i
Zdroj: Tryhard.cz
Rework Urgota a další změny na PBE
Dlouho očekávaný rework je tu.
Reklama
Na testovacím serveru se včera objevil nový update. Podíváme se na něj podrobněji.
Rework šampiona - Urgot, the Dreadnought
Statistiky:
- HP: 585
- Růst HP: 88
- Dosah útoku: 350
- Rychlost pohybu: 330
- Základní AD: 55
- Růst AD: 24
- Rychlost útoku: 0,644
- Růst rychlosti útoku: 3,75
- Základní armor: 30
- Růst armoru: 4,25
- MR: 32,1
- MR za úroveň: 1,25
- Základní regenerace HP: 1,25
- Růst HP regenerace: 0,14
Ikony schopností:
|
|
|
|
|
Echoing Flames (Passivka)
- "Pokud Urgot zasáhne nepřítele, který stojí ve směru jedné z jeho nohou, základním útokem, daná noha vystřelí plameny, které udělí [40% celkového AD] plus [4,5/5,25/6/7/8% na úrovních 1/6/9/13/15] maximálního zdraví cíle jako fyzické poškození všem nepřátelům v okolí. Každý po sobě jdoucí zásah během 5 sekund uděluje o 10% snížené poškození až na 70%.
- Po vystřelení je jedna z nohou na cooldownu na [30/25/20/15/10 sekund na úrovních1/6/9/11/13, ovlivněno CDR] (minimum 2,5s).
- Uděluje omezené poškození do monster."
- Maximální poškození do monster: 25/45/65/85/105/125/145/165/185/205/225/245/265/285/305/325/345/365.
Corrosive Charge (Q):
- 55 Many
- 12/11/10/9/8 sekund cooldown
- Urgot vystřelí nálož, která udělí 25/70/115/160/205 (+70% AD) fyzického poškození a zpomalí zasažené nepřátele o 45/50/55/60/65% na 1 sekundu.
- Nepřátelští šampioni zasažení výbuchem jsou poté označeni.
Purge (W)
- 45/50/60/65/70 Many
- 13/12/11/10/9 sekund cooldown
- Na 4 sekundy se Urgot zaštítí na 60/90/120/150/180 (+30% bonusových HP) a rychle střílí nejbližšího nepřítele, přičemž prioritou jsou nepřátelé označení Q nebo Ea kdykoliv je to možné, spustí Passivku. Při střelbě je Urgot zpomalen o 125 rychlosti pohybu ale má 40% odolnost vůči zpomalení.
- Když je Purge aktivní, Urgot může procházet miniony a ne-epickými monstry, ale nemůže používat klasický základní útok. Útočí až třikrát za sekundu a jedna střela způsobuje poškození 12 (+20/24/28/32/36% AD).
- Poškoení je založeno na Urgotových AD, při zásahu aplikuje on-hit efekty s 33% poškozením a nemůže kriticky zasáhnout.
- Uděluje minimálně 50 poškození minionům.
Disdain (E):
- 50 Many
- 16/15/14/13/12 sekund cooldown
- Urgot skočí jedním směrem, pokud se srazí s nepřátelským šampionem, zastaví a omráčí ho na 1,25 sekundy a přehodí ho přes sebe. Navíc mu udělí 60/100/140/180/220 (+50% AD) fyzického poškození. Zasažení nepřátelé jsou označeni.
- Jiní nepřátele, než šampioni, obdrží stejné poškození ale jsou odhození stranou.
- Pomocí tohoto kouzla nelze procházet terénem.
Fear Beyond Death (R):
- 100 Many
- 120/95/70 sekund cooldown
- Urgot vystřelí vrták na háku, který probodne prvního zasaženého nepřátelského šampiona, oznaří ho a udělí 50/175/300 (+50% AD) fyzického poškození a zpomalí ho o 75% na 3 sekundy.
- Pokud se cíl během tohoto dostane pod 25% životů, Urgot může schopnost znovu seslat čímž ochromí nepřítele a začne si jej přitahovat k popravě. Toto se na konci efektu stane automaticky, pokud je cíl pod hranicí 25% života.
- Pokud Urgot úspěšně popraví nepřítele, vystraší blízké nepřátele na 1,5 sekundy.
- Rychlost pohybu cíle klesá s množstvím životů.
- Urgot nemůže během popravy provádět žádnou jinou akci a jeho smrt ukončí efekt.
Dabing:
Speciální interakce:
Skiny:
Butcher Urgot
Giant Enemy Crabgot
Battlecast Urgot
Nové ikony
Přibyly dvě nové Omega Squad ikony. Zatím nejsou k dispozici žádné informace o dostupnosti.
|
|
Balanční změny
Šampioni
Miss Fortune
- Základní rychlost útoku zvýšena z 0,656 na 0,690.
- Rychlost útoku za úroveň zvýšena ze 3 na 5.
Nautilus
- Dredge Line (Q)
- Poškození změněno z 60/105/150/195/240 na 80/120/160/200/240.
- Depth Charge (R)
- Cooldown změněn ze 140/110/80 sekund na 120/100/80.
Singed
- Poznámka: Změna přichází s patchem 7.14.
- Passivka přejmenována z 'Slipstream' na 'Noxious Slipstream'.
Thresh
- Základní HP sníženy z 561 na 520.
Udyr
- Základní rychlost pohybu zvýšena z 345 na 355.
- Inner Beast (P) - Změněno
- "Když mění Udyr stance během boje, získá 4% rychlosti útoku, 4% redukce cooldownů a 6% základního AD na 7 sekund (stackuje se až 5×)."
- Tiger Stance (Q):
- Trvání bonusu k rychlosti pohybu zvýšeno z 5 na 6 sekund.
- Poškození DoTky změněno z [30-150 + (120%-160% celkového AD)] na [78/126/174/222/270 (+90% bonusového AD)].
- Trvání DoTky zvýšeno ze 2 sekund na 6 sekund.
- [Nové] DoTka uděluje o 6% více poškození za každý stack passivky, který Udyr právě má.
- [Odstraněno] DoTka již neuděluje okamžitě porci poškození staré DoTky, pokud je obnovena.
- Phoenix Stance (R):
- Trvání aktivky zvýšeno ze 4 sekund na 6.
- Flame Aura:
- Poškození změněno z 40/80/120/160/200 na 60/90/120/150/180.
- Růst změněn z [100% AP] na [120% Bonusových AD].
- Fire Cone:
- Poškození změněno z 40/80/120/160/200 na 50/75/100/125/150.
- Růst změněn z [45% AP] na [30/40/50/60/70% bonusových AD].
- [Nové] Vlna ohně uděluje o 6% větší poškození za každý stack passivky.
Předměty
Poacher's Dirk
- Poznámka: Změna přichází s patchem 7.14.
- Unique Passive - Headhunter bonusové fyzické požkození sníženo z 50 na 40.
Reklama
Reklama