Patch 8.19 - změny ve hře
Patch, na kterém se odehraje letošní světový šampionát, je tu!
Patch 8.19 se v noci dostal do hry. Které změny přinesl?
Nová ikona
Ikona Jakarta 2018
Ikona oslavuje účast League of Legends na kontinentální multi-sportovní události, na které Čína obsadila první místo.
Nový skin
V tomto patchi se dočkáme skinu Championship Kha'Zix. Koupí tohoto skinu přispějete na celkový prizepool světového šampionátu.
Nové chroma balíčky
Přijdou také nové chroma balíčky (všechny jsou zlaté) k Championship skinům.
Championship Riven
Championship Shyvana
Championship Zed
Championship Thresh
Championship Kalista
Championship Kha'Zix
Vizuální a zvukové úpravy Jarvana, Lee Sina, Veigara a Vi
V tomto patchi se dočkáme také nových zvukových a vizuálních úprav několika šampionů.
Veigar
- Všechny Veigarovy skiny, které využívaly základní vizuální a zvukové efekty, byly upraveny. Bad Santa Veigar a Leprechaun Veigar již mají vizuální efekty upraveny.
Lee Sin
- Všechny skiny Lee Sina, které využívaly základní vizuální a zvukové efekty, byly upraveny.
- Štít Knockout Lee Sina byl upraven
- Značka Pool Party Lee Sinova Q byla upravena
- God Fist Lee Sinovo E nyní čistě označuje hitbox.
Jarvan IV.
- Všechny skiny Jarvana, které využívaly základní vizuální a zvukové efekty byly upraveny.
- R - Cataclysm Získalo vizuální úpravy, které redukují šum.
Vi
- Všechny skiny Vi, které využívaly základní vizuální a zvukové efekty byly upraveny.
- Vyčištění a optimizace vizuálních efektů - na pomalejších strojích by měla běžet mnohem plynuleji.
Balanční změny
Šampioni
Darius
- Crippling Strike (W)
- Bonusové fyzické poškození zvýšeno z 40/45/50/55/60% na 50/55/60/65/70%
- Apprehend (E)
- Armor penetration zvýšena z 10/15/20/25/30% na 15/20/25/30/35%
Elise
- Skittering Frenzy (Spider W)
- Cooldown snížen z 12 na 10.
- Rappel (Spider E)
- Cooldown snížen z 26/24/22/20/18 na 22/21/20/19/18.
Fiora
- Duelist's Dance (Passive)
- Obnova životů zvýšena z [30-115] na [40-125].
- Lunge (Q)
- Oprava chyby - nyní opět upřednostňuje šampiony a cíle pro spuštění passivky namísto minionů.
Janna
- Tailwind (Passive)
- Bonusová rychlost pohybu přeměněna na poškození změněna z [15/25/35% na úrovních 1/7/13] na [25/35% na úrovních 1/10].
Jarvan IV
- Martial Cadence (Passive)
- Cooldown za cíl změněn z [10/8/6 na úrovních 1/7/13] na [6 na všech úrovních].
- Nyní má nový ukazatel, ktery zobrazuje cooldown schopnosti na daném cíli.
- Pasivka TIamatu nyní pracuje s Martial Cadence konzistentněji.
Kha'Zix
- Unseen Threat (Passivka)
- Bonusové AD ration zvýšeno z 20% na 40%.
- Void Spike (W)
- Míra zpomalení z Evolvovovaných Spike Racks zvýšena ze 40% na 60%
- Míra zpomalení osamocených cílů zvýšena z 80% na 90%.
Kog'Maw
- Základní rychlost pohybu zvýšena z 325 na 330.
- Living Artillery (R)
- Dosah zvýšen z 1200/1500/1800 na 1300/1550/1800
Nunu & Willump
- Consume (Q)
- AP ratio do monster a minionů zvýšeno z 50% na 70%.
- AP ratio Obnovy životů šampiona sníženo z 50% na 35%.
- Popisek nyní správně zobrazuje, jak moc se Nunu a Willump vyléčí při použití na šampiony.
- Snowball Barrage (E)
- Snowball AP ratio zvýšeno z 5% na 6%
- AP ratio Willump's Turn zvýšeno z 50% na 80%.
- Biggest Snowball Ever! (W)
- Přechod na normální pohyb po dokončení koulení je plynulejší.
Pyke
- Death from Below (R)
- Základní poškození změněno z [200-605] na [250-605].
- Nové hodnoty: 250/290/330/370/410/450/475/500/525/550/575/590/605
- Základní poškození změněno z [200-605] na [250-605].
Tahm Kench
- HP za úroveň zvýšeny z 95 na 102.
- Základní HP sníženy z 610 na 540.
Thresh
- Death Sentence (Q)
- Cena snížena z 80 na 60.
- Cooldown snížen z 20/18/16/14/12 na 16/15/14/13/12.
Předměty
Liandry's Torment
- AP sníženo z 80 na 75.
- Unique Passive: Torment
- Bonusové poškození zapálení z maximálních životů zvýšeno z 1% na 1,5%.
- Bonusové poškození zapálení z maximálních životů do cílů s omezeným pohybem zvýšeno z 2% na 2,5%.
Ostatní
- Byl upraven základní vizuální efekt zpomalení.
- Stealnutí Barona Nashora, Rift Heralda a Dragona jsou nyní oslavovány skrze chat a bannery.
- Vzhledem k nadcházejícím změnám v rankedech a návratu Clashe se změní profilová stránka hráče. Několik ikon zůstane prázdných, ale to se brzy změní.
- V Normal Draftu se objeví poziční matchmaking kvůli testování. (Spoluhráči a soupeři vám budou přidělováni podle toho, jak dobří budete v dané roli.) Také bude testována detekce pozice, která bude vyhodnocovat pozici až po skončení zápasu.
- Essence z runy Dark Harvest je nyní světlejší a viditelnější pro barvoslepé.