Poslední aktualizace letošního roku nerfuje jungli a buffuje Lux
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Poslední aktualizace letošního roku nerfuje jungli a buffuje Lux

Poslední aktualizace letošního roku nerfuje jungli a buffuje Lux

Reibl

Reibl

Změny jsou již ve hře.

Reklama

Patch 12.23 obdržel poslední aktualizaci. V ní se Riot rozhodl strhnout peníze junglerům za zabíjení některých campů. Nechybí ani celkem rozsáhlé balanční úpravy. Další aktualizace hry proběhne až v lednu. Pojďme se na změny podívat podrobně.

Změny v jungli

  • Společník v jungli uděluje nižší poškození do epických monster: 30% → 20%
  • Bonusové zlato z pamlsků u společníka sníženo: 35 → 30
  • Zlato z Red buff kempu sníženo: 85 → 80
  • Zlato z Blue buff kempu sníženo: 85 → 80
  • Zlato z Grompa sníženo: 75 → 70
  • Zlato z velkého Kruga sníženo: 17 → 15
  • Zlato z malého vlka sníženo: 15 → 13
  • Zlato z malých raptorů sníženo: 8 → 7
  • Zlato z malého Kruga sníženo: 7 → 5

Balanční změny

Šampioni

Dr. Mundo

  • Růst regenerace zdraví snížen: 0,75 → 0,55
  • Pasivka: ztráta zdraví zvýšena: 3% → 4% aktuálního zdraví
  • Pasivka: bonusová regenerace podle maxima zdraví snížena: 0,4-2,5 → 0,4-2,3
  • Q: cena změněna: 60 → 50/60/70/80/90 zdraví
  • E: cena změněna: 20/30/40/50/60 → 10/25/40/55/70 zdraví
  • R: cooldown zvýšen: 110 → 120 vteřin

Hecarim

  • Q: bonus za stack snížen: 4% (+5% za 100 bonus AD) → 3% (+4% za 100 bonus AD)

Janna

  • Pasivka: rychlost pohybu snížena: 8% → 6%
  • E: bonusové AD sníženo: 10/17,5/25/32,5/40 (+10% AP) → 10/15/20/25/30 (+10% AP)

Lillia

  • Pasivka: poškození podle zdraví snížen: 6% → 5%
  • Q: magické poškození sníženo: 40/50/60/70/80 (+ 40% AP) → 35/45/55/65/75 (+ 40% AP)
  • Q: magické true damage na kraji schopnosti sníženo: 40/50/60/70/80 (+ 40% AP) → 35/45/55/65/75 (+ 40% AP)

Lux

  • E: AP přepočet zvýšen: 70% → 80%
  • R: AP přepočet zvýšen: 100% → 120%

Mordekaiser

  • Opravena chyba, kdy pasivka mohla být aktivována při použití schopností do malých monster.

Nilah

  • Q: Fyzické poškození podle AD sníženo: 5/10/15/20/25 (+90/100/110/120/130% celkového AD) ⇒ 5/10/15/20/25 (+90/97.5/105/112.5/120% celkového AD)
  • Q: Poškození na základě kritické šance upraveno: 0-100% → 0-120% podle kritické šance
  • Q: léčení z útoků proti postavám změněno: 0-15% → 0-20%
  • R: průběžné poškození sníženo: +35% bonus AD → +28% bonus AD
    • R: poškození na konci vykouzlení nezměněno
    • R: celkové poškození změněno: 185/345/505 (+260% bonus AD) ⇒ 185/345/505 (+232% bonus AD)
  • R: léčení změněno: 30-45% → 20-50% podle kritické šance

Rammus

  • W: cooldown prodloužen: 6 → 7 vteřin
  • W: bonus armor snížen: 50 → 40 vteřin
  • W: bonus magic resist snížen: 15 → 10

Udyr

  • W/E/R: cena snížena: 45-28 → 40-23 many
  • Q: bonusové fyzické poškození změněno: 3/4,4/5,8/7,2/8,6/10% (+6% za 100 bonus AD) maximálního zdraví cíle → 3/4/5/6/7/8% (+5% za 100 bonus AD) maximálního zdraví cíle
  • Q: bonusové fyzické poškození on-hit změněno: 5/13/21/28/37/45 (+20% bonus AD) → 5/11/17/23/29/35 (+30% bonus AD)
  • Q Awekened: fyzické poškození změněno: 2% - 5% (+3% za 100 bonus AD) → 2% - 4% (+2% za 100 bonus AD) maximálního zdraví cíle
  • R: základní poškození za tick zvýšeno: 10/18/26/34/42/50 → 10/20/30/40/50/60

Zed

  • Q: základní fyzické poškození sníženo: 80/115/150/185/220 → 70/105/140/175/210
  • E: cooldown zvýšen: 5/4,5/4/3,5/3 → 5/4,75/4,5/4,25/4 vteřiny
  • E: fyzické poškození sníženo: 70/90/110/130/150 → 65/85/105/125/145

Předměty

Jak’Sho, the Protean

  • Cena zvýšena: 3000 → 3100 zlata
    • Cena za dokončení zvýšena: 600 → 700 zlata
  • Armor a magic resist za vteřinu v boji s šampionem snížen: 3 → 2

Lord Dominik’s Regards

  • Giant Slayer bonusové poškození zvýšeno: 0-15% → 0-25%
  • Rozdíl ve zdraví pro maximální poškození navýšen: 2000 → 2500 zdraví

Mosstomper

  • Síla štítu snížena: 75-330 → 60-281

Ravenous Hydra

  • Poškození do okolí sníženo: 50%/25% → 40%/20% celkového AD pro postavy na blízko/dálku
  • Zvýšen počet ztracených stacků při smrti: 50% → 60%

Stormrazor

  • AD zvýšeno: 40 → 45

Tiamat

  • Poškození do okolí sníženo: 50%/25% → 40%/20% celkového AD pro postavy na blízko/dálku

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama