Patch 7.19
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 7.19

Patch 7.19

Giry

Giry

1

Je tu nový patch s reworkem Xin Zhaa, Janny a Azira.

Reklama

Je tu nový patch, co přinesl?

Nové skiny

Pět nových skinů přijde do hry v průběhu patche. Jedná se o skiny Soaring Sword Fiora, Eternal Sword Yi, Sacred Sword Janna, Beekeeper Singed a Arclight Yorick. Prohlédnout si je můžete v tomto článku.


Chroma balíčky

Dva z nových skinů dostanou také své chroma balíčky.

Sacred Sword Janna

Eternal Sword Master Yi


Ostatní

Magické štíty

  • Magické štíty blokují nyní správně pouze jedno kouzlo a ne všechny, které je zasáhnou v jednu chvíli.
    • Sivir E - Spellshield
    • Nocturne W - Shroud of Darkness
    • Banshee's Veil
    • Edge of the Night

Rotating game mode

  • V rámci rotating queue bude k dispozici na následující dva víkendy herní mód Nexus Siege.

Pingy

  • Nyní lze na tabulce po zmáčnutí tabulátoru pingnout úplně vše.

Přechod účtů mezi servery

  • Account Transfer bude od 10.10. do 20.11. nepřístupný.

Champion Select

  • Přidána možnost řadit šampiony podle úrovně champion mastery (podle počtu bodů)
  • Přidána možnost řadit šampiony podle toho, zda jste už za ně získali truhlu do Hextech crafting.

Opravené chyby

  • Byla opravena chyba, která způsobovala, že při seslání aktivky Face of the Mountain na spojence nacházejícího se mimo dosah hráč došel na potřebnou vzdálenost a následně účinek seslal na nejbližšího spojence, a ne na toho, který byl označen.
  • Vizuální efekt Twitchova Q - Ambush už není zobrazený trvale, pokud Tahm Kench na Twitche v okamžiku zamaskování použije W - Devour.
  • Ahřino E – Charm nyní správně působí na boty na mapě Twisted Treeline.
  • Zbraň Jarvana IV. se už neobjevuje vedle něj, když použije kombo E - Demacian Standard + Q - Dragon Strike.
  • Rumble nyní může správně seslat své E - Electro Harpoon, když je přehřátý.
  • Schopnosti E - Comet of Legend Aurelion Sola se už nezačne cooldown, pokud během boje dojde k prolomení jeho Banshee’s Veil.
  • Star Guardian Syndra má při animaci recallu opět původní růžovou barvu.
  • Omega Squad Twitchovi a Omega Squad Tristaně se při animaci recallu opět zobrazuje stín vrtulníku.
  • Dragon Fist Lee Sin už při používání R – Dragon's Rage nepřijde o vizuální efekt aktivního Gargoyle Stoneplate.
  • Stín zobrazený po smrti God Fist Lee Sina už nezůstává trvale na svém místě.
  • Sněžný Ziggs má zpět vizuální efekt své pasivní schopnosti.
  • Malzaharovým Voidlingům vyvolaným pomocí W - Voidlings se při úspěšných útocích opět zobrazují vizuální efekty zásahů.
  • River Spirit Nami už nemá špatně umístěný vizuální efekt na holi.
  • New horizont warda už nemá dočasné vizuální efekty.
  • Když High Noon Jhin střílí při R - Curtain Call, jeho model se už neroztahuje.
  • Štíty na Blood Moon Jhinovi už během animace recallu následují jeho model.
  • Světla dronů Riot Kayle už nezmizí, když se během její animace recallu přesune kamera pryč a zase zpět.
  • Riveniny prsty už během animace vtipu neprocházejí skrz její meč.
  • Efekt W - Feral Scream Battlecast ChoʼGatha je nyní při velmi nízkém grafickém nastavení ve vyšší kvalitě.
  • Pulsefire Ezreal má zpět svou animaci homeguardu.
  • Bad Santa Veigar už nemá při velmi nízkém grafickém nastavení na svém modelu viditelné švy.
  • Když Corporate Mundo trefí nepřátelský cíl svým Q - Infected Cleaver, opět se zobrazuje vizuální efekt zásahu.
  • Při animacích Definitely Not VelʼKoze už nedochází k trhaným přesunům chapadel.
  • Hired Gun Graves už nemá ve zbrani prázdné místo – vizuální efekt byl obnoven.
  • Q - Poison Trail Snow Day Singeda je nyní z herního pohledu použitelnější, a to bez ohledu na případnou aktivaci režimu pro barvoslepé.
  • Candy King Ivern si už nebrouká během všech svých hlášek.
  • Modré úponky Dark Star Varuse už neblikají při použití některých grafických nastavení.
  • Byla opravena chyba v textu, když hráč získá víc úlomků klíče najednou.

Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • Dark Flight (Q)
    • Pád dolů nelze přerušit.
  • Massacre (R) 
    • Bonus k dosahu základních útoků zvýšen z 175 na 225.

Azir

  • Základní životy zvýšeny z 524,4 na 540.
  • Základní rychlost pohybu zvýšena z 325 na 335.
  • Counquering Sands (Q)
    • AP ratio sníženo z 50% na 30%.
    • Dosah útoku snížen z 875 na 720.
    • Délka kopí zvýšena z 300 na 370.
    • Cooldown změněn z 10/9/8/7/6 na 11/9,5/8/6,5/5.
    • Základní poškození zvýšeno z 65/85/105/125/145 na 70/100/130/160/190
    • Vojáci se nyní postaví blíže k sobě.
  • Arise! (W)​​​​​​
    • Základní poškození z bodnutí změněno - zvýšeno na všech úrovních, ale mírně sníženo na 16. - 18. úrovni.
      • Nové hodnoty: 60/62/64/66/68/75/80/85/95/105/115/125/135/145/155/165/175/185.
    • Doba obnovení vojáka snížena z 10/9/8/7/6 na 8/7,5/7/6,5/6.
    • Dosah vyčarování vojáka zvýšen z 450 na 500.
    • Vzdálenost pro ovládání vojáka zkrácena z 800 na 660.
    • Nově vojáci nemohou útočit na wardy nebo trinkety.
    • Nový efekt - Azir dostane 20/30/40/50/60% dodatečné rychlosti útoku na 5 sekund, pokud vyvolá nebo má 3 a více vojáků na bojišti.
  • Shifting Sands (E)
    • Štít má nyní 70% AP ratio.
    • Azirovo E mu nyní přidá štít okamžitě.
    • Doba trvání štítu snížena ze 4 sekund na 1,5.
    • Nový efekt - Pokud Azir udeří nepřátelského šampiona, okamžitě se mu nabije písečný voják (W).
  • Emperor's Divide (R)
    • Cooldown snížen z 140/120/110 na 120/105/90.
    • Velikost stěny zvýšena z 4/5/6 vojáků na 5/6/7 vojáků.
    • Stěna vojáků nyní přeruší nepřátelské skoky, zatímco se vojáci pohybují. Po dosažení jejich cílové destinace se stanou vojáci klasickým terénem.

Caitlyn

  • HP za úroveň zvýšeny z 80 na 85.
  • Základní HP sníženy z 524.4 na 475.
  • Základní attack speed zvýšen z  0,543 na 0,568.
  • Attack speed za úroveň zvýšen z 2% na 4%.
  • Prodleva základních útoků snížena z 0,15 na 0,1.
  • Headshot (P) 
    • Nyní funguje i na věže." 
  • Piltover Peacemaker (Q)
    • Poškození do cílů za prvním zasaženým cílem zvýšeno z 50% na 67%.
  • Yordle Snap Trap (W)
    • Poškození z Headshot střely zvýšeno z 10/55/100/145/190 na 40/90/140/190/240.
    • AD změněno z 60% celkového AD na 40/55/70/85/100% bonusového AD.
    • Trvání pasti sníženo z 90 sekund na 30/35/40/45/50.
    • Doba obnovení snížena z 45/32.5/20/12.5/10 na 30/24/19/15/12.
    • Délka trvání vize snížena z 8 na 3.

Janna

  • Základní AD sníženo z 52 na 46.
  • HP za úroveň sníženo ze 78 na 70.
  • Základní HP zvýšeno z 487 na 525.
  • Vzdálenost základních útoků zvýšena z 475 na 550.
  • Attack speed za úroveň zvýšen z 2,61 na 2,95.
  • AD za úroveň sníženo z 3 na 1,5.
  • Rychlost projektilu základních útoků zvýšena z 1200 na 1600.
  • Tailwind (P)
    • Janna nyní také dostává bonus k rychlosti pohybu 8%.
    • [Nový efekt] Základní útoky Janny navíc způsobují magické poškození, které se rovná 35% její bonusové rychlosti pohybu.
  • Howling Gale (Q)
    • Cena schopnosti snížena z 90/105/120/135/150 na 60/80/100/120/140 many.
    • Cooldown změněn z 14/13/12/11/10 na 12 na všech úrovních.
    • Vzdálenost letu tornáda zvýšena z 850-1742,5 na 1000-1750 na základě délky nabíjení.
    • [Nový efekt] Schopnost vždy projede danou vzdálenost za 1,5 sekundy.
  • Zephyr (W)
    • Dosah snížen za 600 na 550 (nyní se počítá od okrajů hit boxu, dříve od středů).
    • Cooldown snížen z 12 na všech úrovních na 8.
    • Bonusová rychlost pohybu snížena z 9/11/13/15/17% na 6/7/8/9/10%.
    • Trvání zpomalení sníženo z 3 sekund na 2.
  • Eye of the Storm (E)
    • Cooldown změněn z 10 na každé úrovni na 18/16/14/12/10

Malphite

  • Brutal Strikes (W)
    • [Nový efekt] Pokud je štít z pasivky aktivní, bonusový armor z W je trojnásobný.
    • Bonusový armor snížen z 15/20/25/30/35% na 10/15/20/25/30%.

Orianna

  • Command: Attack (Q)
    • Rychlost projektilu zvýšena z 1200 na 1400.
  • Command: Dissonance (W)
    • Pokud koule narazila na překážku, schopnost se použije na místě, kde zastavila.
  • Command: Shockwave (R)
    • Pokud koule narazila na překážku, schopnost se použije na místě, kde zastavila.

Ornn

  • Základní mana zvýšena z 300 na 340.
  • Upraveny doporučené předměty
  • Rozhraní Ornnova miniobchodu nyní při výběru zobrazovaných položek dává přednost předmětům pro regeneraci zdraví před výbavou s útočným poškozením.
  • Volcanic Rupture (Q)
    • M​​​ana cost snížen z 55/60/65/70/75 na 55 na všech úrovních.
  • Searing Charge (E)
    • Mana cost snížen z 60 na všech úrovních na 50.

Vayne

  • Tumble (Q)
    • Bonusové poškození zvýšeno z 30/35/40/45/50% celkového AD na 50/55/60/65/70%.
    • Bonusové poškození již nemůže kriticky zasáhnout.
  • Silver Bolts (W)
    • True damage sníženo z 6/7.5/9/10.5/12% maximálního zdraví na 4/6/8/10/12%.
    • Minimální true damage zvýšeno z 40/60/80/100/120 na 50/65/80/95/110.
  • Final Hour (R)
    • [Nový Efekt] Trvání schopnosti je prodlouženo o 4 sekundy pokaždé, když šampion poškozený od Vayne zemře během následujících 3 sekund.
      • Schopnost nelze prodloužit na víc, než je originální maximální doba trvání.

Veigar

  • Základní regenerace HP zvýšena z 5,42 na 6,5.
  • Dosah základních útoků zvýšen z 525 na 550.
  • Regenerace HP za úroveň zvýšeno z  0,55 na 0,6.
  • Dark Matter (W) 
    • Cooldown sníženo z 10/9.5/9/8.5/8 na 8 na všech úrovních.
    • [Nový efekt] Každých 50 stacků z Phenomenal Evil snižuje cooldown schopnosti o 10%.

Xin Zhao

  • Nové ikonky schopností
Patch 7.19
Patch 7.19
Patch 7.19
Patch 7.19
Patch 7.19
  • Základní staty
    • Základní rychlost útoku snížena z 0,676 na 0,645.
    • Rychlost útoku za úroveň zvýšena z 2,6 na 3,5.
  • [Nové!] Determination (P)
    • Každý třetí útok dává (20/40/60/80% AD na úrovních 1/6/11/16) jako bonusové poškození a léčí Xin Zhaa.
  • Three Talon Strike (Q)
    • Poškození sníženo z 15/30/45/60/75 na 15/20/25/30/35.
    • AD změněno z 20% celkového AD na 40% bonusového AD.
  • [Nové!] Wind Becomes Lightning (W)
    • Xin Zhao před sebou sekne svým kopím, poté bodne dopředu.
      • Seknutí: 30/40/50/60/70 (+30% celkového AD)
      • Bodnutí: 40/75/110/145/180 (+90% celkového AD) poškození a zpomalení o 50% na 1,5 sekundy.
      • Čas vyčarování schopnosti se snižuje s bonusovým attack speedem.
  • Audacious Charge (E)
    • Mana cost snížen z 60 na 50.
    • Magické poškození sníženo z 70/110/150/190/230 na 50/75/100/125/150.
    • Doba zpomalení snížena ze 2 sekund na 0,5.
    • Nový efekt - Použitím získává Xin Zhao 40/45/50/55/60% rychlost útoku na 5 sekund.
  • Crescent Guard (R)
    • Již nepřidává bonusové resisty.
    • Nový efekt - Na 3 sekundy po použití schopnosti zabrání veškerému příchozímu poškození od šampionů vzálených více než 450 jednotek. Doba lze prodloužit útočením do šampionů

Předměty

Ardent Censer

  • Attack speed z pasivní části tohoto přeměty změněn z [25%] na [20-35% na úrovních 1-18].
  • Bonusové poškození za zásah změněno z [25] na [20-35 na úrovních 1-18].
    • Toto poškození již neléčí
  • [Nový efekt] Pasivní části předmětu se aplikují při použití i na vlastníka předmětu.

Bramble Vest

  • Celková cena předmětu zvýšena z 900 na 1000.
    • Kombinovací cena zvýšena ze 300 na 400.
  • Odrážené poškození sníženo z 20 na 15.
  • Již neaplikuje efekt Grievous Wounds na všechny jednotky mimo šampionů.

Edge of the Night

  • Trvání spellshieldu zvýšeno z 5 sekund na 7.
  • Cooldown aktivky snížen z 45 sekund na 40.

Righteous Glory

  • Celková cena zvýšena z 2500 na 2650.
    •  Kombinovací cena zvýšena z 950 na 1100.

Thornmail

  • Armor zvýšen ze 75 na 80.

Zeke's Convergence

  • Celková cena snížena z 2400 na 2250.
    • Kombinovací cena snížena ze 400 na 250.
  • Počáteční poškození hořením od spojence zvýšeno z 17,5% poškození základním útokem na 25%
  • Ledová bouře se nyní zapne poté, co zpomalí hořícího protivníka (dříve po zapálení protivníka útokem).

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama