i
Zdroj: Riot Games
Problémový K'Sante dostane další malý rework, změní se všechny jeho schopnosti
Patch, na kterém se odehraje světový šampionát, už je ve hře, a proto se vývojáři mohou v příští aktualizaci odvážit k větším změnám. Ty čekají mimo jiné i K'Santeho.
Zatímco mezi profesionálními hráči je K'Sante považován za jednoho z nejsilnějších topařů, pro hráče v soloQ příliš lákavý není. Změny, kterými tento šampion nedávno prošel, problém neodstranily. Následuje tedy druhý pokus. Na testovacím serveru se nachází tyto úpravy, které můžeme očekávat v příští aktualizaci.
K'Sante
- Dosah útoků: 175 → 150
- Základní attack speed: 0,625 → 0,658
- Attack speed ratio: 0,625 → 0,658
- P - Dauntless Instinct
- Základní poškození: 5-20 (podle úrovně) → 20
- HP ratio: 1/1,33/1,66/2% (na úrovních 1/6/11/16) → 1-2% (na úrovních 1-18)
- [Odstraněno] Už nepřidává 25 k dosahu útoků proti označeným cílům.
- [Odstraněno] Poškození se už nemění na true damage během R.
- [Odstraněno] Poškození se už nezvyšuje o 30-78% během R
- [Nové] Během R základní útoky a schopnosti udělují bonusové fyzické poškozené o velikosti 1% maximálních HP cíle (+1% za 100 bonusového armoru) (+1% za 100 bonusového magic resistu).
- Q - Ntofo Strikes
- Šířka schopnosti: 150 → 100
- Základní poškození: 30/55/80/105/130 → 70/100/130/160/190
- Armor ratio poškození: 30% celkového armoru → 35% bonusového armoru
- Magic resist ratio poškození: 30% celkového magic resistu→ 35% bonusového magic resistu
- [Odstraněno] Už nemá 40% AD ratio
- Čas použití: 0,45-0,25 (podle bonusových HP) → 0,45-0,35 (podle bonusových resistů)
- Výpočet cooldownu změněn (nyní je potřeba asi dvojnásobek resistencí pro dosažení minimálního cooldownu).
- Redukce cooldownu během R: 25% → 33%
- Minimální cooldown během R: 1,33 → 1,17
- [Nové] Nyní zpomaluje nepřátele během R.
- W - Path Maker
- Minimální doba natažení: 0,66 → 0,4 sekundy
- Základní poškození: 20/40/60/80/100 → 40/60/80/100/120
- [Odstraněno] Už nemá 50% AD ratio, 30% armor ratio a 30% magic resist ratio.
- HP ratio poškození: 8% → 6/7/8/9/10% maximálních HP cíle.
- [Nové] Nyní uděluje 10-100% (podle doby natažení) poškození schopnosti jako bonusové true damage během R.
- [Odstraněno] K'Sante už nemůže změnit směr během natažení.
- Redukce poškození během R: 60% → 75%
- Maximální poškození do monster: 50-475 (podle úrovně) → 180/260/340/420/500
- E - Footwork
- Rychlost skoku: 900 → 550
- Rychlost skoku během R: 1450 → 950
- [Odstraněno] Skok na spojence se už nezvyšuje s rychlostí pohybu.
- Rychlost skoku na spojence během R: 1100 → 1400
- Cooldown: 10,5/10/9,5/9/8,5 → 10/9,5/9/8,5/8 sekund
- [Nové] Cooldown je nyní o 50% nižší během R.
- [Odstraněno] Skokem na místo už nelze překonat terén během R (skokem na spojence stále ano).
- [Odstraněno] Skok na místo už se neprodlužuje o 400 během R.
- R - All Out
- Poškození změněno z magického na fyzické.
- Základní poškození: 70/110/150 → 80/115/150
- Maximální základní poškození: 140/220/300 → 160/230/300
- [Odstraněno] Už nemá 65% AP ratio.
- [Nové] Poškození z proskočení terénu se nyní zvyšuje o 5% bonusových HP.
- Doba trvání: 20 → 15 sekund
- [Odstraněno] Už nelze použít znovu k předčasnému ukončení efektu.
- [Odstraněno] Už nepřidává 10/25/40 (+25 bonusového armoru) (+25% bonusového magic resistu) AD
- Bonusový attack speed: 25/35/45% → 40/60/80%
- [Odstraněno] Už neléčí K'Santeho za 14/20/25% poškození uděleného šampionům.
- [Nové] Nyní přidává 20% Omnivamp.
- [Nové] Nyní přidává 50% armor penetration (pouze do bonusového armoru).