Patch Notes 3.10
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch Notes 3.10

Patch Notes 3.10

derk

derk

31. 7. 2013 08:56

Ve hře nastávají přímo obrovské změny. Podívejte se, co všechno se mění.

Reklama

My jsme si jako vždy připravili překlad těch nejdůležitějších změn do češtiny. Co všechno nás čeká? Tento patch je toho opravdu hodně. 1) ŠAMPIONI Nejvýraznějšími změnami jsou jistě ty u Mastera Yi, který si prošel kompletním reworkem. Dále je tu velká změna, spíše nerf, u Ryzeho, nerf Threshe a řada dalších. 2) MR PŘEDMĚTY Riot se rozhodl podívat na důležitý problém - a to na itemizaci proti AP postavám. Ve hře se objevil nový předmět - Spectre's Cowl, který se bude dát vylepšit buďto do Banshee's Veilu nebo Spirit Visage, oba tyto předměty získaly více statů a jsou nyní dražší. 3) AEGIS, LOCKET, BULWARK Další velkou změnu zaznamenají jungleři. Možnost dvou aura itemů je nyní víceméně zrušena, protože Bulwark byl odstraněn ze hry. Aegis se dá nyní vylepšit do podoby Locketu, který si krom své aktivky zachovává i auru pro celý tým. 4) JUNGLE ZMĚNY Počáteční spawny menších kempů jsou nyní posunuty o dalších deset sekund. Následně došlo ještě k upravení počtu zkušeností za jednotlivé potvory. Blue i red se o svůj díl zkušenosti podělili s malými lizardy, velký vlk a velký golem nyní dávají více zkušeností. 5) VĚŽE Věže si prošly velkým buffem, hlavně v early game. Zřejmě jde o snahu Riot zamezit dnes tolik populárnímu laneswapu a pushování věží v prvních minutách hry, mnohdy i s junglerem.

1) ŠAMPIONI

ELISE   ZMĚNA

Spiderlings (pasivka)

Životy sníženy na 90-260 (dříve 125-550).

Armor zvýšen na 30/50/70/90 (dříve 30).

Magic Resist zvýšen na 50/70/90/110 (dříve 50).

Zranění z AoE změněno na 25% (dříve 10/20/30/40%). Volatile Spiderling (W) Movement Speed snížena. Rappel (E) Elise se již nemůže přemístit mimo zvýrazněnou oblast.

Spiderlingové se nyní dostanou do vzduchu o chvíli později než Elise. 

KARTHUS   ZMĚNA

Lay Waste (Q)

Nyní se automaticky zakouzlí na maximální range, pokud Karthus zacílí mimo dosah ve své pasivce. Defile (E) Ability Power ratio sníženo na 0.2 (dříve 0.25).

Opraven bug, kdy Cooldown Reduction umožňovala tuto schopnost neustále zapínat a vypínat a dělat tak více poškození. MASTER YI   REWORK Jeden z prvních šampionů ve hře se konečně dočkal reworku. Riot o tom mluvil již delší dobu, dnes je konečně ve hře. Vše potřebné se dozvíte v tomto článku , který jsme si připravili speciálně k této události.

RYZE   NERF

Overload (Q)

Dosah (range) kouzla snížen na 600 (dříve 650). Rune Prison (W) Dosah (range) kouzla snížen na 600 (dříve 625).

Mana cost snížen na 60/70/80/90/100 (dříve 80/90/100/110/120). Spell Flux (E) Dosah (range) kouzla snížen na 600 (dříve 675). Desperate Power (R) Movement Speed zvýšen na 60/70/80 (dříve 35/45/55). THRESH   NERF Základní životy sníženy na 500 (dříve 541).

Základní Armor snížen na 12 (dříve 18). Damnation (pasivka) Duše nyní dávají Threshovi 0.75 Armoru a AP.

TWISTED FATE   ZMĚNA

Loaded Dice (pasivka)

TF pasivka prošla změnou. Již nedává bonusové goldy za zabití creepa celému týmu, ale pouze Twistedovi. Je to v rozmezí 1-6 goldů, diskutuje se o tom, že by to mohlo být vždy 6 goldů. Pick a Card (W) Nyní má TF 8 sec na to, aby si kartu zvolil a 4 na to, aby ji hodil (dříve 10 sec na oboje). 

VAYNE   NERF

Condemn (E)

Opraven bug, kdy se dala tato schopnost použít i na delší range než by mělo být možné (650 místo 550). Final Hour (R) Cooldown zvýšen na 100/85/70 (dříve 70 sec).

ZAC   NERF

Elastic Slingshot (E)

Poškození sníženo na 80/120/160/200/240 (dříve 80/130/180/230/280). 2) MR PŘEDMĚTY Riot se podíval na problém, který trápil velkou řadu hráčů a přidal do hry nové předměty na Magic Resistance a upravil ty stávající. SPECTRE'S COWL   NEW Recept: Ruby Crystal + Negatron Cloak + 205 Gold = 1400 Gold

+200 Životů

+45 Magic Resist

UNIQUE Passive: Dává +15 Health Regen / 5 secs na deset vteřin, pokaždé, když vás zraní nepřátelský šampion.  SPIRIT VISAGE   ZMĚNA Změna receptu: Spectre's Cowl + Kindlegem + 375 Gold = 2625 Gold.

Životy zvýšeny na 400 (dříve 200).

Magic Resist zvýšen na 55 (dříve 45).

Nyní dává navíc +20 Health Regen / 5 sec. BANSHEE'S VEIL   ZMĚNA Změna receptu: Spectre's Cowl + Ruby Crystal + 875 Gold = 2750 Gold.

Životy zvýšeny na 450 (dříve 400).

Magic Resist zvýšen na 55 (dříve 45).

Již nedává manu.

Další UNIQUE Passive: Dává +45 Health Regen / 5 sec na deset vteřin, pokaždé, když vás zraní nepřátelský šampion anebo se vám zruší štít. GUARDIAN ANGEL  ZMĚNA Změna receptu: Negatron Cloak + Chain Vest + 1310 Gold = 2750 Gold.

Magic Resist zvýšen na 40 (dříve 30). 3) AEGIS, BULWARK A LOCKET Runic Bulwark byl kompletně odstraněn ze hry a Aegis of the Legion se dá nyní vylepšit na Locket of the Iron Solari. AEGIS OF THE LEGION   ZMĚNA Cena kombinace snížena na 375 Goldů (dříve 625).

Životy sníženy na 200 (dříve 250).

Již nedává MR nositeli štítu. UNIQUE Aura – Legion Již nedává Armor.

Magic Resist zvýšen na 20 (dříve 15).

Nedává bonusy minionům. RUNIC BULWARK   ODSTRANĚN Tento předmět byl zcela odstraněn ze hry. LOCKET OF THE IRON SOLARI   ZMĚNA Nový recept: Aegis of the Legion + 600 Gold = 2500 Gold.

+300 Životů.

+20 Armor.

+10% Cooldown Reduction.

Aktivka (štít pro tým) stále zůstává.

Nyní dává ještě 

UNIQUE Aura - Legion.

4) JUNGLE ZMĚNY

Riot se pokusil dotáhnout změnu do konce, kdy v Patchi 3.8 posunul spawn menších kempů na 1:55, z důvodu toho, aby ostatní lajny nebraly kempy svým junglerům a vytvářely si tak výhodu oproti soupeři. Nyní jsou spawn timy posunuty ještě o dalších deset vteřin. Wraithi Čas prvního spawnu zvýšen na 2:05 (dříve 1:55). Vlci Čas prvního spawnu zvýšen na 2:05 (dříve 1:55). Velký vlk Nyní dává více zkušeností - na první levelu je to 170 (dříve 153). Golemové Čas prvního spawnu zvýšen na 2:05 (dříve 1:55). Velký golem Nyní dává více zkušeností - na první levelu je to 160 (dříve 137). Ancient Golem (blue) Nyní dává méně zkušeností - na prvním levelu je to 260 (dříve 340).

Základní životy sníženy na 1400 (dříve 1500). Lizard Elder (red) Nyní dává méně zkušeností - na prvním levelu je to 260 (dříve 340).

Základní životy sníženy na 1400 (dříve 1500). Young Lizard Nyní dává více zkušeností - na prvním levelu je to 50 (dříve 10).

Základní životy zvýšeny na 400 (dříve 300). 5) VĚŽE Věže si prošly velkým buffem, hlavně v early game. Zřejmě jde o snahu Riot zamezit dnes tolik populárnímu laneswapu a pushování věží v prvních minutách hry, mnohdy i s junglerem.

Věže mají nyní 60 bonus Armore na začátku hry, těchto 60 Armoru se začne snižovat ve čtvrté minutě a přestaně snižovat v minutě osmé.

Základní Armor věží zvýšen na 60 (dříve 54).

Věže nyní nezískávají Armor během prvních osmi minut hry.

Opraven bug, kdy měly fialové věže o 10 Armoru více. 6) OSTATNÍ Do hry přidán "Ready-check", který by měl urychlit a zpříjemnit dlouhé časy před začátkem hry a v queue. 

Nyní funguje /mute @ChampionName i na ty hráče, kteří nejsou ve vašem friendlistu. 

Šampioni se nyní řadí do zcela nových skupin, tzv. rolí: Assassin, Fighter, Mage, Marksman, Support, Tank.

Více o této změně se dočtete zde .

Kompletní seznam oficiálních změn najdete zde .

Jak se vám změny líbí?
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama