Patch 6.9 - změny ve hře
Konečně zde máme dlouho očekávaný patch 6.9 s obrovskými změnami pro celý Summoner's Rift.
Tento obrovský patch se nám objevil ve hře již 4. května. Jeho součástí jsou úpravy mágů, předmětů, draků a mnoho dalších novinek
Tyto změny se týkají šesti šampionů, kterými jsou
Brand,
Cassiopeia,
Malzahar,
Vel'Koz,
Vladimir, a
Zyra.
Brand
- Blaze (P)
- Stackuje se až 3x, každý následující stack má nižší zranění
- 2% max HP během 4 sekund (dříve 8%)
- NOVÝ EFEKT Pokud Blaze dosáhne maximálního počtu stacků na šampionovi nebo velkém monstru, vybuchne po dvou sekundách a zraní za 12-16% (na úrovních 1-9) + 1,5% z maxima HP cíle za každých 100 AP.
- Na zasaženém šampionovi pak nelze stackovat blaze po dobu 4 sekund
- Stackuje se až 3x, každý následující stack má nižší zranění
- Sear (Q)
- délka stunu snížena na 1,5 sekundy ze 2
- poškození sníženo na 80/110/140/170/200 z 80/120/160/200/240
- AP ratio sníženo na 0.55 z 0.65
- Pillar Of Flame (W)
- Cooldown snížen na 10/9.5/9/8.5/8 z 10 na všech úrovních
- Mana cost snížen na 60/70/80/90/100 z 70/80/90/100/110
- Conflagration (E)
- Cooldown snížen na 10/9/8/7/6 z 12/11/10/9/8
- Poškození sníženo na 70/90/110/130/150 z 70/105/140/175/210
- AP ratio sníženo na 0.35 z 0.55
- Pyroclasm (R)
- Poškození sníženo na 100/200/300 z 150/250/350
- AP ratio sníženo na 0.25 z 0.5
- [NOVÝ EFEKT] Blaze bonus nyní zpomaluje cíle za 30/45/60%
- Zaměřuje se na šampiony, kteří mají nastackovanou Brandovu passivku
Cassiopeia
- Základní staty
- Movement Speed snížen na 328 z 335
- Několik dalších základních statů bylo upraveno
- Serpentine Grace (pasivka) Cassiopeia nyní dostává 4 movement speed za každou úroveň, ale nemůže si koupit boty.
- Noxious Blast (Q)
- Mana cost zvýšen na 60/65/70/75/80 z 40/50/60/70/80
- Cooldown snížen na 3.5 z 4
- Poškození zvýšeno na 75/120/165/210/255 z 75/115/155/195/235AP Ratio zvýšeno na 0.7 z 0.45
- Range snížen na 750 z 850
- Movement speed bonus zvýšen na 30/35/40/45/50% z 20%
- Movement speed postupně klesá
- Miasma (W)
- Nyní vystřlí několik oblaků jedu v oblouku, které se zastaví na maximální range nebo při nárazu do terénu.
- Nyní uzemňuje nepřátele - znemožňuje jim použít schopnosti spojené s pohybem
- Cena: 70 mana
- Cooldown: 22/20/18/16/14 sekund
- Trvání: 5 sekund
- Poškození 20/35/50/65/80 za sekundu
- Ratio 0.15 AP za sekundu
- Zpomalení 40/50/60/70/80%, klesá postupem času
- Range 550-800
- Radius oblaku 160
- Twin Fang (E)
- Mana cost změněn na 60/65/70/75/80 z 50/60/70/80/90
- Cooldown snížen na 0.9 sekund z 5
- Poškození změněno na 52-120 an úrovni 1-18 z 55/80/105/130/155
- Již nemění cooldown při zásahu cíle poškozeného jedem
- Již nevrací 1,5% maxima many při killu
- NOVÉ Je-li cíl pod vlivem jedu, schopnost poškozuje za dalších 10/40/70/100/130 + 0,35 AP
- NOVÉ Je-li cíl pod vlivem jedu, schopnost také léčí Cassiopeiu za 5/10/15/25/25 + 0,1 AP
- Petrifying Gaze (R)
- Cooldown snížen na 120/100/80 sekund ze 120/110/100.
- Zpomalení sníženo na 40% z 60%
Malzahar
- [NOVÉ] Void Shift (Passivka) - Pokud Malzahar nedostal poškození nebo nebyl ovlivněn CC efektem v posledních 24 (mínus 1 seuknda za každou úroveň, nejméně tedy 6) sekundách, dostane o 90% snížené poškození a imunitu vůči CC s účinností 1s po obdržení poškození nebo blokování crowd controllu.
- Poškození od minionů je pořád stejné a tuto schopnost nespustí ani nijak neovlivní její cooldown.
- Call of the Void (Q)
- Mana cost snížen na 60 na všech úrovních z 80/85/90/95/100
- Cooldown snížen na 6s z 9s
- Poškození sníženo na 70/110/150/190/230 z 80/135/190/245/300
- AP Ratio sníženo na 0.7 z 0.8
- Čas kouzlení zvýšen na 0,5 z 0,25
- [NOVÉ] Void Swarm (W)
- 60 Mana,
- 20/19/18/17/16 sekund cooldown
- Vyvolá voidlinga který vydrží 12 sekund aby bojoval s nejbližšími nepřáteli. Jakmile voidling poprvé zaútočí na šampiona, monstrum nebo asistuje v zabíjení nějaké jednotky, přivolá Malzahar dalšího voidlinga který vydrží stejně dlouho jako ten předchozí. Pokud je najednou přivoláno 3 nebo více voidlingů, dostanou všichni 50% attack speed buff
- Detaily Voidlinga: Útoky davají 10/15/20/25/30 + 0.3/0.325/0.35/0.375/0.4 AD + 0.1 AP magického poškození (proti monstrům jen 75% poškození)
- Uděluje trojnásobné poškození minionům pod 25% života
- Další voidling se nevyvolá pokud předchozímu zbývají 4 nebo méně sekund.
- Preferuje útočit na cíle, které na sobě mají Nether Grasp nebo Malefic Vision a získá o 100% zvýšený movement speed pokud tyto cíle vidí
- Voidling nadále nereaguje na Malzaharovy základní útoky
- vzdálenost na vyvolání Voidlinga - 450
- Malefic Visions (E)
- Mana cost snížen na 60/70/80/90/100 z 60/75/90/105/120
- Poškození sníženo na 80/115/150/185/220 z 80/140/200/260/320
- AP ratio sníženo na 0.7 z 0.8
- Regenerace many změněna na 2% z maximální many z 10/14/18/22/260
- [NOVÉ] Doba trvání se nyní obnovuje když Malzahar použije Q nebo R na cíl
- Nether Grasp (R)
- Zrvání 5 sekund
- Základní poškození odstraněno
- [NOVÉ] Nyní vytváří zónu kolem nepřítele (jako staré W), která dává 6/8/10% + 1,5% za každých 100 AP z maximálních HP všech nepřátel uvnitř jako magické poškození
- Odstraněna doba kouzlení
Vel'Koz
- Organic Deconstruction (P)
- Nyní dává 33-169 + 0.4 AP bonusový true damage (dříve 35-205).
- R už nedává stacky passivce
- Plasma Fission (Q)
- Nyní vrací 50% spotřebované many za zabitou jednotku
- Void Rift (W)
- AP ratio sníženo na [0.15 a 0.25] z [0.25 and 0.375]
- Tectonic Disruption (E)
- AP ratio sníženo na 0.3 z 0.5
- Life Form Disintegration Ray (R)
- Poškození zvýšeno na 500/725/950 + (1.0 AP) z 500/700/900 + (0.6 AP)
- Cooldown snížen na 120/100/80 z 130/110/90
- Již nedává stacky passivce
- [NOVÝ] Passivka: Deconstructing (3 zásahy) nepřátelskému šampionovi přidá debuff Researched, který trvá 7 sekund. Pokud ho poté Vel'Koz zasáhnete jakýmkoliv kouzlem nebo základním útokem, obnoví se odpočet debuffu. Do cílů s Researched nyní uděluje true damage.
Vladimir
- Změny statů:
- Základní životy zvýšeny na 550 z 543
- Přibývání životů sníženo na 84 z 85
- Poškození zvýšeno na 52 z 48
- Crimson Pact (P):
- Bonusové HP za AP faktor zvýšeno na 0.04 z 0.025
- Bonusové AP to HP faktor snížen na 1.0 z 1.4
- Transfusion (Q):
- Cooldown snížen na 9/8/7/6/5 z 10/8.5/7/5.5/4
- Poškození sníženo na 80/100/120/140/160 (0.45 AP) z 90/125/160/195/230 (0.6 AP)
- Vyléčení ratio změněno na 0,15 AP + 0,25 AP
- [NOVÝ] Po využití Q dvakrát, Vladimir dostává Crimson Rush
- Crimson Rush: Vladimír je mírně zrychlen a pro 2.5 sekundy trvajícího Q dává 100% zvýšené poškození a léčí se za dalších 40 + 15 za level + 5%
- Sanguine Pool (W)
- bonusové health damage ratio sníženo na 10% z 15%
- [NOVÝ] Tides of Blood (E):
- Stojí 2,5-10% maximálních HP (záleží na délce kouzlení)
- Range 600
- 9/8/7/6/5 sekund cooldown
- Vladimír nejprve nabíjí schopnost až 1 sekundu.
- Při vypuštění schopnosti nebo po 1,5 sekundě Vladimir vystřelí výbuch krve, který zraňuje mezi (30/40/50/60/70 + 0.025 HP + 0.35 AP) a (60/80/100/150/140 + 0.1 HP + 0.7) magického poškození do zasažených nepřátel.
- Při plném nabití schopnost zpomalí Vladimira, dokud ji drží, ale při vypuštění zpomalí zasažené nepřátele o 40/45/50/55/60% na 0,5 sekundy.
- Hemoplague (R):
- Trvání sníženo na 4 sekundy z 5
- Zvýšené poškození do zasažených cílů sníženo na 10% z 12%.
- [NOVÉ] Po skončení trvání vyléčí schopnost Vladimira za 75/125/175 + 0,35 AP z každého zasaženého cíle.
Zyra
- Změny statů:
- Movement Speed zvýšen na 340 z 325.
- Základní HP zvýšeno na 499 z 479.
- [NOVÝ] Garden of Thorns (P)
- Semínka se kolem Zyry spawnují pravidelně (2 semínka najednou, daleko od sebe), což je rychlejší s úrovní a trvají 45 sekund (maximálně 8 semínek). Pokud na ně stoupne nepřátelský šampion, zmizí.
- Kytky ze semínek vydrží 5-7,5 sekundy (záleží na úrovni Zyry)
- HP kytek sníženo na 4 ze 6, ale zvyšuje se s W.
- Poškození kytek sníženo na 19-127 + 0,15 AP z 23-140 + 0,2 AP.
- Deadly Spines (Q)
- Mana cost snížen na 60 na všech úrovních z 75.
- Poškození sníženo na 60/90/120/150/180 + 0.55 AP z 70/105/140/175/210 +0.65 AP
- Nyní má obdélníkový tvar.
- Rampant Growth (W)
- [ODSTRANĚNO] Již nepřidává 2-10% CDR.
- Životnost semínek zvýšena na 60 sekund z 30.
- [NOVÉ] Zvyšuje maximální HP rostlin o 10/20/30/40/50%.
- Stranglethorns (R) nyní zvyšuje poškození rostlinek na 150% ale nezvyšuje jejich attack speed o 50%
Tito šampioni nebyli jediní, kdo si prošel změnami. Menších úprav se dočkali také tito mágové:
Anivia
- Základní útok
- Rychlost projektilu zvýšena na 1500 ze 1400.
- Flash Frost (Q)
- AP ratio sníženo na 0.4 z 0.5.
- Základní poškození sníženo na 60/85/110/135/160 z 60/90/120/150/180.
- Délka trvání zvýšeno na 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5 z 1.
- Zpomalení nyní scaluje s úrovní R - zvýšeno na 20/30/40% z 20%.
- Frostbite (E)
- Rychlost projektilu zvýšena na 1600 z 1200.
- Vzdálenost snížena na 600 ze 650 ale nyní se počítá od kraje ke kraji (nyní stejná jako range autoattacků - přibližně 35 vyšší range než předtím).
- Glacial Storm (R)
- [NOVÝ EFEKT] Radius snížen na 150. Nyní se roztahuje ze 150 až na 400 během 3 sekund.
- [NOVÝ EFEKT] Při maximální velikosti zraní a zpomalí o 50% více a zmrazí na další sekundu (celkem 2 sekundy).
- Zpomalení zvýšeno na 20/30/40% z 20%
- Redukce attack speedu odstraněna.
- Cast range zvýšena na 685 z 625.
Annie
- Pyromania (Passivka) - nyní zobrazuje stacky pod manou
- Incinerate (W)
- Range zvýšen na 625 z 560
- Již nepodvádí - pokud stihnete vyflashnout před tím, než kouzlení skončí, stun již nedostanete
- Molten Shield (E)
- Trvání sníženo na reduced to 2,5 sekundy z 5
- Poškození za základní útok zvýšeno na 30/45/60/75/90 +0.3 AP z 20/30/40/50/60 + 0.2 AP
- Již nepřidává Armor/MR
- Nyní snižuje příchozí poškození o 16/22/28/34/40%
- Již nezvyšuje rychlost Tibberse (přesunuto do R)
- Summon: Tibbers (R)
- Prvotní AoE zranění sníženo na 150/275/400 + 0.65 AP z 175/300/425 + 0.8 AP
- Poškození z AoE aury sníženo na 10/15/20 + 0.1 AP z 20/30/40 + 0.2 AP
- Poškození Tibbersových autoattacků změněno na 50/75/100 + 0.15 AP z 80/105/130
- Range Tibbersových autoattacků zvýšena na 150 ze 125
- [NOVÝ EFEKT] Tibbers se nyní naštve - získá 275% attack speed a 100% movement speed mizící během 3 sekund při 1) vyčarování, 2) když Annie zemře 3) když annie zasáhne šampiona stunem.
- Ignoruje kolizi s jednotkami během naštvání
- Attack speed mizí při útocích Tibberse a movement speed mizí během času
- Tibbers nyní regeneruje 10% maxima HP za sekundu, pokud je 5 sekund mimo souboj
- Tibbers nyní dostane 50% chybějících HP zpátky, když Annie zemře
- Tibbers má nyní větší ukazatel HP
- Tibbersova umělá inteligence byla vylepšena
- Tibbers útočí na toho, kdo zabil Annie, pokud je vzdálen maximálně 1200 jednotek, jinak si vybírá šampiony s nízkými HP a poté nepřátele vzdálené od Annie 1200 jednotek
Fiddlesticks
- [NOVÉ] Dread (P)
- Při stání na místě nebo kouzlení schopností po dobu alespoň 1,5 sekundy posílí fiddlestickse Dread. Znehybňující CC tento časovač resetuje
- Dread přidá 25/30/35/40% movement speed (na úrovních 1/6/11/16), ale trvá pouze 1,5 sekundy poté, co se Fiddlesticks začne hýbat
- Terrify (Q)
- range snížen na 525 z 575
- Drain (W)
- Cooldown se nyní začne počítat na konci kouzlení (dříve na začátku)
- Cooldown snížen na 4/3.75/3.5/3.25/3 sekundy z 10/9/8/7/6
- Dark Wind (E)
- Počet odrazů zvýšen na 7 z 5
- Now si vybírá vysávané cíle (W)
- Crowstorm (R)
- Nyní při kouzlení pingne na mapu (zelený ping - jdu sem)
- Při kliknutí mimo range se nyní začne kouzlit na maximální range
Kennen
- Passivka - Mark of the Storm
- Trvání označení sníženo na 6 sekund ze 7.
- Q - Thundering Shuriken
- Energy cost snížen na 60/55/50/45/40 z 65/60/55/50/45
- W - Electrical Surge
- Energy cost snížen na 40 na všech úrovních ze 45
- range snížena na 750 z 800
- R - Slicing Maelstrom
- Trvání na všech úrovních sníženo na 3 sekundy z 3/4/5
- Nyní uděluje poškození všem nepřátelským šampionům v okolí každé 0,5 sekundy (původně náhodným šampionům každé 0,25 sekundy).
- Opakované zásahy dávají o 25% méně poškození (až k minimu 50%)
- Maximální poškození do každého cíle zvýšeno na 300/544/788 + 1,5 AP z 240/435/630 + 1,2 AP
Swain
- Základní útoky
- Rychlost projektilu zvýšena na 1800 z 1500
- Carrion Renewal (P)
- obnovení many za kill zvýšeno na 12 + 1 za úroveň z 9 + 1.
- Decrepify (Q)
- Mana cost snížen na 60/65/70/75/80 z 60/70/80/90/100
- Cooldown zvýšen na 14/13/12/11/10 z 8
- Dává dvojnásobné zranění proti ne-šampionům [NOVÉ] Swain nyní položí Beatrice na zem na 4 sekundy místo výběru specifického šampiona
- Beatrice si vybírá cílové jednotky s E - Torment a vybere si nový cíl, pokud ten, na který útočí, zemře nebo odejde
- Nevermove (W)
- mana cost snížen na 80/85/90/95/100 z 80/90/100/110/120
- Torment (E)
- Poškození sníženo na 50/80/110/140/170 z 75/115/155/195/235.
- AP Ratio zvýšeno na 1.0 z 0.8.
- Zvýšení poškození je nyní 20% na všech úrovních z 8/11/14/17/20%.
- Ravenous Flock (R)
- Cooldown zvýšen na 10 sekund z 8.
- Vyčaruje 5 havranů (dříve 3)
- Heal z minionů snížen na 15% z 25%.
- Havrani neútočí víckrát na stejný cíl během jedné sekundy.
- Zvýšení mana costu sníženo na 5 na všech úrovních z 5/6/7.
Syndra
- Transcendent (P):
- Vylepšené Q - sféra vydrží až 8 sekund
- Vylepšené W - zvedne také 2 sféry poblíž cíle
- Vylepšené E - šířka kouzla zvýšena o 50%
- Vylepšené R - vzdálenost zvýšena o 75
- Dark Sphere (Q) AP ratio zvýšeno na 0.75 z 0.6
- Force of Will (W) nyní ukazuje maximální radius odhození při držení jednotky
- Scatter The Weak (E) cooldown snížen na 16/15/14/13/12 z 18/16.5/15/13.5/12
Veigar
- Phenomenal Evil Power (pasivka)
- Zasažení nepřátelského šampiona schopností přidá Veigarovi +1 AP. Kill a Assist přidá +4 AP
- Baleful Strike (Q)
- Mana cost snížen na 40/45/50/55/60 z 60/65/70/75/80.
- Pasivní růst AP za šampiony a miniony přesunut do pasivky.
- Nyní přidává stack do pasivky při zabití jednotky. Dva stacky přidá při zabití velkého monstra nebo miniona.
- Dark Matter (W) mana cost snížen na 60/65/70/75/80 z 70/75/80/85/90.
- Event Horizon (E) mana cost snížen na 70/75/80/85/90 z 80/85/90/95/100.
- Primordial Burst (R)
- Poškození změněno na [175/275/375 + 0.75 AP až 350/550/750 (1.5 AP) na základě chybějících HP cíle] z [250/375/500 +1.0 AP]
Viktor
- Siphon Power (Q)
- Cooldown snížen na 8/7/6/5/4 z 10/8.5/7/5.5/4
- Rychlost projektilu zvýšena na 60/80/100/120/140 z 40/60/80/100/120.
- AP ratio zvýšeno na 0.4 z 0.2
- Poškození z útoku změněno na 20/40/60/80/100 z 20-210 (záleží na úrovni).
- Štít změněn na [8% maximální many + 0.15 AP] z [30/50/70/90/110 + 0.20 AP]
- Death Ray (E)
- rychlost projektilu zvýšena na 1050 z 780
- AP ratio laseru sníženo na 0.5 z 0.7
- [Augment] poškození z exploze změněno na 20/60/100/140/180 + 0.7 AP ze 100% poškození laseru
- [Augment] ODSTRANĚNO poškození již není o 60% menší do cílů zasažených laserem
- [Augment] čas mezi laserem a explozí zvýšen na 1 sekundu z 0.6
- Chaos Storm (R)
- Počáteční poškození sníženo na 100/175/250 + 0,5 AP z 150/250/350 + 0,55 AP
- Poškození uvnitř bouře dostáváte nyní jednou za 2 sekundy (dříve jednou za 0,5 sekundy)
- Poškození uvnitř bouře změněno na 150/250/350 + 0.6 AP z 15/30/45 + 0.1 AP
- Trvání sníženo na 6 sekund ze 7
Xerath
- Arcanepulse (Q)
- Šířka snížena na 145 z 150
- Varující indikátor nyní lépe označuje zasaženou zónu
- Shocking Orb (E)
- délka stunu změněna na 0.5 - 2 sekundy z 0.75 - 1.75 sekundy
- Rite of the Arcane (R)
- Počet střel zvýšen na 3/4/5 ze 3
- Poškození změněno na 200/230/260 z 190/245/300
- Range zvýšen o 10%
- Radius střel při dopadu zvýšen na 200 ze 190
- Nutná prodleva mezi střelami zvýšena na 0,8 sekund z 0,6
- Nyní se kamera mírně oddálí při použití kouzla
Ziggs
- Short Fuse (P)
- AP ratio zvýšeno na 0.3/0.4/0.5 z 0.25/0.3/0.35 na úrovních 1/7/13
- Satchel Charge (W)
- [NOVÝ EFEKT] Nyní zničí věž, pokud má méně než 25/27.5/30/32.5/35% HP.
- Mega Inferno Bomb (R)
- Cooldown snížen na 120/105/90 ze 120
- Minioni již nedostávají dvojnásobné zranění
Abyssal Scepter
- Cena zvýšena na 2750 z 2350
- NOVÝ RECEPT: Fiendish Codex + Negatron Cloak + Amplifying Tome + 695
- AP sníženo na 60 z 70
- MR zvýšena na 60 z 50
- Nyní přidává 10% CDR
- Aura redukování MR změněna na 10-25 (záleží na úrovni) z 20.
- Již nesnižuje MR minionům.
Athene's Unholy Grail
- Cena snížena na 2250 z 2700
- Nový recept: Fiendish Codex + Chalice of Harmony + 450 zlata
- AP sníženo na 40 z 60
- Základní Mana Regen snížen na +75% z +100%
- ODSTRANĚNO UNIQUE Passive - obnoví 30% maxima many při killu nebo assistu.
- NOVÉ UNIQUE Passive - 20% vámi uděleného poškození (před započítáním resistů) do šampionů se připočítává do stacků Blood Charges - max 100 - 250 (záleží na úrovni). Heal nebo štít na spojence pak spotřebuje tyto stacky s vyléčí ho za stejnou hodnotu.
- NOVÉ UNIQUE Passive: Zvyšuje základní HP regen o 100% pokud máte procentuelně méně HP než many a naopak.
Catalyst of Aeons
- Cena snížena na 1100 z 1200
- Jméno změněno na "Catalyst of Aeons" z "Catalyst the Protector"
- NOVÉ UNIQUE Passive - Eternity: 15% příchozího poškození se doplní ve formě many. Léčí se při kouzlení za 20% spotřebované many (max 15 HP za kouzlo). Zapínací "toggle" schopnosti léčí maximálně za 15 za sekundu.
Chalice of Harmony
- Cena snížena na 900 z 1000.
- ODSTRANĚNO UNIQUE Passive - Mana Font
- NOVÉ UNIQUE Passive: Zvyšuje základní HP regen o 100% pokud máte procentuelně méně HP než many a naopak.
Fiendish Codex
- Cena zvýšena na 900 z 800.
- AP zvýšeno na 30 z 25.
Lost Chapter
- Celková cena: 900 Gold
- Recept: Aplifying Tome + Sapphire Crystal + 115 zlata
- Staty:
- +25 AP
- +300 Mana
- UNIQUE Passive: Při získání úrovně obnoví 20% vaší maximální many během 3 sekund.
Morellonomicon
- Cena zvýšena na 2900 z 2400
- Nový recept: Fiendish Codex + Amplifying Tome + Lost Chapter + 665 zlata
- AP zvýšeno na 100 z 80
- 20% cooldown reduction je nyní v unique passive.
- ODSTRANĚNO +100% základní mana regen
- Nyní přidává +400 Mana
- UNIQUE Passive změněno: Magické poškození do šampionů s méně než 35% HP na ně aplikuje efekt Grievous Wounds na 8 sekund.
- NOVÉ UNIQUE Passive: killy a assisty obnovují 20% maximální many.
Rod of Ages
- Cena snížena na 2600 z 3000
- Mana snížena na 300 z 400
- AP sníženo na 60 from 80
- Mana za stack snížena na 10 z 40
- Maximum many tedy sníženo na 100 z 400.
- NOVÉ UNIQUE Passive - Eternity: 15% obdrženého poškození od šampionů se vám přidá jako mana. 25% spotřebované many se vám přidá jako HP (maximálně 25 za kouzlo).
Tear of the Goddess
- ODSTRANĚNO +25% Base Mana Regen
- NOVÉ UNIQUE Passive - Awe: Vrátí 15% spotřebované many.
Archangel's Staff
- Základní mana regen odstraněn
- Nyní obnovuje 25% spotřebované many.
- Platí také pro předmět Seraph's Embrace
Manamune
- ODSTRANĚNO +25% Base Mana Regen
- nyní obnovuje 15% spotřebované many
- Platí také pro předmět Muramana
Will of the Ancients
- Odstraněno ze hry
Zhonya's Hourglass
- Cena snížena na 2900 z 3500
- Nový recept: Seeker's Armguard + Fiendish Codex + 800 zlata
- AP sníženo na 70 z 100.
- Přidáno +10% CDR
- UNIQUE Active - Stasis cooldown zvýšen na 120 sekund z 90.
Hextech GLP-800
- Celková cena: 3000
- Recept: Catalyst of Aeons + Hextech Revolver + 850 zlata
- Staty:
- +300 Health
- +400 Mana
- +80 AP
- UNIQUE Passive - Eternity: 15% obdrženého zranění získáte jako manu. 25% spotřebované many se vrací jako HP (maximálně 25 za kouzlo).
- UNIQUE Active - Frost Bolt: Vystřelí před vás několik ledových hrotů, které způsobí nepřátelům 100-200 + 0.2 AP magického poškození a zpomalí je o 65% (postupně upadá během 0,5 sekundy).
- Cooldown 40 sekund - sdílí se všemi Hextech předměty.
Hextech Gunblade
- NOVÉ UNIQUE ACTIVE - Lighting bolt: Způsobí 300 + 0.3 AP poškození cíli a zpomalí ho o 40% na 2 sekundy
- Cooldown 40 sekund - sdílí se všemi Hextech předměty.
Hextech Protobelt-01
- Celková cena: 2500 Gold
- Recept: Hextech Revolver + Kindlegem + 650 Zlata
- +60 AP
- +300 HP
- +10% CDR
- UNIQUE ACTIVE - Fire Bolt: Posune vás o kousek vpřed a vystřelí v kruhu ohnivé koule, které způsobí cílům 75-150 + 0.35 AP magického poškození (posun nelze uplatnit na přesun přes zdi a další neprostupný terén). Šampioni a monstra zasaženi více projektily dostanou z každého následujícího pouze 20% poškození.
- Cooldown 40 sekund - sdílí se všemi Hextech předměty.
Hextech Revolver
- Cena snížena na 1050 z 1200
- 12% spell vamp odstraněn.
- NOVÉ UNIQUE Passive Magic Bolt - Poškozování nepřátelských šampionů základním útokem jim způsobuje dodatečně 75-150 magického poškození.
- Cooldown 40 sekund - sdílí se všemi Hextech předměty.
Boty
- Odstraněna všechna očarování bot
Arcane Sweeper
(ARAM)
- Hextech Sweeper přejmenován na Arcane Sweeper
Bami's Cinder
- HP sníženo na 280 z 300
Banshee's Veil
- Cena snížena na 2450 z 2900
- Nový recept: Spectre's Cowl + Negatron Cloak + 530 zlata
- HP sníženo na 300 z 500
The Black Cleaver
- Celková cena snížena na 3100 z 3500.
- AD sníženo na 50 z 55.
Enchantment: Bloodrazor
- Nahrazuje Enchantment Devourer.
- Celková cena 2625 zlata
- Recept: Junglící předmět + Recurve Bow + 625 zlata
- Staty:
- +40% attack speed
- Unique Passive: Základní útoky zraňují za 3% maximálního hp cíle za zásah (max 75 proti monstrům a minionům).
Enchantment: Devourer
- Nahrazeno předmětem Enchantment: Bloodrazor
Enchantment: Cinderhulk
- Unique Passive - Immolate poškození změněno na 7 + 2 za úroveň z 15 + 0.6 za úroveň
Farsight Alteration
- Cooldown zvýšen na 148-99 sekund (úrovně 9-18) z 90-60.
Frostfang
- Základní mana regen snížen na 75% z 100%.
Frost Queen's Claim
- Základní mana regen snížen na 75% z 100%.
Guinsoo's Rageblade
- Celkově přepracovaný předmět
- Nová ikona
- Celková cena: 3600 zlata
- Recept: Blasting Wand + Recurve Bow + Pickaxe + 875 zlata
- Staty:
- +35 AD
- +50 AP
- Passive: Základní útoky zraňují za 15 magického zranění na zásah.
- Unique Passive: Základní útoky přidají +8% attack speed, +3 AD a +4 AP na 5 sekund (stackuje se až 6×). Při šesti stacích získáte Guinsoo's Rage.
- Guinsoo's Rage: Každý druhý základní útok spustí "on hit effect" podruhé.
Guardian Angel
- Celková cena snížena na 2400 z 2700
- MR snížena na 45 z 60
- Unique Active - Quicksilver nyní odstraňuje pouze CC efekty.
- Unique Active - Quicksilver nyní odstraňuje pouze CC efekty (dříve všechny debuffy).
Relic Shield
- Unique Passive - Spoils of War:
- Heal ze zabití miniona sníženo na 20 ze 40
- Obnovování zkráceno na 40 sekund z 60
Targon's Brace
- Unique Passive - Spoils of War: Heal za zabitého miniona snížen na 40 z 50
Righteous Glory
- NOVÉ UNIQUE Passive - Eternity: 15% příchozího poškození se doplní ve formě many. 25% spotřebované many se přemění na HP, maximálně 25 za kouzlo.
- Aktivka přpracována:
- Již nezvyšuje rychlost pohybu spojenců.
- Movement Speed při pohybu k nepřátelům či nepřátelským věžím zvýšen o 75% na 4 sekundy (dříve 60% na 3 sekundy).
- Zpomalení nepřátelů změněno na 75% na 2 sekundy z 80% na 1 sekundy
Spectre's Cowl
- Cena zvýšena na 1200 z 1100
- HP zvýšeno na 250 z 200
- MR snížena na 30 z 35
Spirit Visage
- MR snížena na 55 z 70
- Základní HP regen zvýšen na 200% z 150%
- UNIQUE Passive léčení zvýšeno na 25% z 20%
Sterak's Gage
- Unique Passive nyní pojmenováno LIFELINE.
- Poznámka: Stejnou pasivku má také Hexdrinker a Maw of Malmortius.
Sunfire Cape
- Celková cena zvýšena na 2900 z 2700
Vision Ward
- Nyní má 4 HP místo 5.
- Po pěti sekundách mimo boj regeneruje 1 HP každé 3 sekundy
Warmog's Armor
- Recept změněn na Giant's Belt + Kindle Gem + Crystalline Bracer + 400 zlata
- HP sníženo na 800 z 850
- Nyní přidává 10% CDR
Rift Herald
- Nyní se spawnuje v čase 6:00 a poté už se nerespawnuje
- HP zvýšeno na 8000 z 5000
- Základní armor zvýšen na 60 ze 40
- Základní MR zvýšena na 50 z 20
- Základní AD zvýšeno na 105 z 95
- Nyní místo buffu Doom's Eve přidává Glimpse of the Void
- Trvá 20 minut a vydrží na vás i pokud zemřete, nebo pokud dostanete buff od barona
- Pokud poblíž nemáte spojenecké šampiony, nepřátelští šampioni vám působí o 5% menší zranění
- Pokud poblíž nemáte spojenecké šampiony, nabíjí se vám stacky Corruption
- Pokud nasbíráte 100 stacků, váš následující útok je spotřebuje a způsobí 15-270 bonusového magického poškození (pro útoky z dálky je poškození poloviční)
Baron Nashor
- Trvání buffu zvýšeno na 3,5 minuty z 3 minut.
Blue Buff
- [ODSTRANĚNO] AP za level
- [NOVÝ EFEKT] Nyní dává 15% z celkového AP
- Mana regen zvýšen na 5 + 1% maxima many z 5 + 0,5% maxima many
- Trvání buffu sníženo na 90 sekund ze 120. První zabití buffu stále dává 120 sekund trvání
Red Buff
- Poškození ze zapálení se nyní udělí pokaždé při aktivaci nebo reaktivaci, jako kompenzace je poškození sníženo na 2 + 2×úroveň po 1,5 a 3 sekundách (dříve 4×úroveň).
- Zpomalení zvýšeno na 10/15/25% z 10/15/20% na úrovních 1/6/11.
- Regenerace HP nyní roste s úrovní → 1/3/9% na úrovních 1/6/11 (dříve 1% na všech úrovních). Pokud ale bojujete se šampiony nebo epickými monstry, přeruší se.
- Trvání buffu sníženo na 90 sekund ze 120. První zabití buffu stále dává 120 sekund trvání
Časy respawnů monster v jungli
- Kdykoli se jungle camp, který má časovač (Drak, Red, Blue, Baron, Herald), má spawnout v nejbližších 60 sekundách, objeví se místo ikony campu časovač a doba spawnutí je odhalená oběma týmům bez ohledu na vizi.
- Ze začátku jsou ikony tmavší, postupem času se zesvětlují a v době 20 sekund před spawnem jsou světlé,
Úpravy draka
- Systém draka byl kompletně přepracován.
- Během prvních 35 minut se každých 6 minut od smrti posledního draka spawne jeden ze 4 elementových draků.
- Spawnou se maximálně 3 druhy elemntových draků během jedné hry
- Na minimapě se objeví indikátor, který ukazuje, který z draků se spawne příště.
- Indikátor bude také v doupěti draka.
- Každý drak přidá až tři stacky svého buffu
- Moutain Drake - přidá 10/20/30% bonusového true damage do epických monster a věží
- Infernal Drake - přidá 8/16/24% AD a AP
- Cloud Drake - přidá 15/30/45 k rychlosti pohybu mimo boj
- Ocean Drake - Přidá buff, který obnovuje 10% chybějících HP a many každých 18/12/6 sekund.
- Po 35 minutě se přestanou spawnovat elementoví draci. Místo nich se začne spawnovat Elder Dragon každých 10 minut.
- Po zabití Elder Dragona dostanete buff na 120 sekund
- Základní útoky a kouzla spalují cíl za 45 (+ 45 za každý stack elementových draků) během 3 sekund.
- Zvýší efekty Elementových draků o 50%
- Vnitřní a vnější věže
- Poškození věže během prvních tří střel zvýšeno na 40%.
- zachovávají si velikost útoku i po změně cíle
- Maximální poškození změněno na 220% během 3 střel z 225% během 4 střel
- Obranná schopnost vnějších věží změněna na 35% redukce poškození ze všech zdrojů (dříve redukce 30 damage ze základních útoků šampionů.
- Defenzivní staty
- Základní HP sníženo na 3300
- Základní armor zvýšen na 40 z 0
- Základní MR zvýšeno na 40 z 0
- Backdoor
- Nyní při absenci minionů redukuje věž magické a fyzické zranění o 66,66% (dříve si zvýšila armor a MR o 200 - nyní odstraněno).
- AP zranění do věží
- Pokud je vaše AP alespoň dvakrát vyšší než vaše bonusové AD, vaše základní útoky do věží nyní scalují s 50% AP místo se 100% bonus AD.
- Tyto AP útoky nyní zraňují magickým zraněním (základní poškození zůstává fyzické)
- Pokud je vaše AP alespoň dvakrát vyšší než vaše bonusové AD, vaše základní útoky do věží nyní scalují s 50% AP místo se 100% bonus AD.
- Odměny za zničení věží
- Vnější věže
- Lokální zlato zvýšeno na 300 z 220
- globální zlato sníženo na 100 ze 125 každému spoluhráči
- Maximální zlato pro tým tedy sníženo na 800 z 845
- Vnitřní věže
- lokální zlato sníženo na 175 z 250
- globální zlato sníženo na 125 ze 150 každému spoluhráči
- Maximální zlato pro tým tedy sníženo na 800 z 1000
- ODSRTANĚNO 50 zkušeností pro každého člena týmu za zničení
- Věž inhibitoru
- lokální zlato zvýšeno na 50 z 0
- globální zlato nezměněno (150)
- Maximální zlato pro tým tedy zvýšeno na 800 z 750
- Vnější věže
Zkušenosti v jungli
- Zkušenosti za pomoc při zabití mostra již nejsou vyšší, kvůli nižší úrovni hrdiny než byla úroveň hrdiny, který monstrum zabil
- Všechny jungle předměty nyní dávají 30 zkušeností za každou úroveň, o kterou je vyšší monstrum než junglera
- Hunster's Machete a Hunter's Talisman nyní dávají 50 zkušeností za zabití velkého monstera (dříve 15)
- Stalker’s Blade, Skirmisher’s Sabre, and Tracker’s Knife dávají 50 zkušeností za zabití velkého monstera (dříve 30)
- Jungleři díky těmto změnám nyní získají o trochu více zkušeností než dříve
Death timer
- Death timer snížen mezi 20. - 35. minutou hry
Grievous Wound
- Veškeré léčení je sníženo o 40% - dříve jen vlastní léčení sníženo o 40%
Homeguard
- Délka trvání: 7 vteřin z 8
- Nyní je bonus k rychlosti 75% ve 20. minutě a zvyšuje se až na 150% ve 40. minutě
- R - Emperor's Devide
- Nyní již nepřipíchne nepřátele ke zdi - buď je posune za zeď nebo nepřátelé skočí za vojáky, pokud je zeď moc silná.
Illaoi
- Prophet of an Elder God (P)
- Chapadla se již nespawnují v mlze války.
- Test of Spirit (E)
- Vessel (prokletá duše) nyní trvá 12 sekund a spawnuje chapadlo každých 5 sekund - toto se snižuje s úrovní schopnosti na 5/4/3 (dříve tvání jednu minutu a spawnování chapadla každých 10 sekund)
- zabití chapadla již neruší prokletí
- chapadla se mohou spawnovat blíže u sebe, pokud se spwnují z prokletého šampiona
- chapadla se můžou spawnovat i při recallu
Kindred
- Dance of Arrows (Q)
- Coodown, pokud jste ve W, zvýšen na 4/3,5/3/2,5/2 z 2.
- Wolf's Frenzy (W)
- délka zvýšena na 8,5 sekundy z 8 sekund
- nyní vytváří stacky i při útočení a pohybu (dříve pouze z pohybu)
- [stackování z pohybu lehce sníženo]
- Vlk nyní zraňuje monstra o 50% více
Nidalee
- Takedown (Q forma šelmy)
- Poškození z chybějících životů cíle změněno na 1/1.25/1.5/1.75% (na základě úrovně R) za každé 1% chybějících životů (dříve 1.5% za každé 1% chybějících životů)
Rengar
- Unseen Predator (P)
- Skoky nyní spustí efekty Energized (například Statikk Shiv)
- Savagery (Q)
- Opraven bug, kdy schopnost zkonzumovala efekt Spellblade nebo efekt předmětu Dead's Man Plate bez udělení poškození.
- Bola strike (E)
- Schopnost se vystřelí směrem, jímž jej Rengar seslal (dříve směrem k místu, které Rengar zaměřil).
- Opraven bug, kdy při maximálním Ferocity mohlo seslání schopnosti začít odpočítávat cooldown nebo zkonzumovat stacky Ferocity.
- Thrill of the Hunt (R)
- Opraven bug, kdy Rengar občas dostal pouze 4 stacky Ferocity
Soraka
- Starcall (Q)
- Zpomalení sníženo na 30% na všech úrovních z 30/35/40/45/50%
- Movement speed z Rejuvenation snížen na 10% z 15%
- Rejuvenation již neobnovuje Windspeeker's Blessing mastery
Taric
- Základní mana zvýšena na 300 z 250
- Mana za úroveň snížena na 60 z 75
- Bastion (W)
- Range snížen o 300.
- Dazzle (E)
- délka obdélníku snížena na 575 ze 650
- šířka obdélníku snížena na 140 ze 150
Teemo
- Camouflage (P)
- Zamaskování nezruší připravovaný základní útok
- Blinding Dart (Q)
- mana cost snížen na 70/75/80/85/90 z 70/80/90/100/110
- Noxious Trap (R)
- Mana cost snížen na 75 na všech úrovních z 75/100/125
- Obnovení houbiček sníženo na 30/25/20 z 34/28/22
Zac
- Movement speed zvýšen na 340 z 335
- Upraveny doporučené předměty
- Cell Division (P) čas oživení se nyní snižuje s úrovní
- Základní: 8 sekund
- Úroveň 6 = 7 sekund
- Úroveň 10 = 6 sekund
- Úroveňl 13 = 5 sekund
- Úroveň 17 = 4 sekundy
- Ravenborn LeBlanc - Platformy pro W - Distortion jsou větší a světlejší
- Cosmic Reaver Kassadin - Q - Null Sphere - projektily jsou větší. Přidán kruhový element pro E- Force Pulse’s když je připraveno k použití
- Headhunter Caitlyn - Passive - Headshot - nyní začnou Caitlyn zářit ruce, když je Headshot připravený k použití
- Lunar Revel Caitlyn - Základní útoky jsou mnohem tišší
- Blood Moon Elise - E - Cocoon vypadá nyní více jako kokon. W - Skittering Frenzy - Elise nyní opustí obrazovku tišeji a rychleji
- Firecracker Jinx - Q- Fishbones - výbuchy nyní způsobují méně kouře
- Forecast Janna - Q - Howling Gale - zářivější pro lepší viditelnost
- Dark Valkyrie Diana - Q - Crescent Strike - tmavší tmavá barva, světlejší světlá barva
- Opravena chyba kdy občas Karthusovy schopnosti neaplikovali zpomalení z Rylai's Crystal Scepter během jeho pasivní schopnosti Death Defied
- Karthus nyní své během pasivní schopnosti Death Defied nezpůsobuje dodetečné vizuální efekty, když používá své Q mimo dosah
- Quinn již vždy správně způsobí efekt své pasivní schopnosti, pokud byl cíl označen chvíli po zrušení Quinnina základního útoku
- Oracle Alteration nyní správně ukazuje svůj dosah když je používán
- Opravena chyba, kdy nebylo umožněno hráčům připojit se do lobby, pokud čekali na trest za ranked
- Opravena chyba, kdy se špatně zobrazoval klubový tag začínající na "-"
- Opravena chyba, kdy někteří hráči nemohli vidět svoje vlastní tagy klubu
- Pokud šampion říká hlášku při umisťování wardy, slyší to nyní pouze váš tým
- Snow Day Singed's recall píseň slyší pouze jeho tým
- Blackfrost Anivia: Passive - Rebirth - Bylo obnoveno její audio při zrození z vejce
Nových splash artů se dočkali:
Malzahar,
UFO Corki,
Pax Sivir,
Glacial Olaf,
Lil Slugger Trundle,
Junkyard Trundle,
Traditional Trundle.
Tři nové skiny na Nocturna, Kayle a Singeda budou přidány do hry v průběhu patche. Více o nich naleznete ZDE .