Patch 6.9 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 6.9 - změny ve hře

Patch 6.9 - změny ve hře

Little Panda

Little Panda

Konečně zde máme dlouho očekávaný patch 6.9 s obrovskými změnami pro celý Summoner's Rift.

Reklama

Tento obrovský patch se nám objevil ve hře již 4. května. Jeho součástí jsou úpravy mágů, předmětů, draků a mnoho dalších novinek

Hlavní úpravy mágů

Tyto změny se týkají šesti šampionů, kterými jsou 

Brand

Cassiopeia

Malzahar

Vel'Koz

Vladimir

, a 

Zyra

.

Brand

  • Blaze (P) 
    • Stackuje se až 3x, každý následující stack má nižší zranění
      • 2% max HP během 4 sekund (dříve 8%)
    • NOVÝ EFEKT Pokud Blaze dosáhne maximálního počtu stacků na šampionovi nebo velkém monstru, vybuchne po dvou sekundách a zraní za 12-16% (na úrovních 1-9) + 1,5% z maxima HP cíle za každých 100 AP.
    • Na zasaženém šampionovi pak nelze stackovat blaze po dobu 4 sekund
  • Sear (Q)
    • délka stunu snížena na 1,5 sekundy ze 2
    • poškození sníženo na 80/110/140/170/200 z 80/120/160/200/240
    • AP ratio sníženo na 0.55 z 0.65
  • Pillar Of Flame (W)
    • Cooldown snížen na 10/9.5/9/8.5/8 z 10 na všech úrovních
    • Mana cost snížen na 60/70/80/90/100 z 70/80/90/100/110
  • Conflagration (E)
    • Cooldown snížen na 10/9/8/7/6 z 12/11/10/9/8
    • Poškození sníženo na 70/90/110/130/150 z 70/105/140/175/210
    • AP ratio sníženo na 0.35 z 0.55
  • Pyroclasm (R)
    • Poškození sníženo na 100/200/300 z 150/250/350
    • AP ratio sníženo na 0.25 z 0.5
    • [NOVÝ EFEKT] Blaze bonus nyní zpomaluje cíle za 30/45/60%
    • Zaměřuje se na šampiony, kteří mají nastackovanou Brandovu passivku

Cassiopeia

  • Základní staty
    • Movement Speed snížen na 328 z 335
    • Několik dalších základních statů bylo upraveno
  • Serpentine Grace (pasivka) Cassiopeia nyní dostává 4 movement speed za každou úroveň, ale nemůže si koupit boty.
  • Noxious Blast (Q)
    • Mana cost zvýšen na 60/65/70/75/80 z 40/50/60/70/80
    • Cooldown snížen na 3.5 z 4
    • Poškození zvýšeno na 75/120/165/210/255 z 75/115/155/195/235AP Ratio zvýšeno na 0.7 z 0.45
    • Range snížen na 750 z 850
    • Movement speed bonus zvýšen na 30/35/40/45/50% z 20%
      • Movement speed postupně klesá
  • Miasma (W)
    • Nyní vystřlí několik oblaků jedu v oblouku, které se zastaví na maximální range nebo při nárazu do terénu.
    • Nyní uzemňuje nepřátele - znemožňuje jim použít schopnosti spojené s pohybem
    • Cena: 70 mana
    • Cooldown: 22/20/18/16/14 sekund
    • Trvání: 5 sekund
    • Poškození 20/35/50/65/80 za sekundu
    • Ratio 0.15 AP za sekundu
    • Zpomalení 40/50/60/70/80%, klesá postupem času
    • Range 550-800
    • Radius oblaku 160
  • Twin Fang (E)
    • Mana cost změněn na 60/65/70/75/80 z 50/60/70/80/90
    • Cooldown snížen na 0.9 sekund z 5 
    • Poškození změněno na 52-120 an úrovni 1-18 z 55/80/105/130/155
    • Již nemění cooldown při zásahu cíle poškozeného jedem
    • Již nevrací 1,5% maxima many při killu
    • NOVÉ Je-li cíl pod vlivem jedu, schopnost poškozuje za dalších 10/40/70/100/130 + 0,35 AP
    • NOVÉ Je-li cíl pod vlivem jedu, schopnost také léčí Cassiopeiu za 5/10/15/25/25 + 0,1 AP
  • Petrifying Gaze (R)
    • Cooldown snížen na 120/100/80 sekund ze 120/110/100.
    • Zpomalení sníženo na 40% z 60%

Malzahar

  • [NOVÉVoid Shift (Passivka) - Pokud Malzahar nedostal poškození nebo nebyl ovlivněn CC efektem v posledních 24 (mínus 1 seuknda za každou úroveň, nejméně tedy 6) sekundách, dostane o 90% snížené poškození a imunitu vůči CC s účinností 1s po obdržení poškození nebo blokování crowd controllu.
  • Poškození od minionů je pořád stejné a tuto schopnost nespustí ani nijak neovlivní její cooldown.
  • Call of the Void (Q)
    • Mana cost snížen na 60 na všech úrovních z 80/85/90/95/100
    • Cooldown snížen na 6s z 9s
    • Poškození sníženo na 70/110/150/190/230 z 80/135/190/245/300
    • AP Ratio sníženo na 0.7 z 0.8
    • Čas kouzlení zvýšen na 0,5 z 0,25
  • [NOVÉ] Void Swarm (W) 
    • 60 Mana,
    • 20/19/18/17/16 sekund cooldown
    • Vyvolá voidlinga který vydrží 12 sekund aby bojoval s nejbližšími nepřáteli. Jakmile voidling poprvé zaútočí na šampiona, monstrum nebo asistuje v zabíjení nějaké jednotky, přivolá Malzahar dalšího voidlinga který vydrží stejně dlouho jako ten předchozí. Pokud je najednou přivoláno 3 nebo více voidlingů, dostanou všichni 50% attack speed buff
      • Detaily Voidlinga: Útoky davají 10/15/20/25/30 + 0.3/0.325/0.35/0.375/0.4 AD + 0.1 AP magického poškození (proti monstrům jen 75% poškození)
      • Uděluje trojnásobné poškození minionům pod 25% života 
      • Další voidling se nevyvolá pokud předchozímu zbývají 4 nebo méně sekund. 
      • Preferuje útočit na cíle, které na sobě mají Nether Grasp nebo Malefic Vision a získá o 100% zvýšený movement speed pokud tyto cíle vidí
    • Voidling nadále nereaguje na Malzaharovy základní útoky 
    • vzdálenost na vyvolání Voidlinga - 450
  • Malefic Visions (E)
    • Mana cost snížen na 60/70/80/90/100 z 60/75/90/105/120
    • Poškození sníženo na 80/115/150/185/220 z 80/140/200/260/320 
    • AP ratio sníženo na 0.7 z 0.8
    • Regenerace many změněna na 2% z maximální many z 10/14/18/22/260
    • [NOVÉ] Doba trvání se nyní obnovuje když Malzahar použije Q nebo R na cíl
  • Nether Grasp (R)
    • Zrvání 5 sekund
    • Základní poškození odstraněno
    • [NOVÉ] Nyní vytváří zónu kolem nepřítele (jako staré W), která dává 6/8/10% + 1,5% za každých 100 AP z maximálních HP všech nepřátel uvnitř jako magické poškození
    • Odstraněna doba kouzlení

Vel'Koz

  • Organic Deconstruction (P)
    • Nyní dává 33-169 + 0.4 AP bonusový true damage (dříve 35-205).
    • R už nedává stacky passivce
  • Plasma Fission (Q)
    • Nyní vrací 50% spotřebované many za zabitou jednotku
  • Void Rift (W)
    • AP ratio sníženo na [0.15 a 0.25] z [0.25 and 0.375]
  • Tectonic Disruption (E)
    • AP ratio sníženo na 0.3 z 0.5
  • Life Form Disintegration Ray (R)
    • Poškození zvýšeno na 500/725/950 + (1.0 AP) z 500/700/900 + (0.6 AP)
    • Cooldown snížen na 120/100/80 z 130/110/90
    • Již nedává stacky passivce
    • [NOVÝ] Passivka: Deconstructing (3 zásahy) nepřátelskému šampionovi přidá debuff Researched, který trvá 7 sekund. Pokud ho poté Vel'Koz zasáhnete jakýmkoliv kouzlem nebo základním útokem, obnoví se odpočet debuffu. Do cílů s Researched nyní uděluje true damage.

Vladimir

  • Změny statů:
    • Základní životy zvýšeny na 550 z 543
    • Přibývání životů sníženo na 84 z 85
    • Poškození zvýšeno na 52 z 48
  • Crimson Pact (P):
    • Bonusové HP za AP faktor zvýšeno na 0.04 z 0.025 
    • Bonusové AP to HP faktor snížen na 1.0 z 1.4
  • Transfusion (Q):
    • Cooldown snížen na 9/8/7/6/5 z 10/8.5/7/5.5/4
    • Poškození sníženo na 80/100/120/140/160 (0.45 AP) z 90/125/160/195/230 (0.6 AP)
    • Vyléčení ratio změněno na 0,15 AP + 0,25 AP
    • [NOVÝ] Po využití Q dvakrát, Vladimir dostává Crimson Rush
      • Crimson Rush: Vladimír je mírně zrychlen a pro 2.5 sekundy trvajícího Q dává 100% zvýšené poškození a léčí se za dalších 40 + 15 za level + 5%
  • Sanguine Pool (W) 
    • bonusové health damage ratio sníženo na 10% z 15%
  • [NOVÝ] Tides of Blood (E):
    • Stojí 2,5-10% maximálních HP (záleží na délce kouzlení)
    • Range 600
    • 9/8/7/6/5 sekund cooldown
    • Vladimír nejprve nabíjí schopnost až 1 sekundu.
    • Při vypuštění schopnosti nebo po 1,5 sekundě Vladimir vystřelí výbuch krve, který zraňuje mezi (30/40/50/60/70 + 0.025 HP + 0.35 AP) a (60/80/100/150/140 + 0.1 HP + 0.7) magického poškození do zasažených nepřátel.
    • Při plném nabití schopnost zpomalí Vladimira, dokud ji drží, ale při vypuštění zpomalí zasažené nepřátele o 40/45/50/55/60% na 0,5 sekundy.
  • Hemoplague (R):
    • Trvání sníženo na 4 sekundy z 5
    • Zvýšené poškození do zasažených cílů sníženo na 10% z 12%.
    • [NOVÉ] Po skončení trvání vyléčí schopnost Vladimira za 75/125/175 + 0,35 AP z každého zasaženého cíle.

Zyra

Patch 6.9 - změny ve hře
  • Změny statů:
    • Movement Speed zvýšen na 340 z 325.
    • Základní HP zvýšeno na 499 z 479.
  • [NOVÝ] Garden of Thorns (P)
    • Semínka se kolem Zyry spawnují pravidelně (2 semínka najednou, daleko od sebe), což je rychlejší s úrovní a trvají 45 sekund (maximálně 8 semínek). Pokud na ně stoupne nepřátelský šampion, zmizí.
    • Kytky ze semínek vydrží 5-7,5 sekundy (záleží na úrovni Zyry)
    • HP kytek sníženo na 4 ze 6, ale zvyšuje se s W.
    • Poškození kytek sníženo na 19-127 + 0,15 AP z 23-140 + 0,2 AP.
  • Deadly Spines (Q)
    • Mana cost snížen na 60 na všech úrovních z 75.
    • Poškození sníženo na 60/90/120/150/180 + 0.55 AP z 70/105/140/175/210 +0.65 AP
    • Nyní má obdélníkový tvar.
  • Rampant Growth (W)
    • [ODSTRANĚNO] Již nepřidává 2-10% CDR.
    • Životnost semínek zvýšena na 60 sekund z 30.
    • [NOVÉ] Zvyšuje maximální HP rostlin o 10/20/30/40/50%.
  • Stranglethorns (R) nyní zvyšuje poškození rostlinek na 150% ale nezvyšuje jejich attack speed o 50%

Další úpravy mágů

Tito šampioni nebyli jediní, kdo si prošel změnami. Menších úprav se dočkali také tito mágové:

Anivia

  • Základní útok
    • Rychlost projektilu zvýšena na 1500 ze 1400.
  • Flash Frost (Q)
    • AP ratio sníženo na 0.4 z 0.5.
    • Základní poškození sníženo na 60/85/110/135/160 z 60/90/120/150/180.
    • Délka trvání zvýšeno na 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 z 1.
    • Zpomalení nyní scaluje s úrovní R - zvýšeno na 20/30/40% z 20%.
  • Frostbite (E)
    • Rychlost projektilu zvýšena na 1600 z 1200.
    • Vzdálenost snížena na 600 ze 650 ale nyní se počítá od kraje ke kraji (nyní stejná jako range autoattacků - přibližně 35 vyšší range než předtím).
  • Glacial Storm (R)
    • [NOVÝ EFEKT] Radius snížen na 150. Nyní se roztahuje ze 150 až na 400 během 3 sekund.
    • [NOVÝ EFEKT] Při maximální velikosti zraní a zpomalí o 50% více a zmrazí na další sekundu (celkem 2 sekundy).
    • Zpomalení zvýšeno na 20/30/40% z 20%
    • Redukce attack speedu odstraněna.
    • Cast range zvýšena na 685 z 625.

Annie

  • Pyromania (Passivka) -  nyní zobrazuje stacky pod manou
  • Incinerate (W)
    • Range zvýšen na 625 z 560
    • Již nepodvádí - pokud stihnete vyflashnout před tím, než kouzlení skončí, stun již nedostanete
  • Molten Shield (E)
    • Trvání sníženo na reduced to 2,5 sekundy z 5
    • Poškození za základní útok zvýšeno na 30/45/60/75/90 +0.3 AP z 20/30/40/50/60 + 0.2 AP
    • Již nepřidává Armor/MR
    • Nyní snižuje příchozí poškození o 16/22/28/34/40%
    • Již nezvyšuje rychlost Tibberse (přesunuto do R)
  • Summon: Tibbers (R)
    • Prvotní AoE zranění sníženo na 150/275/400 + 0.65 AP z 175/300/425 + 0.8 AP
    • Poškození z AoE aury sníženo na 10/15/20 + 0.1 AP z 20/30/40 + 0.2 AP
    • Poškození Tibbersových autoattacků změněno na 50/75/100 + 0.15 AP z 80/105/130
    • Range Tibbersových autoattacků zvýšena na 150 ze 125
    • [NOVÝ EFEKT] Tibbers se nyní naštve - získá 275% attack speed a 100% movement speed mizící během 3 sekund při 1) vyčarování, 2) když Annie zemře 3) když annie zasáhne šampiona stunem.
      • Ignoruje kolizi s jednotkami během naštvání
      • Attack speed mizí při útocích Tibberse a movement speed mizí během času
    • Tibbers nyní regeneruje 10% maxima HP za sekundu, pokud je 5 sekund mimo souboj
    • Tibbers nyní dostane 50% chybějících HP zpátky, když Annie zemře
    • Tibbers má nyní větší ukazatel HP
    • Tibbersova umělá inteligence byla vylepšena
    • Tibbers útočí na toho, kdo zabil Annie, pokud je vzdálen maximálně 1200 jednotek, jinak si vybírá šampiony s nízkými HP a poté nepřátele vzdálené od Annie 1200 jednotek

Fiddlesticks

  • [NOVÉDread (P) 
    • Při stání na místě nebo kouzlení schopností po dobu alespoň 1,5 sekundy posílí fiddlestickse Dread. Znehybňující CC tento časovač resetuje
    • Dread přidá 25/30/35/40% movement speed (na úrovních 1/6/11/16), ale trvá pouze 1,5 sekundy poté, co se Fiddlesticks začne hýbat
  • Terrify (Q) 
    • range snížen na 525 z 575
  • Drain (W)
    • Cooldown se nyní začne počítat na konci kouzlení (dříve na začátku)
    • Cooldown snížen na 4/3.75/3.5/3.25/3 sekundy z 10/9/8/7/6
  • Dark Wind (E)
    • Počet odrazů zvýšen na 7 z 5
    • Now si vybírá vysávané cíle (W)
  • Crowstorm (R)
    • Nyní při kouzlení pingne na mapu (zelený ping - jdu sem)
    • Při kliknutí mimo range se nyní začne kouzlit na maximální range

Kennen

  • Passivka - Mark of the Storm
    • Trvání označení sníženo na 6 sekund ze 7.
  • Q - Thundering Shuriken
    • Energy cost snížen na 60/55/50/45/40 z 65/60/55/50/45
  • W - Electrical Surge
    • Energy cost snížen na 40 na všech úrovních ze 45
    • range snížena na 750 z 800
  • R - Slicing Maelstrom
    • Trvání na všech úrovních sníženo na 3 sekundy z 3/4/5
    • Nyní uděluje poškození všem nepřátelským šampionům v okolí každé 0,5 sekundy (původně náhodným šampionům každé 0,25 sekundy).
    • Opakované zásahy dávají o 25% méně poškození (až k minimu 50%)
    • Maximální poškození do každého cíle zvýšeno na 300/544/788 + 1,5 AP z 240/435/630 + 1,2 AP

Swain

  • Základní útoky
    • Rychlost projektilu zvýšena na 1800 z 1500
  • Carrion Renewal (P) 
    • obnovení many za kill zvýšeno na 12 + 1 za úroveň z 9 + 1.
  • Decrepify (Q)
    • Mana cost snížen na 60/65/70/75/80 z 60/70/80/90/100
    • Cooldown zvýšen na 14/13/12/11/10 z 8
    • Dává dvojnásobné zranění proti ne-šampionům
    • [NOVÉ] Swain nyní položí Beatrice na zem na 4 sekundy místo výběru specifického šampiona
      • Beatrice si vybírá cílové jednotky s E - Torment a vybere si nový cíl, pokud ten, na který útočí, zemře nebo odejde
  • Nevermove (W) 
    • mana cost snížen na 80/85/90/95/100 z 80/90/100/110/120
  • Torment (E)
    • Poškození sníženo na 50/80/110/140/170 z 75/115/155/195/235.
    • AP Ratio zvýšeno na 1.0 z 0.8.
    • Zvýšení poškození je nyní 20% na všech úrovních z 8/11/14/17/20%.
  • Ravenous Flock (R)
    • Cooldown zvýšen na 10 sekund z 8.
    • Vyčaruje 5 havranů (dříve 3)
    • Heal z minionů snížen na 15% z 25%.
    • Havrani neútočí víckrát na stejný cíl během jedné sekundy.
    • Zvýšení mana costu sníženo na 5 na všech úrovních z 5/6/7.

Syndra

  • Transcendent (P):
    • Vylepšené Q - sféra vydrží až 8 sekund
    • Vylepšené W - zvedne také 2 sféry poblíž cíle
    • Vylepšené E - šířka kouzla zvýšena o 50%
    • Vylepšené R - vzdálenost zvýšena o 75
  • Dark Sphere (Q) AP ratio zvýšeno na 0.75 z 0.6
  • Force of Will (W) nyní ukazuje maximální radius odhození při držení jednotky
  • Scatter The Weak (E) cooldown snížen na 16/15/14/13/12 z 18/16.5/15/13.5/12

Veigar

  • Phenomenal Evil Power (pasivka)
    • Zasažení nepřátelského šampiona schopností přidá Veigarovi +1 AP. Kill a Assist přidá +4 AP
  • Baleful Strike (Q)
    • Mana cost snížen na 40/45/50/55/60 z 60/65/70/75/80.
    • Pasivní růst AP za šampiony a miniony přesunut do pasivky.
    • Nyní přidává stack do pasivky při zabití jednotky. Dva stacky přidá při zabití velkého monstra nebo miniona.
  • Dark Matter (W) mana cost snížen na 60/65/70/75/80 z 70/75/80/85/90.
  • Event Horizon (E) mana cost snížen na 70/75/80/85/90 z 80/85/90/95/100.
  • Primordial Burst (R)
    • Poškození změněno na [175/275/375 + 0.75 AP až 350/550/750 (1.5 AP) na základě chybějících HP cíle] z [250/375/500 +1.0 AP]

Viktor

  • Siphon Power (Q)
    • Cooldown snížen na 8/7/6/5/4 z 10/8.5/7/5.5/4
    • Rychlost projektilu zvýšena na 60/80/100/120/140 z 40/60/80/100/120.
    • AP ratio zvýšeno na 0.4 z 0.2
    • Poškození z útoku změněno na 20/40/60/80/100 z 20-210 (záleží na úrovni).
    • Štít změněn na [8% maximální many + 0.15 AP] z [30/50/70/90/110 + 0.20 AP]
  • Death Ray (E)
    • rychlost projektilu zvýšena na 1050 z 780
    • AP ratio laseru sníženo na 0.5 z 0.7
    • [Augment] poškození z exploze změněno na 20/60/100/140/180 + 0.7 AP ze 100% poškození laseru
    • [Augment] ODSTRANĚNO poškození již není o 60% menší do cílů zasažených laserem
    • [Augment] čas mezi laserem a explozí zvýšen na 1 sekundu z 0.6
  • Chaos Storm (R)
    • Počáteční poškození sníženo na 100/175/250 + 0,5 AP z 150/250/350 + 0,55 AP
    • Poškození uvnitř bouře dostáváte nyní jednou za 2 sekundy (dříve jednou za 0,5 sekundy)
    • Poškození uvnitř bouře změněno na 150/250/350 + 0.6 AP z 15/30/45 + 0.1 AP
    • Trvání sníženo na 6 sekund ze 7

Xerath

  • Arcanepulse (Q)
    • Šířka snížena na 145 z 150
    • Varující indikátor nyní lépe označuje zasaženou zónu
  • Shocking Orb (E) 
    • délka stunu změněna na 0.5 - 2 sekundy z 0.75 - 1.75 sekundy
  • Rite of the Arcane (R)
    • Počet střel zvýšen na 3/4/5 ze 3
    • Poškození změněno na 200/230/260 z 190/245/300
    • Range zvýšen o 10%
    • Radius střel při dopadu zvýšen na 200 ze 190
    • Nutná prodleva mezi střelami zvýšena na 0,8 sekund z 0,6
    • Nyní se kamera mírně oddálí při použití kouzla

Ziggs

  • Short Fuse (P)
    • AP ratio zvýšeno na 0.3/0.4/0.5 z 0.25/0.3/0.35 na úrovních 1/7/13
  • Satchel Charge (W)
    • [NOVÝ EFEKT] Nyní zničí věž, pokud má méně než 25/27.5/30/32.5/35% HP.
  • Mega Inferno Bomb (R) 
    • Cooldown snížen na 120/105/90 ze 120
    • Minioni již nedostávají dvojnásobné zranění

Předměty pro mágy

Abyssal Scepter

  • Cena zvýšena na 2750 z 2350
  • NOVÝ RECEPT: Fiendish Codex + Negatron Cloak + Amplifying Tome + 695 
  • AP sníženo na 60 z 70
  • MR zvýšena na 60 z 50
  • Nyní přidává 10% CDR
  • Aura redukování MR změněna na 10-25 (záleží na úrovni) z 20.
  • Již nesnižuje MR minionům.

Athene's Unholy Grail

  • Cena snížena na 2250 z 2700
  • Nový recept: Fiendish Codex + Chalice of Harmony + 450 zlata
  • AP sníženo na 40 z 60
  • Základní Mana Regen snížen na +75% z +100%
  • ODSTRANĚNO UNIQUE Passive - obnoví 30% maxima many při killu nebo assistu.
  • NOVÉ UNIQUE Passive - 20% vámi uděleného poškození (před započítáním resistů) do šampionů se připočítává do stacků Blood Charges - max 100 - 250 (záleží na úrovni). Heal nebo štít na spojence pak spotřebuje tyto stacky s vyléčí ho za stejnou hodnotu.
  • NOVÉ UNIQUE Passive: Zvyšuje základní HP regen o 100% pokud máte procentuelně méně HP než many a naopak.

Catalyst of Aeons

  • Cena snížena na 1100 z 1200
  • Jméno změněno na "Catalyst of Aeons" z "Catalyst the Protector"
  • NOVÉ UNIQUE Passive - Eternity: 15% příchozího poškození se doplní ve formě many. Léčí se při kouzlení za 20% spotřebované many (max 15 HP za kouzlo). Zapínací "toggle" schopnosti léčí maximálně za 15 za sekundu.

Chalice of Harmony

  • Cena snížena na 900 z 1000.
  • ODSTRANĚNO UNIQUE Passive - Mana Font
  • NOVÉ UNIQUE Passive: Zvyšuje základní HP regen o 100% pokud máte procentuelně méně HP než many a naopak.

Fiendish Codex

  • Cena zvýšena na 900 z 800.
  • AP zvýšeno na 30 z 25.
[NOVÝ] 

Lost Chapter

  • Celková cena: 900 Gold
  • Recept: Aplifying Tome + Sapphire Crystal + 115 zlata
  • Staty:
    • +25 AP
    • +300 Mana
    • UNIQUE Passive: Při získání úrovně obnoví 20% vaší maximální many během 3 sekund.

Morellonomicon

  • Cena zvýšena na 2900 z 2400
  • Nový recept: Fiendish Codex + Amplifying Tome + Lost Chapter + 665 zlata
  • AP zvýšeno na 100 z 80
  • 20% cooldown reduction je nyní v unique passive.
  • ODSTRANĚNO +100% základní mana regen
  • Nyní přidává +400 Mana
  • UNIQUE Passive změněno: Magické poškození do šampionů s méně než 35% HP na ně aplikuje efekt Grievous Wounds na 8 sekund.
  • NOVÉ UNIQUE Passive: killy a assisty obnovují 20% maximální many.

Rod of Ages

  • Cena snížena na 2600 z 3000
  • Mana snížena na 300 z 400
  • AP sníženo na 60 from 80
  • Mana za stack snížena na 10 z 40
    • Maximum many tedy sníženo na 100 z 400.
  • NOVÉ UNIQUE Passive - Eternity: 15% obdrženého poškození od šampionů se vám přidá jako mana. 25% spotřebované many se vám přidá jako HP (maximálně 25 za kouzlo).

Tear of the Goddess

  • ODSTRANĚNO +25% Base Mana Regen
  • NOVÉ UNIQUE Passive - Awe: Vrátí 15% spotřebované many.

Archangel's Staff

  • Základní mana regen odstraněn
  • Nyní obnovuje 25% spotřebované many.
  • Platí také pro předmět Seraph's Embrace

Manamune

  • ODSTRANĚNO +25% Base Mana Regen
  • nyní obnovuje 15% spotřebované many
  • Platí také pro předmět Muramana
[ODSTRANĚNO] 

Will of the Ancients

  • Odstraněno ze hry

Zhonya's Hourglass

  • Cena snížena na 2900 z 3500
  • Nový recept: Seeker's Armguard + Fiendish Codex + 800 zlata
  • AP sníženo na 70 z 100.
  • Přidáno +10% CDR
  • UNIQUE Active - Stasis cooldown zvýšen na 120 sekund z 90.

Hextech předměty
[NOVÝ]

 Hextech GLP-800

  • Celková cena: 3000 
  • Recept: Catalyst of Aeons + Hextech Revolver + 850 zlata
  • Staty:
    • +300 Health
    • +400 Mana
    • +80 AP
    • UNIQUE Passive - Eternity: 15% obdrženého zranění získáte jako manu. 25% spotřebované many se vrací jako HP (maximálně 25 za kouzlo).
    • UNIQUE Active - Frost Bolt: Vystřelí před vás několik ledových hrotů, které způsobí nepřátelům 100-200 + 0.2 AP magického poškození a zpomalí je o 65% (postupně upadá během 0,5 sekundy).
      • Cooldown 40 sekund - sdílí se všemi Hextech předměty.
[NOVÝ]

 Hextech Gunblade

  • NOVÉ UNIQUE ACTIVE - Lighting bolt: Způsobí 300 + 0.3 AP poškození cíli a zpomalí ho o 40% na 2 sekundy
    • Cooldown 40 sekund - sdílí se všemi Hextech předměty.
[NOVÝ] 

Hextech Protobelt-01

  • Celková cena: 2500 Gold
  • Recept: Hextech Revolver + Kindlegem + 650 Zlata
  • +60 AP
  • +300 HP
  • +10% CDR
  • UNIQUE ACTIVE - Fire Bolt: Posune vás o kousek vpřed a vystřelí v kruhu ohnivé koule, které způsobí cílům 75-150 + 0.35 AP magického poškození (posun nelze uplatnit na přesun přes zdi a další neprostupný terén). Šampioni a monstra zasaženi více projektily dostanou z každého následujícího pouze 20% poškození.
    • Cooldown 40 sekund - sdílí se všemi Hextech předměty.

Hextech Revolver

  • Cena snížena na 1050 z 1200
  • 12% spell vamp odstraněn.
  • NOVÉ UNIQUE Passive Magic Bolt - Poškozování nepřátelských šampionů základním útokem jim způsobuje dodatečně 75-150 magického poškození.
    • Cooldown 40 sekund - sdílí se všemi Hextech předměty.

Ostatní předměty

Boty

  • Odstraněna všechna očarování bot

Arcane Sweeper

 (ARAM)

  • Hextech Sweeper přejmenován na Arcane Sweeper

Bami's Cinder

  • HP sníženo na 280 z 300

Banshee's Veil

  • Cena snížena na 2450 z 2900
  • Nový recept: Spectre's Cowl + Negatron Cloak + 530 zlata
  • HP sníženo na 300 z 500

The Black Cleaver

  • Celková cena snížena na 3100 z 3500.
  • AD sníženo na 50 z 55.
[NOVÝ] 

Enchantment: Bloodrazor

  • Nahrazuje Enchantment Devourer.
  • Celková cena 2625 zlata
  • Recept: Junglící předmět + Recurve Bow + 625 zlata
  • Staty:
    • +40% attack speed
    • Unique Passive: Základní útoky zraňují za 3% maximálního hp cíle za zásah (max 75 proti monstrům a minionům).
[Odstraněno]

 Enchantment: Devourer

  • Nahrazeno předmětem Enchantment: Bloodrazor

Enchantment: Cinderhulk

  • Unique Passive - Immolate poškození změněno na 7 + 2 za úroveň z 15 + 0.6 za úroveň

Farsight Alteration

  • Cooldown zvýšen na 148-99 sekund (úrovně 9-18) z 90-60.

Frostfang

  • Základní mana regen snížen na 75% z 100%.

Frost Queen's Claim

  • Základní mana regen snížen na 75% z 100%.

Guinsoo's Rageblade

  • Celkově přepracovaný předmět
  • Nová ikona
  • Celková cena: 3600 zlata
  • Recept: Blasting Wand + Recurve Bow + Pickaxe + 875 zlata
  • Staty:
    • +35 AD
    • +50 AP
    • Passive: Základní útoky zraňují za 15 magického zranění na zásah.
    • Unique Passive: Základní útoky přidají +8% attack speed, +3 AD a +4 AP na 5 sekund (stackuje se až 6×). Při šesti stacích získáte Guinsoo's Rage.
      • Guinsoo's Rage: Každý druhý základní útok spustí "on hit effect" podruhé.

Guardian Angel

  • Celková cena snížena na 2400 z 2700
  • MR snížena na 45 z 60
Quicksilver Sash
  • Unique Active - Quicksilver nyní odstraňuje pouze CC efekty.
Mercurial Scimitar
  • Unique Active - Quicksilver nyní odstraňuje pouze CC efekty (dříve všechny debuffy).

Relic Shield

  • Unique Passive - Spoils of War:
    • Heal ze zabití miniona sníženo na 20 ze 40
    • Obnovování zkráceno na 40 sekund z 60

Targon's Brace

  • Unique Passive - Spoils of War: Heal za zabitého miniona snížen na 40 z 50

Righteous Glory

  • NOVÉ UNIQUE Passive - Eternity: 15% příchozího poškození se doplní ve formě many. 25% spotřebované many se přemění na HP, maximálně 25 za kouzlo.
  • Aktivka přpracována:
    • Již nezvyšuje rychlost pohybu spojenců.
    • Movement Speed při pohybu k nepřátelům či nepřátelským věžím zvýšen o 75% na 4 sekundy (dříve 60% na 3 sekundy).
    • Zpomalení nepřátelů změněno na 75% na 2 sekundy z 80% na 1 sekundy

Spectre's Cowl

  • Cena zvýšena na 1200 z 1100
  • HP zvýšeno na 250 z 200
  • MR snížena na 30 z 35

Spirit Visage

  • MR snížena na 55 z 70
  • Základní HP regen zvýšen na 200% z 150%
  • UNIQUE Passive léčení zvýšeno na 25% z 20%

Sterak's Gage

  • Unique Passive nyní pojmenováno LIFELINE.
    • Poznámka: Stejnou pasivku má také Hexdrinker a Maw of Malmortius.

Sunfire Cape

  • Celková cena zvýšena na 2900 z 2700

Vision Ward

  • Nyní má 4 HP místo 5.
  • Po pěti sekundách mimo boj regeneruje 1 HP každé 3 sekundy

Warmog's Armor

  • Recept změněn na Giant's Belt + Kindle Gem + Crystalline Bracer + 400 zlata
  • HP sníženo na 800 z 850
  • Nyní přidává 10% CDR

Změny v jungli

Rift Herald

  • Nyní se spawnuje v čase 6:00 a poté už se nerespawnuje
  • HP zvýšeno na 8000 z 5000
  • Základní armor zvýšen na 60 ze 40
  • Základní MR zvýšena na 50 z 20
  • Základní AD zvýšeno na 105 z 95
  • Nyní místo buffu Doom's Eve přidává Glimpse of the Void
    • Trvá 20 minut a vydrží na vás i pokud zemřete, nebo pokud dostanete buff od barona
    • Pokud poblíž nemáte spojenecké šampiony, nepřátelští šampioni vám působí o 5% menší zranění
    • Pokud poblíž nemáte spojenecké šampiony, nabíjí se vám stacky Corruption 
      • Pokud nasbíráte 100 stacků, váš následující útok je spotřebuje a způsobí 15-270 bonusového magického poškození (pro útoky z dálky je poškození poloviční)

Baron Nashor

  • Trvání buffu zvýšeno na 3,5 minuty z 3 minut.

Blue Buff

  • [ODSTRANĚNO] AP za level
  • [NOVÝ EFEKT] Nyní dává 15% z celkového AP 
  • Mana regen zvýšen na 5 + 1% maxima many z 5 + 0,5% maxima many
  • Trvání buffu sníženo na 90 sekund ze 120. První zabití buffu stále dává 120 sekund trvání

Red Buff

  • Poškození ze zapálení se nyní udělí pokaždé při aktivaci nebo reaktivaci, jako kompenzace je poškození sníženo na 2 + 2×úroveň po 1,5 a 3 sekundách (dříve 4×úroveň).
  • Zpomalení zvýšeno na 10/15/25% z 10/15/20% na úrovních 1/6/11.
  • Regenerace HP nyní roste s úrovní → 1/3/9% na úrovních 1/6/11 (dříve 1% na všech úrovních). Pokud ale bojujete se šampiony nebo epickými monstry, přeruší se.
  • Trvání buffu sníženo na 90 sekund ze 120. První zabití buffu stále dává 120 sekund trvání

Časy respawnů monster v jungli

  • Kdykoli se jungle camp, který má časovač (Drak, Red, Blue, Baron, Herald), má spawnout v nejbližších 60 sekundách, objeví se místo ikony campu časovač a doba spawnutí je odhalená oběma týmům bez ohledu na vizi. 
    • Ze začátku jsou ikony tmavší, postupem času se zesvětlují a v době 20 sekund před spawnem jsou světlé, 

Úpravy draka

  • Systém draka byl kompletně přepracován.
    • Během prvních 35 minut se každých 6 minut od smrti posledního draka spawne jeden ze 4 elementových draků.
    • Spawnou se maximálně 3 druhy elemntových draků během jedné hry
    • Na minimapě se objeví indikátor, který ukazuje, který z draků se spawne příště.
      • Indikátor bude také v doupěti draka.
  • Každý drak přidá až tři stacky svého buffu
    • Moutain Drake - přidá 10/20/30% bonusového true damage do epických monster a věží
    • Infernal Drake - přidá 8/16/24% AD a AP
    • Cloud Drake - přidá 15/30/45 k rychlosti pohybu mimo boj
    • Ocean Drake - Přidá buff, který obnovuje 10% chybějících HP a many každých 18/12/6 sekund.
  • Po 35 minutě se přestanou spawnovat elementoví draci. Místo nich se začne spawnovat Elder Dragon každých 10 minut.
  • Po zabití Elder Dragona dostanete buff na 120 sekund
    • Základní útoky a kouzla spalují cíl za 45 (+ 45 za každý stack elementových draků) během 3 sekund.
    • Zvýší efekty Elementových draků o 50% 

Věže
  • Vnitřní a vnější věže
    • Poškození věže během prvních tří střel zvýšeno na 40%.
    • zachovávají si velikost útoku i po změně cíle
    • Maximální poškození změněno na 220% během 3 střel z 225% během 4 střel
    • Obranná schopnost vnějších věží změněna na 35% redukce poškození ze všech zdrojů (dříve redukce 30 damage ze základních útoků šampionů.
  • Defenzivní staty
    • Základní HP sníženo na 3300
    • Základní armor zvýšen na 40 z 0
    • Základní MR zvýšeno na 40 z 0
  • Backdoor
    • Nyní při absenci minionů redukuje věž magické a fyzické zranění o 66,66% (dříve si zvýšila armor a MR o 200 - nyní odstraněno).
  • AP zranění do věží
    • Pokud je vaše AP alespoň dvakrát vyšší než vaše bonusové AD, vaše základní útoky do věží nyní scalují s 50% AP místo se 100% bonus AD.
      • Tyto AP útoky nyní zraňují magickým zraněním (základní poškození zůstává fyzické)
  • Odměny za zničení věží
    • Vnější věže
      • Lokální zlato zvýšeno na 300 z 220
      • globální zlato sníženo na 100 ze 125 každému spoluhráči
      • Maximální zlato pro tým tedy sníženo na 800 z 845
    • Vnitřní věže
      • lokální zlato sníženo na 175 z 250
      • globální zlato sníženo na 125 ze 150 každému spoluhráči
      • Maximální zlato pro tým tedy sníženo na 800 z 1000
      • ODSRTANĚNO 50 zkušeností pro každého člena týmu za zničení
    • Věž inhibitoru
      • lokální zlato zvýšeno na 50 z 0
      • globální zlato nezměněno (150)
      • Maximální zlato pro tým tedy zvýšeno na 800 z 750

Obecné změny

Zkušenosti v jungli

  • Zkušenosti za pomoc při zabití mostra již nejsou vyšší, kvůli nižší úrovni hrdiny než byla úroveň hrdiny, který monstrum zabil
  • Všechny jungle předměty nyní dávají 30 zkušeností za každou úroveň, o kterou je vyšší monstrum než junglera
  • Hunster's Machete a Hunter's Talisman nyní dávají 50 zkušeností za zabití velkého monstera (dříve 15)
  • Stalker’s Blade, Skirmisher’s Sabre, and Tracker’s Knife dávají 50 zkušeností za zabití velkého monstera (dříve 30)
  • Jungleři díky těmto změnám nyní získají o trochu více zkušeností než dříve

Death timer

  • Death timer snížen mezi 20. - 35. minutou hry

Grievous Wound

  • Veškeré léčení je sníženo o 40% - dříve jen vlastní léčení sníženo o 40%

Homeguard

  • Délka trvání: 7 vteřin z 8
  • Nyní je bonus k rychlosti 75% ve 20. minutě a zvyšuje se až na 150% ve 40. minutě


Ostatní šampioni
Azir
  • R - Emperor's Devide
    • Nyní již nepřipíchne nepřátele ke zdi - buď je posune za zeď nebo nepřátelé skočí za vojáky, pokud je zeď moc silná.

Illaoi

  • Prophet of an Elder God (P)
    • Chapadla se již nespawnují v mlze války.
  • Test of Spirit (E)
    • Vessel (prokletá duše) nyní trvá 12 sekund a spawnuje chapadlo každých 5 sekund - toto se snižuje s úrovní schopnosti na 5/4/3 (dříve tvání jednu minutu a spawnování chapadla každých 10 sekund)
    • zabití chapadla již neruší prokletí 
    • chapadla se mohou spawnovat blíže u sebe, pokud se spwnují z prokletého šampiona 
    • chapadla se můžou spawnovat i při recallu

Kindred

  • Dance of Arrows (Q) 
    • Coodown, pokud jste ve W, zvýšen na 4/3,5/3/2,5/2 z 2.
  • Wolf's Frenzy (W)
    • délka zvýšena na 8,5 sekundy z 8 sekund
    • nyní vytváří stacky i při útočení a pohybu (dříve pouze z pohybu)
      • [stackování z pohybu lehce sníženo]
    • Vlk nyní zraňuje monstra o 50% více

Nidalee

  • Takedown (Q forma šelmy)
    • Poškození z chybějících životů cíle změněno na 1/1.25/1.5/1.75% (na základě úrovně R) za každé 1% chybějících životů (dříve 1.5% za každé 1% chybějících životů)

Rengar

  • Unseen Predator (P)
    • Skoky nyní spustí efekty Energized (například Statikk Shiv)
  • Savagery (Q)
    • Opraven bug, kdy schopnost zkonzumovala efekt Spellblade nebo efekt předmětu Dead's Man Plate bez udělení poškození.
  • Bola strike (E)
    • Schopnost se vystřelí směrem, jímž jej Rengar seslal (dříve směrem k místu, které Rengar zaměřil).
    • Opraven bug, kdy při maximálním Ferocity mohlo seslání schopnosti začít odpočítávat cooldown nebo zkonzumovat stacky Ferocity.
  • Thrill of the Hunt (R)
    • Opraven bug, kdy Rengar občas dostal pouze 4 stacky Ferocity

Soraka

  • Starcall (Q)
    • Zpomalení sníženo na 30% na všech úrovních z 30/35/40/45/50%
    • Movement speed z Rejuvenation snížen na 10% z 15%
    • Rejuvenation již neobnovuje Windspeeker's Blessing mastery

Taric

  • Základní mana zvýšena na 300 z 250
  • Mana za úroveň snížena na 60 z 75
  • Bastion (W) 
    • Range snížen o 300.
  • Dazzle (E) 
    • délka obdélníku snížena na 575 ze 650
    • šířka obdélníku snížena na 140 ze 150

Teemo

  • Camouflage (P)
    • Zamaskování nezruší připravovaný základní útok
  • Blinding Dart (Q) 
    • mana cost snížen na 70/75/80/85/90 z 70/80/90/100/110
  • Noxious Trap (R)
    • Mana cost snížen na 75 na všech úrovních z 75/100/125
    • Obnovení houbiček sníženo na 30/25/20 z 34/28/22

Zac

  • Movement speed zvýšen na 340 z 335
  • Upraveny doporučené předměty
  • Cell Division (P) čas oživení se nyní snižuje s úrovní
    • Základní: 8 sekund
    • Úroveň 6 = 7 sekund
    • Úroveň 10 = 6 sekund
    • Úroveňl 13 = 5 sekund
    • Úroveň 17 = 4 sekundy

Změny skinů ve hře
  • Ravenborn LeBlanc - Platformy pro W - Distortion jsou větší a světlejší
  • Cosmic Reaver Kassadin - Q - Null Sphere - projektily jsou větší. Přidán kruhový element pro E- Force Pulse’s když je připraveno k použití
  • Headhunter Caitlyn - Passive - Headshot - nyní začnou Caitlyn zářit ruce, když je Headshot připravený k použití
  • Lunar Revel Caitlyn - Základní útoky jsou mnohem tišší
  • Blood Moon Elise - E - Cocoon vypadá nyní více jako kokon. W - Skittering Frenzy - Elise nyní opustí obrazovku tišeji a rychleji
  • Firecracker Jinx - Q- Fishbones - výbuchy nyní způsobují méně kouře
  • Forecast Janna - Q - Howling Gale - zářivější pro lepší viditelnost
  • Dark Valkyrie Diana - Q - Crescent Strike - tmavší tmavá barva, světlejší světlá barva

Opravené chyby
  • Opravena chyba kdy občas Karthusovy schopnosti neaplikovali zpomalení z Rylai's Crystal Scepter během jeho pasivní schopnosti Death Defied
  • Karthus nyní své během pasivní schopnosti Death Defied nezpůsobuje dodetečné vizuální efekty, když používá své Q mimo dosah
  • Quinn již vždy správně způsobí efekt své pasivní schopnosti, pokud byl cíl označen chvíli po zrušení Quinnina základního útoku
  • Oracle Alteration nyní správně ukazuje svůj dosah když je používán
  • Opravena chyba, kdy nebylo umožněno hráčům připojit se do lobby, pokud čekali na trest za ranked
  • Opravena chyba, kdy se špatně zobrazoval klubový tag začínající na "-"
  • Opravena chyba, kdy někteří hráči nemohli vidět svoje vlastní tagy klubu
  • Pokud šampion říká hlášku při umisťování wardy, slyší to nyní pouze váš tým
  • Snow Day Singed's recall píseň slyší pouze jeho tým
  • Blackfrost Anivia: Passive - Rebirth - Bylo obnoveno její audio při zrození z vejce

Úpravy slash artů

Nových splash artů se dočkali: 

Malzahar

,

UFO Corki

,

Pax Sivir

,

Glacial Olaf

,

Lil Slugger Trundle

,

Junkyard Trundle

,

Traditional Trundle

.

Patch 6.9 - změny ve hře
Patch 6.9 - změny ve hře
Patch 6.9 - změny ve hře
Patch 6.9 - změny ve hře
Patch 6.9 - změny ve hře
Patch 6.9 - změny ve hře
Patch 6.9 - změny ve hře

Nové skiny

Tři nové skiny na Nocturna, Kayle a Singeda budou přidány do hry v průběhu patche. Více o nich naleznete  ZDE .

Patch 6.9 - změny ve hře
Zdroj: leagueoflegends.com
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
KOMENTÁTOŘI NA MSI NRG POSILUJÍ STŮL A PC SKŘÍN V JEDNOM

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama