Patch 9.9 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 9.9 - změny ve hře

Patch 9.9 - změny ve hře

Giry

Giry

5

Aatrox, Soraka a Tahm Kench se výrazně mění a Rift Herald se spawne později.

Reklama

Patch 9.9 se dostane do hry již brzy, pojďme se podívat, které změny se v něm pravděpodobně objeví, jelikož se v současnosti nachází na testovacím serveru PBE.

Nový skin

Následující patch nám přinese Conqueror Alistara.


Nové chroma balíčky

Dočkáme se také nových chroma balíčků.

Conqueror Alistar

Patch 9.9 - změny ve hře

Conqueror Karma

Challenger Nidalee

Challenger Ahri

Challenger Varus


Úpravy vizuálních efektů

 

Součástí patche budou také úpravy vizuálních efektů Ashe, Blitzcranka, Caitlyn a Jaxe, doplněné o úpravu zvukových efektů Renektona.

Ashe

  • Základní útoky jsou nyní díky úpravě modelu šípu mrazivější. 
  • Q - Přidáno více záře a mrazu, 
  • W - Vyčištění přebytečného vizuálního šumu a vytvoření ostřejšího projektilu. 
  • E - Nyní vystřelí ledového sokola, který se roztříští ve sníh. Byl upraven model sokola. 
  • R - Nový model šípu, díky kterému vypadá více studeně a hrozivě. Nyní by měl být lépe rozpoznán hitbox. 
  • P - Více mrazivé a chladné.
  • Budou upraveny pouze skiny, využívající základní VFX. 

Blitzcrank

  • Základní útoky - Nové efekty zásahů
  • Q - Blitzcrankovo Q bylo upraveno, aby konečně ukazovalo přesnou délku a vzdálenost vystřelné ruky. To by mělo nyní být více konsistentní s hitboxem. Byl vyčištěn přebytečný vizuální šum a přidán malý vyvolávací efekt.
  • W - Vyčištěno, přidáno více elektřiny. 
  • E - Vyčištěno, přidána elektřina na jeho pěsti. Nový efekt při nadhození.
  • R - Nyní přesně ukazuje dosah. Mělo by být také více uspokojivé. Ukazatel připravenosti ultimátky (tedy elektřina kolem těla) byl také vizuálně pročistěn. 
  • P -  Bariéra byla lehce vizuálně vyčištěna.
  • Skiny
    • Rusty Blitzcrank: Rezavější
    • Piltover Customs Blitzcrank: Vyčištěny a přebarveny efekty W. 
    • iBlitzcrank: Vyčištěno jeho Q a přidány rakety při použití W.  Byly zachovány světlice objektivu v jeho E. 
    • Riot Blitzcrank: R má červenou barvu.
    • Battle Boss Blitzcrank: Vylepšeno R a upravena velikost R AOE.
    • Lancer Rogue Blitzcrank: Vyčištěn šum R.
    • Lancer Paragon Blitzcrank: Vyčištěn šum R.

Caitlyn 

  • Základní útoky- Vyčištěn a odstraněn všechen vizuální šum. Přidány nové efekty dopadu. 
  • Q - Vyčištěn a odstraněn šum. Byly přidány ukazatele délky na Q1 a Q2, aby byly vyjasněny. Nové efekty dopadu. 
  • W - Snížen šum při aktivaci. Vyčištěn efekt rootu. Všechny pasti nyní září modře namísto zeleně, aby ladily s novými moderními standardy. 
  • E - Vyčištěno, nyní jasněji ukazuje délku střely. 
  • R - Snížen šum efektu cíle R a lehce vylepšeno načasování. Má také nový vyvolávací efekt, efekt střely a zasažení.
  • P – Nyní má headshot nové efekty, měla by být lépe čitelná a více uspokojivá
  • Skiny:
    • Headhunter Caitlyn: Vyčištění projektilů. Přidána délka pro ukazatele na Q1 a Q2.
    • Lunar Wraith Caitlyn: Vyčištění projektilů. Upravena délka Q střel aby připomínaly základní. Vyčištění nabíjení a zasažení R. 

Jax 

  • BA - Vyčištěno, nyní je více působivé.
  • Q - Vyčištěno, nyní je čitelnější.
  • W - Aktivace je viditelnější, na sloupek lampy byl přidán oheň. Nyní je působivejší. 
  • E - Vyčištěno, nyní ukazuje dosah stunu. 
  • R - Vyčištěno, nyní je viditelnější, přidány částice písku. 
  • R P - třetí útok je nyní čistější a působivější.
  • Skiny:
    • Nemesis Jax: Celkově získal nové částice na svém úboru aby vypadal více unikátní. 
    • God Staff Jax: Přidán ukazatel dosahu stunu na jeho E, aby měl stejné úpravy jako základní skin.

Renekton (zvuk)

  • Q - Zdůrazněn meč při vyvolání stejně jako při úderu.
  • W - Vyčištěny smyčky s EQ, přidány textury meče do Execute a Super Execute. 
  • E - Krájení a kostky Slice and Dice používají při vyvolání Tremolo, jsou více přechodné na zásah.
  • R - Odpad ve smyčce má nyní také  více textur odpadu s EQ  Vyvolání má více textur, aby představovalo  tónování. 
  • P - EQ představuje na vyvolání čistější zvuk.

 

Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • Základní obnova HP snížena z 8 na 3.
  • Deathbringer Stance (P)
    • [Odstraněno] Již nesnižuje obnovu životů a hodnotu štítů na šampionech.
    • [Nové] Obnovuje životy Aatroxe za udělení bonusové poškození.
    • Bonusové poškození sníženo z [8-16%] na [5-10%].
    • Cooldown snížen z 25 sekund na 15.
    • Efekt snížení cooldownu změněn z [2 sekundy za vyvolání schopnosti + 2 za zasažení šampiona ostřím meče] na [2 sekundy za udělení poškození útokem či schopností do nepřátelského šampiona a velkých monster + 2 za zasažení ostřím meče]
    • Maximální bonusové poškození proti monstrům sníženo ze 400 na 100.
    • Animace útoku upravena, aby lépe odpovídala základním útokům.
  • The Darkin Blade (Q)
    • Počátek doby Cooldownu změněn z [po vyvolání Q1] na [po vyvolání Q3 nebo po skončení sekvence]
    • Poškození zvýšeno z 10/25/40/55/70 na 10/30/50/70/90
    • Cooldown snížen ze 16/15/14/13/12 sekund na 14/12/10/8/6.
  • Infernal Chains (W)
    • Zpomalení změněno z 15/20/25/30/35% na 25%
    • Cooldown zvýšen z 18/17/16/15/14 sekund na 26/23/20/17/14.
  • Umbral Dash (E)
    • [Odstraněno] již nepřidává na 1,5 sekundy AD.
    • Zdroj obnovy životů z pasivky změněn z [fyzické poškození do šampionů] na [neopakující se poškození jakéhokoliv typu do šampionů].
  • World Ender (R)
    • [Odstraněno] Oživení jako základní efekt schopnosti. 
    • [Odstraněno] Již nezastrašuje přátelské miniony. 
    • [Odstraněno] Spuštění oživení již nevezme Aatroxovi všechny buffy (například stacky Conqueroru).
    • Rychlost pohybu změněna z [120/180/240 na 1 sekundu po použití nebo mimo souboj] na [60/80/100% postupně upadající během doby trvání World Ender]
    • [Nové] Aatrox získá zvýšení léčení o 40/55/70% během World Ender.
    • [Nové] Za kill nebo assisst se World Ender prodlouží o 5 sekund, obnoví se rychlost pohybu a spustí se oživení po obdržení poškození znamenajícího smrt.
    • Začátek odpočtu cooldownu změněn z [Po skončení R] na [Při vyvolání]
    • Cooldown snížen ze 160/140/120 sekund na 140/120/100.
    • Doba trvání vyvolání snížena z 0,5 sekund na 0,25. 
    • Zpomalení při oživování zvýšeno z 25% na 99%.
    • Obnova životů z oživení změněna z [10-50% Maximálních HP] na [30% Maximálních HP]

Akali

  • Twilight Shroud (W) 
    • Prodloužení doby trvání sníženo z 3 sekund na 2.
    • Cooldown zvýšen z 21/19/17/15/13 sekund na 25/22/19/16/13.

Blitzcrank

  • Mana Barrier (P)
    • Síla štítu změněna z [50% současné many] na [30% maximální many].
  • Static Field (R)
    • [Odstraněno] Již náhodně nestřílí blesky do okolních nepřátel.
    • [Nová Pasivka] Pokud není ultimátka na cooldownu, základní útoky Blitzcranga označují nepřátele. Označení nepřátelé obdrží 50/100/150 (+30 AP) magického poškození po 1 sekundě od označení.

Darius

  • Decimate (Q)
    • Poškození zvýšeno ze 40/70/100/130/160 na 50/80/110/140/170.
    • Obnova životů zvýšena z12/24/36% scházejících životů na 15/30/45% scházejících životů.

Ekko

  • Základní AD zvýšeno z 55 na 58.
  • Phase Dive (E)
    • Cena snížena ze 40/50/60/70/80 many na 40/45/50/55/60.

Hecarim

  • Rampage (Q) 
    • Posílení poškození při zuřivosti do šampiona sníženo z 10% na 5%.
  • Devastating Charge (E) 
    • Minimální poškození sníženo ze 45/80/115/150/185 na 45/75/105/135/165.
    • Maximální poškození sníženo z 90/160/230/300/370 na 90/150/210/270/330.

Jarvan IV

  • Základní HP sníženy z 571,2 na 570.
  • Mana snížena z 302,2 na 300.
  • Obnova many snížena z 6,756 na 6,5.
  • Golden Aegis (W) 
    • Bonusový štít změněn z [+2/2,25/2,5/2,75/3% maximálních životů Jarvana za blízkého nepřátelského šampiona] na [1,5% maximálních životů Jarvana za zasaženéhonepřátelského šampiona].
  • Demacian Standard (E) 
    • Cooldown zvýšen z 11 sekund na 12.

Kennen

  • Lightning Rush (E)
    • Již nepřidává armor a magic resist.
  • Slicing Maelstrom (R)
    • Nyní přidává 20/40/60 armoru a magic resistu.

Kindred

  • Mark of the Kindred (P)
    • Čas prvního označení posunutý z 2:05 na 3:15.

Lissandra

  • Ring of Frost (W)
    • Poškození zvýšeno ze 70/100/130/160/190 na 70/105/140/175/210.
    • AP ratio zvýšeno ze 30% na 50%.

Maokai

  • Bramble Smash (Q) 
    • Poškození zvýšeno ze 65/105/145/185/225 na 70/115/160/205/250.

Morgana

  • Black Shield (E) 
    • Síla štítu snížena ze 70/140/210/280/350 na 60/120/180/240/300.
    • Cooldown zvýšen z 23/21/19/17/15 sekund na 26/24/22/20/18.

Rakan

  • Základní HP zvýšeny ze 480 na 540.
  • Základní Armor zvýšen z 29 na 32,
  • Základní AD sníženo ze 70 na 62,
  • Základní MR zvýšen ze 30 na 32,1.
  • Růst MR zvýšen z 0,5 na 1,25.
  • Grand Entrance (W) 
    • Rychlost skoku zvýšena z 1500 na 1700. 
  • The Quickness (R)
    • Rakan během prvních 0,5 sekundy nemůže použít W nebo Flash, stále se ale může pohybovat.

Rek'Sai

  • Základní ADsníženo z  65,5 na 64.
  • AD za úroveň sníženo z 3,35 na 3.
  • Prey Seeker (Burrowed Q) 
    • Cooldown zvýšen z 11/10/9/8/7 sekund na 12/11,5/11/10,5/10.
  • Furious Bite (E) 
    • Minimální poškození sníženo z 55/65/75/85/95 na 50/60/70/80/90.
    • Posílené true damage sníženo z 110/130/150/170/190 na 100/120/140/160/180.

Shaco

  • Jack in the Box (W)
    • Červený trinket již nespustí krabičku, pouze ji objeví.
    • Krabičky mají nyní malý indikátor dosahu spuštění.

Shen

  • Rychlost útoku za úroveň zvýšena ze 2% na 3%. 
  • Shadow Dash (E) 
    • Bonusové životy jako poškození zvýšeny ze 12% na 15%. 

Soraka

  • Starcall (Q) 
    • Cooldown zvýšen z 5 sekund na 8/7/6/5/4 .
    • Obnova vlastních životů z efektu Rejuvenation změněna z [56/64/72/80/88 (40% AP) během 4 sekund] na [60/80/100/120/140 (+50% AP) během 5 sekund].
    • Obnova zdraví spojence z efektu Rejuvenation změněna z [42/56/72/90/110 (+30/35/40/45/60% AP)] na [60/80/100/120/140 (+50% AP) během 5 sekund].
    • Poškození změněno z [70/110/150/190/230 (+35% AP)] na 60/95/130/165/200 (+35% AP)
    • Rychlost z efektu Rejuvenation změněna z [10% pohyb směrem od nepřátelských šampionů]  na [14/18/22/26/30% a postupně se snižuje].
  • Astral Infusion (W)
    • Popisek nyní ukazuje minimální zdraví, které musíte mít pro použití.
  • Equinox (E) 
    • Cooldown snížen z 24/22/20/18/16 sekund na 20/19/18/17/16.
    • Cena zvýšena ze 70 many na 70/75/80/85/90.
    • Poškození sníženo ze [70/110/150/190/230 (+40% AP)] na [70/95/120/145/170 (+40% AP)].
  • Wish (R)
    • Popisek nyní ukazuje, kolik HP schopnost vyléčí šampionům s nízkým zdravím.

Sylas

  • Kingslayer (W) 
    • Základní poškození zvýšeno z 50/75/100/125/150 na 60/90/120/150/180.

Tahm Kench

  • Životy zvýšeny z 540 na 600.
  • Růst životů snížen ze 102 na 100.
  • Rychlost pohybu zvýšena z 335 na 345.
  • An Acquired Taste (P) 
    • Bonusové poškození změněno z [1,25/1,5/1,75% jeho maximálnídh životů na úrovních1/7/13] na [1,5% jeho maximálních životů na všech úrovních.]
  • Tongue Lash (Q)
    • Doba trvání stunu zvýšena z 1,5 sekundy na 2.
    • Cooldown změněn z [5] sekund na [8/7/6/5/4].
    • Dosah jazyka zvýšen z 800 na 900.
    • Zpomalení změněno ze 30/40/50/60/70% na 50/55/60/65/70%.
  • Devour (W)
    • [Nové] Tahm Kench je nyní při snězení přátelského šampiona zpomalen podobně jako když sní nepřátelského šampiona (95%)
    • Cena zvýšena z 60 many na 100.
    • [Nové] Při snězení nepřátelského šampiona se obnoví 50% použité many. 
    • Cooldown změněn z 28/25/22/19/16 sekund na 20.
    • Poškození vyplitvnutím miniona sníženo ze 100/150/200/250/300 na 100/135/170/205/240.
    • Poškození do šampionů změněno z [20/24/28/32/36% maximálních HP nepřítele] na [100/135/170/205/240 + (5/7/9/11/13% maximálních HP nepřítele)].
  • Thick Skin (E)
    • [Odstraněno] Již nestojí žádnou manu.
    • Procento šedých životů přeměněných na HP zvýšeno z 15/20/25/30/35% na 20/25/30/35/40%.
    • Příchozí poškození přeměněné na šedé životy zvýšeno ze 70/75/80/85/90% na 80/85/90/95/100%.
  • Abyssal Voyage (R)
    • Dosah změněn z 4500/5500/6500 na 2500/5500/8500.
    • Cooldown zvýšen z 120/110/100 sekund na 140/130/120.

Volibear

  • Frenzy (W) 
    • Bonusová rychlost útoku za stack zvýšena ze 4/8/12/16/20 na 9/13/17/21/25.

Předměty

Hunter’s Potion

  • Předmět odstraněn.

Manamune

  • AD zvýšeno z 25 na 35.

Muramana

  • AD zvýšeno z 25 na 35.

Runy

Aftershock

  • Poškození změněno z [10 - 120 (+3% maximálních životů)(+15% bonusového AD)(+10% AP)] na [10 - 120 (+4% maximálních životů)]
  • Armor & MR změněny z [70 - 120] na [70 + 50% vašich bonusových resistů(maximálně 80-150 na základě úrovně)]

Bone Plating

  • Blokované poškození zvýšeno z 25-50 na 30-60.

Celerity

  • [Nový efekt]
    • Všechny bonusy rychlosti pohybu na vás mají o 7% větší efekt
    • +1% k rychlosti pohybu.

Cheap Shot

  • Bonusový true damage zvýšen z 8-40 na 10-45.

Conditioning 

  • Armor a MR zvýšeny z 8 na 9.

Demolish

  • Popisek nyní ukazuje, kolik poškození udělí následující útok posílený efektem Demolish.

Ghost Poro 

  • Nyní přidává +2 adaptivní bonus k AP nebo AD, pokud Ghost Poro zahlédne nepřítele.

Magical Footwear

  • Doba získání bot zdarma zvýšena z 10 minut na 12. 
  • Zkrácení doby čekání za zabití zvýšeno ze 30 sekund na 45 sekund. 

Relentless Hunter

  • Rychlost pohybu zvýšena z 8 na 10.
  • Rychlost pohybu za stack zvýšena z 8 na 9.

Scorch

  • Bonusové magické poškození zvýšeno z 10-30 na 15-35.

Ultimate Hunter

  • CDR za stack zvýšen ze 3% na 4%.
    • Maximum zvýšeno z 20% na 25%.

Jungle

Rift Scuttler

  • První objevení kraba v řece posunuto z 2:00 na 3:15.

Opravy chyb

  • Opravena chyba, kvůli které dýky Frostblade Irelie při animaci respawnu jejího zlatého chroma skinu nepřehrávaly zvuk.
  • Opravena chyba, kvůli které hráči, kteří se jako první připojili k voice-chatu LoL s aktivací přes tlačítko, vysílali i bez stisknutého tlačítka.
  • Elderwood LeBlanc a Ravenborn LeBlanc už nepoužívají schopnost R – Mimic základního skinu LeBlanc.
  • Při seslání LeBlančina Q – Sigil of Malice nebo R – Mimic: Sigil of malice a rychle nato W – Distortion se už nestává, že se cíl občas neoznačí.
  • Na ikoně Taliyna R – Weaver's Wall už trvale nezůstává animace přepínání.
  • Když dojde k rychlé opětovné aktivaci Kaynova R – Umbral Trespass, jeho model se už neobjeví ještě před dokončením samotné schopnosti.
  • V diváckém režimu se už na HUDu nezobrazuje ikona draka předtím, než dojde k jeho skolení.
  • Byla přidána funkce, díky které se hráčům objeví zpráva, když úspěšně dokončí výběr šampionů. V opačném případě se žádná zpráva nezobrazí.
  • V ranked hrách bylo opět aktivováno ubývání bodů kvůli neaktivitě.
  • Opravena chyba se zobrazením ranked profilu v regionech, v nichž byly deaktivovány ranked hry pro Twisted Treeline .
  • Opravena chyba, kvůli které Kayle občas zamrzla, když seslala své R – Divine Judgement a pak se teleportovala na novou pozici.

 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama