Preseason 2015: Předměty
i Zdroj: Tryhard.cz
Ostatní Článek Preseason 2015: Předměty

Preseason 2015: Předměty

derk

derk

Předměty čekají velké změny. V tomto článku najdete všechno potřebné.

Reklama

Hlavním cílem Riotu pro nadcházející Sezónu 2015 je

větší rozmanitost

. Zatím jsme se dozvěděli o plánovaných změnách jungle , které skutečně větší rozdílnosti pomohou. No a v tomto článku nás čeká velmi konkrétní pohled do oblasti předmětů. V budoucnu by měli mít hráči větší výběr předmětů a prakticky v každé hře by měli mít více možností, jakým směrem se vydat. Článek v plném znění najdete zde ( čeština ; angličtina ).


Zpestření Strategie Předmětů

Většina předmětů pouze přidává pasivní staty, což není nutně špatně. Nicméně Riot by rád pomohl rozmanitosti hry tím, že se

objeví více situačních předmětů

, které budou různě silné v ruzných situacích. 

Kromě nových bychom se také

měli dočkat úprav těch současných předmětů

. Kupříkladu Ohmwrecker je velmi zajímavým předmětem, který nabízí velmi specifickou funkci. Nicméně v porovnání s jeho cenou toho nabízí málo. Riot si myslí, že Ohmwrecker by mohl být v budoucnu častěji používaným předmětem - hlavně v situaci, kdy jeden tým dokáže dobře bránit u inhibitorových věží a protahovat tak hru. Riot jako příklad uvádí

změny Ohmwreckeru

- kromě prodloužení aktivní schopnosti bude nyní přidávat 30% k rychlosti pohybu vždy, když bude šampion poblíž své či nepřátelské věže.

Dalším příkladem mohou být

změny Warmog's Armoru

- ten bude nyní plnít trochu odlišnou funkci. Došlo k celkovému snížení statů, ale regenerace zdraví bude až 3x větší vždy, když šampion nebude poškozen po dobu osmi sekund. 


Nové Elixíry

Konzumovatelné předměty jsou poměrně levné a lidé je kupují prakticky každou hru. Aby docházelo k větší možnosti rozhodování a k více strategiím, Riot se rozhodl

odebrat ze hry dva současné elixíry

a

přidat čtyři nové

. Každý z nich má základní statistiky a také jeden "

buff

". 

Elixir of Ruin

  • Přidává zdraví, poškození do věží a buff "Siege Commander".
  • Siege Commander: přátelští minioni v okolí dávají bonusové poškození do věží a získávají rychlost pohybu.

Elixir of Sorcery

  • Přidává AP, regeneraci many a buff "Sorcery".
  • Sorcery: poškození šampioni anebo věže získávají ještě bonusové "true" poškození. Tento efekt má cooldown proti šampionům, ale nikoliv proti věžím.

Elixir of Iron

  • Zvětší šampiona, zkracuje dobu trvání zpomalení, přidává tenacity a buff "Path of Iron".
  • Path of Iron: nositel za sebou při pohybu nechává stopu, která zrychluje přátelské šampiony.

Elixir of Wrath

  • Přidává AD a buff "Bloodlust".
  • Bloodlust: Poškozování nepřátelských šampionů léčí za % způsobeného poškození. Zabití anebo asistence při zabití nepřátelského šampiona prodlouží dobu trvání elixíru o 30 sekund.

Nové předměty jsou dražší než ty současné a aktivován může být pouze jeden. 


Defensivní Předměty

V momentě, kdy máte problémy proti určitému typu poškození, většinou se snažíte uzpůsobit svůj build tak, abyste byli lépe chráněni a začínáte kupovat armor anebo magic resist. V současné době je důležité se rozhodnout, jestli nejdříve koupíte malý anebo střední defensivní předmět - čili v případě armoru se rozhodujete mezi

Cloth Armorem a Chain Vest

Riot se rozhodl kompletně změnit systém nakupování defensivních předmětů. Tou největší změnou je to, že

nyní se z nejmenších předmětů staví všechny "složitější"

. Chain Vest se tedy staví z Cloth Armoru (a stejně tak Negatron Cloak se staví z Magic-null Mantle). Pokud tedy bude mít hráč během hry problém a bude potřebovat armor, tak mu stačí sáhnout i po tom nejlevnějším předmětu - a stejně ho později využije.

Preseason 2015: Předměty

Regenerace - nejen do early game

Riot ukazuje snahu o

správné nastavení předmětů s regenerací

. Vysvětluje, že to ale není jednoduché. Pokud má předmět flat (přesné) hodnoty, vždy bude moc silný v začátku hry a naopak upadat v late game. Navíc bude pro některé šampiony silnější a pro některé slabší, podle toho, jakou synergii bude mít.

Riot tento problém vyřešil tak, že

došlo ke změně všech flat hodnot směrem k procentuálním

. Předměty tak budou relevantní ve všech fázích hry. V začátku se očekává, že budou šampioni daleko více "tanky" a těžší na zabití. To by se ale mělo během preseason postupně měnit k lepšímu. 


Podívejte se také na další změny v Preseason!Nový JungleZměny soupisek v LCSSmite, Buffy a PředmětyJungle a PředmětyObjektivy, Jungle a Buffy
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama