Patch Preview 25.20: Worlds patch dále upravuje junglery, Fizz se dočká změn
Riot zveřejnil první náhled pro patch 25.20. Do hry dorazí posílení zejména Malphita a Veigara, úpravy pro Fizze či Azira a také nerfy pro populární junglery Briara a Volibeara.
Briar, Volibear a Warwick dostávají nerfy, které mají oslabit jejich „stat check“ styl a přílišnou sílu v průměrné hře. U Warwicka se Riot rozhodl ubrat sílu spíše na poškození než na jeho „tankování“ a rychlost. U Malphite změny míří na jeho „mastery curve“ – noví hráči mají s ním vysoký winrate, ale při zvládnutí šampiona je výsledná síla slabší než u jiných toplanerů. Buffy mají dorovnat tento rozdíl. Riot posiluje Fizzovu brzkou fázi hry, aby mohl lépe trestat soupeře v early game a nebyl tolik limitován jen na reakce. Orianna nerf má vyvážit situaci, kdy mohla využívat tanky a ROA buildy bez dostatečné oběti na poškození. Veigarovi je vrácena část AP přepočtů, které mu dříve ubrali, hlavně kvůli waveclear breakpointům. U Graves Riot chce, aby kromě „one-shot“ buildů existovala i více brusier varianta.
Buffy
Anivia
- Q - Flash Frost
- Cooldown snížen: 12/11/10/9/8 ⇒ 11/10/9/8/7
- E - Frostbite
- Poškození zvýšeno: 50-150 (+55%AP) ⇒ 55-155 (+55%AP)
Katarina
- Armor zvýšen: 28 ⇒ 32
Malphite
- Armor zvýšen: 37 ⇒ 40
- E - Ground Slam
- Poškození zvýšeno: 70-230 ⇒ 80-240
Pantheon
- Q - Comet Spear
- Poškození do monster zvýšeno: 0,75x ⇒ 0,8x, cap na miniony: 120 ⇒ 150
Veigar
- W - Dark Matter
- Poškození zvýšeno: 85-305 (+60/70/80/90/100%AP) ⇒ 85-305 (+70/80/90/100/110%AP)
Nerfy
Briar
- Passive - Crimson Curse
- Maximální počet stacků snížen: 7 ⇒ 5
Orianna
- W - Command: Dissonance
- Poškození sníženo: 70-270 + 70%AP ⇒ 70-230 + 80%AP
Volibear
- Passive - The Relentless Storm
- Poškození sníženo: 11-60 (+50%AP) ⇒ 11-60 (+45%AP)
- E - Sky Splitter
- Poškození sníženo: 80-240 (+80%AP) ⇒ 80-240 (+70%AP)
Warwick
- Růst AD za úroveň snížen: 2,75 ⇒ 2,5
- Růst rychlosti útoků za úroveň snížen: 2,3% ⇒ 2%
Úpravy šampionů
Azir
- W - Arise!
- AP ratio zvýšeno: 40-60% ⇒ 30-70%
- Nabíjení vojáka zvýšeno 10-6 ⇒ 12-6
- Poškození do hlavního cíle změněno: 25/50/75/100% na úrovních 1/6/11/16 ⇒ 20% na 1-8, 28-100% na 9-18
- E - Shifting Sands
- Poškození zvýšeno: 60-220 + 40% ⇒ 70-230 + 60%
Camille
- Růst armoru za úroven snížen: 5 ⇒ 4,5
- Q - Precision Protocol
- Q2 základní poškození zvýšeno: 50-150 ⇒ 60-160
Fizz
- W - Seastone Trident
- Poškození po aktivaci zvýšeno: 50-130 (+ 45% AP) ⇒ 50-150 (+ 45% AP)
- On-hit poškození změněno: 10-30 (+35% AP) ⇒ 20-40 (+30% AP)
- Poškození over time (DoT) zvýšeno: 20-60 (+30% AP) ⇒ 30-90 (+25% AP
- Passivní DoT už nedává poškození budovám
- R - Chum the Waters
- Minimální poškozeí změněno: 150/250/350 (+80%AP) ⇒ 180/300/420 (+60%AP)
- Maximální poškození změněno: 300/400/500 (+120%AP) ⇒ 270/450/630 (+90%AP)
Graves
- Q- End of the Line
- Q1 poškození změněno: 45-125 (+80 AD) ⇒ 50-150 (+65 AD)
- Q2 poškození změněno: 85-225 (+40-140% AD) ⇒ 80-260 (+55-115% AD)
Wukong
- Q - Crushing Blow
- Přepočet z bonusového AD snížen: 55% ⇒ 50%
- W - Warrior Trickster
- Cooldown zvýšen: 20-16 ⇒ 22-18
- Poškození sníženo: 35-55% ⇒ 30-50%
- E - Nimbus Strike
- Poškození sníženo: 80-200 ⇒ 80-240