i
Zdroj: Tryhard.cz
Patch 7.8 - změny ve hře
Do hry se dostal patch s novými šampiony a velkými změnami Udyra.
Reklama
Patch 7.8 se dnes dostal do hry. Pojďme se podívat, co přinesl.
Noví šampioni
Do hry během několika následujících dní přibudou dva nový šampioni.
Xayah a Rakan
Toto botlane duo (support a marksmanka) se do hry dostanou v průběhu nového patche. Více se o nich dozvíte v našem článku ZDE.
Nové skiny
Do hry se dosane také nový skin na Xayah a Rakana, ale i další.
Cosmic Dusk Xayah (1350 RP) a Cosmic Dawn Rakan (1350 RP)
Conqueror Karma (975 RP)
Cosmic Blade Master Yi (1350 RP)
Balanční změny
Šampioni
Aatrox
- Blood Well (P)
- Hellbent se nyní může obnovit i na monsterech
- Bonusový attack speed Hellbent zvýšen z 20/30/40/50% na 30/40/50/60%
- Blood Thirst/Blood Price (W)
- Léčení zvýšeno na 6.5% chybějících životů z 5%
Amumu
- Coursed Touch (P)
- Efekt již není redukován magic resistem a byl snížen z 15% na 10%
- Despair (W)
- % maximálních životů změněno z 1/1.5/2/2.5/3% na 1/1.25/1.5/1.75/2%
- AP ratio zvýšeno z [1% za 100 AP] na [2% za 100 AP]
Ivern
- Bushmaker (W)
- Křoví přímo pod epickým monstrem ho již neskryje. Stále však lze epické monstrum skrýt ohraničením křovím.
Karthus
- Lay Waste (Q)
- Schopnost lze nyní připravit předem - pokud Karthus příkaz nezruší, použije se schopnost ihned poté, co jí doběhne cooldown.
Lissandra
- Iceborn (P)
- Cooldown snížen z 18 na všech úrovních na 18/15/12/9 na úrovních 1/6/11/16
- Opravena chyba, kdy se pasivka neobnovila po zabití nepřítele schopností Ring of Frost
- Ice Shard (Q) - AP ratio zvýšeno ze 65% na 70%
Malzahar
- Základní armor snížen z 20 na 18
- Void Swarm (W)
- Životy Voidlingů sníženy ze 3 na 2
- Odměna za zabití Voidlinga snížena z 10 zlata na 5
Nautilus
- Regenerace many snížena z 0,14 na 0.10
- Riptide (E)
- Potřebná mana zvýšena z 40/50/60/70/80 na 50/60/70/80/90
Ryze
- Reset cooldownu nyní nastane, když se schopnosti Rune Prison nebo Spell Flux použijí (dříve v době zásahu cíle)
Shen
- Twilight Assault (Q)
- Bonusové poškození změněno z 30/50/70/90/110 do nešampionů na 15/20/25/30/35/40 do jakéhokoli nepřítele (na úrovních 1/4/7/10/13/6)
- [NOVÉ] Uděluje dvojnásobné poškození do monster.
- Shadow Dash (E)
- Potřebná energie snížena ze 180 na 150
- šířka schopnosti zvýšena ze 100 na 120
- Stand United (R)
- Základní štít snížen z 250/550/850 na 175/350/525
- (Nové) Štít se nyní zvyšuje podle chybějících životů cíle až na 280/560/840 (přibližně u 40% HP)
- Cooldown zvýšen ze 180/150/120 na 200/180/160
Udyr
- Tiger Stance (Q)
- [Odstraněno] Útoky již nezpůsobují 15% bonusového AD k útoku navíc
- [Nové] Udyrův první a poté každý třetí základní útok aplikují DoT poškození.
- DoT poškození změněno ze 30/80/130/180/230 na 30/60/90/120/150
- (Nové) Aplikování DoT poškození do stejného cíle s již aplikovaným DoT poškozením způsobí, že zbylé poškození dostane cíl okamžitě a poté se mu znovu zapne DoT efekt.
- Turtle Stance (W)
- Odstraněn life steal
- První a poté každý třetí základní útok vyléčí udyra za 2.5% - 5% jeho maximálních HP (zvyšuje se s chybějícími HP).
Howling Abyss
- Minioni:
- Základní armor super minionů zvýšen ze 30 na 100
- Základní poškození super minionů zvýšeno ze 180 na 306
- Nyní přidávají 20% k rychlosti pohybu mimo boj okolním minionům a šampionům
- Zlato za zabití melee miniona změněno z 28 na 20
- Zlato za zabití ranged miniona změněno z 20 na 17
- Nyní získáte 3 zlata, pokud v blízkosti zemře nepřátelský minion
- Předměty
- Odstraněny předměty: Cull, Ancient Coin, Relic Shield, Spellthief’s Edge a jejich vylepšení.
- Lékárničky
- První objevení v čase 2:00 (dříve 3:00)
- Léčení změněno z (81 + 13 × úroveň) na 50 + 5 × úroveň a zvyšuje se až na 200% na základě chybějícího zdraví.
- Vlny minionů
- Nyní se objevují o 15 vteřin dříve (45. vteřina)
- Cannon minion se nyní obejeví již v první vlně
- Cannon minioni se nyní objevují v každé druhé řadě (dříve třetí)
- Vlny se nyní objevují 20 vteřin po sobě (dříve 30)
- Minioni nyní zesílí po každých 60 sekundách (dříve 90 sekund)
- Assisty
- Assist časovač byl zvýšen z 10 vteřin na 20
- Assist časovač na věže byl zvýšen z 10 vteřin na 30
- Recall
- Opraven popisek
- Porové
- Porové se již na začátku hry neskrývají v křoví
- Porové se nyní toulají po mapě podle vlastní vůle
- Porové mají kratší dosah čichu
- Zdraví Porů bylo sníženo z 100 000 na 1 000 (stále jsou nezabitelní)
- Opraven bug, kdy Porové při výbuchu zemřeli
- Přidáni dva další Porové na linku
- Opraveno několik bugů animací u veselých Porů
Twisted Treeline
- Časovač smrti
- Stávající časovače poupraveny tak, že jsou o trochu vyšší na začátku a o trochu nižší později
- Zkušenosti
- Synchronizováno se Summoner's Riftem
- Za zabití šampiona dostanete o 10% méně zkušeností za každou úroveň, kterou máte oproti němu navíc (maximálně 50%).
- Minioni
- Poškození minionů do věží se nyní zvyšuje s postupem času (každých 60 sekund)
- Poškození caster minionů se zvyšuje rychleji - z 1 AD každých 60 sekund na 1,5 AD každých 60 sekund.
- Zlato za zabití siege miniona zvýšeno z 42,5 na 44,65
- Super Minioni
- Základní armor zvýšen z 30 na 100
- Základní AD zvýšeno ze 180 na 306
- Zlato za zvýšeno z 42,5 na 44,65
- Nexus věže
- Attack speed snížen z 2.5 na 2
- Vilemaw
- Základní životy sníženy z 5500 na 4500
- Časovače
- Minioni se nyní objeví o 30 sekund dříve (v čase 0:45)
- První siege minion se objeví o 2 minuty dříve (v 10. minutě)
- Monstra se nyní objeví o 30 sekund dříve (v čase 1:05)
- Altary se nyní odemknou o 30 sekund dříve (v čase 2:30)
- Lékárnička se nyní objeví o 30 sekund dříve (v čase 2:30)
- Smite se nyní začne obnovovat o 30 sekund dříve (v čase 1:00)
- Lékárnička
- Léčení změněno z (81 + 13 × úroveň) na 50 + 5 × úroveň a zvyšuje se až na 200% na základě chybějícího zdraví.
- Opravená chyba - lékárnička již neléčí dvojnásobně
Masteries
Stormrider's Surge
- Nyní má při aktivaci výraznější efekt
Jungle
Krugové (golemové)
- Mini Krugové se nyní vracejí do kempu, ne na místo, kde zemřeli jejich "rodiče"
Rift Scuttler (říční krab)
- Krab se nyní potápí o něco pomaleji, aby se přehrály vizuální efekty příčiny jeho smrti.
Obecné
Wardy
- Při zničení wardy se nyní přehraje zvuk cinkajících peněz (jako u zabití minionů)
Hextech Crafting
- V popisu truhel je nyní uvedeno, co mohou obsahovat.
Opravené chyby
- Lucianovo Q – Piercing Light nyní stojí správné množství many.
- Opravena chyba, která způsobovala, že když se Galio odpojil během sesílání R – Hero's Entrance, nemohl pak zaměřovat jednotky a budovy.
- Magický štít z Galiova W – Shield of Durand se nyní po znovuoživení správně znovu nabíjí.
- Opravena chyba, kvůli které Gragasovo E – Body Slam občas prošlo cílem, pokud se nacházel poblíž zdi.
- Nunu už po recallu nezíská druhou aktivaci pasivní schopnosti – Visionary.
- Opravena chyba, kvůli které Jax nemohl po seslání Q – Leap Strike použít červenou rostlinu Blast Cone.
- KhaʼZixovi se již po vyvinutí R – Void Assault nezobrazuje špatný vizuální efekt.
- PROJEKT: Yi nyní při svém W – Meditate zobrazuje správný efekt, ne efekt svého základního skinu.
- Chroma skiny High Noon Yasua již nepoužívají pro pasivní schopnost – Way of the Wanderer efekty základního skinu.
- Zelený chroma skin Dragonslayer Vayne je nyní v Summoner's Riftu lépe viditelný.
- Opravena chyba, kvůli které Dragonslayer Xin Zhao a jeho chroma skiny používaly zvukové efekty jeho klasického skinu.
- Vizuální efekt recallu Gatekeeper Galia se nyní nenatahuje až k fontáně.
- Opravena chyba, kvůli níž vizuální efekty Cosmic Reaver Kassadina problikávaly, pokud jste přiblížili a oddálili obraz.
- Opravena chyba, kvůli které na kartách vyvolávaných kurzorem na pozápasové obrazovce mizely názvy klubů.
Reklama
Reklama