i
Zdroj: Tryhard.cz
Poslední aktualizace letošního roku nerfuje jungli a buffuje Lux
Změny jsou již ve hře.
Reklama
Patch 12.23 obdržel poslední aktualizaci. V ní se Riot rozhodl strhnout peníze junglerům za zabíjení některých campů. Nechybí ani celkem rozsáhlé balanční úpravy. Další aktualizace hry proběhne až v lednu. Pojďme se na změny podívat podrobně.
Změny v jungli
- Společník v jungli uděluje nižší poškození do epických monster: 30% → 20%
- Bonusové zlato z pamlsků u společníka sníženo: 35 → 30
- Zlato z Red buff kempu sníženo: 85 → 80
- Zlato z Blue buff kempu sníženo: 85 → 80
- Zlato z Grompa sníženo: 75 → 70
- Zlato z velkého Kruga sníženo: 17 → 15
- Zlato z malého vlka sníženo: 15 → 13
- Zlato z malých raptorů sníženo: 8 → 7
- Zlato z malého Kruga sníženo: 7 → 5
Balanční změny
Šampioni
Dr. Mundo
- Růst regenerace zdraví snížen: 0,75 → 0,55
- Pasivka: ztráta zdraví zvýšena: 3% → 4% aktuálního zdraví
- Pasivka: bonusová regenerace podle maxima zdraví snížena: 0,4-2,5 → 0,4-2,3
- Q: cena změněna: 60 → 50/60/70/80/90 zdraví
- E: cena změněna: 20/30/40/50/60 → 10/25/40/55/70 zdraví
- R: cooldown zvýšen: 110 → 120 vteřin
Hecarim
- Q: bonus za stack snížen: 4% (+5% za 100 bonus AD) → 3% (+4% za 100 bonus AD)
Janna
- Pasivka: rychlost pohybu snížena: 8% → 6%
- E: bonusové AD sníženo: 10/17,5/25/32,5/40 (+10% AP) → 10/15/20/25/30 (+10% AP)
Lillia
- Pasivka: poškození podle zdraví snížen: 6% → 5%
- Q: magické poškození sníženo: 40/50/60/70/80 (+ 40% AP) → 35/45/55/65/75 (+ 40% AP)
- Q: magické true damage na kraji schopnosti sníženo: 40/50/60/70/80 (+ 40% AP) → 35/45/55/65/75 (+ 40% AP)
Lux
- E: AP přepočet zvýšen: 70% → 80%
- R: AP přepočet zvýšen: 100% → 120%
Mordekaiser
- Opravena chyba, kdy pasivka mohla být aktivována při použití schopností do malých monster.
Nilah
- Q: Fyzické poškození podle AD sníženo: 5/10/15/20/25 (+90/100/110/120/130% celkového AD) ⇒ 5/10/15/20/25 (+90/97.5/105/112.5/120% celkového AD)
- Q: Poškození na základě kritické šance upraveno: 0-100% → 0-120% podle kritické šance
- Q: léčení z útoků proti postavám změněno: 0-15% → 0-20%
- R: průběžné poškození sníženo: +35% bonus AD → +28% bonus AD
- R: poškození na konci vykouzlení nezměněno
- R: celkové poškození změněno: 185/345/505 (+260% bonus AD) ⇒ 185/345/505 (+232% bonus AD)
- R: léčení změněno: 30-45% → 20-50% podle kritické šance
Rammus
- W: cooldown prodloužen: 6 → 7 vteřin
- W: bonus armor snížen: 50 → 40 vteřin
- W: bonus magic resist snížen: 15 → 10
Udyr
- W/E/R: cena snížena: 45-28 → 40-23 many
- Q: bonusové fyzické poškození změněno: 3/4,4/5,8/7,2/8,6/10% (+6% za 100 bonus AD) maximálního zdraví cíle → 3/4/5/6/7/8% (+5% za 100 bonus AD) maximálního zdraví cíle
- Q: bonusové fyzické poškození on-hit změněno: 5/13/21/28/37/45 (+20% bonus AD) → 5/11/17/23/29/35 (+30% bonus AD)
- Q Awekened: fyzické poškození změněno: 2% - 5% (+3% za 100 bonus AD) → 2% - 4% (+2% za 100 bonus AD) maximálního zdraví cíle
- R: základní poškození za tick zvýšeno: 10/18/26/34/42/50 → 10/20/30/40/50/60
Zed
- Q: základní fyzické poškození sníženo: 80/115/150/185/220 → 70/105/140/175/210
- E: cooldown zvýšen: 5/4,5/4/3,5/3 → 5/4,75/4,5/4,25/4 vteřiny
- E: fyzické poškození sníženo: 70/90/110/130/150 → 65/85/105/125/145
Předměty
Jak’Sho, the Protean
- Cena zvýšena: 3000 → 3100 zlata
- Cena za dokončení zvýšena: 600 → 700 zlata
- Armor a magic resist za vteřinu v boji s šampionem snížen: 3 → 2
Lord Dominik’s Regards
- Giant Slayer bonusové poškození zvýšeno: 0-15% → 0-25%
- Rozdíl ve zdraví pro maximální poškození navýšen: 2000 → 2500 zdraví
Mosstomper
- Síla štítu snížena: 75-330 → 60-281
Ravenous Hydra
- Poškození do okolí sníženo: 50%/25% → 40%/20% celkového AD pro postavy na blízko/dálku
- Zvýšen počet ztracených stacků při smrti: 50% → 60%
Stormrazor
- AD zvýšeno: 40 → 45
Tiamat
- Poškození do okolí sníženo: 50%/25% → 40%/20% celkového AD pro postavy na blízko/dálku
Reklama
Reklama