Patch 6.4 změny ve hře
Je tu nový patch s číslem 6.4.
Patch s pořadovím číslem 6.4 se do hry dostal dnes v noci a my se nyní podíváme na změny, které se v něm objevily.
Dva nové
Blood Moonskiny na
Kennenaa
Yasuase objeví v průběhu patche. Pro lepší náhled klikněte na obrázek.
Dominion byl odstraněn ze hry a stejně tak informace o tomto herním módu na profilu summonera. Hráči, kteří měli v době oznámení konce Dominionu alespoň 100 výher v tomto módu dostali tuto summoner ikonu:
Některé změny se dostaly také do nového champion selectu:
- Tabulka šampionů je nyní přístupná v průběhu všech fází champion selectu.
- Šampiona, kterého si "předpicknete" můžete libovolně měnit, než přijdete na řadu s pickem.
- Opraven bug, kdy se při změně názvu stránky masteries během champion selectu jméno neuložilo.
Tyto změny se ve hře objeví až v průběhu patche 6.4:
- Protivníci neuvidí váš "předpick", když jste na řadě.
- V historii zápasů se nyní zobrazují také bany.
- Nový champion select by měl být tolerantnější při potvrzení picků a banů v poslední sekundě.
- V novém champion selectu se nyní automaticky nastaví skin, který jste si vybrali posledně.
- Plně nabitáultimátka Poppy R - Keeper's Verdict již nezpůsobuje epickým monstrům dvojnásobné poškození.
- Opraven bug, kdy Kindred nedostali stack do pasivky, pokud zabili monstrum moc daleko od jeho doupěte.
- Opraven bug s FPS, když se na obrazovce objevila Challenger Nidalee.
- Orlí vřískot, který vydává Statue of Karthus, již není slyšet pro spojence po celé mapě.
Šampioni:
Ahri
- E - Charm již nepřerušuje skoky.
Ashe
- Q - Ranger's Focus
- Doba trvání stacků zvýšena na 5 sekund ze 4.
- Stacky nyní mizí postupně (dříve všechny najednou).
Caitlyn
- E - 90 Caliber Net cooldown snížen na 16/14.5/13/11.5/10 z 18/16/14/12/10.
- W - Yordle Snap Trap bonusové zranění z autoattacku do chycených nepřátel změněno na 30/70/110/150/190 + 0.7 AD (dříve 10/20/30/40/50% zvýšené poškození).
Ezreal
- R - Trueshot Barrage cooldown zvýšen na 120 sekund z 80.
Fiora
- W - Riposte cooldown zvýšen na 24/22/20/18/16 z 19/18/17/16/15.
- E - Bladework
- Cooldown snížen na 13/11/9/7/5 z 15/13/11/9/7.
- Cooldown se nyní začne odpočítávat poté, co fiora dvakrát zaútočí.
Gangplank
- Q - Parrrley bonusové zlato za zabitou jednotku sníženo na 2/3/4/5/6 z 4/5/6/7/8.
- E - Powder Keg
- Nyní můžete mít maximálně 3 sudy na všech úrovních (dříve 2 a 3/4/5 na základě urovně R)
- Cooldown obnovení sudů snížen na 18/16/14/12/10 z 18/17/16/15/14.
- R - Cannon Barrage již nezvyšuje maximální počet sudů.
Illaoi
- R - Leap of Faith Illaoi je nyní během kouzlení imunní proti kouzlům, která šampiona posouvají.
Jhin
- HP regen zvýšen na 1.2 z 1.1
- HP regen za úroveň zvýšen na 0.11 z 0.1
- Movement Speed zvýšen na 330 z 325.
- Pasivka - Whisper
- Jhinova čtvrtá střela nyní způsobuje budovám "mini-critical", který je o 44% menší, než obvykle.
- Attack speed se nyní správně odčítá při debuffech.
- Opraven bug, kdy Jhin ztratil bonusovou range z RapidFirecannon po nabíjení.
- W - Deadly Flourish
- Označení již nezmizí, když Jhin sešle W - Deadly Flourish.
- Proti šampionům je nyní schopnost nakódována jako "single target".
- E - Captive Audience nyní označí všechny šampiony zasažené zpomalením a poškozením (dříve byl označen pouze šampion, který past spustil).
- R - Curtain Call
- Proti šampionům je nyní schopnost nakódována jako "single target".
- Opraven bug, kdy se nepřátelé zasekávali na okraji Jhinova obrazu při ultimátce.
Katarina
- Q - Bouncing Blades
- Poškození již není snižováno při odrazech.
- AP ratio označení zvýšeno na 0.2 z 0.15.
Kog'Maw
- Attack speed snížen na 0.625 z 0.665
Lucian
Malphite
- Základní HP regen snížen na 1.4 z 1.6748.
- E - Ground Slam poškození sníženo na 60/95/130/165/200 z 60/100/140/180/220.
Rumble
- E - Electro-Harpoon nyní funguje systémem "obnovování" (jako například W Zyry).
- Čas obnovení harpuny je 5 sekund, maximální počet uložených harpun je 2.
- Každá střela vygeneruje 10 bodů tepla.
- Trvání zpomalení sníženo na 2 sekundy z 3.
- Zůsává možnost opakovaného kouzlení schopnosti i přes to, že se první střelou Rumble přehřál a dal si tak "silence".
Ryze
- Q - Overload poškození zvýšeno na 60/95/130/165/200 z 60/85/110/135/160.
Shen
- E - Shadow Dash nyní lze použít na neutrální monstra (včetně říčního kraba).
Sivir
- W - Ricochet odražené projektily zasáhnou criticalem, pokud je původní zásah crit.
Tahm Kench
- Q - Tongue Lash šířka projektilu snížena na 70 z 90.
- R - Abyssal Voyage
- Doba, po které je možné schopnost reaktivovat, zvýšena na 1 sekundu z 0.
- Spojenci mohou na Tahm Kenche kliknout a připojit se tak k jeho cestě i v době, kdy se již přehrává jeho animace s vírem.
Udyr
- W - Turtle Stance velikost štítu snížena na 60/95/130/165/200 z 60/100/140/180/220.
- R - Phoenix Stance poškození sníženo na 40/75/110/145/180 z 40/80/120/160/200.
Viktor
- E - Death Ray
- Základní poškození sníženo na 70/110/150/190/230 z 70/115/160/205/250.
Xin Zhao
- W - Battle Cry
- Attack speed bonus snížen na 40/45/50/55/60% z 40/50/60/70/80%.
- AP ratio healu sníženo na 0.4 z 0.7.
Předměty:
Ravenous Hydra a Titanic Hydra- Již nelze zdarma vyměňovat.
Boots of Swiftness
- Movement speed snížen na +60 z +65.
Manamune
- NOVÝ EFEKT: PŘIDÁ 1 k maximu many každých 8 sekund.
Muramana
- Unique Toggle změněno na Unique Passive - Shock
- Bonusové zranění se nyní aplikuje pouze do šampionů.
- Efekt změněn na pasivku z "toggle" - nezapínáte a nevypínáte ho.
- Effect se nyní aktivuje pouze pokud máte více než 20% maximální many.
Mercury's Treads
- Tenacity zvýšeno na 30% z 20%.
Runic Echos
- Movement speed snížen na 7% z 10%.
Iceborn Gauntlet
- Zpomalení z jednotky zmizí ihned po opuštění zpomalovací zóny.
- Armor ratio velikosti zóny zvýšeno na 0.55 z 0.45.
- Základní velikost zóny snížena na 180 ze 190.
Sterak's Gage
- HP sníženo na 400 z 500.
- Nyní se staví z JF + Long Sword + 1150 zlata (dříve JF + Ruby Crystal + 1100 zlata).
- Celková cena nezměněna.
Jungle:
Greater Murk Wolf
- Popisek u bonusu ze smitu nyní specifikuje, že bludička bude na té straně mapy, kde byl vlk smitnutý.
Masteries:
NOVÉ Expose Weakness (Ferocity, tier 1)- Vámi zranění nepřátelé dostavají o 3% větší poškození od vašich spojenců.
- EFEKT ZMĚNĚN: Přidá až 20% life steal na základě vašeho chybějícího zdraví proti šampionům (50% efekt proti minionům).
Minioni:
Minioni na lince
- První vlna minionů ignoruje kolizi s jednotkami cestou na linku.