Preseason 2015: Smite, buffy, předměty
Další náhled jungle změn - unikátní buffy jednotlivých kempů, nové předměty a enchanty.
O plánovaných změnách v Preseason 2015 jsme psali již několikrát. Nyní tu máme další novinky z oblasti jungle. Kempy získávají unikátní mechaniku, která vám dá buff po použití smitu na určité monstrum. A potom tu máme hned několik nových předmětů a také možností, jak je vylepšit.
Odměny za Smite
O unikátních odměnách za zabití jednotlivých monster jsme psali již v tomto článku . Riot se rozhodl lehce
upravit mechaniku získávání těchto buffů. V každém kempu se nyní objeví jedno monstrum, které se "třpytí", pokud na toto monstrum použijete smite, automaticky získáváte unikátní buff. Již tedy nemusíte monstrum zabít - stačí použít smite.
Riot se také rozhodl
změnit unikátní buff z Golemů. Místo "execute" schopnosti nyní dáte každým pátým útokem do monstra/miniona stun a máte zvýšené poškození do věží.
Buff za zabití Draka
Za každé zabití draka získáte speciální buff, který se stackuje až pětkrát. O tomto buffu se dočtete zde . Riot jej nicméně trochu upravil. Nový buff vypadá takto:
Šampioni, kteří získají stacky za zabití draka, nyní také dostanou unikátní vizuální efekt, který buff znázorňuje. Tento efekt je zpočátku velmi nepatrným, ale spolu se stacky nabývá na síle i barvě. Podívejte se, jak vypadá při plném počtu stacků.
Změny Předmětů
A nesmíme opomenout také předměty! Již před pár dny se Riot na PBE rozhodl odstranit všechny staré jungle předměty a nahradit je novými. V tomto PBE updatu jsme se dočkali dalších změn a úprav.
Soul Sickle NOVÝVe hře je jeden nový předmět. Podle všeho by mělo jít o předmět, který se bude využívat ke stavbě Essence Reaveru. Přidává AD a lifesteal a stojí 1400 goldů.
Jungle předměty
Nyní existují
čtyři hlavní jungle předměty, které se staví z předmětu Hunter's Machete (ten se dá koupit jen v případě, že má šampion summoner spell
Smite). Všechny tyto předměty mají
pasivkus originálním názvem "
Jungler", která dává bonusové poškození monstrům a vrací nositeli zdraví a manu za každou sekundu, kdy bojuje proti monstrům.
Čtyři jungle předměty nesou názvy
Stalker's Blade, Skirmisher's Sabre, Ranger's Trailblazer a Poacher's Knifea každý z nich je vhodný pro jiný typ junglera (gank / invade / rychlý clear / counterjungle). Každý předmět také upravuje nějakým způsobem smite.
Pojďme se podívat na to, jak se změnily jednotlivé enchanty jungle předmětů. Devourer Přejmenován na Devourer (dříve Stalker).
Attack speed zvýšen na 50% (dříve 40%).
Nyní dává 40 bonusového magického poškození každým zásahem.
Již nedává CDR.
Upravena pasivka: Zabíjení velkých monster a killy/assisty zvyšují magické poškození tohoto předmětu. Juggernaut Zdraví zvýšeno na 500 (dříve 450).
Nyní dává 25 Armor.
Již nedává CDR a movement speed.
Nyní dává Tenacity. Magus AP zvýšeno na 90 (dříve 80).
Nyní dává 10 magic penetration. Warrior AD zvýšeno na 60 (dříve 45).
Lifesteal zvýšen na 10% (dříve 8%).
Nunu Consume (Q) změnaA nakonec tu máme ještě podstatnou změnu šampiona Nunu. Jeho Q schopnost bude od nynějška dávat buffy podle toho, jaký typ monstra Nunu zabije.