Patch 9.9 - změny ve hře
Aatrox, Soraka a Tahm Kench se výrazně mění a Rift Herald se spawne později.
Patch 9.9 se dostane do hry již brzy, pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož se v současnosti nachází na testovacím serveru PBE.
Nový skin
Následující patch nám přinese Conqueror Alistara.
Nové chroma balíčky
Dočkáme se také nových chroma balíčků.
Úpravy vizuálních efektů
Součástí patche budou také úpravy vizuálních efektů Ashe, Blitzcranka, Caitlyn a Jaxe, doplněné o úpravu zvukových efektů Renektona.
Ashe
- Základní útoky jsou nyní díky úpravě modelu šípu mrazivější.
- Q - Přidáno více záře a mrazu,
- W - Vyčištění přebytečného vizuálního šumu a vytvoření ostřejšího projektilu.
- E - Nyní vystřelí ledového sokola, který se roztříští ve sníh. Byl upraven model sokola.
- R - Nový model šípu, díky kterému vypadá více studeně a hrozivě. Nyní by měl být lépe rozpoznán hitbox.
- P - Více mrazivé a chladné.
- Budou upraveny pouze skiny, využívající základní VFX.
Blitzcrank
- Základní útoky - Nové efekty zásahů
- Q - Blitzcrankovo Q bylo upraveno, aby konečně ukazovalo přesnou délku a vzdálenost vystřelné ruky. To by mělo nyní být více konsistentní s hitboxem. Byl vyčištěn přebytečný vizuální šum a přidán malý vyvolávací efekt.
- W - Vyčištěno, přidáno více elektřiny.
- E - Vyčištěno, přidána elektřina na jeho pěsti. Nový efekt při nadhození.
- R - Nyní přesně ukazuje dosah. Mělo by být také více uspokojivé. Ukazatel připravenosti ultimátky (tedy elektřina kolem těla) byl také vizuálně pročistěn.
- P - Bariéra byla lehce vizuálně vyčištěna.
- Skiny
- Rusty Blitzcrank: Rezavější
- Piltover Customs Blitzcrank: Vyčištěny a přebarveny efekty W.
- iBlitzcrank: Vyčištěno jeho Q a přidány rakety při použití W. Byly zachovány světlice objektivu v jeho E.
- Riot Blitzcrank: R má červenou barvu.
- Battle Boss Blitzcrank: Vylepšeno R a upravena velikost R AOE.
- Lancer Rogue Blitzcrank: Vyčištěn šum R.
- Lancer Paragon Blitzcrank: Vyčištěn šum R.
Caitlyn
- Základní útoky- Vyčištěn a odstraněn všechen vizuální šum. Přidány nové efekty dopadu.
- Q - Vyčištěn a odstraněn šum. Byly přidány ukazatele délky na Q1 a Q2, aby byly vyjasněny. Nové efekty dopadu.
- W - Snížen šum při aktivaci. Vyčištěn efekt rootu. Všechny pasti nyní září modře namísto zeleně, aby ladily s novými moderními standardy.
- E - Vyčištěno, nyní jasněji ukazuje délku střely.
- R - Snížen šum efektu cíle R a lehce vylepšeno načasování. Má také nový vyvolávací efekt, efekt střely a zasažení.
- P – Nyní má headshot nové efekty, měla by být lépe čitelná a více uspokojivá
- Skiny:
- Headhunter Caitlyn: Vyčištění projektilů. Přidána délka pro ukazatele na Q1 a Q2.
- Lunar Wraith Caitlyn: Vyčištění projektilů. Upravena délka Q střel aby připomínaly základní. Vyčištění nabíjení a zasažení R.
Jax
- BA - Vyčištěno, nyní je více působivé.
- Q - Vyčištěno, nyní je čitelnější.
- W - Aktivace je viditelnější, na sloupek lampy byl přidán oheň. Nyní je působivejší.
- E - Vyčištěno, nyní ukazuje dosah stunu.
- R - Vyčištěno, nyní je viditelnější, přidány částice písku.
- R P - třetí útok je nyní čistější a působivější.
- Skiny:
- Nemesis Jax: Celkově získal nové částice na svém úboru aby vypadal více unikátní.
- God Staff Jax: Přidán ukazatel dosahu stunu na jeho E, aby měl stejné úpravy jako základní skin.
Renekton (zvuk)
- Q - Zdůrazněn meč při vyvolání stejně jako při úderu.
- W - Vyčištěny smyčky s EQ, přidány textury meče do Execute a Super Execute.
- E - Krájení a kostky Slice and Dice používají při vyvolání Tremolo, jsou více přechodné na zásah.
- R - Odpad ve smyčce má nyní také více textur odpadu s EQ Vyvolání má více textur, aby představovalo tónování.
- P - EQ představuje na vyvolání čistější zvuk.
Balanční změny
Šampioni
Aatrox
- Základní obnova HP snížena z 8 na 3.
- Deathbringer Stance (P)
- [Odstraněno] Již nesnižuje obnovu životů a hodnotu štítů na šampionech.
- [Nové] Obnovuje životy Aatroxe za udělení bonusové poškození.
- Bonusové poškození sníženo z [8-16%] na [5-10%].
- Cooldown snížen z 25 sekund na 15.
- Efekt snížení cooldownu změněn z [2 sekundy za vyvolání schopnosti + 2 za zasažení šampiona ostřím meče] na [2 sekundy za udělení poškození útokem či schopností do nepřátelského šampiona a velkých monster + 2 za zasažení ostřím meče]
- Maximální bonusové poškození proti monstrům sníženo ze 400 na 100.
- Animace útoku upravena, aby lépe odpovídala základním útokům.
- The Darkin Blade (Q)
- Počátek doby Cooldownu změněn z [po vyvolání Q1] na [po vyvolání Q3 nebo po skončení sekvence]
- Poškození zvýšeno z 10/25/40/55/70 na 10/30/50/70/90
- Cooldown snížen ze 16/15/14/13/12 sekund na 14/12/10/8/6.
- Infernal Chains (W)
- Zpomalení změněno z 15/20/25/30/35% na 25%
- Cooldown zvýšen z 18/17/16/15/14 sekund na 26/23/20/17/14.
- Umbral Dash (E)
- [Odstraněno] již nepřidává na 1,5 sekundy AD.
- Zdroj obnovy životů z pasivky změněn z [fyzické poškození do šampionů] na [neopakující se poškození jakéhokoliv typu do šampionů].
- World Ender (R)
- [Odstraněno] Oživení jako základní efekt schopnosti.
- [Odstraněno] Již nezastrašuje přátelské miniony.
- [Odstraněno] Spuštění oživení již nevezme Aatroxovi všechny buffy (například stacky Conqueroru).
- Rychlost pohybu změněna z [120/180/240 na 1 sekundu po použití nebo mimo souboj] na [60/80/100% postupně upadající během doby trvání World Ender]
- [Nové] Aatrox získá zvýšení léčení o 40/55/70% během World Ender.
- [Nové] Za kill nebo assisst se World Ender prodlouží o 5 sekund, obnoví se rychlost pohybu a spustí se oživení po obdržení poškození znamenajícího smrt.
- Začátek odpočtu cooldownu změněn z [Po skončení R] na [Při vyvolání]
- Cooldown snížen ze 160/140/120 sekund na 140/120/100.
- Doba trvání vyvolání snížena z 0,5 sekund na 0,25.
- Zpomalení při oživování zvýšeno z 25% na 99%.
- Obnova životů z oživení změněna z [10-50% Maximálních HP] na [30% Maximálních HP]
Akali
- Twilight Shroud (W)
- Prodloužení doby trvání sníženo z 3 sekund na 2.
- Cooldown zvýšen z 21/19/17/15/13 sekund na 25/22/19/16/13.
Blitzcrank
- Mana Barrier (P)
- Síla štítu změněna z [50% současné many] na [30% maximální many].
- Static Field (R)
- [Odstraněno] Již náhodně nestřílí blesky do okolních nepřátel.
- [Nová Pasivka] Pokud není ultimátka na cooldownu, základní útoky Blitzcranga označují nepřátele. Označení nepřátelé obdrží 50/100/150 (+30 AP) magického poškození po 1 sekundě od označení.
Darius
- Decimate (Q)
- Poškození zvýšeno ze 40/70/100/130/160 na 50/80/110/140/170.
- Obnova životů zvýšena z12/24/36% scházejících životů na 15/30/45% scházejících životů.
Ekko
- Základní AD zvýšeno z 55 na 58.
- Phase Dive (E)
- Cena snížena ze 40/50/60/70/80 many na 40/45/50/55/60.
Hecarim
- Rampage (Q)
- Posílení poškození při zuřivosti do šampiona sníženo z 10% na 5%.
- Devastating Charge (E)
- Minimální poškození sníženo ze 45/80/115/150/185 na 45/75/105/135/165.
- Maximální poškození sníženo z 90/160/230/300/370 na 90/150/210/270/330.
Jarvan IV
- Základní HP sníženy z 571,2 na 570.
- Mana snížena z 302,2 na 300.
- Obnova many snížena z 6,756 na 6,5.
- Golden Aegis (W)
- Bonusový štít změněn z [+2/2,25/2,5/2,75/3% maximálních životů Jarvana za blízkého nepřátelského šampiona] na [1,5% maximálních životů Jarvana za zasaženéhonepřátelského šampiona].
- Demacian Standard (E)
- Cooldown zvýšen z 11 sekund na 12.
Kennen
- Lightning Rush (E)
- Již nepřidává armor a magic resist.
- Slicing Maelstrom (R)
- Nyní přidává 20/40/60 armoru a magic resistu.
Kindred
- Mark of the Kindred (P)
- Čas prvního označení posunutý z 2:05 na 3:15.
Lissandra
- Ring of Frost (W)
- Poškození zvýšeno ze 70/100/130/160/190 na 70/105/140/175/210.
- AP ratio zvýšeno ze 30% na 50%.
Maokai
- Bramble Smash (Q)
- Poškození zvýšeno ze 65/105/145/185/225 na 70/115/160/205/250.
Morgana
- Black Shield (E)
- Síla štítu snížena ze 70/140/210/280/350 na 60/120/180/240/300.
- Cooldown zvýšen z 23/21/19/17/15 sekund na 26/24/22/20/18.
Rakan
- Základní HP zvýšeny ze 480 na 540.
- Základní Armor zvýšen z 29 na 32,
- Základní AD sníženo ze 70 na 62,
- Základní MR zvýšen ze 30 na 32,1.
- Růst MR zvýšen z 0,5 na 1,25.
- Grand Entrance (W)
- Rychlost skoku zvýšena z 1500 na 1700.
- The Quickness (R)
- Rakan během prvních 0,5 sekundy nemůže použít W nebo Flash, stále se ale může pohybovat.
Rek'Sai
- Základní ADsníženo z 65,5 na 64.
- AD za úroveň sníženo z 3,35 na 3.
- Prey Seeker (Burrowed Q)
- Cooldown zvýšen z 11/10/9/8/7 sekund na 12/11,5/11/10,5/10.
- Furious Bite (E)
- Minimální poškození sníženo z 55/65/75/85/95 na 50/60/70/80/90.
- Posílené true damage sníženo z 110/130/150/170/190 na 100/120/140/160/180.
Shaco
- Jack in the Box (W)
- Červený trinket již nespustí krabičku, pouze ji objeví.
- Krabičky mají nyní malý indikátor dosahu spuštění.
Shen
- Rychlost útoku za úroveň zvýšena ze 2% na 3%.
- Shadow Dash (E)
- Bonusové životy jako poškození zvýšeny ze 12% na 15%.
Soraka
- Starcall (Q)
- Cooldown zvýšen z 5 sekund na 8/7/6/5/4 .
- Obnova vlastních životů z efektu Rejuvenation změněna z [56/64/72/80/88 (40% AP) během 4 sekund] na [60/80/100/120/140 (+50% AP) během 5 sekund].
- Obnova zdraví spojence z efektu Rejuvenation změněna z [42/56/72/90/110 (+30/35/40/45/60% AP)] na [60/80/100/120/140 (+50% AP) během 5 sekund].
- Poškození změněno z [70/110/150/190/230 (+35% AP)] na 60/95/130/165/200 (+35% AP)
- Rychlost z efektu Rejuvenation změněna z [10% pohyb směrem od nepřátelských šampionů] na [14/18/22/26/30% a postupně se snižuje].
- Astral Infusion (W)
- Popisek nyní ukazuje minimální zdraví, které musíte mít pro použití.
- Equinox (E)
- Cooldown snížen z 24/22/20/18/16 sekund na 20/19/18/17/16.
- Cena zvýšena ze 70 many na 70/75/80/85/90.
- Poškození sníženo ze [70/110/150/190/230 (+40% AP)] na [70/95/120/145/170 (+40% AP)].
- Wish (R)
- Popisek nyní ukazuje, kolik HP schopnost vyléčí šampionům s nízkým zdravím.
Sylas
- Kingslayer (W)
- Základní poškození zvýšeno z 50/75/100/125/150 na 60/90/120/150/180.
Tahm Kench
- Životy zvýšeny z 540 na 600.
- Růst životů snížen ze 102 na 100.
- Rychlost pohybu zvýšena z 335 na 345.
- An Acquired Taste (P)
- Bonusové poškození změněno z [1,25/1,5/1,75% jeho maximálnídh životů na úrovních1/7/13] na [1,5% jeho maximálních životů na všech úrovních.]
- Tongue Lash (Q)
- Doba trvání stunu zvýšena z 1,5 sekundy na 2.
- Cooldown změněn z [5] sekund na [8/7/6/5/4].
- Dosah jazyka zvýšen z 800 na 900.
- Zpomalení změněno ze 30/40/50/60/70% na 50/55/60/65/70%.
- Devour (W)
- [Nové] Tahm Kench je nyní při snězení přátelského šampiona zpomalen podobně jako když sní nepřátelského šampiona (95%)
- Cena zvýšena z 60 many na 100.
- [Nové] Při snězení nepřátelského šampiona se obnoví 50% použité many.
- Cooldown změněn z 28/25/22/19/16 sekund na 20.
- Poškození vyplitvnutím miniona sníženo ze 100/150/200/250/300 na 100/135/170/205/240.
- Poškození do šampionů změněno z [20/24/28/32/36% maximálních HP nepřítele] na [100/135/170/205/240 + (5/7/9/11/13% maximálních HP nepřítele)].
- Thick Skin (E)
- [Odstraněno] Již nestojí žádnou manu.
- Procento šedých životů přeměněných na HP zvýšeno z 15/20/25/30/35% na 20/25/30/35/40%.
- Příchozí poškození přeměněné na šedé životy zvýšeno ze 70/75/80/85/90% na 80/85/90/95/100%.
- Abyssal Voyage (R)
- Dosah změněn z 4500/5500/6500 na 2500/5500/8500.
- Cooldown zvýšen z 120/110/100 sekund na 140/130/120.
Volibear
- Frenzy (W)
- Bonusová rychlost útoku za stack zvýšena ze 4/8/12/16/20 na 9/13/17/21/25.
Předměty
Hunter’s Potion
- Předmět odstraněn.
Manamune
- AD zvýšeno z 25 na 35.
Muramana
- AD zvýšeno z 25 na 35.
Runy
Aftershock
- Poškození změněno z [10 - 120 (+3% maximálních životů)(+15% bonusového AD)(+10% AP)] na [10 - 120 (+4% maximálních životů)]
- Armor & MR změněny z [70 - 120] na [70 + 50% vašich bonusových resistů(maximálně 80-150 na základě úrovně)]
Bone Plating
- Blokované poškození zvýšeno z 25-50 na 30-60.
Celerity
- [Nový efekt]
- Všechny bonusy rychlosti pohybu na vás mají o 7% větší efekt
- +1% k rychlosti pohybu.
Cheap Shot
- Bonusový true damage zvýšen z 8-40 na 10-45.
Conditioning
- Armor a MR zvýšeny z 8 na 9.
Demolish
- Popisek nyní ukazuje, kolik poškození udělí následující útok posílený efektem Demolish.
Ghost Poro
- Nyní přidává +2 adaptivní bonus k AP nebo AD, pokud Ghost Poro zahlédne nepřítele.
Magical Footwear
- Doba získání bot zdarma zvýšena z 10 minut na 12.
- Zkrácení doby čekání za zabití zvýšeno ze 30 sekund na 45 sekund.
Relentless Hunter
- Rychlost pohybu zvýšena z 8 na 10.
- Rychlost pohybu za stack zvýšena z 8 na 9.
Scorch
- Bonusové magické poškození zvýšeno z 10-30 na 15-35.
Ultimate Hunter
- CDR za stack zvýšen ze 3% na 4%.
- Maximum zvýšeno z 20% na 25%.
Jungle
Rift Scuttler
- První objevení kraba v řece posunuto z 2:00 na 3:15.
Opravy chyb
- Opravena chyba, kvůli které dýky Frostblade Irelie při animaci respawnu jejího zlatého chroma skinu nepřehrávaly zvuk.
- Opravena chyba, kvůli které hráči, kteří se jako první připojili k voice-chatu LoL s aktivací přes tlačítko, vysílali i bez stisknutého tlačítka.
- Elderwood LeBlanc a Ravenborn LeBlanc už nepoužívají schopnost R – Mimic základního skinu LeBlanc.
- Při seslání LeBlančina Q – Sigil of Malice nebo R – Mimic: Sigil of malice a rychle nato W – Distortion se už nestává, že se cíl občas neoznačí.
- Na ikoně Taliyna R – Weaver's Wall už trvale nezůstává animace přepínání.
- Když dojde k rychlé opětovné aktivaci Kaynova R – Umbral Trespass, jeho model se už neobjeví ještě před dokončením samotné schopnosti.
- V diváckém režimu se už na HUDu nezobrazuje ikona draka předtím, než dojde k jeho skolení.
- Byla přidána funkce, díky které se hráčům objeví zpráva, když úspěšně dokončí výběr šampionů. V opačném případě se žádná zpráva nezobrazí.
- V ranked hrách bylo opět aktivováno ubývání bodů kvůli neaktivitě.
- Opravena chyba se zobrazením ranked profilu v regionech, v nichž byly deaktivovány ranked hry pro Twisted Treeline .
- Opravena chyba, kvůli které Kayle občas zamrzla, když seslala své R – Divine Judgement a pak se teleportovala na novou pozici.