Preseason 2015: Objektivy - věže, jungle, buffy
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Preseason 2015: Objektivy - věže, jungle, buffy

Preseason 2015: Objektivy - věže, jungle, buffy

derk

derk

Skutečně velká várka změn. Podívejte se, jak se změní věže, minioni a další objektivy!

Reklama


Pamatujte, že všechny změny jsou experientem a zatím jen na testovacím serveru!

Změn je opravdu obrovské množství. V tomto článku se podíváme na všechny

obecné změny

a zároveň také na

změny současných věží

a

buffů v jungli

. V následujících hodinách a dnech přibudou další články, konkrétně snad ještě dnes se můžete těšit na článek, který dokumentuje všechny změny v jungli a předmětů. Originální post najdete na oficiálním fóru .


Regenerace ve fontáně

Regenerace zdraví a many ve fontáně je změněna - nyní léčí stejné hodnoty, ale "tiká" 4x rychleji. Nebudete tedy získávat manu a životy po skocích, ale lineárně. Základní staty Riot celkově změnil systém získávání statů za úroveň.

Nový systém by měl značně omezit výhody získané v early game.

Šampioni budou začínat hru s většími staty (píše se až 68% per level statů).

Šampioni nyní každou úroveň získávají 72-128% statů (v porovnání s live serverem). Odměny za zabití nepřátel Goldy za zabití šampiona v prvních 4 minutách již nejsou redukovány.

Goldy za assisty jsou nyní 50% (dříve 25%) v prvních 210 sekundách hry. Death timery Nyní o 2% delší za každých 30 sekund, od 35 minut.

Dříve 2% za každých 60 sekund, od 25 minut. Minioni Již nezískávají armor a magic resist. Domácí výhoda  Pokud je šampion ve své bázi, získává bonusový movement speed a drobný buff k obraně.


VĚŽE

Věže již nezískávají postupem času armor a magic resist. Stále získávají AD.

Armor a magic resist věží je nyní 100.

Došlo ke změnění celkovému zdraví věží.

Outer:

2000 zdraví

Inner:

2000 zdraví

Inhibitor:

 2500 zdraví

Nexus:

 2000 zdraví

Základní regenerace zdraví snížena na 5 / sekundu (dříve 15 / sek). Shielding Inner věže získávají novou mechaniku s názvem "Shielding" (štít).

Štít tyto věže chrání a pokud 60 sekund nedošlo k poškození věže, začne se pomalu regenerovat její zdraví.

V momentě, kdy je štít věže aktivní, získávají přátelští šampioni v okolí rovněž slabší štít.

Preseason 2015: Objektivy - věže, jungle, buffy

Beam

Věže chránící Inhibitory získávají novou mechaniku s názvem "Beam" (paprsek).

Věže nyní útočí nepřetržitě na jeden cíl, až 4x za sekundu.

Poškození věže sílí s každým zásahem ze 100% až na 260% během 6,5 sekundy.

Věže nyní ignorují 40% armoru nepřítele a tato hodnota se zvyšuje až na 100% během 6,5 sekundy.

Bonusové poškození a redukce armoru zmizí, když věž změní cíle.

Preseason 2015: Objektivy - věže, jungle, buffy

Inhibitor respawn

Nyní trvá 300 sekund (dříve 240).


BUFFY

Dočkáme se řady změn buffů velkých monster a zároveň se dočkáváme také zcela nového buffu, který se stává součástí mapy Summoner's Rift.

Preseason 2015: Objektivy - věže, jungle, buffy

Still Waters - Nový Buff v řece

U vstupů do řeky poblíž horní a spodní lajny se ve 20. minutě objeví buff s názvem 

Still Waters

, ten se potom spawnuje každé 3 minuty.

Buff přidává 50 movement speedu, pokud nejste v combatu (podobně jako mobility boty).

Pokud se šampion s tímto buffem zastaví, získá 25% větší vizi a vidí přes zdi.

Preseason 2015: Objektivy - věže, jungle, buffy
Preseason 2015: Objektivy - věže, jungle, buffy

Blue Buff

Doba trvání snížena na 120 sekund (dříve 150 sek). Red Buff Přidává 1% maximálního zdraví každých 5 sekund.

Doba trvání snížena na 120 sekund (dříve 150 sek).

Zpomalení sníženo na 5-10%/8-15% (dříve 5-15%/8-24%).

Bonusové poškození změněno na 5-56 (dříve 10-44).

Bonusové poškození nyní platí i na věže. Drak Zabití draka nyní dává 1 stack buffu

Dragonslayer, 

který dává permanentní bonusy. Bonusy se liší podle dosažených stacků (tedy podle toho, kolikrát jste draka za hru zabili).

  • Stack 1: Zvýšená regenerace.
  • Stack 2: Zvýšení AD/AP.
  • Stack 3: Zvýšení movement speedu.
  • Stack 4: Zvýšení zdraví.
  • Stack 5: Ztrojnásobí všechny dosažené bonusy.

Drak dává o 50% méně zkušeností než na live serverech.

Již nedává globální goldy.

Drak nyní dává o 20% více poškození, za každého draka, kterého váš tým již zabil.

Drak nyní dostává o 7% méně poškození, za každého draka, kterého váš tým již zabil.

Preseason 2015: Objektivy - věže, jungle, buffy

Baron Nashor

Odstraněny defensivní bonusy (regenerace zdraví), bonusové AP/AD zůstávají.

Po dobu trvání buffu má každý hráč tzv. 

Empowered Recall

- recall nyní trvá jen 4 sekundy a zároveň po přemístění do báze rychle vyléčí a hráč získává po dobu 8 sekund buff k movement speedu.

Buff nyní znatelně posílí přátelské miniony.

  • Melee minioni: Získávají 80% redukce poškození.
  • Ranged minioni: Získávají zvýšené poškození a drobný buff range.
  • Siege minioni: Velký buff range (větší než je dosah věže), útoky jsou o 50% pomalejší, ale nově také dávají AoE poškození a 4x větší poškození do věží.
  • Super minioni: Získávají 75% movement speedu a 25% attack speedu v přítomnosti nepřítele.
Preseason 2015: Objektivy - věže, jungle, buffy

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama