Patch 7.8 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 7.8 - změny ve hře

Patch 7.8 - změny ve hře

Giry

Giry

2

Do hry se dostal patch s novými šampiony a velkými změnami Udyra.

Reklama

Patch 7.8 se dnes dostal do hry. Pojďme se podívat, co přinesl.

Noví šampioni

Do hry během několika následujících dní přibudou dva nový šampioni.

Xayah a Rakan

Patch 7.8 - změny ve hře

Toto botlane duo (support a marksmanka) se do hry dostanou v průběhu nového patche. Více se o nich dozvíte v našem článku ZDE.


Nové skiny

Do hry se dosane také nový skin na Xayah a Rakana, ale i další.

Cosmic Dusk Xayah (1350 RP) a Cosmic Dawn Rakan (1350 RP)

Patch 7.8 - změny ve hře

Conqueror Karma (975 RP)

Patch 7.8 - změny ve hře

Cosmic Blade Master Yi (1350 RP)

Patch 7.8 - změny ve hře

 


Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • Blood Well (P) 
    • Hellbent se nyní může obnovit i na monsterech
    • Bonusový attack speed Hellbent zvýšen z 20/30/40/50% na 30/40/50/60%
  • Blood Thirst/Blood Price (W)
    • Léčení zvýšeno na 6.5% chybějících životů z 5%

Amumu

  • Coursed Touch (P)
    • Efekt již není redukován magic resistem a byl snížen z 15% na 10%
  • Despair (W)
    • % maximálních životů změněno z 1/1.5/2/2.5/3% na 1/1.25/1.5/1.75/2% 
    • AP ratio zvýšeno z [1% za 100 AP] na [2% za 100 AP]

Ivern

  • Bushmaker (W)
    • Křoví přímo pod epickým monstrem ho již neskryje. Stále však lze epické monstrum skrýt ohraničením křovím. 

Karthus

  • Lay Waste (Q)
    • Schopnost lze nyní připravit předem - pokud Karthus příkaz nezruší, použije se schopnost ihned poté, co jí doběhne cooldown.

Lissandra

  • Iceborn (P)
    • Cooldown snížen z 18 na všech úrovních na 18/15/12/9 na úrovních 1/6/11/16
    • Opravena chyba, kdy se pasivka neobnovila po zabití nepřítele schopností Ring of Frost
  • Ice Shard (Q) - AP ratio zvýšeno ze 65% na 70%

Malzahar

  • Základní armor snížen z 20 na 18
  • Void Swarm (W)
    • Životy Voidlingů sníženy ze 3 na 2
    • Odměna za zabití Voidlinga snížena z 10 zlata na 5

Nautilus

  • Regenerace many snížena z 0,14 na 0.10
  • Riptide (E)
    • Potřebná mana zvýšena z 40/50/60/70/80 na 50/60/70/80/90

Ryze

  • Reset cooldownu nyní nastane, když se schopnosti Rune Prison nebo Spell Flux použijí (dříve v době zásahu cíle)

Shen

  • Twilight Assault (Q)
    • Bonusové poškození změněno z 30/50/70/90/110 do nešampionů na 15/20/25/30/35/40 do jakéhokoli nepřítele (na úrovních 1/4/7/10/13/6)
    • [NOVÉ] Uděluje dvojnásobné poškození do monster.
  • Shadow Dash (E)
    • Potřebná energie snížena ze 180 na 150
    • šířka schopnosti zvýšena ze 100 na 120
  • Stand United (R)
    • Základní štít snížen z 250/550/850 na 175/350/525
    • (Nové) Štít se nyní zvyšuje podle chybějících životů cíle až na 280/560/840 (přibližně u 40% HP)
    • Cooldown zvýšen ze 180/150/120 na 200/180/160

Udyr

  • Tiger Stance (Q)
    • [Odstraněno] Útoky již nezpůsobují 15% bonusového AD k útoku navíc
    • [Nové] Udyrův první a poté každý třetí základní útok aplikují DoT poškození.
    • DoT poškození změněno ze 30/80/130/180/230 na 30/60/90/120/150
    • (Nové) Aplikování DoT poškození do stejného cíle s již aplikovaným DoT poškozením způsobí, že zbylé poškození dostane cíl okamžitě a poté se mu znovu zapne DoT efekt.
  • Turtle Stance (W) 
    • Odstraněn life steal
    • První a poté každý třetí základní útok vyléčí udyra za 2.5% - 5% jeho maximálních HP (zvyšuje se s chybějícími HP).

Howling Abyss

  • Minioni:
    • Základní armor super minionů zvýšen ze 30 na 100
    • Základní poškození super minionů zvýšeno ze 180 na 306
    • Nyní přidávají 20% k rychlosti pohybu mimo boj okolním minionům a šampionům
    • Zlato za zabití melee miniona změněno z 28 na 20
    • Zlato za zabití ranged miniona změněno z 20 na 17
    • Nyní získáte 3 zlata, pokud v blízkosti zemře nepřátelský minion
  • Předměty
    • Odstraněny předměty: Cull, Ancient Coin, Relic Shield, Spellthief’s Edge a jejich vylepšení.
  • Lékárničky
    • První objevení v čase 2:00 (dříve 3:00)
    • Léčení změněno z (81 + 13 × úroveň) na 50 + 5 × úroveň a zvyšuje se až na 200% na základě chybějícího zdraví.
  • Vlny minionů
    • Nyní se objevují o 15 vteřin dříve (45. vteřina)
    • Cannon minion se nyní obejeví již v první vlně
    • Cannon minioni se nyní objevují v každé druhé řadě (dříve třetí)
    • Vlny se nyní objevují 20 vteřin po sobě (dříve 30)
    • Minioni nyní zesílí po každých 60 sekundách (dříve 90 sekund)
  • Assisty
    • Assist časovač byl zvýšen z 10 vteřin na 20
    • Assist časovač na věže byl zvýšen z 10 vteřin na 30
  • Recall
    • Opraven popisek
  • Porové
    • Porové se již na začátku hry neskrývají v křoví
    • Porové se nyní toulají po mapě podle vlastní vůle
    • Porové mají kratší dosah čichu
    • Zdraví Porů bylo sníženo z 100 000 na 1 000 (stále jsou nezabitelní)
    • Opraven bug, kdy Porové při výbuchu zemřeli
    • Přidáni dva další Porové na linku
    • Opraveno několik bugů animací u veselých Porů

Twisted Treeline

  • Časovač smrti
    • Stávající časovače poupraveny tak, že jsou o trochu vyšší na začátku a o trochu nižší později
  • Zkušenosti
    • Synchronizováno se Summoner's Riftem
    • Za zabití šampiona dostanete o 10% méně zkušeností za každou úroveň, kterou máte oproti němu navíc (maximálně 50%).
  • Minioni
    • Poškození minionů do věží se nyní zvyšuje s postupem času (každých 60 sekund)
    • Poškození caster minionů se zvyšuje rychleji - z 1 AD každých 60 sekund na 1,5 AD každých 60 sekund.
    • Zlato za zabití siege miniona zvýšeno z 42,5 na 44,65
    • Super Minioni
      • Základní armor zvýšen z 30 na 100
      • Základní AD zvýšeno ze 180 na 306
      • Zlato za zvýšeno z 42,5 na 44,65
  • Nexus věže
    • Attack speed snížen z 2.5 na 2
  • Vilemaw
    • Základní životy sníženy z 5500 na 4500
  • Časovače
    • Minioni se nyní objeví o 30 sekund dříve (v čase 0:45)
    • První siege minion se objeví o 2 minuty dříve (v 10. minutě)
    • Monstra se nyní objeví o 30 sekund dříve (v čase 1:05)
    • Altary se nyní odemknou o 30 sekund dříve (v čase 2:30)
    • Lékárnička se nyní objeví o 30 sekund dříve (v čase 2:30)
    • Smite se nyní začne obnovovat o 30 sekund dříve (v čase 1:00)
  • Lékárnička
    • Léčení změněno z (81 + 13 × úroveň) na 50 + 5 × úroveň a zvyšuje se až na 200% na základě chybějícího zdraví.
    • Opravená chyba - lékárnička již neléčí dvojnásobně

Masteries

Stormrider's Surge

  • Nyní má při aktivaci výraznější efekt

Jungle

Krugové (golemové)

  • Mini Krugové se nyní vracejí do kempu, ne na místo, kde zemřeli jejich "rodiče"

Rift Scuttler (říční krab)

  • Krab se nyní potápí o něco pomaleji, aby se přehrály vizuální efekty příčiny jeho smrti.

Obecné

Wardy

  • Při zničení wardy se nyní přehraje zvuk cinkajících peněz (jako u zabití minionů)

Hextech Crafting

  • V popisu truhel je nyní uvedeno, co mohou obsahovat.

Opravené chyby

  • Lucianovo Q – Piercing Light nyní stojí správné množství many.
  • Opravena chyba, která způsobovala, že když se Galio odpojil během sesílání R – Hero's Entrance, nemohl pak zaměřovat jednotky a budovy.
  • Magický štít z Galiova W – Shield of Durand se nyní po znovuoživení správně znovu nabíjí.
  • Opravena chyba, kvůli které Gragasovo E – Body Slam občas prošlo cílem, pokud se nacházel poblíž zdi.
  • Nunu už po recallu nezíská druhou aktivaci pasivní schopnosti – Visionary.
  • Opravena chyba, kvůli které Jax nemohl po seslání Q – Leap Strike použít červenou rostlinu Blast Cone.
  • KhaʼZixovi se již po vyvinutí R – Void Assault nezobrazuje špatný vizuální efekt.
  • PROJEKT: Yi nyní při svém W – Meditate zobrazuje správný efekt, ne efekt svého základního skinu.
  • Chroma skiny High Noon Yasua již nepoužívají pro pasivní schopnost – Way of the Wanderer efekty základního skinu.
  • Zelený chroma skin Dragonslayer Vayne je nyní v Summoner's Riftu lépe viditelný.
  • Opravena chyba, kvůli které Dragonslayer Xin Zhao a jeho chroma skiny používaly zvukové efekty jeho klasického skinu.
  • Vizuální efekt recallu Gatekeeper Galia se nyní nenatahuje až k fontáně.
  • Opravena chyba, kvůli níž vizuální efekty Cosmic Reaver Kassadina problikávaly, pokud jste přiblížili a oddálili obraz.
  • Opravena chyba, kvůli které na kartách vyvolávaných kurzorem na pozápasové obrazovce mizely názvy klubů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama