Preseason 2015: Objektivy - věže, jungle, buffy
Skutečně velká várka změn. Podívejte se, jak se změní věže, minioni a další objektivy!
Změn je opravdu obrovské množství. V tomto článku se podíváme na všechny
obecné změnya zároveň také na
změny současných věžía
buffů v jungli. V následujících hodinách a dnech přibudou další články, konkrétně snad ještě dnes se můžete těšit na článek, který dokumentuje všechny změny v jungli a předmětů. Originální post najdete na oficiálním fóru .
Regenerace ve fontáně
Regenerace zdraví a many ve fontáně je změněna - nyní léčí stejné hodnoty, ale "tiká" 4x rychleji. Nebudete tedy získávat manu a životy po skocích, ale lineárně. Základní staty Riot celkově změnil systém získávání statů za úroveň.
Nový systém by měl značně omezit výhody získané v early game.
Šampioni budou začínat hru s většími staty (píše se až 68% per level statů).
Šampioni nyní každou úroveň získávají 72-128% statů (v porovnání s live serverem). Odměny za zabití nepřátel Goldy za zabití šampiona v prvních 4 minutách již nejsou redukovány.
Goldy za assisty jsou nyní 50% (dříve 25%) v prvních 210 sekundách hry. Death timery Nyní o 2% delší za každých 30 sekund, od 35 minut.
Dříve 2% za každých 60 sekund, od 25 minut. Minioni Již nezískávají armor a magic resist. Domácí výhoda Pokud je šampion ve své bázi, získává bonusový movement speed a drobný buff k obraně.
VĚŽE
Věže již nezískávají postupem času armor a magic resist. Stále získávají AD.
Armor a magic resist věží je nyní 100.
Došlo ke změnění celkovému zdraví věží.
Outer:2000 zdraví
Inner:2000 zdraví
Inhibitor:2500 zdraví
Nexus:2000 zdraví
Základní regenerace zdraví snížena na 5 / sekundu (dříve 15 / sek). Shielding Inner věže získávají novou mechaniku s názvem "Shielding" (štít).
Štít tyto věže chrání a pokud 60 sekund nedošlo k poškození věže, začne se pomalu regenerovat její zdraví.
V momentě, kdy je štít věže aktivní, získávají přátelští šampioni v okolí rovněž slabší štít.
Beam
Věže chránící Inhibitory získávají novou mechaniku s názvem "Beam" (paprsek).
Věže nyní útočí nepřetržitě na jeden cíl, až 4x za sekundu.
Poškození věže sílí s každým zásahem ze 100% až na 260% během 6,5 sekundy.
Věže nyní ignorují 40% armoru nepřítele a tato hodnota se zvyšuje až na 100% během 6,5 sekundy.
Bonusové poškození a redukce armoru zmizí, když věž změní cíle.
Inhibitor respawn
Nyní trvá 300 sekund (dříve 240).
BUFFY
Dočkáme se řady změn buffů velkých monster a zároveň se dočkáváme také zcela nového buffu, který se stává součástí mapy Summoner's Rift.
Still Waters - Nový Buff v řece
U vstupů do řeky poblíž horní a spodní lajny se ve 20. minutě objeví buff s názvem
Still Waters, ten se potom spawnuje každé 3 minuty.
Buff přidává 50 movement speedu, pokud nejste v combatu (podobně jako mobility boty).
Pokud se šampion s tímto buffem zastaví, získá 25% větší vizi a vidí přes zdi.
|
|
Blue Buff
Doba trvání snížena na 120 sekund (dříve 150 sek). Red Buff Přidává 1% maximálního zdraví každých 5 sekund.
Doba trvání snížena na 120 sekund (dříve 150 sek).
Zpomalení sníženo na 5-10%/8-15% (dříve 5-15%/8-24%).
Bonusové poškození změněno na 5-56 (dříve 10-44).
Bonusové poškození nyní platí i na věže. Drak Zabití draka nyní dává 1 stack buffu
Dragonslayer,který dává permanentní bonusy. Bonusy se liší podle dosažených stacků (tedy podle toho, kolikrát jste draka za hru zabili).
- Stack 1: Zvýšená regenerace.
- Stack 2: Zvýšení AD/AP.
- Stack 3: Zvýšení movement speedu.
- Stack 4: Zvýšení zdraví.
- Stack 5: Ztrojnásobí všechny dosažené bonusy.
Drak dává o 50% méně zkušeností než na live serverech.
Již nedává globální goldy.
Drak nyní dává o 20% více poškození, za každého draka, kterého váš tým již zabil.
Drak nyní dostává o 7% méně poškození, za každého draka, kterého váš tým již zabil.
Baron Nashor
Odstraněny defensivní bonusy (regenerace zdraví), bonusové AP/AD zůstávají.
Po dobu trvání buffu má každý hráč tzv.
Empowered Recall- recall nyní trvá jen 4 sekundy a zároveň po přemístění do báze rychle vyléčí a hráč získává po dobu 8 sekund buff k movement speedu.
Buff nyní znatelně posílí přátelské miniony.
- Melee minioni: Získávají 80% redukce poškození.
- Ranged minioni: Získávají zvýšené poškození a drobný buff range.
- Siege minioni: Velký buff range (větší než je dosah věže), útoky jsou o 50% pomalejší, ale nově také dávají AoE poškození a 4x větší poškození do věží.
- Super minioni: Získávají 75% movement speedu a 25% attack speedu v přítomnosti nepřítele.