i
Zdroj: Tryhard.cz
Patch 7.7 - změny ve hře
Že by Amumu měl důvod být zase o něco veselejší?
Reklama
Na servery se dnes v noci dostal nový patch s označením 7.7. Pojďme si projít změny, které ve hře najdeme.
Nové skiny
Do hry se dostanou nové skiny na Lee Sina a Daria, s jejichž vzhledem a efekty se můžete seznámit zde.
Update Splash artů
Karma se dočkala úpravy svých tří nejstarších splash artů.
Sun Goddess Karma
Sakura Karma
Traditional Karma
Balanční změny
Šampioni
Alistar
- Triumphant Roar (P)
- Nyní léčí všechny spojence v okolí (dříve jen jednoho).
- Trample (E)
- Cooldown snížen z 16/15.5/15/14.5/14 vteřin na 12/11.5/11/10.5/10 vteřin.
- Další poškození v závislosti na úrovni zvýšeno z 40+ 10 za úroveň na 40+15 za úroveň (maximální poškození 310 na 18. úrovni).
- Na minionech zasažených Trample nyní správně fungují vizuální efekty.
Amumu
- Cursed Touch (P)
- Nyní již neredukuje magic resist o 15/20/25 na 3 vteřiny při útoku.
- Amumovy základní útoky způsobují, že 15% veškerého jím uděleného magického poškození nepříteli bude uděleno znovu jako true damage.
- Despair (W)
- Poškození zvýšeno z 8/12/16/20/24 na 10/15/20/25/30 za sekundu.
- Perioda mezi zásahy snížena z 1 sekundy na 0,5 sekundy (poškození zásahen sníženo na polovinu).
- Nyní obnovuje pasivní schopnost na všech zasažených nepřátelích.
- Curse of the Sad Mummy (R)
- Po udělení poškození aplikuje pasivní schopnost.
Bard
- Traveler's Call (P)
- Bard získá 15 poškození na svůj základní útok vylepšený meepem na každé nové úrovni sesbíraných Chimes.
- Maximální počet meepů je devět.
- Vysvětlivka: meep = panáček následující Barda, který vylepšuje útok, Chimes = ozdůbky na zemi, které Bard sbírá.
- 5 chimes: nezměněno (25% zpomalení).
- 10 chimes: +1 meep (dříve +25 poškození), maximálně 2 meepové.
- 15 chimes: +plošný útok (dříve plošný útok).
- 20 chimes: +rychlejší nabíjení meepů - 7 sekund (dříve +25 poškození).
- 25 chimes: +10% zpomalení, 35% celkově (dříve plošný útok).
- 30 chimes: +1 meep (dříve +30 poškození), maximálně 3 meepové.
- 35 chimes: +zvětšena oblast zásahu plošným útokem (dříve rychlejší nabíjení meepů).
- 40 chimes: +rychlejší nabíjení meepů - 6 sekund (dříve +30 poškození).
- 45 chimes: +10% zpomalení, 45% celkově (dříve + 20% zpomalení, 45% celkově).
- 50 chimes: +1 meep (dříve +35 poškození), maximálně 4 meepové.
- 55 chimes: +rychlejší nabíjení meepů - 5 sekund (dříve +1 meep).
- 60 chimes: +10% zpomalení - 55% celkově (dříve +35 poškození).
- 65 chimes: +1 meep (dříve + velikost oblasti plošného útoku), maximálně 5 meepů.
- 70 chimes: +rychlejší nabíjení meepů - 4 sekundy (dříve +35 poškození).
- 75 chimes: +10% zpomalení - 65% celkově (dříve rychlejší nabíjení meepů).
- 80 chimes: +1 meep (dříve +35 poškození), maximálně 6 meepů.
- 85 chimes: +10% zpomalení - 75% celkově (dříve + 15% zpomalení, 60% celkově).
- 90 chimes: +1 meep (dříve +30 poškození), maximálně 7 meepů.
- 95 chimes: +1 meep (nezměněno), maximálně 8 meepů.
- 100 chimes: +1 meep (dříve +30 poškození), maximálně 9 meepů.
- 105 chimes: +15 poškození (dříve rychlejší nabíjení meepů).
- 110 chimes: +15 poškození (dříve +30 poškození).
- 115 chimes: +15 poškození (dříve +10% zpomalení, 70% celkově).
- 120 chimes: +15 poškození (dříve +25 poškození).
- 125 chimes: +15 poškození (dříve rychlejší nabíjení meepů).
- 130 chimes: +15 poškození (dříve +25 poškození).
- 135 chimes: +15 poškození (dříve +5% zpomalení, 75% celkově).
- 140 chimes: +15 poškození (dříve +20 poškození).
- 145 chimes: +15 poškození (dříve +5% zpomalení, 80% celkově).
- 150 chimes: +15 poškození (dříve +20 poškození).
- 150 a více chimes: +15 poškození (dříve +20 poškození).
Camille
- Tactical Sweep (W)
- Již neléčí při použití na monstra a miniony.
- The Hextech Ultimatum (R)
- Doba trvání snížena ze 4 na 2,5/3,25/4.
Galio
- Collosal Smash (P)
- Poškození sníženo z 15-100 na 12-80 (na úrovních 1-18).
- Winds of War (Q)
- AP ratio zvýšeno ze 60% na 75%.
- Poškození zkombinování tornád sníženo z 9% na 6% maximálních životů nepřítele.
Graves
- Quickdraw (E)
- True Grit útoky již nepřidávají 5/7.5/10/12.5/15 magic resist.
Jarvan IV
- Golden Aegis (W)
- Základní štít změněn z 50/80/110/140/170 na 65/90/115/140/165
- Navyšování štítu změněno z 20/40/60/80/100 na 2/2.5/3/3.5/4% maximálních životů Jarvana za zasaženého nepřátelského šampiona.
Jinx
- Flame Chompers! (E)
- Cooldown snížen z 24/22/20/18/16 na 24/20,5/17/13,5/10.
Kassadin
- Nether Blade (W)
- Opravena chyba, kdy se posílený útok mohl přerušit, pokud nepřátelé odešli mimo range po zahájení útoku Kassadina.
- Force Pulse (E)
- Cooldown snížen ze 6 vteřin na 5 vteřin.
- Riftwalk (R)
- AP ratio zvýšeno z 20% na 30%.
Katarina
- Shunpo (E)
- Cooldown změněn z 10/9.5/9/8.5/8 na 14/12.5/11/9.5/8.
Lux
- Final Spark (R)
- Nově - Pokud touto scopností zabije Lux nepřítele, vrátí se jí 10/30/50% zbývajícího cooldownu.
Nunu
- Základní regenerace životů snížena z 1.678 na 1.4 za sekundu.
- Základní životy sníženy z 598.28 na 575.
- Visionary (P)
- Nově - Po 5 základních útocích je nyní efekt následující použité schopnosti o úroveň vyšší a nestojí manu (dříve schopnost pouze nestála manu). Pokud je schopnost již na páté úrovni, bonus se připočítá, jako by existovala pomyslná šestá úroveň.
- Consume (Q): +160 poškození a +50 léčení. (6. úroveň - 1140 poškození a 300 léčení)
- Blood Boil (W): +1% rychlosti pohybu a +5% attack speed. (6. úroveň - 13% rychlosti pohybu a 50% attack speed)
- Ice Blast (E): +40 poškození a +5% zpomalení. (6. úroveň - 280 poškození a 65% zpomalení)
- Absolute Zero (R): +250 maximálního poškození. (4. úroveň - 1375 maximálního poškození)
- Nově - Po 5 základních útocích je nyní efekt následující použité schopnosti o úroveň vyšší a nestojí manu (dříve schopnost pouze nestála manu). Pokud je schopnost již na páté úrovni, bonus se připočítá, jako by existovala pomyslná šestá úroveň.
Rengar
- Savagery (Q)
- Poškození sníženo z 35/55/75/95/115 na 25/45/65/85/105 (nezměněno poškození Empowered zásahu)
- Bonusové AD ratio sníženo ze 30/40/50/60/70% na 20/30/40/50/60% (nezměněno poškození Empowered zásahu)
Rumble
- Electro Harpoon (E)
- Čas obnovení zvýšen z 5 na 6 sekund.
Shaco
- Backstab (P)
- Přidáno 40% AP ratio.
- AD ratio změněno z 1,2-1,45 celkového AD (na úrovních 1-11) na 1,3 celkového AD na všech úrovních.
- Decieve (Q)
- Cooldown zvýšen ze 14 sekund na 16/15,5/15/14,5/14.
- Již nezpůsobuje 20-80 (+40% AP) bonusového poškození k útoku.
Syndra
- Unleashed Power (R)
- Cooldown se již neresetuje, pokud bylo první sesílání přerušeno (neudělilo poškození, ale vyvolalo 3 sféry).
- Pokud cíl Syndry zemře během sesílání, zbývající okolní sféry budou bušit do jeho mrtvoly.
- Pokud se cíl Syndry během sesílání stane nezaměřitelným, sféry, které byly uprostřed letu, spadnou na zem namísto úplného zmizení.
Talon
- Noxian Diplomacy (Q)
- Poškození změněno z 80/100/120/140/160 na 60/85/110/135/160.
Volibear
- Thunder Claws (R)
- Počet řetězců navýšen ze 4 na 8.
- Mezi odrazy je nyní malé zdržení.
- Nyní preferuje vyhledání nových cílů před brzkým koncem řetězení.
Monstra
Raptors
- Základní poškození sníženo ze 16 na 13,33
- Životy zvýšeny z 350-612,5 na 400-680 (na úrovních 1-10)
Obecné změny
Interakce lifestealu
Útočení na jednotky, které nemají "skutečný život", nespouští lifesteal. Ovlivněné jednotky:
- Yorickova zeď z W - Dark Procession
- Malzaharovi voidlings z W - Void Swarm
- Illaoina chapadla z P - Prophet of an Elder God
- Kalistin W - Sentinel
- Pasti - Nidaleeino W - Bushwack, Jhinovo E- Deadly Flourish a Teemovo R - Noxious Trap
Barva magického štítu
Změněna ze světle růžové na namodralou fialovou.
Úpravy klienta
Highlights
- Highlights vám dovolí vystříhat si zajímavé momenty z replayů a uloží je ve formátu *.webm, takže můžete pořád dokola prožívat své úžasné playe. Highlights sekci uvidíte na svém profilu, zde můžete sledovat, přejmenovávat a mazat svá videa.
- Pokud jste ještě nikdy nevytvářeli highlight, při prvním přístupu do sekce se spustí instruktáž.
- V záložce uvidíte, kde ve vašem počítači jsou highlights uloženy.
- V klientovi lze nyní měnit jména souborů highlights.
- V nastavení klienta lze změnit, kam se highlights a replaye budou ukládat.
Další úpravy
- Na kartě Match History je u jednotlivých her viditelný zisk IP a Mastery známka.
- Byla přidána možnost zavřít klienta, pokud je hráč ve hře. Povolením zvýšite své FPS, nicméně návrat zpět do klienta na obrazovku s výsledky zápasu po ukončení hry je samozřejmě delší.
Opravy chyb
- U highlights opravena chyba, kdy speciální znaky ve jméně souborů způsobovaly potíže s přehráváním.
- Rendering pozadí u obrazovky s výběrem šampionů byl zlepšen a tím byla zvýšena i rychlost výběru.
- Upravování masteries na obrazovce s výběrem šampionů je nyní mnohem rychlejší.
Opravy chyb
- Opravena chyba, při které Arcade Miss Fortune přehrávala špatný zvuk kritického zásahu.
- Pokud se Galio odpojil během R - Hero's Entrance, po opětovném připojení již neztrácí možnost útočit na jednotky a budovy.
- Indikátor u Cho'Gathova R - Feast již počítá i s ability power.
- Opraveno pár chyb při používání Shift + kliknutí jako ping.
- Pingování schopností po smrti již přátelům neukazuje, že jsou připraveny k seslání.
- Opravena chyba, kdy Flash ihned po seslání Zacova E - Elastic Slingshot posunul Zaca a indikátor dosahu, ale vyhození do vzduchu a poškození se aplikovalo v původním místě.
- Opravena vzácná chyba, kdy Zacova P - Cell Division mohla způsobit okamžité znovuzrození (a druhé potencionální znovuzrození, pokud byl Zac zabit před zkombinováním blobů).
- Mega Dino Gnarovo a Mega Gentlemen Gnarovo nahrazení Q - Boulder Toss již nemizí dříve, než by bylo záhodno.
- Opravena chyba, kdy byl Lucian schopen útočit základními útoky během R - The Culling, pokud těsně před sesláním vystřelil energized útok.
- Opravena chyba, kdy pohyb kamery mimo recall Dunkmaster Dariuse způsoboval desynchronizaci zvuku.
- Opraveny textury skalpelu při základním útoku Kennena M. D.
- Opravena chyba, kdy se objevovala náhodná částice při Blood Moon Kennenově E - Lighting Rush
- Opravena spousta případů, kdy polymorf Lulu z W - Whimsy správně nepřerušoval některé efekty a schopnosti.
- Šampioni již vizuálně neodlétají z obrazovky (a trvá jim věčnost se znovu objevit) poté, co na nich získáte vizi bezprostředně po tom, co jsou zasaženi přemisťovacím efektem.
- Pokud Elise sešle R - Spider Form poté, co ji již Threshovo Q - Death Sentence zasáhne, nezbaví se už tohoto efektu.
- Opravena chyba, kdy Viino R - Assault and Battery a Nautilovo R - Depth Charge správně odstranilo spellshieldy, ale zároveň přemístilo cíle.
- Opraveny ošklivé textury na drápech Swainova W - Nevermove.
- Tahm Kench není již schopen použít W - Devour na Red Bramblebacka nebo Blue Sentinela bez nastackování pasivky (bylo to možné, pokud byli poblíž nepřátelští šampioni).
- Opraveny tooltipy u Ivernova R - Daisy, Wait! při aktivní Daisy.
- Opravena chyba, kdy některé typy poškození od šampionů (např. Ignite, Titanic Hydra, Statikk Shiv, atd.) neukončily Quinnino R - Behind Enemy Lines.
- Částice prvního zásahu E - Bladework již nepřesahují dosah pravítka u Headmistress Fiory.
- Opravena chyba, kdy Leonin (základní a pár skinů) model nezmizel během animace smrti.
- Opraveny divné interakce se spellshieldy, které neumožňovaly sesílání některých schopností.
- Opravena chyba, kdy u některých "zásobovacích" schopností (např. Teemovo R - Noxious Trap) nebyl spotřebován stack, pokud bylo kouzlo sesláno okamžitě po nabití nového stacku.
- Pokud Pulsefire Ezreal použije Q - Mystic Shot a je ovlivněn Soniným buffem Q - Hymn of Valor, správně již používá svůj zvuk namísto toho od Sony.
Reklama
Reklama