Impale
- 100 mana
- Cooldown 120/100/80 sekund
- Skarner znehybní nepřítele na 1,75 sekundy a zraní ho za 100% AD + 20/60/100 + 0.5 AP. Během znehybnění se může Skarner volně pohybovat a táhne za sebou znehybněného šampiona. Když efekt skončí, Skarnerův cíl dostane stejné zranění znovu.
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
Reklama
Reklama