Patch 6.22 - změny ve hře
Předsezóna začíná.
Dnes v noci se do hry dostal velký patch, se kterým začíná předsezóna
Hned devět nových skinů se dostane v předsezóně do hry, mezi nimi najdeme také skin za umístění ve zlaté divizi nebo výš -
Victorious Maokai. Mimo to přibyde do obchodu také skin na wardy a dva chroma packy na Battle
Regalia Poppya
Dragonslayer Braum. Veškeré nové skiny a chroma packs si můžete prohlédnout v tomto článku .
Šampioni v tabulce skore při zmáčknutí tabulátoru jsou nyní uspořádaní od topu po supporta.
Twitch dostal několik nových splash artů, můžete se na ně podívat sem .
Nový patch se ponese ve znamení staronových assassinů. Čtyři z nich byli přepracováni ve velkém, dalších sedm pak bylo upraveno jen okrajově.
Katarina
- Rychlost pohybu snížena na 340 z 345
- Základní HP zvýšeno na 590 z 510
- HP za úroveň sníženy na 82 z 83
- Základní armor zvýšen 28 z 27
- Základní HP Regen zvýšen na 7.5 z 4.5
- HP regen za úroveň zvýšeno na 0.7 z 0.55
- Základní MR zvýšeno na 34 z 32
- 11/10/9/8/7 sekund Cooldown
- Range 625
- Katarina hodí své ostří, které zraní cíl a dva další nepřátele poblíž za 75/105/135/165/195 (+30% AP) a poté spadne na zem za původní cíl.
- Pokud Katarina zvedne své ostří, zraní všechny nepřátele v okolí (range 340) za [75 - 285 na základě úrovně] (+ 100% bonusových AD)(+ 55/70/80/100% AP na úrovních 1 - 16) magického poškození.
- 15/14/13/12/11 sekund cooldown
- Katarina vyhodí dýku do vzduchu a přidá si 50/60/70/80/90% k rychlosti pohybu (postupně upadá) na 1,25 sekundy. Po 1,25 sekundy může dýku znovu sebrat.
- 10/9.5/9/8.5/8 sekund Cooldown
- 725 range
- Katarina přiskočí k nepříteli, spojenci nebo k dýce. Při dopadu zraní cíl nebo nejbližšího nepřítele poblíž za 30/45/60/75/90 (+65% celkového AD)(+25% AP).
- Pokud Katarina skočí k dýce, cooldown schopnosti je snížen o 78/84/90/96% na úrovních 1/6/11/16.
- Nyní resetuje základní útoky.
- Již nelze skákat na wardy.
- 90/60/45 Sekund Cooldown
- Katarina začne odhazovat dýky do svého okolí a zraňuje tři nejbližší nepřátele za 25/37.5/50 (+22% bonusových AD)(+19% AP) s každým nožem (maximálně 15 nožů) na 2,5 sekund.
- Během první 0,25 sekundy nelze přerušit příkazem k pohybu nebo základnímu útoku.
- Nyní ukazuje radius dosahu pro Katarinu a spojence.
LeBlanc
- Hp za úroveň zvýšeno na 80 ze 75.
- Rychlost pohybu zvýšena na 340 z 335.
- Základní HP regen zvýšen na 1,7 z 1,4848.
- HP regen za úroveň zvýšen na 0,16 z 0,011.
- Schopnosti LeBlanc označí nepřítele efektem Sigil of Malice na 4 sekundy. Ten může být spušťěn jejími dalšími schopnstmi po 1,5 sekundě a tím zraní označené nepřítele za [40-300 záleží na úrovni] (+80% AP).
- 40/45/50/55/60 many
- LeBlanc vystřelí orb, který zraní nepřítele za 55/80/105/130/155 (+50% AP).
- Pokud orb aktivuje pasivku, skočí na nejbližší cíl také označený pasivkou a udělí mu poškození (120% poškození do minionů).
- 70/80/90/100/110 mana
- LeBlanc skočí v určitém směru a zraní všechny nepřátele poblíž po dopadu za 70/100/130/160/190 (+40% AP).
- Pokud je schopnost použita znovu během čtyř sekund, LeBlanc se vrátí na původní místo skoku (lze až po 0,25 sekundě)
- 40 mana
- 14/13,25/12,5/11,75/11 sekund cooldown
- LeBlanc vystřelí magický řetěz v cílovém směru, který zraní za 40/65/90/115/140 (+50% AP ) a přichytí se na prvního zasaženého nepřítele. Pokud zasažený nepřítel zůstane v dosahu řetězů během následující 1,5 sekundy, řetězy zopakují stejné zranění a znehybní cíl na 1,5 sekundy.
- Nyní ukazuje indikátor dosahu pro spojence a nepřátele.
- 54/42/30 sekund cooldown
- Cooldown pro kopii ultimátky 160/140/120 sekund
- LeBlanc vyčaruje kopii jednoho ze svých kouzel a vytvoří klona, který kouzlo vyčaruje s ní.
- Q - 150/275/400 (+60% AP)
- W - 125/225/325 (+50% AP) magic damage.
- E - 100/160/220 (+40% AP)
- R - Shadow of the Rose
- Shadow of the Rose - Kopírováním ultimátky LeBlanc vykouzlí klona v cílové lokaci (globální range). Ten se vydá směrem k nejbližšímu šampionovi a začne používat poslední použité schopnosti LeBlanc, které neudělují žádné poškození. Tento klon vydrží mnohem déle, ale nelze kontrolovat.
Rengar
- Armor za úroveň snížen na 3 z 3,5
- Maximum Ferocity sníženo na 4 stacky z 5.
- Základní HP regen zvýšen na 7 z 4,3
- HP regen za úroveň zvýšen na 0,5 z 0,4.
- AD za úroveň sníženo na 1 z 3
- Základní attack speed snížen na 0,625 z 0,679
- Attack speed za úroveň zvýšen na 3,5 z 2,85
- Pokud je Rengar v křoví, základním útokem skočí na svůj cíl (725 range). Skok přidá jeden stack Ferocity. Při použití schopnosti se čtyřmi stacky je schopnost vylepšena a Rengar si přidá 30/40/50% k rychlosti pohybu (na úrovních 1/7/13) na 1,5 sekund.
- Rengar získává trofeje kdykoli zabije unikátního nepřátelského šampiona. S každou trofejí se Rengarovi trvale zvyšuje AD.
- 1. trofej: 1 + 2% AD
- 2. trofej: 3 + 6% AD
- 3. trofej: 6 + 12% AD
- 4. trofej: 10 + 20% AD
- 5. trofej: 15 + 30% AD
- 4 sekund cooldown.
- Rengar sekne nepřátele v oblouku a pak ve směru před ním, zraní je za 40/60/80/100/120 (+ 30/40/50/60/70% AD) a přidá si jeden stack Ferocity.
- Ferocity - poškození schopnosti je zvýšeno o 52 + 8 za úroveň + 110% bonusového AD.
- 20/18/16/14/12 sekund cooldown
- Zraní okolní nepřátele za 50/80/110/140/170 (+80% AP) a vyléčí si 50% poškození utřpěného během posledních 1,5 sekundy. Také přidá 1 Ferocity.
- Velikost léčení je vidět na ukazateli HP šedivou barvou.
- Ferocity - Zraní za 40 (+ 10 za úroveň) (+ 80% AP ), odstraní všechny CC efekty. Během následujících 1,5 sekundy na něj žádné CC nepůsobí.
- Léčení z poškození od monster je zvýšeno na 100%.
- 10 sekund cooldown
- Rengar vyhodí bolu do cílového směru, která zraní za 50/100/150/200/250 (+70% Bonusového AD) a zpomalí prvního zasaženého nepřítele o 30/45/60/75/90% na 1,75 sekundy. Také generuje jeden stack Ferocity.
- Ferocity - Zraní za 35 (+ 15 za úroveň) (+ 70% bonusového AD) a místo zpomalení bola protivníka znehybní na 1,75 sekundy.
- 130/100/70 cooldown
- Rengar se po dvou sekundách zneviditelní na 14/22/30 sekund. Během neviditelnosti získá Rengar 20/30/40% k rychlost pohybu a vidí nejbližšíno nepřátelského šampiona na vzdálenost 2000/3000/4000. Na tohoto šampiona pak může skočit a jeho základní útok způsobí kritické poškození. Útočení a většina schopností přeruší neviditelnost.
Talon
- Rychlost pohybu snížena na 335 ze 350
- Základní AD zýšeno na 60 z 55
- HP za úroveň zvýšeny na 90 z 85
- Základní attack speed snížen na 0.625 z 0.668
- Attack speed za úroveň zvýšen na 2,9 z 2,7
- Talonovy schopnosti zraňují během krátké doby šampiony a epická monstra a nechají je označená na 6 sekund, stackuje se třikrát. Pokud Talonův základní útok zraní protivníka se třemi stacky, protivník začne krvácet - dostane poškození (60-160 na úrovních 1-11) (+200% bonusových AD) během 2 sekund.
- 30 mana
- 8/7,5/7/6,5/5 sekund cooldown
- Talon skočí k cíli a udělí 80/100/120/140/160 (+100% bonusového AD) poškození. Pokud je kouzlo použito na blízko, talon místo skoku zasáhne za 150% poškození. Kdykoli schopnost dorazí jednotku, Talonovi se obnoví 15 + 2 za úroveň HP a sníží cooldown schopnosti o 50%.
- 55/60/65/70/75 mana
- 9 sekund cooldown
- Range 900
- Šířka oblouku 22 stupňů
- Talon vyhodí trojici ostří, které zraní zasáhnuté nepřátele za 50/60/70/80/90 (+40% bonusového AD) a po 0,7 sekundy se k Talonovi vrátí. Při svém návratu ostří působí zvýšené poškození 60/90/120/150/180 (+70% bonusového AD) a zasažené nepřátele zpomalí o 40/45/50/55/60% na 1 sekundu.
- 2 sekundy cooldown
- Zacílení zvýšeného terénu umožní Talonovi přeskočit překážky v cestě. Nemůže ale skočit přes stejný kus terénu po 160/135/110/85/60 sekund.
- 100 mana
- 100/80/60 sekund Cooldown
- Talon vystřelí ostří v kruhu kolem sebe, zraní nepřátele za 80/120/160 (+80% Bonus AD), zvýší si rychlost pohybu 40/55/70% a zneviditelní se na 2,5 sekundy. Když se znovu zviditelní, ostří se vrátí k němu a zraní všechny nepřátele v cestě.
- Pokud Talon přeruší svojí neviditelnost základním útokem nebo schopností Q - Noxian Diplomacy, vystřelená ostří se sletí na jeho cíl místo k němu.
Akali
- Twin Disciplines (P)
- Nyní přidává bonusový efekt následujícím dvěma základním útokům, pak přejde do cooldownu.
- První útok vyléčí 5-60 (+30% AP) (+60% bonusových AD) zdraví.
- Druhý útok (musí být během 4 sekund) zraní za 10-100 (+50%AP) (+50% bonusových AD) magického poškození.
- Cooldow pro vylepšené základní útoky je 8/7/6/5/4 na úrovních 1/3/5/7/9.
- Nyní přidává bonusový efekt následujícím dvěma základním útokům, pak přejde do cooldownu.
- Twilight Shroud (W)
- Nyní teleportuje Akali na cílovou lokaci a vytvoří bublinu na její originální pozici.
- Range 250
- Po této schopnosti nelze 0,5 sekundy použít ostatní schopnosti
- Crescent Slash (E)
- Cooldown změněn na 5/4,5/4/3,5/3 z 5/4/3/2/1
- Nyní vrátí 60% cooldownu, pokud zabije jednotku
- Poškození změněno:
- NOVÉ: [70/100/130/160/190 + (50% AP) + (70% bonusového AD)]
- STARÉ: [30/55/80/105/130 + (40% AP) + (60% celkového AD)
- Shadow Slash (R)
- Poškození změněno na 50/100/150 (+25% AP) z 100/175/200 (+50% AP)
- Cooldown změněn na 2 sekundy na všech úrovních (dříve 2/1.5/1).
Ekko
- Základní mana regen zvýšen na 7 z 6.
- Z-Drive resonance (P)
- Již nezpomaluje
- Poškození změněno na 30-140 z 20-190.
- Timewinder (Q)
- AP ratio zvýšeno na 30% z 20%
- Šířka projektilu zvýšena o 50 při rozložení.
- Chronobreak (R)
- Heal pozměněn
- NOVÝ: 100/150/200 (+60% AP), zvýšeno o 3% za každé 1% ztracených HP během posledních 4 sekund
- STARÝ: 100/150/200 + 20% (+6.6% za 100 AP) HP ztracených během posledních 4 sekund
- Pokud během vracení v čase proletíte W, aktivujete štít i stun.
- Heal pozměněn
Fizz
- Urchin Strike (Q)
- Mana cost snížen na 50 na všech úrovních z 50/55/60/65/70
- Cooldown snížen na 8/7.5/7/6.5/6 z 10/9/8/7/6
- Opraveno: Efekt předmětu Sheen je nyní správně aplikován.
- Seastone Trident (W)
- Mana cost změněn na 30/40/50/60/70 z 40 na všech úrovních.
- Cooldown změněn na 10/9,5/9/8,5/8 z 10 na všech úrovních.
- [Rework] Pasivka: Fizzovy základní útoky způsobují krvácení nepřátele za 25/40/55/70/85 (+33% AP) magického poškození během 4 sekund.
- [Rework] Aktivka: Fizzův následující základní útok zraní za 25/40/55/70/85 (+33% AP) bonusového magického poškození. Pokud cíl krvácí alespoň dvě sekundy, tento bonus se zvýší na 75/120/165/210/225 (+100% AP).
- [NOVÉ] schopnost nyní obnoví 20/28/36/42/50 many a resetuje cooldown na 1 sekundu, pokud zabije jednotku.
- Pasivka je nyní aplikována na cíle, které Fizz zasáhne schopnostmi Q a R.
- Playful / Trickster (E)
- Mana cost snížen na 90/95/100/105/110 z 90/100/110/120/130
- Před dopadem ukáže Fizzovi zónu, ve které udělí zranění. Po dopadu ji ukáže i nepřátelům.
- Chum the Waters (R):
- Čas před objevením žraloka zvýšen na 2 sekundy z 1,5.
- [NOVÉ] Žralok nyní uděluje zvýšené poškození, čím delší vzdálenost urazí.
- Méně než 455 jednotek:
- Poškození 150/250/350 (+60% AP)
- 40% zpomalení
- Velikost - 200 jednotek
- Knockback - 150
- 455 - 910 jednotek
- Poškození 225/325/425 (+80% AP)
- 60% zpomalení
- Velikost - 325 jednotek
- Knockback - 250
- Více než 910 jednotek
- 300/400/500 (+120% AP)
- 80% zpomalení
- Velikost - 450 jednotek
- Knockback - 350
- Méně než 455 jednotek:
Kha'Zix
- Unseen Thread (P)
- Poškození změněno na (10-146) + 40% bonusových AD (dříve 15-190 + 50% AP).
- Taste Their Fear (Q)
- Cooldown zvýšen na 4 sekundy ze 3
- Bonusové Isolation poškození zvýšeno na 50% ze 30%.
- Bonusové AD ratio zvýšeno na 140% z 120%
- Vylepšení schopnosti již nepřidává poškození do izolovaných cílů.
- Použití vylepšené schopnosti proti izolovaným cílům sníží coodown o 60%.
- Void Spike (W)
- Již nezpomaluje bez vylepšení.
- Zpomalení z vylepšení schopnosti sníženo na 40% z 50%
- Zpomalení z vylepšení schopnosti proti izolovaným cílům zvýšeno na 80%
- Void Assault (R)
- Základní neviditelnost prodloužena na 1,25 sekund z 1.
- Vylepšení schopnosti přidá novou pasivku: "Dokud je Kha'Zix mimo boj, pasivně získá tuto schopnost na 3 sekundy v křoví. Efekt přetrvá 2,5 sekund pokud křoví opustí. Cooldown mezi křovími je 10 sekund."
- Vylepšením schopnosti se již nepřidávají počty ani trvání zneviditelnění
- Vylepšené R přejmenováno na Adaptive Cloaking z Active Camouflage
Shaco
- Backstab (P)
- Poškození při útoku zezadu změněno na 120-145% z 20% bonusového poškození.
- [NOVÉ] Útoky zezadu nyní zraňují monstra za 200%.
- [NOVÉ] Efekt útoku zezadu se aplikuje jednou za 3 sekundy (lze snížit s CDR)
- Decieve (Q)
- Mana cost změněn na 60 na všech úrovních z 90/80/70/60/50.
- Trvání neviditelnosti změněno na 1.5/2.25/3/3.75/4.5 z 3.5
- Trvání vyčarování - 0,125 sekund
- Cooldown zvýšen na 14 sekund z 11
- Poškození 20/35/50/65/80 (+100% celkového AD)(+50% AP)
- [NOVÉ] útočení během, nebo krátce po ukončení neviditelnosti snižuje cooldown schopnosti o 2,5 sekundy
- Nyní lze použít W během schopnosti, nakrátko ale Shaca zviditelní.
- Jack in the Box (W)
- Trvání vyčarování sníženo na 2 sekundy
- Poškození do věží sníženo na 50%
- Krabička nyní zemře na jednu ránu věže a základní útok šampionů jí ubere minimálně třetinu životů.
- [NOVÉ] HP krabičky se nyní zvyšuje s úrovní Shaca o 0-400
- Two-Shiv Poison (E)
- [ODSTRANĚNO] již nesnižuje attack speed minionům a monstrům o 20-30%
- Zpomalení zvýšeno na 20/22.5/25/27.5/30% z 10/15/20/25/30%
- Poškození změněno
- STARÉ: 50-210 (+100% AP) (+100% Bonus AD)
- NOVÉ: 5/35/65/95/125 (+90% AP) (+85% celkového AD) + [3-8% chybějících HP cíle]
- Hallucinate (R):
- Nezranitelnost zvýšena na 0,5 sekundy
- Poškození do věží sníženo na 35% z 50%
- Věže nyní zraňují Shacův klon za dvojnásobné zranění.
- Klon může útočit do ward.
- [NOVÉ] klon nyní položí 3 krabičky když zemře
- Trvá 6 sekund.
- Krabičky zraňují za 25/50/75 (15% AP) a dávají fear na 0.75 sekund.
- Tyto tři krabičky se spustí společně a mají společné HP
- Krabičky mají 210-950 bonusových HP na úrovních 6-18
Zed
- Living Shadow (W)
- [ODSTRANĚNO] pasivka ji nepřidává 4/8/12/16/20% bonusových AD
- Energie obnovená z pasivky zvýšena na 30/35/40/45/50 z 20/25/30/35/40
- Range pro výměnu místa se stínem zvýšena na 1300 z 1100
- Shadow Slash (E):
- Cooldown změněn na 5/4.5/4/3.5/3 sekund z 4
- Poškození změněno na 65/90/115/140/165 z 60/90/120/150/180
- Death Mark (R):
- [NOVÝ EFEKT] Reaper of Shadow: přidá Zedovi trvale (5+ 5/10/15% AD oběti] AD nejsilnějšího šampiona, kterého zabil pomocí R.
- Nejsilnější= Jakýkoli cíl, který mu přidá největší množství AD
- Zed může mít zvýšené AD v jednu chvíli maximálně z jednoho šampiona. Pokud si cíl koupí další AD, Zed ho musí zabít pomocí R aby získal vyšší bonus
- [NOVÝ EFEKT] Reaper of Shadow: přidá Zedovi trvale (5+ 5/10/15% AD oběti] AD nejsilnějšího šampiona, kterého zabil pomocí R.
- Neviditelnost se rozdělila na dva druhy, šampioni s neviditelností mají jednu z těchto schopností:
- Camouflage - Strategická neviditelnost, používaná, pokud se šampion pohybuje po mapě mimo zrak nepřátel. Šampiona vidí věže, šampioni v dostatečné blízkosti a Control Wardy
- Evelynn - Pasivka
- Rengar - R
- Twitch - Q
- Invisibility - Taktická neviditelnost. Netrvá tak dlouho, aby se během ní dostal hráč z jedné linky na druhou, ale slouží spíše k manévrování v soubojích. Šampiona objeví pouze věže.
- Akali - W
- Kha'Zix - R
- LeBlanc - R
- Shaco - Q
- Talon - R
- Teemo - Pasivka
- Vayne - R
- Wukong - W
- Camouflage - Strategická neviditelnost, používaná, pokud se šampion pohybuje po mapě mimo zrak nepřátel. Šampiona vidí věže, šampioni v dostatečné blízkosti a Control Wardy
- Pokud zraníte neviditelného šampiona, objeví se jeho stříbrný obrys. To se může opakovat znovu až po 1 sekundě.
V jungli nás čeká několik velkých změn. Byl upravený smite a junglerské předměty, změněny kempy a přidány rostliny.
Smite- Nyní obnovuje 100 HP + 10% z maxima, pokud je použitý na monstrum.
- Doba obnovení zvýšena na 90 sekund z 75
- Nabíjení začne v čase 1:40 (dříve v 1:25)
- Buffy po použití na jednotlivé kempy odstraněny.
- Hunters Machete
- Poškození při zásahu zvýšeno na 25 z 20.
- Lifesteal zvýšen na 10% z 8%.
- Tyto změny platí i pro junglerské předměty druhé úrovně
Do jungle se dostaly rostliny
- Nejprve se objeví semínko, které pak po 60 sekundách doroste do použitelné rostliné.
Na těchto lokacích se nyní objevují tyto tři druhy rostlin:
- Blast Cone (červená)
- Při zničení odhodí nepřátele poblíž.
- Červený indikátor ukazuje místo dopadu jednotky.
- První spawn vnitřní rostliny - 1:15 až 1:25
- První spawn vnější rostliny - 2:15 až 2:30
- Respawn vnitřní rostliny - 5 až 7 minut
- Respawn vnější rostliny - 5,5 až 6,5 minut
- Honeyfruit (zelená)
- Při zničení vysype kolem 5 kusů ovoce, které obnovuje 3,5% maxima HP nebo 8 +6 za úroveň (podle toho, co je vyšší), pokud ho šampion sebere, ale také zpomaluje o 35% na 0,25 sekundy.
- V jedné půlce řeky mohou být v jednu chvíli maximálně 2 rostliny Honeyfruit.
- První spawn - 5:00 až 5:30
- Respawn 5,5 - 7 minut
- Scryer's Bloom (modrá)
- Při zničení odhalí velkou část mapy na 12 sekund ve směru od útočícího šampiona.
- Pokud na rostlině máte kurzor, ukáže se indikátor označující oblast, kterou rostlina objeví, pokud na ní zaútočí váš šampion.
- První spawn - 3:00 až 3:30 ve všech čtvrtinách mapy na místě blíže ke středové lince.
- V jedné čtvrtině mapy může být vždy maximálně jedna rostlina Scryer's Bloom.
- Obecné změny
- Buffy při použití smitu odstraněny.
- Respawn malých kempů zvýšen na 150 sekund ze 100.
- Zvyšování obtížnosti
- Místo lineárního zlepšování se nyní obtížnost kempů orientuje kolem průměrné úrovně hráčů.
- Úroveň 1-3
- Úroveň 4-6
- Úroveň 7-9
- Od úrovně 9 se staty monster zvyšují lineárně.
- Místo lineárního zlepšování se nyní obtížnost kempů orientuje kolem průměrné úrovně hráčů.
- Modrý sentinel
- Již u sebe nemá malé golemy
- Nyní má negativní Magic resist
- Gromp
- Již nezraňuje jedem.
- Nyní si přidá 100% attack speed na začátku souboje, který postupně upadá během 5 sekund.
- Objevuje se o 15 sekund později než ostatní kempy.
- Krug
- Velký a normální Krug se po smrti rozpadnou na dva menší.
- Velký na dva normální (asi o 60% méně HP)
- Normální na dva malé (asi o 88% méně HP
- Objevuje se o 15 sekund později než ostatní kempy
- Velký a normální Krug se po smrti rozpadnou na dva menší.
- Raptors
- Přidáni dva malí raptoři, celkem jich je v kempu 5 malých + 1 velký
- Velký raptor: HP sníženo asi o polovinu, poškození asi o dvě třetiny
- Malí raptoři: HP zvýšeno asi o polovinu
- Red Brambleback
- Již nemá malé pomocníky
- Nyní má negativní armor
- Rift Herald
- Objevuje se až v 10. minutě (dříve v 6.)
- AD sníženo na 85 z 105.
- Elder Dragon
- Buff za zabití trvá nyní 150 sekund (dříve 120).
V předsezóně se budou testovat také nové masteries.
[NOVÉ] Battle Trance (Ferocity, Tier 4)- Přidává až 5% poškození během 5 sekund, pokud jste v souboji s nepřátelskými šampiony.
- Váš první základní útok do šampiona udělí bonusové zranění o velikosti 10 + 1 za úroveň (9 sekund cooldown)"
- Efekt zvýšen na 1,5% z 1%
- Odstraněno
- Na jeho místo do Tieru 4 bylo přesunuto mastery Double Edge Sword.
- Přesunuto z tieru 2 do tieru 4
- Poškození zvýšeno na 5% a příchozí poškození zvýšeno na 2.5% (dříve 3% a 1.5%)
- Mastery Fresh Blood přesunuto na jeho místo v tieru 2.
- Změněno: Zásahy do nepřátelských šampionů základnímy útoky generují stacky Fervor (2 za útok zblízka, 2 sekundy cooldown za zásah schopností)
- Stacky přetrvávají 4 sekundy (maximum 10 stacků a zvyšují AD o 1-6 za každý stack.
- Vstup do křoví nabije vaši následující schopnost nebo útok, který zraní navíc za 3% současných HP cíle jako magické zranění (9 sekund cooldown).
- Nyní přidává 1,7 lethality za každý bod.
- Již nepřidává 3 + 0,3 Armor penetration.
- Přidá 8 armoru a Magic resistance, když se nacházíte u spojenecké věže.
- Přidá 10% + 2 za úroveň Armor a Magic Resist po příchozím zranění od nepřátelského šampiona na 2 sekundy (9 sekund cooldown).
- Přidá štít o velikosti 7% + (7% za všechny nepřátele poblíž) vašeho maximálního na 4 sekundy poté, co někoho zasáhnete těžkým CC efektem (Stun, znehybnění, root, taunt, charm, fear, knockup, knocback)
- 30 sekund cooldown
- Nahrazuje STRENGTH OF THE AGES.
Alpha klient se nyní mění na beta klienta a bude přístupný všem, kdo si ho bude přát. Od posledního updatu k němu byly přidány další funkce (Záznamy budou zatím spuštěny jen v na serverech NA a OCE).
Pro alpha testery je připravena ikonka jako odměna:
- Kritický zásah Gangplankova Q - Parrley! už necestuje rychleji než normální seslání, což napravuje chybu, kvůli které během této doby nemohl řetězit další sudy.
- Lucianovo W - Ardent Blaze už automaticky nestřílí stejným směrem jako druhá střela pasivní schopnosti – Lightslinger, pokud ji sešlete mezi střelami pasivky.
- Opravena chyba, která Threshovi umožňovala za jistých okolností sesílat W - Dark Passage globálně. Nebyla vytvořena žádná lucerna, ale Thresh získal výhled na cílovou oblast.
- Illaoina chapadla nyní normálně máchají po šampionech pod vlivem Taricova R - Cosmic Radiance nebo Kindredova R - Lamb's Respite.
- Jinx už nemůže umístit do fronty Q - Switcheroo! během sesílání R - Super Mega Death Rocket!. Tím se řeší chyba, kvůli které se občas raketa objevila dál před nepřáteli, než ve skutečnosti byla.
- Q - Alpha Strike Mastera Yi nyní správně nabíjí pasivní schopnosti předmětu Statikk Shiv.
- Ukazatele slabin u pasivní schopnosti - Duelist's Dance PROJEKT: Fiory už se graficky nezobrazují dřív, než efekt vyprchá.
- Animace základních schopností PROJEKT: Yasua byly upraveny tak, aby vizuálně sekly cíl ve stejný okamžik, kdy se aplikuje poškození, namísto toho, aby to bylo o něco dřív.
- Grafika W - Crystallize Blackfrost Anivie byla rozšířena, aby odpovídala jejím ostatním skinům (skutečná zásahová zóna nebyla rozbitá!).
- Při seslání na věž nyní grafika E - Eye of the Storm Star Guardian Janny správně zmizí, když se štít rozbije.
- Ivern už nemůže být označen jako AFK, pokud farmí v džungli příliš dlouho, aniž by s někým interagoval.
- Popisek předmětu Wooglet's Witchcap nyní správně udává, že jeho aktivka má cooldown 120 sekund.
- Nižší hlasitost vření R - Chaos Storm Creator Viktora.
- Luluina animace běhu byla obnovena u všech skinů.
- Vizuální efekty Pixova útoku Winter Wonder Lulu byly znovu zasněženy.
- Cassiopeia nyní správně přehrává dabing při umísťování ward.
- Mrtvola Star Guardian Jinx už nezůstává trčet s rozpřaženýma rukama, když zemře při sesíláníQ - Switcheroo!.
- Brolaf už nepřehrává dvě repliky najednou při aktivaci R – Ragnarok.
- Zvuk skákání E – Hop Snow Day Gnara bylo opraveno, když Gnar dupne na spojenecké cíle.
Obecné:
Lethality - nový efekt předmětů- U některých předmětů se bude objevovat efekt Lethality. Tento efekt nahrazuje částečně armor penetration. Nyní je to rozdělené takhl
- Armor Penetration - procentuální ignorování nepřátelského armoru (například ignoruji 20% z nepřátelského armoru)
- Lethality - ignorování přesné hodnoty armoru (například odečtu 20 z celkové hodnoty nepřátelského armoru). Velikost se zvyšuje s úrovní nepřítele.
- Masterie Precision (Tier 5, Cunning) změnilo Armor Penetration na Lethality.
- Armor penetration runy se změnily na Lethality
- Quint - 3.2 Lethality
- Mark - 1.6 Lethality
- Hybrid penenetration runy se změnily na Lethality
- Quint - 2,24 lethality
- Mark - 1.13 lethality
- Vision wardy byly nahrazeny Control Wardou.
- Odhaluje neviditelné šampiony, wardy a pasti (pasti a wardy také deaktivuje)
- Cena 75 zlata
- 4 HP
- Každý hráč může mít maximálně tři wardy v inventáři a maximálně jednu položenou na mapě.
- I warda daktivovaná Control Wardou dává vizi na šampiona, který na ní útočí.
- Zkušenosti za wardy
- Wardy ze Sightstone a žlutého trinketu
- Zvýšeno na 40 zkušeností za zničení ze 30
- Control wardy
- 40 zkušeností za zničení
- Wardy z modrého trinketu
- Zvýšeno na 20 zkušeností za zničení ze 15
- Wardy ze Sightstone a žlutého trinketu
- Útočení do wardek již neaktivuje lifesteal
- Laserový útok věží odstraněn.
- Útoky do minionů nyní udělují procentuální poškození
- Melee - asi 45% na ránu
- Ranged - asi 70% na ránu
- Siege - asi 14% na ránu
- Super - asi 5% na ránu
- Malé kempy mají nyní menší ikonu (Red a Blue nezměněno)
- Ikony věží se nyní mění podle ubraných HP - 66% a 33% HP.
- Rostliny nyní mají svou ikonu na mapě.
Šampioni:
Alistar
- Triumphant Roar (P)
- Alistar získává stack Triumphu, pokud omráčí nebo pohne s nepřátelským šampionem, nebo když blízko něj umírají nepřátelé. Při 7 stacích Alistar zařve, vyléčí se za 13 (+7 za úroveň) a nejbližšího spojence za 26 (+14 za úroveň). (3 sekundy cooldown)
- Alistar nemůže získávat stacky Triumphu, pokud je schopnost na cooldownu.
- Smrt nepřátelských šampionů a epických monster nabije schopnost naplno.
- Pulverize (Q)
- už neomračuje nepřátele po přistání na 0,5 sekundy.
- Trample (E)
- Cooldown: 16/15.5/15/14.5/14
- Mana cost: 50/60/70/80/90
- Alistar zadupe a udělí 100/125/150/175/200 (+40% AP) poškození blízkým nepřátelům během 5 sekund a získává Trample stack pokud poškodí nepřátelského šampiona.
- Při 5 stacích následný Alistarův útok udělí bonusové magické poškození 40 + 10 za úroveň a omráčí nepřítele na 1 sekundu
- Unbreakable Will (R)
- již nepřidává bonusové AD.
Ivern
- Rootcaller (Q)
- Cooldown snížen na 14/13/12/11/10 z 16/15/14/13/12
- Nyní se lze přitáhnout po reaktivaci schopnosti (dříve pouze kliknutí).
- Daisy! (R)
- HP Daisy zvýšeno na 1250/2500/3750 z 1250/2000/3500
- Upravena umělá inteligence Daisy.
Kled
- Skaarl, the Cowardly Lizard (P)
- čas při nasedání snížen na 0,5 sekundy z 1.
- Violent Tendencies (W)
- bonusové poškození 4. zásahu sníženo na 4/4.5/5/5.5/6% z 4/5/6/7/8%
Twitch
- Ambush (Q)
- Nyní Camouflage na 10/11/12/13/14 sekund místo neviditelnosti na 4/5/6/7/8 sekund.
- Bonusový Movement speed snížen na 10% z 20%
- Nyní třikrát zvyšuje bonusový movement speed, když je blízko nepřátelských šampionů, kteří jej nevidí.
- Venom Cask (W)
- Nyní nechává na zemi stopu na 3 sekundy, která zpomaluje nepřátele a postupně přidává jed.
- Přidává stack passivky za hit.
- Přidá další stack za každou sekundu v oblaku.
- Nyní nechává na zemi stopu na 3 sekundy, která zpomaluje nepřátele a postupně přidává jed.
- Spray and Pray (R)
- přejmenováno na "Spray and Pray" z "Rat-Ta-Tat-Tat".
Vayne
- Final Hour (R)
- změněno na Invisibility podle nových pravidel neviditelnosti (viz článek o změnách assassinů).
Nové předměty:
Edge of Night
- Cena: 3100 zlata
- Recept: Pickaxe + Serrated Dirk + Null-Magic Mantle + 675 zlata
- Staty:
- +60 Attack Damage
- +35 Magic Resist
- UNIQUE Passive: +15 Lethality
- UNIQUE Passive: +20 Movement Speed our of Combat
- UNIQUE Active - Night's Veil: Nabíjejte 1,5 sekundy pro získání spell shieldu, který zablokuje další nepřátelskou schopnost. Trvá 10 sekund. (30 sekund cooldown) (Během nabíjení se můžete pohybovat)
Knight's Vow
- Cena: 2100 Zlata
- Recept: Crystalline Bracer + Cloth Armor + Crystalline Bracer + 500 zlata
- Staty:
- +400 Health
- +100% základní Health Regen
- +20 Armor
- UNIQUE Active: Označte spojeneckého šampiona za Parťáka (90 sekund cooldown)
- UNIQUE Passive: Pokud je Parťák blízko a běžíte směrem k němu, získáte +40 Armor a +15% Movement Speed.
- UNIQUE Passive: Pokud je Parťák blízko, vyléčíte se za 12% jeho poškození do nepřátelských šampionů a přesměrujete 12% poškození, které utrpí od nepřátelských šampionů do vás jako true damage (obě schopnosti sníženy o 50% pro ranged šampiony).
- (Šampioni mohou být provázáni pouze jednou přísahou.)
Poacher's Dirk
- Cena: 750 Zlata
- Recept: Long Sword + 400 zlata
- Staty:
- +15 Attack Damage
- UNIQUE Passive: +20 Movement Speed mimo souboj
- UNIQUE Passive: Po ulovení 3 velkých monster z nepřátelské jungle (60 sekund cooldown po zabití monstra) se přeměn na Serrated Dirk.
Redemption
- Cena: 2100 Zlata
- Recept: Forbidden Idol + Crystalline Bracer + 650 Zlata
- Staty:
- +400 Health
- +75% Base Health Regen
- +75% Base Mana Regen
- +10% Cooldown Reduction
- UNIQUE Passive: +10 Heal and Shield Power
- UNIQUE Active: Zaměř oblast ve vzdálenosti do 550 jednotek. Po 2,5 sekundách sešle světlo, které vyléčí spojence za 130 (+20 za úroveň cíle), spálí nepřátelské šampiony za 10% jejich životů jako true damage a udělí 250 true damage do nepřátelských minionů. (120 sekund cooldown)
- Může být použito i po smrti.
- Poloviční efekt, pokud byl cíl nedávno zasažen tímto kouzlem.
Předměty pro assassiny:
Duskblade of Draktharr
- Staty:
- AD sníženo na 65 ze 75
- 5% Movement speed odstraněno
- UNIQUE Passive: +15 Lethality (nahrazuje 10 armor penetration)
- UNIQUE Passive: +20 Movement Speed mimo Combat
- UNIQUE Passive - Nightstalker: Pokud jste alespoň sekundu nebyli viděni, váš další základní útok udělí navíc 50+(200% Lethality) true damage.
- Unique Passive - Nightfall odstraněno.
- UNIQUE Passive - Blackout: Pokud jste viděni nepřátelskou wardou, získáte true sight na 8 sekund (90 sekund cooldown).
Maw of Malmortius
- Cena: 3250 Zlata
- Recept: Hexdrinker + Caulfield's Warhammer + 850 Zlata
- Staty:
- +10% Cooldown Reduction
- Již nepřidává armor penetration
- UNIQUE Passive:
- Lifegrip nyní přidává také +20 Attack Damage.
Serrated Dirk
- Attack Damage zvýšeno na 25 ze 20
- UNIQUE Passive: +15 Lethality (odstraněn armor penetration)
- UNIQUE Passive: +20 Movement Speed mimo boj
- UNIQUE Passive - odstraněno: Po zabití jednotky váš další základní útok nebo kouzlo na jeden cíl již neudělí 15 jednotek bonusového poškození.
Youmuu's Ghostblade
- Cena snížena na 2900 z 3200
- Recept: Caulfield's Warhammer + Serrated Dirk + 700 Zlata
- UNIQUE Passive: +20 Lethality
- UNIQUE Passive: +20 Movement Speed mimo boj
- UNIQUE Active:
- Již nepřidává 40% attack speed.
Předměty pro supporty:
Abyssal Scepter
- Aura nyní zvyšuje magické poškození obdržené nepřáteli o 10%.
- Již nesnižuje MR nepřátel
Aegis of the Legion
- Cena snížena na 1100 z 1500
- Recept: Cloth Armor + Null Magic Mantle + 350 zlata
- Staty:
- +30 Armor
- +30 MR (dříve 20)
- Aura MR odstraněna
- HP odstraněno
- HP regen odstraněn
Ardent Censer
- Cena snížena na 2300 z 2400
- Recept: Forbidden Idol + Aether Wisp + 650 Zlata
- Síla léčení a štítů snížena na 10% z 15%
- UNIQUE Passive: Healování a štíty na spojence jim přidají 20% attack speed (dříve 15%), 20 magického poškození při zásahu (dříve 30) a jejich základní útoky obnovují 20 HP
Athene's Unholy Grail
- Cena snížena na 2100 z 2250
- Recept: Fiendish Codex + Chalice of Harmony + 300 Zlata
- stará pasivka odstraněna
- UNIQUE Passive: Zvyšování vašeho procentuálního obnovování many také zvyšuje procentuální obnovování životů o stejné množství.
Banner of Command
- Cena snížena na 2200 z 2900
- Recept: Aegis of the Legion + Glacial Shroud + 100 Zlata
- Staty:
- +400 Mana
- +60 Armor
- +10% Cooldown Reduction
- Magic Resist zvýšen na 30 z 20
- Unique active - Promote: Zvýší sílu jednoho miniona a dodá mu imunitu k magickému poškození (120 sekund cooldown).
- Aura odstraněna
Chalice of Harmony
- Cena snížena na 800 z 900
- Recept: Faerie Charm + Null-Magic Mantle + Faerie Charm + 100 Zlata
- Odstraněna stará pasivka.
- UNIQUE Passive: Zvyšování vašeho procentuálního obnovování many také zvyšuje procentuální obnovování životů o stejné množství.
Eye of the Equinox
- Základní HP regen zvýšen na 200% ze 100%
Eye of the Oasis
- Cena snížena na 1900 z 2250
- Recept:Sightstone + Nomad's Medallion + 250 Zlata
- Základní HP regen snížen na 100% ze 150%
Face of the Mountain
- UNIQUE Active:
- Nyní kromě spojence zaštítí i vás
- Při seslání na sebe zaštítí nejzraněnějšího blízkého spojence (podobně jako Heal).
Forbidden Idol
- Cena snížena na 800 z 850
- Recept: Faerie Charm + Faerie Charm + 550 Zlata
- Pasivní zesilování léčení a štítu sníženo na 8% z 10%.
Frozen Heart
- Cena snížena na 2700 z 2800
- Recept: Warden's Mail + Glacial Shroud + 700 Zlata
Locket of the Iron Solari
- Cena snížena na 2200 z 2500
- Recipe: Aegis of the Legion + Null-Magic Mantle + 650 Zlata
- Staty:
- +30 Armor
- Magic Resist zvýšena na 60 z 20
- UNIQUE Active:
- Štít změněn na 70 - 665 z 90 - 345
- Trvání zvýšeno na 2.5 ze 2
- Nyní postupně ubývá během doby trvání
Mikael's Crucible
- Cena snížena na 2100 z 2400
- Recept: Chalice of Harmony + Forbidden Idol + 500 Zlata
- Pasivní zesilování léčení a štítu zvýšeno na 20% z 15%
- Základní mana regeneration snížena na 100% ze 150%.
- UNIQUE Passive - Harmony: Zvyšování vašeho procentuálního obnovování many také zvyšuje procentuální obnovování životů o stejné množství.
- UNIQUE Active:
- Cooldown snížen na 120 ze 180
- Nyní ke Cleanse také přidává 2 sekundy imunitu proti zpomalení
- Úspěšný Cleanse také přidá cíli 40% movement speed na 2 sekundy
- Projektil už neletí, efekt je okamžitý
Talisman of Ascension
- Cena snížena na 2400 z 2500
- Recept: Nomad's Medallion + Raptor Cloak + 350 Zlata
Zeke's Harbinger
- Cena snížena na 2250 z 2350
- Recept: Amp Tome + Glacial Shroud + Amp Tome + 380 Zlata
Další předměty:
Hextech Protobelt
- Poškození za každou další střelu po té první sníženo na 10% z 20%
- AP ratio sníženo na 25% z 35%
Hextech Revolver
- Unique passive - Magic Bolt: poškození sníženo na 50 - 125 z 75 - 150.
Minioni:
Melee minioni- Zvyšování HP s časem zvýšeno asi o 60%
- Již se jim v průběhu hry nezvyšuje AD
- Zvyšování HP s časem Sníženo asi o 60%
- V průběhu hry se jim zvýší AD asi o 100%