Patch 7.4 - změny ve hře
Dnes v noci se na serverech objevil nový patch.
Pojďme se nyní společně podívat na to, jaké změny nám nový patch s označením 7.4 přinesl.
- R - Feast
- Cho'Gath již neztrácí stacky po smrti.
- Stackovat se nyní může bez limitu (ale pouze 5 stacků může být získáno z minionů nebo monster, nemusí se jednat o prvních pět).
- Feast už neléčí při sežrání miniona nebo monstra při pěti stacích z minionů/monster.
- Popisek nyní ukazuje, co všechno Cho'Gath sežral.
- Ratio poškození změněno na 0,5 AP a 10% bonusového života z původních 0,7 AP.
- Bonusové životy za stack změněny na 80/110/140 z 100/140/180.
- Bonusové životy při 6 stacích změněny na 480/660/840 z 600/840/1080.
- Maximální bonus k dosahu útoku změněn na +75(200 attack range) z +50(175 attack range).
- Cho'Gath nyní dosahuje maximální velikosti a maximálního bonusu k dosahu útoku při 10 stacích.
- Passivka - Traveller's Call
- Bonus k rychlosti pohybu změněn na 24% + 14% za každý chime od prvního sebraného z 18% + 12%.
- Maximální bonus (5 chimes) změněn na 80% z 66%.
- Pohyb jejího ocasu je nyní reálnější.
- Opraven bug, kdy Flash + ulti způsobovalo chybnou animaci.
- R - Missile Barrage
- Základní rakety
- Základní poškození změněno na 75/100/125 z 100/130/160.
- AD ratio změněno na 15/45/75% z 20/60/100%.
- AP ratio změněno na 20% ze 30%.
- Velká raketa
- Základní poškození změněno na 150/200/250 z 150/195/240.
- AD ratio nezměněno (30/90/150%).
- AP ratio změněno na 40% ze 45%.
- Základní rakety
- R - Curtain Call
- Trvání zpomalení sníženo na 0,5 z 0,75 sekundy.
- Základní Magic Resistance snížena na 32 z 34.
- Q - Arcane Smash
- Mana cost zvýšen na 45/50/55/60/65 z původních 45 na všech úrovních.
- E - Sapling Toss
- Sazeničky již neudělují poškození při dopadu (stále ale aggrují jungle monstra).
- E - Essence Flux
- Bonusové poškození na cíle zasažené Q sníženo na 40/50/60/70/80% z 40/55/70/85/100%.
Youmuu's Ghostblade
- Lethality snížena na 15 ze 20.
The Black Cleaver
- Recept změněn na Phage + Kindlegem + 950 zlata (celkově 3000) z Phage + Caulfield's Warhammer + 850 zlata (celkově 3100).
- Bonusové životy změněny na 400 ze 300.
- Bonusové AD sníženo na 40 z 50.
Last Whisper
- Recept změněn na Long Sword + 950 zlata (celkově 1300) z Pickaxe + 425 zlata (1300 celkově).
- Bonusová penetrace zvýšena na 45% ze 30%.
- Bonusové AD sníženo na 10 z 25.
Giant Slayer
- Udělí o 1,5% fyzického poškození více za každých 100 (změněno z 50) životů (počítáno z maximálních), které má váš cíl navíc ve srovnání s vámi.
- Maximální rozdíl životů změněn na 1000 z 500.
Lord Dominik's Regards
- Udělí o 1,5% fyzického poškození více za každých 100 (změněno z 50) životů (počítáno z maximálních), které má váš cíl navíc ve srovnání s vámi.
- Maximální rozdíl životů změněn na 1000 z 500.
Knight's Vow
- Recept změněn na Crystalline Bracer + Chain Vest + 850 zlata (celkově 2300) z Crystalline Bracer + Crystalline Bracer + Cloth Armor + 700 zlata (celkově 2300).
- Armor zvýšen na 40 ze 20.
- Bonusový armor při spojení snížen na 20 ze 40.
- Vzdálenost spojení zvýšena na 1000 z 900 jednotek.
Ferocity tree
Fervor of Battle- Stacky vydrží o 2 sekundy déle (6→8).
- Lifesteal snížen na 15% ze 20%.
Tier 4
Bounty Hunter
- Bonusové poškození za stack sníženo na 1% z 1,5%.
Double Edged Sword
- Udělené poškození sníženo na 3% z 5%.
- Obdržené poškození sníženo na 1,5% z 2,5%.
Battle Trance
- Maximální bonusové poškození sníženo na 3% z 5%.
- Bonus se nyní sčítá po dobu 3 sekund místo 5.
Cunning tree
Tier 3
Merciless
- Uděluje šampionům pod 40% životů 0,6% bonusového poškození za rank (max 3%) místo 1% bonusového poškození za rank (max 5%).
Meditation
- Regenerace many snížena na 0,25% chybějící many každých 5 sekund za rank (max 1,25%) z 0,30% chybějící many každých 5 sekund za rank (max 1,5%).
Tier 5
Precision
- Lethality snížena na 1,2 za rank (max 6) z 1,7 (max 8,5).
- Základní magic penetrace snížena na 0,3 za rank (max 1,5) z 0,6 za rank (max 3).
- Rostoucí magic penetrace snížena na 0,05*úroveň (max 0,25*úroveň) z 0,06*úroveň (max 0,3*úroveň)
- Celkový bonus při 5 rancích na levelu 18 tedy snížen na 6 lethality + 6 magic penetration z 8,5 lethality + 8,4 magic penetrace.
Tier 4
Fearless
- Bonusové odolnosti za úroveň sníženy na 1,5 (max 27) ze 2 (max 36).
Mechaniky pastí
Teemovo R - Noxious Trap
- Nyní ukazuje rádius kolize.
- Zaměřitelný hitbox zvýšen na 125 z 50 jednotek (kolizní zóna nezměněna).
Jhinovo E - Captive Audience
- Zaměřitelný hitbox zvýšen na 125 z 50 jednotek (kolizní zóna nezměněna).
Nidaleeino W - Bushwhack
- Zaměřitelný hitbox zvýšen na 50 z 25 jednotek (kolizní zóna nezměněna).
Shacovo W - Jack in the Box
- Zaměřitelný hitbox zvýšen na 50 z 25 jednotek (kolizní zóna nezměněna).
- Při odhalení wardou se nyní spustí.
Sweeping Lens
- Už nedeaktivuje pasti (stále je ale odhaluje).
- Platí i pro Oracle's Ascension.
Control Ward
- Už nedeaktivuje pasti (stále je ale odhaluje).
Duskblade of Drakthar
- Už nedeaktivuje pasti (stále je ale odhaluje).
Zabití wardy nyní přidá plný počet zlata oběma hráčům, kteří se podíleli na odhalovaní a zabíjení wardy (pokud to provedl jeden hráč, nedostává dvojnásobek).
Scryer's Bloom nyní označuje wardy pro bonusové zlato.
Pokud je warda zabita a byla odhalena dvěma zdroji, připíše se zlato tomu, kdo ji odhalil jako první.
Permanentně odhalené wardy nedávají bonus.
Mechaniky odměn
- Pokud se podílíte na zabíjení nepřátelského šampiona a vaše úroveň je nižší, než průměrná úroveň vašeho týmu, získáte bonusové zkušenosti.
- Bonus se aktivuje, pokud jste o celou jednu úroveň pozadu a roste se zkušenostmi, nikoliv rozdílem úrovní.
- Maximální bonus je stanoven na +60% zkušeností při ztrátě plných 4 úrovní.
- Navíc byly zvýšeny bonusy za zabití/asistenci při likvidaci nepřátelského šampiona vyšší úrovně.
Turret First Blood
- Lokální bonus zvýšen na 300 z 275 zlata.
- Celkový bonus snížen na 300 ze 400 zlata.
- Již nepřidává 25 zlata globálně.
Nový klient
Practice tool je nyní dostupný exkluzivně na novém klientovi.
Opravy, které stojí za zmínku
- Opravena chybějící tlačítka k přidání práv/vykopnutí hráče z lobby.
- Odstraněn hlasitý efekt, který zazněl vždy, když došlo k změně obrazovek z výběru šampionů do načítání hry.
- Celkově vylepšená fáze výběru šampionů.
- Zmenšen časový interval při přihlašování do klienta.
- Přidána notifikace při výběru her - zda získáte IP nebo XP.
- Při psaní by se již slova neměla trapně rozdělovat mezi řádky.
- Přidán čítač online přátel ke složkám.
- Odstraněny nezískatelné skiny z champion selectu.
- Přidán rychlý odkaz na podporu League of Legends. Najdeme ho v pravém horním rohu klienta.
- Hráči nyní mohou používat turnajové kódy ke vstupu do custom hry aniž by ji museli hledat.
- Hráči mají možnost přidat do přátel, vykopnout nebo ukázat profil pozorovatele v Custom Game lobby.
Rotace módů
Normal draft na EUNE byl znovu přidán do hry, a to v čase od 00:00 do 12:00. Riot bude monitorovat situaci (proto, aby Draft neuškodil hranosti Ranked Flex).
All Random Ultra Rapid Fire se vrací od 24. 2. 2017 do 28. 2. 2017 a od 3. 3. 2017 do 6. 3. 2017!
Několik poznámek:
- Je zvýšen i zisk zlata, rychlost pohybu a tenacity (odolnost vůči crowd control efektům).
- Můžete spamovat Urf emote, která nahradí Mastery emote.
- Rerolly šampionů jsou sdílené s ARAMem. Jako kompenzace byla zvýšena rychlost získávání rerollů.
- Spousta ne-ultimátkových štítů je snížena na 50%. Ale nebojte se, pořád jsou skvělé.
(později v patchi)
- Passivka Blackout se už individuálně nespouští na klonech. (Díváme se na tebe, Wukongu)
- Opravena chyba, kdy se schopnosti s kruhovým indikátorem dosahu nezobrazovaly správně.
- Elise už nyní správně není zasahována střelami z věží během její fáze nezranitelnosti ze schopnosti E - Rappel.
- Jhinova čtvrtá střela nyní správně uděluje kritický zásah i po použití Threshovy W - Dark Passage.
- Opravena chyba, kdy Camillino druhé seslání E - Hookshot nepřidávalo rychlost útoku po zasažení nepřátelského šampiona při sesílání R - The Hextech Ultimatum.
- Kled nyní už může proběhnout terénem generovaným hráči při druhém seslání E - Joust.
- Opravena chyba, kdy aktivní schopnost předmětu Edge of Night ukazovala dosah, když se přes ni přejelo myší.
- Opravena chyba, kdy Gangplank dostal masivní bonus k rychlosti pohybu po zabití několika jednotek pomocí E - Powder Keg a sám byl zasáhnut Nautilovým E - Riptide.
- Nasus už po smrti nepřehrává zvuk R - Fury of the Sands.
- Opravena chyba, kdy klony zabíjející Rift Scuttlera vykazovaly nepředvídatelné chování.
- Opravena chyba, kdy se ikony tabulky se skóre překrývaly.
- Větší sféra z Hexdrinker/Maw of Malmortius se nyní objevuje ve správné lokaci.
- Klasická Anivia už nepoužívá částice Blackfrost Anivie při R - Glacial Storm.
- Buffy na Anivii jsou správně srovnané s jejím tělem i když poletuje kvůli svým kouzlům Q - Flash Frost a R - Glacial Storm.
- Blackfrost Anivii již netrčí dvě kosti z krku při používání /joke.
- Heartseeker Varus nyní správně dostává zvukovou odezvu při zasažení nepřítele ve Fog of War.
- Bloodlord Vladimir správně přehrává hlášky, když útočí.
- Opravena chyba, kdy se Lunar Wraith Caitlyn kazil zvukový efekt při zasažení vícero minionů jejím Q - Piltover Peacemaker.
- Primetime Dravenova Q - Spinning Axe již správně nepoužívá zvuk Pool Party Dravena.
- Opravena chyba animace, kdy se Urf the Nami-tee kroutily šupiny ven při recallu.
- Opravena chyba u Arcade Corkiho, při které se jeho model okamžitě neobjevil celý po proběhnutí recall animace.