Patch 7.5 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 7.5 - změny ve hře

Patch 7.5 - změny ve hře

Smashee

Smashee

1

Je tu další patch a s ním spousta očekávaných i neočekávaných změn.

Reklama

Patch 7.5 se dnes v noci dostal do hry. Pojďme se společně podívat, co nového do ní přináší.

Nové skiny

Během patche se ve hře objeví dva nové skiny - na Zyru a Xin Zhaa.

Dragon Sorceress Zyra

Dragonslayer Xin Zhao


Nové Chroma packs

Také dva nové Chroma packs se v průběhu patche dostanou do hry.

Dragonslayer Xin Zhao

Patch 7.5 - změny ve hře

Dragonslayer Pantheon

Patch 7.5 - změny ve hře


Obecné změny

Bylo upraveno zbarvení, rozvržení a celkový vzhled popisků u kouzel.

Patch 7.5 - změny ve hře


Balační změny

Summoner Spelly

Exhaust

  • Nyní už nesnižuje rychlost útoků o 30%.
  • Nyní už nesnižuje armor a magic resist o 10.

Masteries

Warlord's Bloodlust

  • Odstraněno: Základní útoky již nezískávají až 15% lifesteal na základě vašeho chybějícího zdraví.
  • Nové: Pohybování nebo útočení nabíjí útoky. Ty pak mají 1-50% (roste s úrovní šampiona) bonusový lifesteal a přidají ještě 30% k pohybu rychlosti na 0,75 sekundy.

Deathfire Touch

  • AD ratio sníženo z 60% na 45%.

Bond of Stone

  • Přejmenováno na "Stoneborn Pact".
  • Přidá 5% maximálních životů. 
  • "Tvé pohyby omezující CC efekty označují nepřátele značkou země na 4 sekundy. Ostatní spoluhráči, kteří zaútočí na označené nepřátele budou vyléčeni za 5 + 2,5% jejich maximálních životů na 2 sekundy. Pokud spoluhráč zaútočí útoky na dálku efekt je poloviční."
    • Pokud je nepřítel označen více značkami, vyléčí se spojenec z nejsilnější značky, která není jeho.

Šampioni

Aatrox

  • Blood Well (passivka) - UPRAVENO
    • "Aatrox naplňuje Blood Well používáním svých schopností. Když dosáhne 100%, Blood Well se začne po 4 sekundy vysávat a po tu dobu je aktivní schopnost Blood Rush."
    • Blood Rush - "Aatrox získá navíc 25% základního AD a 20-50% bonusu k rychlosti útoku (roste s úrovní). Pokud je smrtelně zasažen, oživí se s 30% životů."
    • Cooldown oživení snížen z 225/200/175/150 sekund na úrovních 1/6/11/16 na 180-120 sekund na úrovních 1-18.
  • Dark Flight (Q) 
    • Cena 10% životů odstraněna.
    • Poškození změněno z 70/115/160/205/250 (+60% bonusových AD) na 10/35/60/95/120 (+110% celkových AD).
    • Nové - Nyní naplní 20% Blood Wellu po použití.
  • Blood Thirst / Blood Price (W) 
    • Blood Thirst
      • Léčení změněno z 20/25/30/35/40 (+25% bonusového AD na 30/45/60/75/90 (+5% chybějících životů)
      • Odstraněno - Nyní už neztrojnásobuje léčení pokud Aatroxovi klesnou životy pod 50%.
    • Blood Price
      • Cena 15/23,75/32,5/41,25/50 životů odstraněna.
      • Poškození změněno z 60/95/130/165/200 (+100% bonusového AD) na 30/60/90/120/150 (+75% bonusového AD)
      • Nové - Nyní naplní 20% Blood Wellu při spuštění.
  • Blades of Torment (E) 
    • Cena snížena z 5% aktuálních životů na 30 životů.
    • Poškození změněno z 75/110/145/180/215 (+60% AP) (+60% Bonusového AD) na 70/110/150/190/230 (+70% bonusového AD).
    • Typ poškození změněn z magického na fyzický.
    • Zpomalení změněno z 40% na všech úrovních na 30/35/40/45/50%.
    • Trvání zpomalení změněno z 1.75/2/2.25/2.5/2.75 na 2 sekundy na všech úrovních.
    • Nové - Nyní naplní 20% Blood Wellu po použití.

Fizz

  • Urchin Strike (Q)
    • AP přepočet zvýšen z 35% na 55%.
  • Seastone Trident (W)
    • Trvání krvácení sníženo ze 4 sekund na 3 sekundy.
    • Trvání označení zvýšeno ze 4 sekund na 6 sekund.
  • Chum The Waters (R)
    • Automatické sebrání netrefené schopnosti nepřátelským šampionem by mělo být méně časté.
    • Netrefenou rybu na sebe nyní nevezmou šampioni, kteří přes ni přejdou

Kindred

  • Změněn označovací systém vlka:
    • Označený čas nyní vyprší za 3 minuty místo 5 minut
    • Čas na nové nabití Označení byl snížen z 70 sekund na 50 sekund
    • Označovací systém byl změněn:
      • Starý
        • Tier 1 (0 - 2 Označení) Krab, Raptoři
        • Tier 2 (3 - 4 Označení) Raptoři, Golemové, Gromp, Vlci
        • Tier 3 (5 - 6 Označení) Blue, Red, Herald, Drak
        • Tier 4 (7+ Označení) Baron, Elder
      • Nový
        • Tier 1 (0 Označení) Krab
        • Tier 2 (1 - 3 Označení) Krab, Raptoři, Gromp
        • Tier 3 (4 - 7 Označení) Vlci, Golemové, Blue, Red
        • Tier 4 (8+ Označení) Herald/Baron, Drak/Elder

LeBlanc

  • Shatter Orb (Q)
    • Poškození do minionů zvýšeno z 40% na 80%.
    • Toto platí také pro miniony zasažené řetězovým efektem pomocí pasivky.
  • Distortion (W)
    • Poškození sníženo z 85/120/155/190/225 (+60% AP) na 40/55/70/85/100 (+20% AP).
  • Mimic'd Distortion (R+W)
    • Poškození sníženo z 125/225/325 (+50% AP) na 60/120/180 (+30% AP)

Lucian

  • Piercing Light (Q)
    • Délka čarování se nyní snižuje s úrovní, 0,4 - 0,25 sekundy na úrovních 1-18 (dříve 0,35 na všech úrovních)
    • Lucian nyní lépe reaguje na přikazy, které dostane ihned po použití schopnosti
  • Ardent Blaze (W) 
    • Délka čarování zmenšena z 0,3 sekundy na 0,25.
    • Lucian nyní lépe reaguje na přikazy, které dostane ihned po použití schopnosti

Miss Fortune

  • Double Up (Q)
    • Poškození způsobené odrazem změněno na 20/35/50/85/80 (+85% celkových AD) (+35% AP) z 40/70/100/130/160 (+100% celkových AD)(+50% AP) - tedy stejně jako první zásah.
    • Odrazy již nezpůsobují o 50% více poškození, pokud je první cíl zabit.
    • Nové - "Druhý výstřel muže způsobit kritické poškození, a pokud je první cíl zabit, je kritické poškození uděleno automaticky."
    • Poškození může být upraveno předměty jako je např. Infinity Edge.

Rengar

  • Základní armor snížen z 25,88 na 22.
  • Battle Roar (W)
    • Procentuální léčení po útocích monster sníženo ze 100% na 75%.

Ryze

  • Rune Prison (W)
    • Trvání znehybnění sníženo na 0,75 sekundy z 1 sekundy.
  • Spell Flux (E)
    • Cooldown zvýšen z 2,25 na 3,25/3/2,75/2,5/2,25.

Varus

  • Piercing Arrow (Q)
    • Cooldown zvýšen z 16/14/12/10/8 na 20/18/16/14/12
    • AD přepočet snížen z 165% na 150%
    • Nové - "Cooldown Piercing Arrow je snížen o 4 sekundy, pokud šíp detonuje stack z W aspoň na jednom z nepřátel."

Předměty

Blade of the Ruined King

  • Cena snížena z 3400 na 3300. (Složení předmětu slevněno o 100).
  • Poškození zvýšeno z 25 na 40.
  • Rychlost útoků snížena z 40% na 25%.
  • Life Steal zvýšen z 10% na 15%.
  • Minimální poškození při útoku zvýšeno z 10 na 15.
  • Aktivní schopnost nyní uděluje 100 magického poškození namísto 10% maximálního zdraví cíle jako fyzické poškození.
    • Poškození udělené aktivní schopností již neléčí.

Edge of Night

  • Trvání aktivní schopnosti (štítu) sníženo z 10 sekund na 5 sekund.

Vizuální změny šampionů

Jax

  • Empower (W)
    • Nyní útoky s touto schopností vždy používají animaci kritického zásahu.
  • Counter Strike (E)
    • Změněna velikost částic u této schopnosti a upraveny jsme drobné změny rotování tak, aby grafika lépe naznačovala dosah schopnosti.
  • Grandmaster's Might (R)
    • Poté, co Jax získá svou ultimátní schopnost, konzistentně mění vizuální stránku svých základních útoků.

Cho'Gath

  • Feral Scream (W)
    • Částice přizpůsobeny tak, aby odpovídaly rozsahu schopnosti.

Nocturne

  • Unspeakable Horror (E)
    • Přidán indikátor dosahu v průběhu schopnosti (viditelný pouze pro Nocturna).
  • Paranoia (R)
    • Přidány animace před a při zásahu, které jsou synchronizované s poškozením.

Následujícím šampionům byla buď drobně změněna velikost nebo přizpůsobeny hitboxy - Jhin, Ivern, Candy King Daisy, Mecha Zero Sion, Arcade Corki.

Kromě jiného u spousty šampionů a jejich skinů dojde k úpravám animace recallu, o nichž jsme již psali.


Opravy klienta

  • Animovaná pozadí profilu jsou zpět (zakázáno na low-spec nastavení).
  • Opravena chyba, kdy se některým hráčům zobrazovala černá obrazovka při přechodu do Champion select.
  • Klient vás nyní varuje, pokud bude nutné vrátit nastavení na původní hodnotu.

Herní mody

Mod Ascension bude dostupný od 10. 3. 2017 21:00 do 14. 3. 2017 13:00 a od 17. 3. 2017 21:00 do 21. 3. 2017 13:00.

Pokud jste Ascension dlouho nehráli a chcete si oživit paměť, můžete tak učinit zde.


Opravy chyb

  • Opravena Spirit Guard Udyrova hlasová interakce s jinými šampiony.
  • DJ Sona se už po změně písní nepřestane hýbat.
  • Opraveny chyby v tutorialu, které způsobovaly divné chování při zlepšování schopností ve špatné situaci.
  • Opravena chyba, kdy Chilling nebo Challenging Smite měnil směr a prodlužoval Kledovo R - Chaaaaaaaarge!!!
  • Opravena chyba, kdy pasivní schopnost Mastera Yi - Double Strike po zabití nepřátelského šampiona prvním úderem trefovala další blízké neviditelné šampiony.
  • Opravena chyba, kdy Siviřino Q - Boomerang Blade mizelo při hození směrem k vyššímu terénu.
  • Intermediate boti Fizz a Katarina nyní mají Keystone Masteries.
  • Opravena chyba, kdy Sionovo Q - Decimating Smash odstraňovalo spellshieldy nepřátel za ním.
  • Opravena chyba, kdy Yorickovo R - Maiden of the Mist narazilo na Pantheonovu passivku - Aegis Protection, ale přesto udělilo poškození.
  • Opravena chyba, kdy Jhinovo Q - Dancing Grenade použito ve fog of war neodhalovalo Jhina nepřátelům.
  • Opravena chyba, kdy když si Kled zvýšil úroveň schopnosti W - Violent Tendencies při používání základních útoků nezasáhl jeho 4. úder kriticky.
  • Čarování Cassiopeina E - Twin Fang nyní respektuje pohybové příkazy "Stop" a "Hold".
  • Opravena chyba, kdy čarování Sionova Q - Decimating Smash před základním útokem do věže rušilo tento základní útok.
  • Opravena chyba, kdy Enrage u Haunted Zyry bylo sotva viditelné při Q - Thorn Spitters.
  • Opravena chyba, kdy se u SKT Zyry nezobrazovaly při použití R - Stranglethorns na zemi žádné částice.
  • Opravena chyba u Project Ashe, kdy se animace pro zabití nepřítele a udělení kritického poškození nezobrazovaly správně.
  • Opravena chyba u Winter Wonder Oriany, při které se u recall animace nezobrazoval stín porů.
  • Opravena chyba při smrti Zombie Branda, kdy jeho náhrobek a ostatní částice mizely při pohybu kamerou jinam.
  • Opravena chyba u Blackfrost a Festival Queen Anivie, která způsobovala, že pokud Anivia seslala W - Crystallize po Flashi, nepřátelé i spojenci mohli zdí procházet.
  • Opravena chyba, kdy byl ukazatel dosahu schopnosti R - Curtain Call u High Noon Jhina příliš velký.
  • Opravena chyba, kdy pohyb kamerou pryč způsoboval mizení blobu z passivky - Cell Division u Pool Party Zaca.
  • Opravena chyba desychronizace zvuku R - Primordial Burst u Final Boss Veigara.
  • Opravena chyba, kdy Cinders Mark Super Galaxy Shyvany mizela příliš brzy.
  • Opravena chyba, kdy Haunted Zyra nebyla schopna použít Mastery emote během smrti.

 

Zdroj: oficiální web


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama