Patch 6.4 změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 6.4 změny ve hře

Patch 6.4 změny ve hře

Giry

Giry

Je tu nový patch s číslem 6.4.

Reklama

Patch s pořadovím číslem 6.4 se do hry dostal dnes v noci a my se nyní podíváme na změny, které se v něm objevily.

Nové skiny

Dva nové

Blood Moon

 skiny na

Kennena

a

Yasua

se objeví v průběhu patche. Pro lepší náhled klikněte na obrázek.


Dominion

Dominion byl odstraněn ze hry a stejně tak informace o tomto herním módu na profilu summonera. Hráči, kteří měli v době oznámení konce Dominionu alespoň 100 výher v tomto módu dostali tuto summoner ikonu:

Patch 6.4 změny ve hře

Champion select

Některé změny se dostaly také do nového champion selectu:

  • Tabulka šampionů je nyní přístupná v průběhu všech fází champion selectu.
  • Šampiona, kterého si "předpicknete" můžete libovolně měnit, než přijdete na řadu s pickem.
  • Opraven bug, kdy se při změně názvu stránky masteries během champion selectu jméno neuložilo.

Tyto změny se ve hře objeví až v průběhu patche 6.4:

  • Protivníci neuvidí váš "předpick", když jste na řadě.
  • V historii zápasů se nyní zobrazují také bany.
  • Nový champion select by měl být tolerantnější při potvrzení picků a banů v poslední sekundě.
  • V novém champion selectu se nyní automaticky nastaví skin, který jste si vybrali posledně.

Opravené bugy
  • Plně nabitáultimátka Poppy R - Keeper's Verdict již nezpůsobuje epickým monstrům dvojnásobné poškození.
  • Opraven bug, kdy Kindred nedostali stack do pasivky, pokud zabili monstrum moc daleko od jeho doupěte.
  • Opraven bug s FPS, když se na obrazovce objevila Challenger Nidalee.
  • Orlí vřískot, který vydává Statue of Karthus, již není slyšet pro spojence po celé mapě.

Balanční změny

Šampioni:

Ahri

  • E - Charm již nepřerušuje skoky.

Ashe

  • Q - Ranger's Focus
    • Doba trvání stacků zvýšena na 5 sekund ze 4.
    • Stacky nyní mizí postupně (dříve všechny najednou).

Caitlyn

  • E - 90 Caliber Net cooldown snížen na 16/14.5/13/11.5/10 z 18/16/14/12/10.
  • W - Yordle Snap Trap bonusové zranění z autoattacku do chycených nepřátel změněno na 30/70/110/150/190 + 0.7 AD (dříve 10/20/30/40/50% zvýšené poškození).

Ezreal

  • R - Trueshot Barrage cooldown zvýšen na 120 sekund z 80.

Fiora

  • W - Riposte cooldown zvýšen na 24/22/20/18/16 z 19/18/17/16/15.
  • E - Bladework
    • Cooldown snížen na 13/11/9/7/5 z 15/13/11/9/7.
    • Cooldown se nyní začne odpočítávat poté, co fiora dvakrát zaútočí.

Gangplank

  • Q - Parrrley bonusové zlato za zabitou jednotku sníženo na 2/3/4/5/6 z 4/5/6/7/8.
  • E - Powder Keg
    • Nyní můžete mít maximálně 3 sudy na všech úrovních (dříve 2 a 3/4/5 na základě urovně R)
    • Cooldown obnovení sudů snížen na 18/16/14/12/10 z 18/17/16/15/14.
  • R - Cannon Barrage již nezvyšuje maximální počet sudů.

Illaoi

  • R - Leap of Faith Illaoi je nyní během kouzlení imunní proti kouzlům, která šampiona posouvají.

Jhin

  • HP regen zvýšen na 1.2 z 1.1
  • HP regen za úroveň zvýšen na 0.11 z 0.1
  • Movement Speed zvýšen na 330 z 325.
  • Pasivka - Whisper
    • Jhinova čtvrtá střela nyní způsobuje budovám "mini-critical", který je o 44% menší, než obvykle.
    • Attack speed se nyní správně odčítá při debuffech.
    • Opraven bug, kdy Jhin ztratil bonusovou range z RapidFirecannon po nabíjení.
  • W - Deadly Flourish
    • Označení již nezmizí, když Jhin sešle W - Deadly Flourish.
    • Proti šampionům je nyní schopnost nakódována jako "single target".
  • E - Captive Audience nyní označí všechny šampiony zasažené zpomalením a poškozením (dříve byl označen pouze šampion, který past spustil).
  • R - Curtain Call
    • Proti šampionům je nyní schopnost nakódována jako "single target".
    • Opraven bug, kdy se nepřátelé zasekávali na okraji Jhinova obrazu při ultimátce.

Katarina

  • Q - Bouncing Blades
    • Poškození již není snižováno při odrazech.
    • AP ratio označení zvýšeno na 0.2 z 0.15.

Kog'Maw

  • Attack speed snížen na 0.625 z 0.665

Lucian

  • R - The Culling range snížen na 1200 z 1400.

Malphite

  • Základní HP regen snížen na 1.4 z 1.6748.
  • E - Ground Slam poškození sníženo na 60/95/130/165/200 z 60/100/140/180/220.

Rumble

  • E - Electro-Harpoon nyní funguje systémem "obnovování" (jako například W Zyry).
    • Čas obnovení harpuny je 5 sekund, maximální počet uložených harpun je 2.
    • Každá střela vygeneruje 10 bodů tepla.
    • Trvání zpomalení sníženo na 2 sekundy z 3.
    • Zůsává možnost opakovaného kouzlení schopnosti i přes to, že se první střelou Rumble přehřál a dal si tak "silence".

Ryze

  •  Q - Overload poškození zvýšeno na 60/95/130/165/200 z 60/85/110/135/160.

Shen

  • E - Shadow Dash nyní lze použít na neutrální monstra (včetně říčního kraba).

Sivir

  • W - Ricochet odražené projektily zasáhnou criticalem, pokud je původní zásah crit.

Tahm Kench

  • Q - Tongue Lash šířka projektilu snížena na 70 z 90.
  • R - Abyssal Voyage
    • Doba, po které je možné schopnost reaktivovat, zvýšena na 1 sekundu z 0.
    • Spojenci mohou na Tahm Kenche kliknout a připojit se tak k jeho cestě i v době, kdy se již přehrává jeho animace s vírem.

Udyr

  • W - Turtle Stance velikost štítu snížena na 60/95/130/165/200 z 60/100/140/180/220.
  • R - Phoenix Stance poškození sníženo na 40/75/110/145/180 z 40/80/120/160/200.

Viktor

  • E - Death Ray
    • Základní poškození sníženo na 70/110/150/190/230 z 70/115/160/205/250.

Xin Zhao

  • W - Battle Cry
    • Attack speed bonus snížen na 40/45/50/55/60% z 40/50/60/70/80%.
    • AP ratio healu sníženo na 0.4 z 0.7.

Předměty:

Ravenous Hydra a Titanic Hydra
  • Již nelze zdarma vyměňovat.

Boots of Swiftness

  • Movement speed snížen na +60 z +65.

Manamune

  • NOVÝ EFEKT: PŘIDÁ 1 k maximu many každých 8 sekund.

Muramana 

  • Unique Toggle změněno na Unique Passive - Shock
    • Bonusové zranění se nyní aplikuje pouze do šampionů.
    • Efekt změněn na pasivku z "toggle" - nezapínáte a nevypínáte ho.
    • Effect se nyní aktivuje pouze pokud máte více než 20% maximální many.

Mercury's Treads

  • Tenacity zvýšeno na 30% z 20%.

Runic Echos

  •  Movement speed snížen na 7% z 10%.

Iceborn Gauntlet

  • Zpomalení z jednotky zmizí ihned po opuštění zpomalovací zóny.
  • Armor ratio velikosti zóny zvýšeno na 0.55 z 0.45.
  • Základní velikost zóny snížena na 180 ze 190.

Sterak's Gage

  • HP sníženo na 400 z 500.
  • Nyní se staví z JF + Long Sword + 1150 zlata (dříve JF + Ruby Crystal + 1100 zlata).
    • Celková cena nezměněna.

Jungle:

Greater Murk Wolf

  • Popisek u bonusu ze smitu nyní specifikuje, že bludička bude na té straně mapy, kde byl vlk smitnutý.

Masteries:

NOVÉ Expose Weakness (Ferocity, tier 1)
  • Vámi zranění nepřátelé dostavají o 3% větší poškození od vašich spojenců.
Warlord's Bloodlust (Ferocity, tier 6)
  • EFEKT ZMĚNĚN: Přidá až 20% life steal na základě vašeho chybějícího zdraví proti šampionům (50% efekt proti minionům).

Minioni:

Minioni na lince

  • První vlna minionů ignoruje kolizi s jednotkami cestou na linku.
Zdroj: Oficiální web
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
PŘEHLED TÝMŮ V KATOWICÍCH NOXIAK PŘESTUPUJE DO ROCCAT SOUTĚŽ O 16 GB PAMĚTI

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama