Patch 6.18 - změny ve hře
Do hry se dostal nový patch.
Patch
6.18
se dostal na live servery. Pojďme se podívat, co se změnilo.
Yorick se konečně dočkal svého reworku. Nové schopnosti a další informace najdete v tomto článku .
Již pátý Championship skin, tentokrát na mid. Nyní si lze postavit celý Championship tým se všemi linkami.
Riven, Shyvana, Zed, Thresh a Kalista.
Více se o tomto skinu můžete dozvědět zde .
Tento nový splash art je společný pro
Sashimi Akali,
Baker Pantheona,
Barbecue Leonua
Butcher Olafa.
Více se o těhto skinech dozvíte zde .
Hráči v Challenger a Master tieru ranked her mají nyní upravená pravidla pro ztrátu LP při neaktivitě:
- Za každou odehranou hru se jim jedna "uloží". Maximálně může mít hráč uloženo 10 her.
- Každý den je jedna uložená hra odebrána.
- Když počet uložených her klesne na 0, hráči se začne odebírat 100 LP každý den, dokud znovu nezačnou hrát.
- Přehled uložených her lze najít v klientovy
- Pro Diamantovou divizi a všechny nižší se pravidla nemění.
Vzhledem k tomu, že se na tomto patchi bude hrát světový šampionát, ze spectatoru byly odebrány některé rušivé efekty (například barevné ohraničení ultimátky Brauma).
Pokud je šampion nezranitelný (například díky ultimátce Kayle nebo Tarica), objeví se kolem jeho HP a many zlatý rámeček.
|
|
- Opravena chyba, kvůli které Secret Stash neprodlužoval délku trvání Refillable Potionu, Hunter’s Potionu a Corrupting Potionu.
- Když cíl Lee Sinova Q - Sonic Wave zemře dřív, než Lee Sin stihne seslat Q - Resonating Strike, nyní se třísekundové sesílací okno Resonating Strike zruší okamžitě, takže nebude nutné čekat do konce trvání
- Opravena chyba, kvůli které popravující efekt Eye of the Equinox léčil okolní spojence za méně bodů, než bylo zamýšleno
- Opravena chyba z minulého patche, kvůli které všechny schopnosti používaly zaměřování na minimapě
- Kledovu ukazateli zdraví už netrvá věčnost, než se znovu objeví, pokud zemře a oživí ho Zileanova ultimátka v tom samém okamžiku, kdy znovu nasedne na Skaarl
- Opravena chyba, kvůli které nebylo možné vyslat signál do chatu přes HUD u schopnosti vyžadující určité podmínky pro seslání (např. Morganino R - Soul Shackles), dokud nebyly tyto podmínky splněny
- Léčení u Trundlovy pasivky - King’s Tribute se nyní spouští, když jsou Rift Herald a říční krab zabiti
- R - Wind Slash a třetí seslání Q - Broken Wings u Championship Riven nyní opět používají vlastní modré částice po zásahu místo zelených částic jejího základního skinu
- R - Enchanted Crystal Arrow u PROJEKT: Ashe už nevybuchuje o něco málo dřív než u ostatních Ashiných skinů poté, co zasáhne nepřátelského šampiona
- Byl uhlazen přechod mezi animacemi u skinu PROJEKT: Zed a jeho animacemi nečinnosti
- Částice stopy u Blood Moon a SKT T1 Elise u schopnosti E - Cocoon už neprosvítají předměty, za kterými projdou (např. věže)
- Šaty SKT T1 Kalisty už nevypadají plesnivě během její animace umírání
- Vizuální efekt schopnosti W - Fox-Fire u Arcade Ahri se v určitých zvláštních situacích při obíhání už nepřibližuje a nevzdaluje od Ahri
- Jiskry ocasu Arcade Ahri už nemizí po změně grafického nastavení
- Srdce v animaci /taunt u Arcade Ahri se už nepozorovaně nemění zpátky na její orb, pokud přesunete pohled kamery z Ahri a zase zpátky na ni
- Jeden z ocasů Arcade Ahri už není zmáčknutý
- Pravé zápěstí Arcade Ahri už nemá proměnlivou tloušťku během několika jejích animací
- Animace vtipu u Sira Kleda se nyní opakuje, dokud se nezruší (stejně jako u základního Kleda), takže už se nezastavuje po jednom projetí
- Chroma skiny Cottontail Teema už na načítací obrazovce nepoužívají hlavní obrázek základního Teema
- Vznášející se hvězda u skinu wardy Game On se nyní zobrazuje správně, když nepřátelé získají na totem výhled
- Byl vycentrován skin wardy Game On v okolním prstenci částic, které se zobrazují pod všemi wardami
Šampioni:
Ashe
- Volley (W)
- Cooldown zvýšen na 15/12.5/10/7.5/5 z 12/10/8/6/4
Aurelion Sol
- Center of the Universe (P)
- Opraven bug, kdy se hvězdy na chvíli objevovaly na místě, kde jste Aureliona viděli naposledy.
Ekko
- Základní AD sníženo na 55 z 59
Gnar
- Hop/Crouch (E)
- Cooldown zvýšen na 22/19.5/17/14.5/12 z 18/16.5/15/13.5/12
- Hyper (W)
- Poškození sníženo na 10/20/30/40/50 z 15/25/35/45/55
Lissandra
- Nárůst životů za úroveň snížen na 75 z 84
Lulu
- Glitterlance (Q)
- opraven bug: zpomalení nyní trvá správně 2 sekundy na všech úrovních (dříve 1/1,25/1,5/1,75/2)
Lux
- Lucend Singularity (E)
- Zpomalení zvýšeno na 25/30/35/40/45% z 20/24/28/32/36%
Miss Fortune
- Love Tap (P)
- Poškození do věží již není redukováno
- Opraven bug, kdy se po seslání Q - Double Tap nespustila pasivka při dalším základním útoku.
Nocturne
- Unspeakable Horror (E)
- Délka fearu zvýšena na 1.25/1.5/1.75/2/2.25 z 1/1.25/1.5/1.75/2
Rek'Sai
- Základní armor snížen na 24 z 28.3
- Nárůst armoru za level snížen na 3.4 z 3.75
Ryze
- Realm Warp (R)
- Opravena chyba popisku range na úrovni 1
Shen
- Ki Strike (P)
- Síla štítu snížena na 50-101 z 52-120.
- Twilight Assault (Q)
- Poškození sníženo na 2/2.5/3/3.5/4% maximálního zdraví cíle ze 3/3.5/4/4.5/5%
- Poškození po zásahu "Spirit blade" sníženo na 4/4.5/5/5.5/6% z 5/5.5/6/6.5/7%
Taliyah
- Threaded Volley (Q)
- Již nezpůsobuje o 50% více poškození minionům
- Unraveled Earth (E)
- Poškození sníženo na 70/90/110/130/150 z 80/105/130/155/180
Vladimir
- Základní životy sníženy na 525 z 550
- Transfusion (Q)
- Heal z efektu Crimson Rush snížen na 30-200 na úrovních 1-18 z 40-240.
- Tides of Blood (E)
- Cooldown zvýšen na 13/11/9/7/5 from 9/8/7/6/5
- Nyní stojí 2,5 - 8% životů na všech úrovních (dříve 2,5 - 10%)
Yasuo
- Attack speed za úroveň snížen na 2.5% z 3.2%
- Základní attack speed zvýšen na 0.67 z 0.658
- Last Breath (R)
- Bonusový armor penetration nyní platí pouze pro Yasuovo kritické poškození (dříve na vše).
Předměty:
Frozen Mallet
- Recept změněn na Jaurim's Fist + Giant's Belt + 900 zlata
- Celková cena nezměněna
- HP zvýšeno na 700 z 650
- AD sníženo na 30 ze 40
Relic Shield
- Léčení za zabitého miniona sníženo na 15 z 20
| UPDATE HODNOCENÉHO HRANÍ | ROLE PRO NOVÉ ŠAMPIONY | GFAFIKY NVIDIA PRO NTB |