Patch 6.22 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 6.22 - změny ve hře

Patch 6.22 - změny ve hře

Giry

Giry

Předsezóna začíná.

Reklama

Dnes v noci se do hry dostal velký patch, se kterým začíná předsezóna

Nové skiny a chroma packs

Hned devět nových skinů se dostane v předsezóně do hry, mezi nimi najdeme také skin za umístění ve zlaté divizi nebo výš -

Victorious Maokai

. Mimo to přibyde do obchodu také skin na wardy a dva chroma packy na Battle

Regalia Poppy

a

Dragonslayer Braum

. Veškeré nové skiny a chroma packs si můžete prohlédnout v tomto článku .


Tabulka skore

Šampioni v tabulce skore při zmáčknutí tabulátoru jsou nyní uspořádaní od topu po supporta.


Nové splash arty

Twitch dostal několik nových splash artů, můžete se na ně podívat sem .


Rework assasinů

Nový patch se ponese ve znamení staronových assassinů. Čtyři z nich byli přepracováni ve velkém, dalších sedm pak bylo upraveno jen okrajově.

Velké reworky

Katarina

Základní staty:
  • Rychlost pohybu snížena na 340 z 345
  • Základní HP zvýšeno na 590 z 510
  • HP za úroveň sníženy na 82 z 83
  • Základní armor zvýšen 28 z 27
  • Základní HP Regen zvýšen na 7.5 z 4.5
  • HP regen za úroveň zvýšeno na 0.7 z 0.55
  • Základní MR zvýšeno na 34 z 32
Bouncing Blade (Q)
  • 11/10/9/8/7 sekund Cooldown
  • Range 625
  • Katarina hodí své ostří, které zraní cíl a dva další nepřátele poblíž za 75/105/135/165/195 (+30% AP) a poté spadne na zem za původní cíl.
  • Pokud Katarina zvedne své ostří, zraní všechny nepřátele v okolí (range 340) za [75 - 285 na základě úrovně] (+ 100% bonusových AD)(+ 55/70/80/100% AP na úrovních 1 - 16) magického poškození. 
Preparation (W)
  • 15/14/13/12/11 sekund cooldown
  • Katarina vyhodí dýku do vzduchu a přidá si 50/60/70/80/90% k rychlosti pohybu (postupně upadá) na 1,25 sekundy. Po 1,25 sekundy může dýku znovu sebrat.
Shunpo (E)
  • 10/9.5/9/8.5/8 sekund Cooldown
  • 725 range
  • Katarina přiskočí k nepříteli, spojenci nebo k dýce. Při dopadu zraní cíl nebo nejbližšího nepřítele poblíž za 30/45/60/75/90 (+65% celkového AD)(+25% AP).
  • Pokud Katarina skočí k dýce, cooldown schopnosti je snížen o 78/84/90/96% na úrovních 1/6/11/16.
  • Nyní resetuje základní útoky.
  • Již nelze skákat na wardy.
Death Lotus (R)
  • 90/60/45 Sekund Cooldown
  • Katarina začne odhazovat dýky do svého okolí a zraňuje tři nejbližší nepřátele za 25/37.5/50 (+22% bonusových AD)(+19% AP) s každým nožem (maximálně 15 nožů) na 2,5 sekund.
  • Během první 0,25 sekundy nelze přerušit příkazem k pohybu nebo základnímu útoku.
  • Nyní ukazuje radius dosahu pro Katarinu a spojence.

LeBlanc

Základní staty:
  • Hp za úroveň zvýšeno na 80 ze 75.
  • Rychlost pohybu zvýšena na 340 z 335.
  • Základní HP regen zvýšen na 1,7 z 1,4848.
  • HP regen za úroveň zvýšen na 0,16 z 0,011.
Sigil of Malice (P)
  • Schopnosti LeBlanc označí nepřítele efektem Sigil of Malice na 4 sekundy. Ten může být spušťěn jejími dalšími schopnstmi po 1,5 sekundě a tím zraní označené nepřítele za [40-300 záleží na úrovni] (+80% AP).
Shatter Orb (Q)
  • 40/45/50/55/60 many
  • LeBlanc vystřelí orb, který zraní nepřítele za 55/80/105/130/155 (+50% AP).
  • Pokud orb aktivuje pasivku, skočí na nejbližší cíl také označený pasivkou a udělí mu poškození (120% poškození do minionů).
W - Distortion
  • 70/80/90/100/110 mana
  • LeBlanc skočí v určitém směru a zraní všechny nepřátele poblíž po dopadu za 70/100/130/160/190 (+40% AP).
  • Pokud je schopnost použita znovu během čtyř sekund, LeBlanc se vrátí na původní místo skoku (lze až po 0,25 sekundě)
E - Ethereal Chains
  • 40 mana
  • 14/13,25/12,5/11,75/11 sekund cooldown
  • LeBlanc vystřelí magický řetěz v cílovém směru, který zraní za 40/65/90/115/140 (+50% AP ) a přichytí se na prvního zasaženého nepřítele. Pokud zasažený nepřítel zůstane v dosahu řetězů během následující 1,5 sekundy, řetězy zopakují stejné zranění a znehybní cíl na 1,5 sekundy.
  • Nyní ukazuje indikátor dosahu pro spojence a nepřátele.
R - Mimic
  • 54/42/30 sekund cooldown
  • Cooldown pro kopii ultimátky 160/140/120 sekund
  • LeBlanc vyčaruje kopii jednoho ze svých kouzel a vytvoří klona, který kouzlo vyčaruje s ní.
    • Q - 150/275/400 (+60% AP)
    • W - 125/225/325 (+50% AP) magic damage.
    • E - 100/160/220 (+40% AP)
    • R - Shadow of the Rose
  • Shadow of the Rose - Kopírováním ultimátky LeBlanc vykouzlí klona v cílové lokaci (globální range). Ten se vydá směrem k nejbližšímu šampionovi a začne používat poslední použité schopnosti LeBlanc, které neudělují žádné poškození. Tento klon vydrží mnohem déle, ale nelze kontrolovat.

Rengar

Základní staty:
  • Armor za úroveň snížen na 3 z 3,5
  • Maximum Ferocity sníženo na 4 stacky z 5.
  • Základní HP regen zvýšen na 7 z 4,3
  • HP regen za úroveň zvýšen na 0,5 z 0,4.
  • AD za úroveň sníženo na 1 z 3
  • Základní attack speed snížen na 0,625 z 0,679
  • Attack speed za úroveň zvýšen na 3,5 z 2,85
Unseen Predator (P)
  • Pokud je Rengar v křoví, základním útokem skočí na svůj cíl (725 range). Skok přidá jeden stack Ferocity. Při použití schopnosti se čtyřmi stacky je schopnost vylepšena a Rengar si přidá 30/40/50% k rychlosti pohybu (na úrovních 1/7/13) na 1,5 sekund.
  • Rengar získává trofeje kdykoli zabije unikátního nepřátelského šampiona. S každou trofejí se Rengarovi trvale zvyšuje AD.
    • 1. trofej: 1 + 2% AD
    • 2. trofej: 3 + 6% AD
    • 3. trofej: 6 + 12% AD
    • 4. trofej: 10 + 20% AD
    • 5. trofej: 15 + 30% AD
Savagery (Q)
  • 4 sekund cooldown.
  • Rengar sekne nepřátele v oblouku a pak ve směru před ním, zraní je za 40/60/80/100/120 (+ 30/40/50/60/70% AD) a přidá si jeden stack Ferocity.
  • Ferocity - poškození schopnosti je zvýšeno o 52 + 8 za úroveň + 110% bonusového AD.
Battle Roar (W)
  • 20/18/16/14/12 sekund cooldown
  • Zraní okolní nepřátele za  50/80/110/140/170 (+80% AP) a vyléčí si 50% poškození utřpěného během posledních 1,5 sekundy. Také přidá 1 Ferocity.
    • Velikost léčení je vidět na ukazateli HP šedivou barvou.
  • Ferocity - Zraní za 40 (+ 10 za úroveň) (+ 80% AP ), odstraní všechny CC efekty. Během následujících 1,5 sekundy na něj žádné CC nepůsobí.
  • Léčení z poškození od monster je zvýšeno na 100%.
Bola Strike (E)
  • 10 sekund cooldown
  • Rengar vyhodí bolu do cílového směru, která zraní za 50/100/150/200/250 (+70% Bonusového AD) a zpomalí prvního zasaženého nepřítele o 30/45/60/75/90% na 1,75 sekundy. Také generuje jeden stack Ferocity.
  • Ferocity - Zraní za 35 (+ 15 za úroveň) (+ 70% bonusového AD) a místo zpomalení bola protivníka znehybní na 1,75 sekundy.
Thrill of the Hunt (R)
  • 130/100/70 cooldown
  • Rengar se po dvou sekundách zneviditelní na 14/22/30 sekund. Během neviditelnosti získá Rengar 20/30/40% k rychlost pohybu a vidí nejbližšíno nepřátelského šampiona na vzdálenost 2000/3000/4000. Na tohoto šampiona pak může skočit a jeho základní útok způsobí kritické poškození. Útočení a většina schopností přeruší neviditelnost.

Talon

Základní staty:
  • Rychlost pohybu snížena na 335 ze 350
  • Základní AD zýšeno na 60 z 55
  • HP za úroveň zvýšeny na 90 z 85
  • Základní attack speed snížen na 0.625 z 0.668
  • Attack speed za úroveň zvýšen na 2,9 z 2,7
Blade's End (P)
  • Talonovy schopnosti zraňují během krátké doby šampiony a epická monstra a nechají je označená na 6 sekund, stackuje se třikrát. Pokud Talonův základní útok zraní protivníka se třemi stacky, protivník začne krvácet - dostane poškození (60-160 na úrovních 1-11) (+200% bonusových AD) během 2 sekund.
Noxian Diplomacy (Q)
  • 30 mana
  • 8/7,5/7/6,5/5 sekund cooldown
  • Talon skočí k cíli a udělí 80/100/120/140/160 (+100% bonusového AD) poškození. Pokud je kouzlo použito na blízko, talon místo skoku zasáhne za 150% poškození. Kdykoli schopnost dorazí jednotku, Talonovi se obnoví 15 + 2 za úroveň HP a sníží cooldown schopnosti o 50%.
Rake (W)
  • 55/60/65/70/75 mana
  • 9 sekund cooldown
  • Range 900
  • Šířka oblouku 22 stupňů
  • Talon vyhodí trojici ostří, které zraní zasáhnuté nepřátele za 50/60/70/80/90 (+40% bonusového AD) a po 0,7 sekundy se k Talonovi vrátí. Při svém návratu ostří působí zvýšené poškození 60/90/120/150/180 (+70% bonusového AD) a zasažené nepřátele zpomalí o 40/45/50/55/60% na 1 sekundu.
Assassin's Path (E)
  • 2 sekundy cooldown
  • Zacílení zvýšeného terénu umožní Talonovi přeskočit překážky v cestě. Nemůže ale skočit přes stejný kus terénu po 160/135/110/85/60 sekund.
Shadow Assaault (R)
  • 100 mana
  • 100/80/60 sekund Cooldown
  • Talon vystřelí ostří v kruhu kolem sebe, zraní nepřátele za 80/120/160 (+80% Bonus AD), zvýší si rychlost pohybu 40/55/70% a zneviditelní se na 2,5 sekundy. Když se znovu zviditelní, ostří se vrátí k němu a zraní všechny nepřátele v cestě.
  • Pokud Talon přeruší svojí neviditelnost základním útokem nebo schopností Q - Noxian Diplomacy, vystřelená ostří se sletí na jeho cíl místo k němu.
Malé reworky

Akali

  • Twin Disciplines (P)
    • Nyní přidává bonusový efekt následujícím dvěma základním útokům, pak přejde do cooldownu.
      • První útok vyléčí 5-60 (+30% AP) (+60% bonusových AD) zdraví.
      • Druhý útok (musí být během 4 sekund) zraní za 10-100 (+50%AP) (+50% bonusových AD) magického poškození.
    • Cooldow pro vylepšené základní útoky je 8/7/6/5/4 na úrovních 1/3/5/7/9.
  • Twilight Shroud (W)
    • Nyní teleportuje Akali na cílovou lokaci a vytvoří bublinu na její originální pozici.
    • Range 250
    • Po této schopnosti nelze 0,5 sekundy použít ostatní schopnosti
  • Crescent Slash (E)
    • Cooldown změněn na 5/4,5/4/3,5/3 z 5/4/3/2/1
    • Nyní vrátí 60% cooldownu, pokud zabije jednotku
    • Poškození změněno:
      • NOVÉ: [70/100/130/160/190 + (50% AP) + (70% bonusového AD)] 
      • STARÉ: [30/55/80/105/130 + (40% AP) + (60% celkového AD)
  • Shadow Slash (R)
    • Poškození změněno na 50/100/150 (+25% AP) z 100/175/200 (+50% AP)
    • Cooldown změněn na 2 sekundy na všech úrovních (dříve 2/1.5/1).

Ekko

  • Základní mana regen zvýšen na 7 z 6.
  • Z-Drive resonance (P)
    • Již nezpomaluje
    • Poškození změněno na 30-140 z 20-190.
  • Timewinder (Q)
    • AP ratio zvýšeno na 30% z 20%
    • Šířka projektilu zvýšena o 50 při rozložení.
  • Chronobreak (R)
    • Heal pozměněn
      • NOVÝ: 100/150/200 (+60% AP), zvýšeno o 3% za každé 1% ztracených HP během posledních 4 sekund
      • STARÝ: 100/150/200 + 20% (+6.6% za 100 AP) HP ztracených během posledních 4 sekund
    • Pokud během vracení v čase proletíte W, aktivujete štít i stun.

Fizz

  • Urchin Strike (Q)
    • Mana cost snížen na 50 na všech úrovních z 50/55/60/65/70
    • Cooldown snížen na 8/7.5/7/6.5/6 z 10/9/8/7/6
    • Opraveno: Efekt předmětu Sheen je nyní správně aplikován.
  • Seastone Trident (W)
    • Mana cost změněn na 30/40/50/60/70 z 40 na všech úrovních.
    • Cooldown změněn na 10/9,5/9/8,5/8 z 10 na všech úrovních.
    • [Rework] Pasivka: Fizzovy základní útoky způsobují krvácení nepřátele za 25/40/55/70/85 (+33% AP) magického poškození během 4 sekund.
    • [Rework] Aktivka: Fizzův následující základní útok zraní za 25/40/55/70/85 (+33% AP) bonusového magického poškození. Pokud cíl krvácí alespoň dvě sekundy, tento bonus se zvýší na 75/120/165/210/225 (+100% AP). 
    • [NOVÉ] schopnost nyní obnoví 20/28/36/42/50 many a resetuje cooldown na 1 sekundu, pokud zabije jednotku.
    • Pasivka je nyní aplikována na cíle, které Fizz zasáhne schopnostmi Q a R.
  • Playful / Trickster (E)
    • Mana cost snížen na 90/95/100/105/110 z 90/100/110/120/130
    • Před dopadem ukáže Fizzovi zónu, ve které udělí zranění. Po dopadu ji ukáže i nepřátelům.
  • Chum the Waters (R):
    • Čas před objevením žraloka zvýšen na 2 sekundy z 1,5.
    • [NOVÉ] Žralok nyní uděluje zvýšené poškození, čím delší vzdálenost urazí.
      • Méně než 455 jednotek:
        • Poškození 150/250/350 (+60% AP)
        • 40% zpomalení
        • Velikost - 200 jednotek
        • Knockback - 150
      • 455 - 910 jednotek
        • Poškození 225/325/425 (+80% AP)
        • 60% zpomalení
        • Velikost - 325 jednotek
        • Knockback - 250
      • Více než 910 jednotek
        • 300/400/500 (+120% AP)
        • 80% zpomalení
        • Velikost - 450 jednotek
        • Knockback - 350

Kha'Zix

  • Unseen Thread (P)
    • Poškození změněno na (10-146) + 40% bonusových AD (dříve 15-190 + 50% AP).
  • Taste Their Fear (Q)
    • Cooldown zvýšen na 4 sekundy ze 3
    • Bonusové Isolation poškození zvýšeno na 50% ze 30%.
    • Bonusové  AD ratio zvýšeno na 140% z 120%
    • Vylepšení schopnosti již nepřidává poškození do izolovaných cílů.
    • Použití vylepšené schopnosti proti izolovaným cílům sníží coodown o 60%.
  • Void Spike (W)
    • Již nezpomaluje bez vylepšení.
    • Zpomalení z vylepšení schopnosti sníženo na 40% z 50%
    • Zpomalení z vylepšení schopnosti proti izolovaným cílům zvýšeno na 80%
  • Void Assault (R)
    • Základní neviditelnost prodloužena na 1,25 sekund z 1.
    • Vylepšení schopnosti přidá novou pasivku: "Dokud je Kha'Zix mimo boj, pasivně získá tuto schopnost na 3 sekundy v křoví. Efekt přetrvá 2,5 sekund pokud křoví opustí. Cooldown mezi křovími je 10 sekund."
    • Vylepšením schopnosti se již nepřidávají počty ani trvání zneviditelnění
    • Vylepšené R přejmenováno na Adaptive Cloaking z Active Camouflage

Shaco

  • Backstab (P)
    • Poškození při útoku zezadu změněno na 120-145% z 20% bonusového poškození.
    • [NOVÉ] Útoky zezadu nyní zraňují monstra za 200%.
    • [NOVÉ] Efekt útoku zezadu se aplikuje jednou za 3 sekundy (lze snížit s CDR)
  • Decieve (Q)
    • Mana cost změněn na 60 na všech úrovních z 90/80/70/60/50.
    • Trvání neviditelnosti změněno na 1.5/2.25/3/3.75/4.5 z 3.5
    • Trvání vyčarování - 0,125 sekund
    • Cooldown zvýšen na 14 sekund z 11
    • Poškození 20/35/50/65/80 (+100% celkového AD)(+50% AP)
    • [NOVÉ] útočení během, nebo krátce po ukončení neviditelnosti snižuje cooldown schopnosti o 2,5 sekundy
    • Nyní lze použít W během schopnosti, nakrátko ale Shaca zviditelní.
  • Jack in the Box (W)
    • Trvání vyčarování sníženo na 2 sekundy
    • Poškození do věží sníženo na 50%
    • Krabička nyní zemře na jednu ránu věže a základní útok šampionů jí ubere minimálně třetinu životů.
    • [NOVÉ] HP krabičky se nyní zvyšuje s úrovní Shaca o 0-400
  • Two-Shiv Poison (E)
    • [ODSTRANĚNO] již nesnižuje attack speed minionům a monstrům o 20-30%
    • Zpomalení zvýšeno na 20/22.5/25/27.5/30% z 10/15/20/25/30%
    • Poškození změněno
      • STARÉ: 50-210 (+100% AP) (+100% Bonus AD)
      • NOVÉ: 5/35/65/95/125 (+90% AP) (+85% celkového AD) + [3-8% chybějících HP cíle]
  • Hallucinate (R):
    • Nezranitelnost zvýšena na 0,5 sekundy
    • Poškození do věží sníženo na 35% z 50%
    • Věže nyní zraňují Shacův klon za dvojnásobné zranění.
    • Klon může útočit do ward.
    • [NOVÉ] klon nyní položí 3 krabičky když zemře
      • Trvá 6 sekund.
      • Krabičky zraňují za 25/50/75 (15% AP) a dávají fear na 0.75 sekund.
      • Tyto tři krabičky se spustí společně a mají společné HP
      • Krabičky mají 210-950 bonusových HP na úrovních 6-18

Zed

  • Living Shadow (W)
    • [ODSTRANĚNO] pasivka ji nepřidává 4/8/12/16/20% bonusových AD
    • Energie obnovená z pasivky zvýšena na 30/35/40/45/50 z 20/25/30/35/40
    • Range pro výměnu místa se stínem zvýšena na 1300 z 1100
  • Shadow Slash (E):
    • Cooldown změněn na 5/4.5/4/3.5/3 sekund z 4
    • Poškození změněno na 65/90/115/140/165 z 60/90/120/150/180
  • Death Mark (R):
    • [NOVÝ EFEKT] Reaper of Shadow: přidá Zedovi trvale (5+ 5/10/15% AD oběti] AD nejsilnějšího šampiona, kterého zabil pomocí R.
      • Nejsilnější= Jakýkoli cíl, který mu přidá největší množství AD
      • Zed může mít zvýšené AD v jednu chvíli maximálně z jednoho šampiona. Pokud si cíl koupí další AD, Zed ho musí zabít pomocí R aby získal vyšší bonus

Úpravy neviditelnosti
Neviditelnost a Kamufláž
  • Neviditelnost se rozdělila na dva druhy, šampioni s neviditelností mají jednu z těchto schopností:
    • Camouflage - Strategická neviditelnost, používaná, pokud se šampion pohybuje po mapě mimo zrak nepřátel. Šampiona vidí věže, šampioni v dostatečné blízkosti a Control Wardy
      • Evelynn - Pasivka
      • Rengar - R
      • Twitch - Q
    • Invisibility - Taktická neviditelnost. Netrvá tak dlouho, aby se během ní dostal hráč z jedné linky na druhou, ale slouží spíše k manévrování v soubojích. Šampiona objeví pouze věže.
      • Akali - W
      • Kha'Zix - R
      • LeBlanc - R
      • Shaco - Q
      • Talon - R
      • Teemo - Pasivka
      • Vayne - R
      • Wukong - W
Shimmer
  • Pokud zraníte neviditelného šampiona, objeví se jeho stříbrný obrys. To se může opakovat znovu až po 1 sekundě.

Změny v jungli

V jungli nás čeká několik velkých změn. Byl upravený smite a junglerské předměty, změněny kempy a přidány rostliny.

Smite
  • Nyní obnovuje 100 HP + 10% z maxima, pokud je použitý na monstrum.
  • Doba obnovení zvýšena na 90 sekund z 75
  • Nabíjení začne v čase 1:40 (dříve v 1:25)
  • Buffy po použití na jednotlivé kempy odstraněny.
Předměty
  • Hunters Machete
    • Poškození při zásahu zvýšeno na 25 z 20.
    • Lifesteal zvýšen na 10% z 8%.
      • Tyto změny platí i pro junglerské předměty druhé úrovně
Rostliny

Do jungle se dostaly rostliny

  • Nejprve se objeví semínko, které pak po 60 sekundách doroste do použitelné rostliné.

Na těchto lokacích se nyní objevují tyto tři druhy rostlin:

  • Blast Cone (červená)
    • Při zničení odhodí nepřátele poblíž.
    • Červený indikátor ukazuje místo dopadu jednotky.
    • První spawn vnitřní rostliny - 1:15 až 1:25
    • První spawn vnější rostliny -  2:15 až 2:30
    • Respawn vnitřní rostliny - 5 až 7 minut
    • Respawn vnější rostliny - 5,5 až 6,5 minut
  • Honeyfruit (zelená)
    • Při zničení vysype kolem 5 kusů ovoce, které obnovuje 3,5% maxima HP nebo 8 +6 za úroveň (podle toho, co je vyšší), pokud ho šampion sebere, ale také zpomaluje o 35% na 0,25 sekundy.
    • V jedné půlce řeky mohou být v jednu chvíli maximálně 2 rostliny Honeyfruit.
    • První spawn - 5:00 až 5:30
    • Respawn 5,5 - 7 minut
  • Scryer's Bloom (modrá)
    • Při zničení odhalí velkou část mapy na 12 sekund ve směru od útočícího šampiona. 
    • Pokud na rostlině máte kurzor, ukáže se indikátor označující oblast, kterou rostlina objeví, pokud na ní zaútočí váš šampion.
    • První spawn - 3:00 až 3:30 ve všech čtvrtinách mapy na místě blíže ke středové lince.
    • V jedné čtvrtině mapy může být vždy maximálně jedna rostlina Scryer's Bloom.
Kempy
  • Obecné změny
    • Buffy při použití smitu odstraněny.
    • Respawn malých kempů zvýšen na 150 sekund ze 100.
  • Zvyšování obtížnosti
    • Místo lineárního zlepšování se nyní obtížnost kempů orientuje kolem průměrné úrovně hráčů.
      • Úroveň 1-3
      • Úroveň 4-6
      • Úroveň 7-9
      • Od úrovně 9 se staty monster zvyšují lineárně.
  • Modrý sentinel
    • Již u sebe nemá malé golemy
    • Nyní má negativní Magic resist
  • Gromp
    • Již nezraňuje jedem.
    • Nyní si přidá 100% attack speed na začátku souboje, který postupně upadá během 5 sekund.
    • Objevuje se o 15 sekund později než ostatní kempy.
  • Krug
    • Velký a normální Krug se po smrti rozpadnou na dva menší.
      • Velký na dva normální (asi o 60% méně HP)
      • Normální na dva malé (asi o 88% méně HP
    • Objevuje se o 15 sekund později než ostatní kempy
  • Raptors
    • Přidáni dva malí raptoři, celkem jich je v kempu 5 malých + 1 velký
    • Velký raptor: HP sníženo asi o polovinu, poškození asi o dvě třetiny
    • Malí raptoři: HP zvýšeno asi o polovinu
  • Red Brambleback
    • Již nemá malé pomocníky
    • Nyní má negativní armor
  • Rift Herald
    • Objevuje se až v 10. minutě (dříve v 6.)
    • AD sníženo na 85 z 105.
  • Elder Dragon
    • Buff za zabití trvá nyní 150 sekund (dříve 120).

Masteries

V předsezóně se budou testovat také nové masteries.

[NOVÉ] Battle Trance (Ferocity, Tier 4)
  • Přidává až 5% poškození během 5 sekund, pokud jste v souboji s nepřátelskými šampiony.
[NOVÉ] Fresh Blood (Ferocity, Tier 2)
  • Váš první základní útok do šampiona udělí bonusové zranění o velikosti 10 + 1 za úroveň (9 sekund cooldown)"
Bounty Hunter (Ferocity, Tier 4)
  • Efekt zvýšen na 1,5% z 1%
Oppressor (Ferocity, Tier 4)
  • Odstraněno
  • Na jeho místo do Tieru 4 bylo přesunuto mastery Double Edge Sword.
Double Edged Sword (Ferocity, Tier 4)
  • Přesunuto z tieru 2 do tieru 4
  • Poškození zvýšeno na 5% a příchozí poškození zvýšeno na 2.5% (dříve 3% a 1.5%) 
  • Mastery Fresh Blood přesunuto na jeho místo v tieru 2.
Fervor of Battle (Ferocity, Tier 6)
  • Změněno: Zásahy do nepřátelských šampionů základnímy útoky generují stacky Fervor (2 za útok zblízka, 2 sekundy cooldown za zásah schopností)
  • Stacky přetrvávají 4 sekundy (maximum 10 stacků a zvyšují AD o 1-6 za každý stack.
[NOVÉ] Greenfather's Gift (Cunning, Tier 4)
  • Vstup do křoví nabije vaši následující schopnost nebo útok, který zraní navíc  za 3% současných HP cíle jako magické zranění (9 sekund cooldown).
Precision (Cunning, Tier 5)
  • Nyní přidává 1,7 lethality za každý bod.
  • Již nepřidává 3 + 0,3 Armor penetration. 
[NEW] Siegemaster (Resolve, Tier 2)
  •  Přidá 8 armoru a Magic resistance, když se nacházíte u spojenecké věže.
[NEW] Fearless (Resolve, Tier 4)
  • Přidá 10% + 2 za úroveň Armor a Magic Resist po příchozím zranění od nepřátelského šampiona na 2 sekundy (9 sekund cooldown).
[NOVÉ] Courage of the Colossus (Resolve, Tier 6)
  • Přidá štít o velikosti 7% + (7% za všechny nepřátele poblíž) vašeho maximálního na 4 sekundy poté, co někoho zasáhnete těžkým CC efektem (Stun, znehybnění, root, taunt, charm, fear, knockup, knocback)
  • 30 sekund cooldown
  • Nahrazuje STRENGTH OF THE AGES.

Nový klient

Alpha klient se nyní mění na beta klienta a bude přístupný všem, kdo si ho bude přát. Od posledního updatu k němu byly přidány další funkce (Záznamy budou zatím spuštěny jen v na serverech NA a OCE).

Pro alpha testery je připravena ikonka jako odměna:

Patch 6.22 - změny ve hře

Opravené bugy
  • Kritický zásah Gangplankova Q - Parrley! už necestuje rychleji než normální seslání, což napravuje chybu, kvůli které během této doby nemohl řetězit další sudy.
  • Lucianovo W - Ardent Blaze už automaticky nestřílí stejným směrem jako druhá střela pasivní schopnosti – Lightslinger, pokud ji sešlete mezi střelami pasivky.
  • Opravena chyba, která Threshovi umožňovala za jistých okolností sesílat W - Dark Passage globálně. Nebyla vytvořena žádná lucerna, ale Thresh získal výhled na cílovou oblast.
  • Illaoina chapadla nyní normálně máchají po šampionech pod vlivem Taricova R - Cosmic Radiance nebo Kindredova R - Lamb's Respite.
  • Jinx už nemůže umístit do fronty Q - Switcheroo! během sesílání R - Super Mega Death Rocket!. Tím se řeší chyba, kvůli které se občas raketa objevila dál před nepřáteli, než ve skutečnosti byla.
  • Q - Alpha Strike Mastera Yi nyní správně nabíjí pasivní schopnosti předmětu Statikk Shiv.
  • Ukazatele slabin u pasivní schopnosti - Duelist's Dance PROJEKT: Fiory už se graficky nezobrazují dřív, než efekt vyprchá.
  • Animace základních schopností PROJEKT: Yasua byly upraveny tak, aby vizuálně sekly cíl ve stejný okamžik, kdy se aplikuje poškození, namísto toho, aby to bylo o něco dřív.
  • Grafika W - Crystallize  Blackfrost Anivie byla rozšířena, aby odpovídala jejím ostatním skinům (skutečná zásahová zóna nebyla rozbitá!).
  • Při seslání na věž nyní grafika E - Eye of the Storm Star Guardian Janny správně zmizí, když se štít rozbije.
  • Ivern už nemůže být označen jako AFK, pokud farmí v džungli příliš dlouho, aniž by s někým interagoval.
  • Popisek předmětu Wooglet's Witchcap nyní správně udává, že jeho aktivka má cooldown 120 sekund.
  • Nižší hlasitost vření R - Chaos Storm Creator Viktora.
  • Luluina animace běhu byla obnovena u všech skinů.
  • Vizuální efekty Pixova útoku Winter Wonder Lulu byly znovu zasněženy.
  • Cassiopeia nyní správně přehrává dabing při umísťování ward.
  • Mrtvola Star Guardian Jinx už nezůstává trčet s rozpřaženýma rukama, když zemře při sesíláníQ - Switcheroo!.
  • Brolaf už nepřehrává dvě repliky najednou při aktivaci R – Ragnarok.
  • Zvuk skákání E – Hop Snow Day Gnara bylo opraveno, když Gnar dupne na spojenecké cíle.

Balanční změny

Obecné:

Lethality - nový efekt předmětů
  • U některých předmětů se bude objevovat efekt Lethality. Tento efekt nahrazuje částečně armor penetration. Nyní je to rozdělené takhl
    • Armor Penetration - procentuální ignorování nepřátelského armoru (například ignoruji 20% z nepřátelského armoru)
    • Lethality - ignorování přesné hodnoty armoru (například odečtu 20 z celkové hodnoty nepřátelského armoru). Velikost se zvyšuje s úrovní nepřítele.
  • Masterie Precision (Tier 5, Cunning) změnilo Armor Penetration na Lethality.
  • Armor penetration runy se změnily na Lethality
    • Quint - 3.2 Lethality
    • Mark - 1.6 Lethality
  • Hybrid penenetration runy se změnily na Lethality
    • Quint - 2,24 lethality
    • Mark - 1.13 lethality
Wardy
  • Vision wardy byly nahrazeny Control Wardou
    • Odhaluje neviditelné šampiony, wardy a pasti (pasti a wardy také deaktivuje)
    • Cena 75 zlata
    • 4 HP
    • Každý hráč může mít maximálně tři wardy v inventáři a maximálně jednu položenou na mapě.
    • I warda daktivovaná Control Wardou dává vizi na šampiona, který na ní útočí.
  • Zkušenosti za wardy
    • Wardy ze Sightstone a žlutého trinketu
      • Zvýšeno na 40 zkušeností za zničení ze 30
    • Control wardy
      • 40 zkušeností za zničení
    • Wardy z modrého trinketu
      • Zvýšeno na 20 zkušeností za zničení ze 15
  • Útočení do wardek již neaktivuje lifesteal
Věže
  • Laserový útok věží odstraněn.
  • Útoky do minionů nyní udělují procentuální poškození
    • Melee - asi 45% na ránu
    • Ranged - asi 70% na ránu
    • Siege - asi 14% na ránu
    • Super - asi 5% na ránu
Ikony na minimapě
  • Malé kempy mají nyní menší ikonu (Red a Blue nezměněno)
  • Ikony věží se nyní mění podle ubraných HP - 66% a 33% HP.
  • Rostliny nyní mají svou ikonu na mapě.

Šampioni:

Alistar

  • Triumphant Roar (P)
    • Alistar získává stack Triumphu, pokud omráčí nebo pohne s nepřátelským šampionem, nebo když blízko něj umírají nepřátelé. Při 7 stacích Alistar zařve, vyléčí se za 13 (+7 za úroveň) a nejbližšího spojence za 26 (+14 za úroveň). (3 sekundy cooldown)
    • Alistar nemůže získávat stacky Triumphu, pokud je schopnost na cooldownu.
    • Smrt nepřátelských šampionů a epických monster nabije schopnost naplno.
  • Pulverize (Q) 
    • už neomračuje nepřátele po přistání na 0,5 sekundy.
  • Trample (E)
    • Cooldown: 16/15.5/15/14.5/14
    • Mana cost: 50/60/70/80/90
    • Alistar zadupe a udělí 100/125/150/175/200 (+40% AP) poškození blízkým nepřátelům během 5 sekund a získává Trample stack pokud poškodí nepřátelského šampiona.
    • Při 5 stacích následný Alistarův útok udělí bonusové magické poškození 40 + 10 za úroveň a omráčí nepřítele na 1 sekundu
  • Unbreakable Will (R) 
    • již nepřidává bonusové AD.

Ivern

  • Rootcaller (Q) 
    • Cooldown snížen na 14/13/12/11/10 z 16/15/14/13/12
    • Nyní se lze přitáhnout po reaktivaci schopnosti (dříve pouze kliknutí).
  • Daisy! (R) 
    • HP Daisy zvýšeno na 1250/2500/3750 z 1250/2000/3500
    • Upravena umělá inteligence Daisy.

Kled

  • Skaarl, the Cowardly Lizard (P)
    • čas při nasedání snížen na 0,5 sekundy z 1.
  • Violent Tendencies (W) 
    • bonusové poškození 4. zásahu sníženo na 4/4.5/5/5.5/6% z 4/5/6/7/8%

Twitch

  • Ambush (Q)
    • Nyní Camouflage na 10/11/12/13/14 sekund místo neviditelnosti na 4/5/6/7/8 sekund.
    • Bonusový Movement speed snížen na 10% z 20%
    • Nyní třikrát zvyšuje bonusový movement speed, když je blízko nepřátelských šampionů, kteří jej nevidí.
  • Venom Cask (W)
    • Nyní nechává na zemi stopu na 3 sekundy, která zpomaluje nepřátele a postupně přidává jed.
      • Přidává stack passivky za hit.
      • Přidá další stack za každou sekundu v oblaku.
  • Spray and Pray (R)
    • přejmenováno na "Spray and Pray" z "Rat-Ta-Tat-Tat".

Vayne 

  • Final Hour (R)
    • změněno na Invisibility podle nových pravidel neviditelnosti (viz článek o změnách assassinů).

Nové předměty:

Edge of Night

  • Cena: 3100 zlata
    • Recept: Pickaxe + Serrated Dirk + Null-Magic Mantle + 675 zlata
  • Staty:
    • +60 Attack Damage
    • +35 Magic Resist
  • UNIQUE Passive: +15 Lethality
  • UNIQUE Passive: +20 Movement Speed our of Combat
  • UNIQUE Active - Night's Veil: Nabíjejte 1,5 sekundy pro získání spell shieldu, který zablokuje další nepřátelskou schopnost. Trvá 10 sekund. (30 sekund cooldown) (Během nabíjení se můžete pohybovat)

Knight's Vow

  • Cena: 2100 Zlata
    • Recept: Crystalline Bracer + Cloth Armor + Crystalline Bracer + 500 zlata
  • Staty:
    • +400 Health
    • +100% základní Health Regen
    • +20 Armor
  • UNIQUE Active: Označte spojeneckého šampiona za Parťáka (90 sekund cooldown)
  • UNIQUE Passive: Pokud je Parťák blízko a běžíte směrem k němu, získáte +40 Armor a +15% Movement Speed. 
  • UNIQUE Passive: Pokud je Parťák blízko, vyléčíte se za 12% jeho poškození do nepřátelských šampionů a přesměrujete 12% poškození, které utrpí od nepřátelských šampionů do vás jako true damage (obě schopnosti sníženy o 50% pro ranged šampiony).
    • (Šampioni mohou být provázáni pouze jednou přísahou.)

Poacher's Dirk

  • Cena: 750 Zlata
    • Recept: Long Sword + 400 zlata
  • Staty: 
    • +15 Attack Damage
  • UNIQUE Passive: +20 Movement Speed mimo souboj
  • UNIQUE Passive: Po ulovení 3 velkých monster z nepřátelské jungle (60 sekund cooldown po zabití monstra) se přeměn na Serrated Dirk.

Redemption

  • Cena: 2100 Zlata
    • Recept: Forbidden Idol + Crystalline Bracer + 650 Zlata
  • Staty:
    • +400 Health
    • +75% Base Health Regen
    • +75% Base Mana Regen
    • +10% Cooldown Reduction
  • UNIQUE Passive: +10 Heal and Shield Power
  • UNIQUE Active: Zaměř oblast ve vzdálenosti do 550 jednotek. Po 2,5 sekundách sešle světlo, které vyléčí spojence za 130 (+20 za úroveň cíle), spálí nepřátelské šampiony za 10% jejich životů jako true damage a udělí 250 true damage do nepřátelských minionů. (120 sekund cooldown)
    • Může být použito i po smrti.
    • Poloviční efekt, pokud byl cíl nedávno zasažen tímto kouzlem.

Předměty pro assassiny:

Duskblade of Draktharr

  • Staty:
    • AD sníženo na 65 ze 75
    • 5% Movement speed odstraněno
  • UNIQUE Passive: +15 Lethality (nahrazuje 10 armor penetration)
  • UNIQUE Passive: +20 Movement Speed mimo Combat
  • UNIQUE Passive - Nightstalker: Pokud jste alespoň sekundu nebyli viděni, váš další základní útok udělí navíc 50+(200% Lethality) true damage.
  • Unique Passive - Nightfall odstraněno.
  • UNIQUE Passive - Blackout: Pokud jste viděni nepřátelskou wardou, získáte true sight na 8 sekund (90 sekund cooldown).

Maw of Malmortius

  • Cena: 3250 Zlata
    • Recept: Hexdrinker + Caulfield's Warhammer + 850 Zlata
  • Staty:
    • +10% Cooldown Reduction
    • Již nepřidává armor penetration
  • UNIQUE Passive:
    • Lifegrip nyní přidává také +20 Attack Damage.

Serrated Dirk

  • Attack Damage zvýšeno na 25 ze 20
  • UNIQUE Passive: +15 Lethality (odstraněn armor penetration)
  • UNIQUE Passive: +20 Movement Speed mimo boj
  • UNIQUE Passive - odstraněno: Po zabití jednotky váš další základní útok nebo kouzlo na jeden cíl již neudělí 15 jednotek bonusového poškození.

Youmuu's Ghostblade

  • Cena snížena na 2900 z 3200
    • Recept: Caulfield's Warhammer + Serrated Dirk + 700 Zlata
  • UNIQUE Passive: +20 Lethality 
  • UNIQUE Passive: +20 Movement Speed mimo boj
  • UNIQUE Active:
    • Již nepřidává 40% attack speed.

Předměty pro supporty:

Abyssal Scepter

  • Aura nyní zvyšuje magické poškození obdržené nepřáteli o 10%.
  • Již nesnižuje MR nepřátel

Aegis of the Legion

  • Cena snížena na 1100 z 1500 
    • Recept: Cloth Armor + Null Magic Mantle + 350 zlata
  • Staty:
    • +30 Armor
    • +30 MR (dříve 20)
  • Aura MR odstraněna
  • HP odstraněno
  • HP regen odstraněn

Ardent Censer

  • Cena snížena na 2300 z 2400
    • Recept: Forbidden Idol + Aether Wisp + 650 Zlata
  • Síla léčení a štítů snížena na 10% z 15%
  • UNIQUE Passive: Healování a štíty na spojence jim přidají 20% attack speed (dříve 15%), 20 magického poškození při zásahu (dříve 30) a jejich základní útoky obnovují 20 HP

Athene's Unholy Grail

  • Cena snížena na 2100 z 2250
    • Recept: Fiendish Codex + Chalice of Harmony + 300 Zlata
  • stará pasivka odstraněna
  • UNIQUE Passive: Zvyšování vašeho procentuálního obnovování many také zvyšuje procentuální obnovování životů o stejné množství.

Banner of Command

  • Cena snížena na 2200 z 2900
    • Recept: Aegis of the Legion + Glacial Shroud + 100 Zlata
  • Staty: 
    • +400 Mana
    • +60 Armor
    • +10% Cooldown Reduction
    • Magic Resist zvýšen na 30 z 20 
  • Unique active - Promote: Zvýší sílu jednoho miniona a dodá mu imunitu k magickému poškození (120 sekund cooldown).
  • Aura odstraněna

Chalice of Harmony

  • Cena snížena na 800 z 900
    • Recept: Faerie Charm + Null-Magic Mantle + Faerie Charm + 100 Zlata
  • Odstraněna stará pasivka.
  • UNIQUE Passive: Zvyšování vašeho procentuálního obnovování many také zvyšuje procentuální obnovování životů o stejné množství.

Eye of the Equinox

  • Základní HP regen zvýšen na 200% ze 100%

Eye of the Oasis

  • Cena snížena na 1900 z 2250
    • Recept:Sightstone + Nomad's Medallion + 250 Zlata
  • Základní HP regen snížen na 100% ze 150%

Face of the Mountain

  • UNIQUE Active:
    • Nyní kromě spojence zaštítí i vás
    • Při seslání na sebe zaštítí nejzraněnějšího blízkého spojence (podobně jako Heal).

Forbidden Idol

  • Cena snížena na 800 z 850
    • Recept: Faerie Charm + Faerie Charm + 550 Zlata
  • Pasivní zesilování léčení a štítu sníženo na 8% z 10%.

Frozen Heart

  • Cena snížena na 2700 z 2800
    • Recept: Warden's Mail + Glacial Shroud + 700 Zlata

Locket of the Iron Solari

  • Cena snížena na 2200 z 2500
    • Recipe: Aegis of the Legion + Null-Magic Mantle + 650 Zlata
  • Staty:
    • +30 Armor
    • Magic Resist zvýšena na 60 z 20
  • UNIQUE Active:
    • Štít změněn na 70 - 665 z 90 - 345
    • Trvání zvýšeno na 2.5 ze 2
    • Nyní postupně ubývá během doby trvání

Mikael's Crucible

  • Cena snížena na 2100 z 2400
    • Recept: Chalice of Harmony + Forbidden Idol + 500 Zlata
  • Pasivní zesilování léčení a štítu zvýšeno na 20% z 15%
  • Základní mana regeneration snížena na 100% ze 150%.
  • UNIQUE Passive - Harmony: Zvyšování vašeho procentuálního obnovování many také zvyšuje procentuální obnovování životů o stejné množství.
  • UNIQUE Active: 
    • Cooldown snížen na 120 ze 180
    • Nyní ke Cleanse také přidává 2 sekundy imunitu proti zpomalení
    • Úspěšný Cleanse také přidá cíli 40% movement speed na 2 sekundy
    • Projektil už neletí, efekt je okamžitý

Talisman of Ascension

  • Cena snížena na 2400 z 2500
    • Recept: Nomad's Medallion + Raptor Cloak + 350 Zlata

Zeke's Harbinger

  • Cena snížena na 2250 z 2350
    • Recept: Amp Tome + Glacial Shroud + Amp Tome + 380 Zlata

Další předměty:

Hextech Protobelt

  • Poškození za každou další střelu po té první sníženo na 10% z 20%
  • AP ratio sníženo na 25% z 35%

Hextech Revolver

  • Unique passive - Magic Bolt: poškození sníženo na 50 - 125 z 75 - 150.

Minioni:

Melee minioni
  • Zvyšování HP s časem zvýšeno asi o 60%
  • Již se jim v průběhu hry nezvyšuje AD
Ranged minioni
  • Zvyšování HP s časem Sníženo asi o 60%
  • V průběhu hry se jim zvýší AD asi o 100%
Zdroj: oficiální web
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
VYBERTE HRÁČE NA ALL-STARS ZIMNÍ SUMMONER'S RIFT NINTENDO SWITCH

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama