Rek'Sai a Illaoi dostanou malý rework, konkrétní změny pro patch 25.15
Kled dostává od svého reworku první buffy. Riot snižuje sílu tank supportů. Nerfuje junglery Bel'Veth, Master Yi a Pantheon a odstraňuje regeneraci zdraví Baronovi.
Známe konkrétní změny pro nadcházející patch. Ten se zaměří zejména na nerfy. Včera se k důvodům změn vyjádřil Riot Phreak. Pokud tedy chcete znát detaily okolo jednotlivých balančních změn, doporučujeme rozkliknout článek níže.
Preview Patche 25.15 - Buff Riven a Kleda, nerf jungle Pantheona a dalších postav
David "Riot Phreak" Turley na své sociální sítí X zveřejnil náhled dalších změn, které nás brzy ve hře čekají.
Větší změnou oproti původním plánům je buff Riven. Ten se omezí jen na opravu bugu s Q3. Až po opravě této chyby bude Riot dále zvažovat posílení této šampionky.
Šampioni
Alistar
- Základní armor snížen: 47 ➝ 40
Bel'Veth
- Passive - Death in Lavender
- Attack speed zvýšen: 0.28-1% ➝ 0.28-1.1%
- Q - Void Surge
- Poškození do hrdinů sníženo: 10-30 + 100% celkového AD ➝ 0-20 + celkového AD
- Poškození do monster zůstává stejné
Braum
- Základní armor snížen: 40 ➝ 35
- Snížen růst armoru za level: 5.2 ➝ 5.0
Corki
- Q - Phosphorus Bomb
- Základní poškození sníženo, škálování z AD zvýšeno: 70-270 + 120% bonusového AD ➝ 70-250 + 130% bonusového AD
- R - Missile Barrage
- Škálování z AD zvýšeno: 90/170/250 + 80% bonusového AD ➝ 90/170/250 + 85% bonusového AD
Illaoi
- Passive - Prophet of an Elder God
- Škálování poškození zvýšeno: 9-162 + 100% celkového AD ➝ 9-162 + 105% celkového AD
- E - Test of Spirit
- Snížena délka označení nepřátelského šampiona po zničení jeho duše: 10 sekund ➝ 3 sekundy
- Chapadla nyní útočí ihned po označení nepřatelského šampiona
- Chapadla nyní častěji utočí do duše i do označeného šampiona: každých 5.3 sekund ➝ každých 4.3 sekund
Irelia
- Regenerace zdraví za 5 sekund: 6 ➝ 3.5
Kled
- Zvýšené resistence po sesednutí: 1-2% základních HP ➝ 4 + 1% základních HP - 10 + 2.5% základních HP (podle počtu blízkých nepřátelských šampionů)
Master Yi
- Q - Alpha Strike
- Základní poškození sníženo, škálování z AD zvýšeno: 30-150 + 50% celkového AD ➝ 20-100 + 70% celkového AD
- Poškození do monster: 95-315 + 50% celkového AD ➝ 80-260 + 70% celkového AD
Nilah
- Attack speed za úroveň snížen: 3% ➝ 2.25%
- Základní AD zvýšeno: 58 ➝ 60
Pantheon
- Q - Comet Spear
- Sníženo poškození do monster: 105% ➝ 90%
Quinn
- Q - Blinding Assault
- Základní poškození zvýšeno, změněn přepočet z AD: 20-100 + 80-120% celkového AD ➝ 65-205 + 80-120% bonusového AD
Rek'Sai
- Základní armor snížen: 36 ➝ 35
- Růst armoru za úroveň snížen: 4.95 ➝ 4.5
- W - Unburrow
- Nepřátele lze knock-upovat častěji: 10 sekund ➝ 10/9/8/7/6 sekund
- E - Furious Bite
- Cooldown snížen: 10 ➝ 6 sekund
- Poškození zesíleného efektu změněno: 8-14% maximálního zdraví + 100% celkového AD fyzické poškození ➝ 100-240 + 80% bonusového AD true poškození
- Poškození bez zesílení: 100% celkového AD ➝ 80-192 + 64% bonusového AD
- R - Void Rush
- Základní poškození sníženo: 150/300/450 ➝ 150/250/350
- Bonusové poškození změněno: 25/30/35% chybějícího zdraví cíle ➝ 15/20/25% maximálního zdraví cíle
- Cooldown zvýšen: 100/90/80 ➝ 120/100/80
Rell
- W- Ferromancy: Crash Down
- Získaný štít snížen: 25-125 + 13% celkového HP ➝ 20-100 + 13% celkového HP
Riven
- Q - Broken Wings
- Opraven bug, kdy zasažení hrdinové Q3 odletěli pryč
Riven Q3 bug: místo knock-upu katapult na druhý konec mapy
Nový bug způsobuje, že třetí úder Riven Q odhazuje nepřátele extrémní vzdáleností. Spolu s nerfem pasivky ji to stálo téměř 3 procentní body winratu.
Jungle
Baron Nashor
- Regenerace zdraví za 5 sekund snížena: 15 ➝ 0
- Základní HP zvýšeno o 100 HP během všech fází hry