PBE Balanční Změny: Šampioni
Na PBE jsou v tuto chvíli změny pro 18 šampionů a ve hře by se mohly objevit již brzy!
Ve hře by se měl brzy objevit nový Patch 4.21 a na PBE je v tuto chvíli celá řada změn šampionů. Pojďme se společně podívat na to, co všechno se bude měnit, kteří šampioni získají nerf anebo naopak budou posíleni.
Cassiopeia
Základní poškození zvýšeno na 52.376 (dříve 50.376).
Základní mana regen zvýšen na 1.672 (dříve 1.2).
Mana regen / úroveň snížen na 0.15 (dříve 0.16).
Aspect of the Serpent (Pasivka)Již nedává stacky za zabité jednotky postižené jedem ani za použití Twin Fangu na šampiony.
Nyní přidává jeden stack každých 6 sekund a také za každou sekundu, co je nepřátelský šampion zasažen jedem.
Movement speed buff je nyní 20% (dříve 10/15/20/25/30%).
Twin Fang (E)Mana cost změněn na 35/45/55/65/75 (dříve 30/45/60/75/90).
Nyní na cíl přidá debuff, který zvyšuje poškození jedem o 20% po dobu 5 seconds, stackuje se dvakrát.
AP Ratio změněno na 0.55 (dříve 0.4/0.45/0.5/0.55/0.6).
Cho'Gath
Feast (R)Pokud tato schopnost zabije miniona anebo monstrum, je cooldown snížen o 50% a je vráceno 50% many.
Cooldown zvýšen na 80 (dříve 60).
Fiddlesticks
Dread (Pasivka)Již nejde o auru. Nyní říká: "Fiddlesticks svými útoky a kouzly snižuje Magic Resistance cíle o 10 na 3 sekundy."
Dark Wind (E)Doba trvání silence zvýšena na 1.25 sekundy (dříve 1.2).
Již nemůže aplikovat silence na jeden cíl vícekrát.
Jax
Counterstrike (E)Cooldown snížen na 16/14/12/10/8 sekund (dříve 18/16/14/12/10).
Grandmaster's Might (R)Flat bonus magic resistu je nyní 20/35/50 (dříve 25/35/45).
Bonusový armor je nyní 20/35/50 + 50% bonusového AD (dříve 25/35/45 + 30% bonusového AD).
Jayce
Hyper Charge (W)Cooldown snížen na 13/11/9/7/5 sekund (dříve 14/12/10/8/6).
Cooldown nyní začíná v momentě, kdy dojde k vystřelení všech tří střel (dříve hned po aktivování schopnosti).
Kalista
Sentinel (W)Minimální poškození do minionů je nyní 75-125/100-150/125-175/150-200/175-225 podle počtu chybějícího zdraví (dříve 100/125/150/175/200).
Rend (E)Nyní vrátí 20 many (až dvakrát na jedno použití), pokud Rend zabije cíl.
Poškození za každé další kopí zvýšeno na 10/14/19/25/32 (+ .2/.225/.25/.275/.3 AD) (dříve 5/9/14/20/27 (+ .15/.18/.21/.24/.27 AD)).
Kennen
Slicing Maelstrom (R)Uděluje poškození každých .25 sekundy (dříve .5/.4/.33 sek).
Stejný cíl může být zasažen vždy jen jednou za .5 sekundy (dříve .5/.4/.33 sek).
Lucian
Lightslinger (Pasivka)Poškození druhé střely sníženo na 30/40/50% (na úrovních 1/7/13) (dříve 50% na všech úrovních).
Doba trvání snížena na 2 sekundy (dříve 6).
Nocturne
Unspeakable Horror (E)V popisku se nyní objevuje "Pasivka: Nocturne získává značný bonus k movement speedu, když se pohybuje směrem k nepříteli postihnutému fearem." Pantheon Základní attack speed snížen na 0.644 (dříve 0.679).
Rek'Sai
Fury of the Xer'Sai (Passive)Došlo k přepsání popisků schopnosti. Žádná reálná změna nenastala.
Prey Seeker (Q)AP ratio zvýšeno na 1.0 (dříve 0.5).
Void Rush (R)Cooldown snížen na 150/110/80 sekund (dříve 180/150/120). Sejuani Základní zdraví zvýšeno na 600 (dříve 599.6).
Základní mana zvýšena na 400 (dříve 287.2).
Arctic Assault (Q)Poškození změněno na 80/125/170/215/260 (+.4 AP) (dříve 40/70/100/130/160 (+.4 AP)(+4/6/8/10/12% maximálního zdraví nepřítele))
Flail of the Northern Winds (W)Mana cost snížen na 40/35/30/25/20 (dříve 40).
Počáteční poškození změněno na 4/6/8/10/12% (+3% za každých 100 AP) maximálního zdraví cíle (dříve 40/60/80/100/120 (+.3 AP)).
AoE poškození změněno na 40/70/100/130/160 (+.6 AP) (+4/6/8/10/12% svého celkového zdraví) (dříve 80/120/160/200/240 (+.6 AP) (+10% bonusového zdraví)).
Permafrost (E)Cooldown snížen na 10/9/8/7/6 sekund (dříve 11).
Poškození sníženo na 60/90/120/150/180 (+.5 AP) (dříve 60/110/160/210/260 (.5 AP)).
Doba trvání zpomalení změnana na 1.5 sekundy (dříve 1.5/1.75/2/2.25/2.5 sek).
Shen
Shadow Dash (E)Cena energie snížena na 100 (dříve 120).
Shyvana
Twin Bite (Q)Cooldown snížen na 9/8/7/6/5 sekund (dříve 10/9/8/7/6).
Burnout (W)Nyní dává 20% bonusového poškození monstrům. Soraka Základní regenerace zdraví snížena na .4 (dříve .9352).
Regenerace zdraví / úroveň snížena na .1 (dříve .14).
Astral Infusion (W)AP ratio k vlastnímu vyléčení po úspěšném zásahu Qčkem zvýšeno na 0.4-0.8 (dříve 0.2-0.4).
Warwick
Hunter's Call (W)Doba trvání snížena na 6 sekund (dříve 10 sek).
Infinite Duress (R)Poškození sníženo na 150/250/350 (dříve 250/335/420). Yasuo Movement Speed zvýšen na 345 (dříve 340).
Steel Tempest (Q)Cooldown je nyní 4 sekundy (dříve 5/4.75/4.5/4 sek).
Zac
Elastic Slingshot (E)Poškozené zvýšeno na 80/130/180/230/280 (dříve 80/120/160/200/240).
Popisek nyní říká: "Pokud Zac zasáhne více nepřátelských šampionů, na zemi se objeví více kousků, které bude moci následně zvednout a vyléčit se tak."