Patch Notes 3.13
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch Notes 3.13

Patch Notes 3.13

derk

derk

30. 10. 2013 11:23

Je tu dlouho očekávaný patch a s ním velká řada změn. Buffy a nerfy šampionů, předmětů, úpravy mapy a další. Vše uvnitř.

Reklama
Patch Notes 3.13

Tento patch toho mění opravdu hodně. Pojďme se nejdříve ve stručnosti podívat na jednotlivé body a poté si rozepíšeme konkrétní změny podrobněji.

Již můžete kupovat Haunted Zyru, Officer Vi, Legacy Skiny a Skiny na wardky!

1) Attack Speed debuff jde nyní cleansnout

2) Šampioni při ultimátce s dashem nyní mohou dostat CC

3) Šampioni mají při stealthu šedivější obrazovku

4) Rework Heimer, Sivir

5) Buffy a nerfy šampionů

6) Rammus texture update

7) Snížení mana costu ultimátek několika šampionů

OBECNÉ

Loss Forgiven

Tuto funkci, která zamezuje tomu, abyste neztratili body v případě technických problémů serveru, bychom měli vidět častěji. Riot říkal, že do budoucna se při technických problémech nebudou vždy vyřazovat ranked queues, ale spíše se zavede "Loss forgiven".  S3WC ikony Summoner ikony jednotlivých týmů, které byly na S3WC jsou již na dobro odstraněny ze hry. Chat ve hře Pokud si procházíte chat zpětně, nová zpráva vás již nehodí zpět na začátek (respektive konec). Brouzdání a hledání v chatu proto bude jistě daleko příjemnější. Attack speed debuff AS debuff se dá nyní cleansnout - dříve se daly odstranit pouze takové debuffy, které byly spojeny s jinou formou cc - například s movement speed debuffem. Změna se vztahuje na všechny dostupné AS debuffy, které nemají další formu cc - Malphitův Ground Slam, Gragasův Barrel Roll, Randuin's Omen, Warden's Mail. Ultimátky s dashem Šampioni, kteří mají ultimátky s dashem (Jarvan, Vi, Nocturne) se nyní dají ccčkovat "za letu". CC sice nezruší jejich ultimátku, po dopadu na ně ale bude účinkovat. Dobře mířený Taric stun na letícího Nocturna tak bude moci zachránit Marksmana, na kterého Nocturne letí. Stealth šampioni Šampioni, kteří mají stealth, budou po použití této schopnosti vidět věci trochu zkresleně - obrazovka bude šedá.

ŠAMPIONI

 Aatrox

Blood Well (pasivka)

Pasivní attack speed změněn na 30/35/40/45/50/55% (vylepšuje se každé tři úrovně) (dříve 50% flat).

Blades of Torment (E)

Poškození sníženo na 75/110/145/180/215 (dříve 75/120/165/210/255).

 Ahri

Essence Theft (pasivka)

Pokaždé, když se pasivka nabije tak léčí Ahri za 2 (+1/level; 0,09 AP ratio) po zasáhnutí soupeře (dříve 35% spell vamp).

Fox-Fire (W)

Mana cost snížen na 50 (dříve 60).

První plamen dává do jednoho cíle za 100%, další dva dávají do stejného cíle už jen 30% původního poškození (dříve 50%).

Což celkově redukuje poškození do jednoho cíle na 64/104/144/184/224 (+0.64 AP) (dříve 80/130/180/230/280 (+0.8 AP)).

Charm (E)

Nyní zvyšuje poškození, které dá Ahri do tohoto cíle o 20% po dobu 6 sec.

Mana cost změněn na 85 (dříve 50/65/80/95/110).

Spirit Rush (R)

Základní poškození sníženo na 70/110/150 (+0.3 AP) (dříve 85/125/165 (+0.35 AP)).

Což celkově redukuje poškození do jednoho cíle na 210/330/450 (+0.9 AP) (dříve 255/375/495 (+1.05 AP)).  Corki Základní attack speed snížen na 0.625 (dříve 0.658).

Missile Barrage (R)

Základní poškození sníženo na 100/180/260 (dříve 120/190/260). 

Cooldown kdy je možno použít další raketu zvýšen na 2 sec (dříve 1.2 sec).

Cooldown mezi použitím dvou raket již nejde snížit pomocí CDR. 

 

Fizz

Playful / Trickster (E)

Odstraněn bug, kdy se dal Fizz zaměřit během mezifáze této schopnosti.

Seastone Trident (W)

AP ratio aktivky sníženo na 0.15 (dříve 0.35).  Heimerdinger Heimer si prošel kompletním reworkem, který se konečně dostává do hry. Je určitě daleko více viable a dost možná ho čeká nějaký nerf. Všechno potřebné o novém Heimerovi se dočtete v tomto článku .

 

ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ raise your dongers ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ Jarvan IV Jarvanův radius na knockup z jeho Q-E komba snížen na 180 (dříve 260). Nepřátelé budou mít větší šanci uhnout.

 

Jinx

Switcheroo! - Minigun (Q)

Attack speed bonus snížen na 30/55/80/105/130% (dříve 50/70/90/110/130%).

Zap! (W)

Základní poškození sníženo na 10/60/110/160/210 (dříve 30/75/120/165/210).

Mana cost zvýšen na 50/60/70/80/90 (dříve 45/55/65/75/85).

Již neoznačí stealthed šampiony.  Kassadin Magic resist / level snížen na 0 (dříve 1.25).

Null Sphere (Q)

Základní poškození sníženo na 80/115/150/185/220 (dříve 80/130/180/230/280).

Doba trvání silence změněna na 1.5/1.75/2.0/2.25/2.5 seconds (dříve 1/1.4/1.8/2.2/2.6).

Mana Cost snížen na 70/75/80/85/90 (dříve 70/80/90/100/110).

Riftwalk (R)

Základní poškození zvýšeno na 80/100/120 (dříve 60/70/80).

Základní požkození za každý stack sníženo na 50/55/60 (dříve 60/70/80).

Přidáno 0.1 AP ratio za každý stack.

Nyní vrací 50% celkového mana costu pokud Riftwalk zasáhne nepřátelského šampiona.  Morgana Attack Range zvýšen na 450 (dříve 425).

Základní attack speed zvýšen na 0.625 (dříve 0.579).

Tormented Soil (W)

Poškození / sec změněno na 24/38/52/66/80 (+0.22 AP) (dříve 25/40/55/70/85 (+0.2 AP)).

Poškození se nyní zvyšuje podle chybějících životů cíle až na 50%.

Nyní zraňuje každou půl vteřinu (dříve každou vteřinu).

Již nedává magic resist debuff.

 Olaf

Undertow (Q)

Doba zpomalení zvýšena na 1.5 - 2.5 sec (dříve 1-2).

Mana cost změněna na 60 (dříve 55/60/65/70/75).

Vicious Strikes (W)

Attack speed zvýšen na 40/50/60/70/80% (dříve 20/35/50/65/80%).

Reckless Swing (E)

Sebe-poškození sníženo na 30% způsobeného poškození (dříve 40%).  Rammus Rammus získal kompletní texturový update.

Patch Notes 3.13
Patch Notes 3.13
Patch Notes 3.13

 Sivir

Sivir si podobně jako Heimer prošla velkým reworkem a nyní nastává její Relaunch. Kromě změny v jejích schopnostech se výrazně změnilo i to, jak vypadá - a stejně tak i to, jak vypadají její jednotlivé skiny. O všem si můžete velmi podrobn přečíst v tomto článku .

Patch Notes 3.13

 Zed

Living Shadow (W)

Nyní trvá o dost déle, než se stín dostane na cílovou pozici - rychlost projektilu nyní 1500 (dříve 2500).

Death Mark (R)

Nyní vytvoří stín na pozici, kde Zed v tuto chvíli stojí, místo toho, aby jej vytvořil za zády cíle.

Zvýšen čas, kdy se Zed nedá záměřit předtím než dá Dash na svůj cíl na 0.75 sec (dříve 0.35 sec).

Stín nyní vydrží 6 sec (dříve 4 sec).

Zvýšena vzdálenost ve které Zed může vyměnit pozici se stínem na 2000 (dříve 1100).

 

Ziggs

Short Fuse (pasivka)

Maximální poškození zvýšeno na 150 (dříve 139)

Bouncing Bomb (Q)

Nyní bude použita i v momentě, kdy ji zakouzlíte dále než je maximální vzdálenost. Dopadne však pouze do maximální vzdálenosti.

Satchel Charge (W)

Radius zvětšen na 325 (dříve 275).

Hexplosive Minefield (E)

Již nedává redukované poškození do minionů.

Radius poškození jedné miny zvýšen na 150 (dřéve 135).

Mega Inferno Bomb (R)

Nyní dává dvojnásobné poškození do minionů.

 

Zyra

Deadly Bloom (Q)

Range snížena na 800 (dříve 825).

Poškození změněno na 70/105/140/175/210 (+0.65 AP) (dříve 75/115/155/195/235 (+0.6 AP)).

Rampant Growth (W)

Pasivní CDR sníženo na 2/4/6/8/10% (dříve 4/8/12/16/20%).

Základní poškození kytek změněno na 23 (+6.5 / level) (dříve 26 (+6 / level)).

Snížena doba, po kterou na semínka nepřátelé nemohou stoupnout na 1.5 sec (dříve 3 sec).

Range zvýšen na 825 (dříve 800).

Stranglethorns (R)

Nyní podle plánu zesilní i ty květiny, které se v oblasti vykouzlí i krátce poté, co byla schopnost použita.

Těchto pět šampionů má nyní snížen mana cost své ultimátky na 100:

Ashe, Leona, Soraka, Varus, Viktor.

Změn je v tomto patchi opravdu hodně, proto jsme přeložili jen ty nejdůležitější. Pokud vás zajímá, co se mění na jiných mapách - Twisted Treeline, Crystal Scar či Howling Abyss, tak se podívejte na oficiální patch notes .

Jak se vám změny líbí?
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama