Patch 6.17
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 6.17

Patch 6.17

Little Panda

Little Panda

Co přinesl patch 6.17?

Reklama

Balanční změny

Šampioni:

Annie
  • Bonusový attack speed a movement speed po smrti Annie nyní mizí o 20% rychleji
Ashe
  • Ranger's Focus (Q)
    • Trvání sníženo na 4 sekundy z 5
  • Enchanted Crystal Arrow (R)
    • Poškození sníženo na 200/400/600 z 250/425/600
Corki
  • Hextech munitions - útočení na wardu nyní nezruší bonusový movement speed
Diana
  • Moonfall (E)
    • Oblast zásahů změněna na 225 ze 150
Draven
  • Whirling Death (R)
    • Mana cost snížen na 100 na všech úrovních ze 120
    • Cooldown změněn na 120/100/80 z 110/100/90
Evelynn
  • Agony's Embrace (R)  
    • Cooldown snížen na 120/100/80 z 150/120/90
Ezreal
  • Rising Spell Force (P)
    • Nyní scaluje až 10/12/14% za každý stack na úrovni 1/7/13 z 10% na všech úrovních
    • Maximální attack speed zvýšen na 50/60/70% na úrovni 1/7/13 z 50% na všech úrovních
Gangplank
  • Základní HP sníženo na 540 z 580
  • Remove Scurvy (W)
    • Mana cost zvýšen na 80/90/100/110/120 z 60/70/80/90/100
  • Powder Keg (E)
    • Opravena chyba, kdy zásah do barelu někdy aktivoval lifesteal
  • Cannon Barrage (R)
    • Cooldown zvýšen na 180/160/140 z 160/150/140
    • Poškození na každý dopad sníženo na 35/60/85 z 50/70/90
Gragas
  • Bodyslam (E)
    • Cooldown zvýšen na 16/15/14/13/12 z 12 na všech úrovních
  • Explosive Cask (R)
    • Doba letu barelu je nyní vždy 0.55 vteřiny (dříve 0 - 0.58 podle vzdálenosti)
Jayce
  • Thundering Blow (Hammer E)
    • Mana cost snížen na 40 na všech úrovních z 40/50/60/70/80/90
  • Transform: Mercury Hammer (R)
    • Další útok nyní scaluje 40% bonusového AD namísto scalování 40% AP.
    • Opravena chyba, kdy Jayce občas nemohl chvíli pužívat základní útoky po přeměně
Jhin
  • Deadly Flourish (W)
    • AD ratio sníženo na 50% z 70%
    • Poškození do minionů a monster zvýšeno na 75% z 65%
  • Curtain Call (R)
    • Minimální poškození sníženo na 40/100/160 +0.2 AD z 50/125/200 + 0.25 AD
    • Maximální poškození sníženo na 140/350/560 + 0.7 AD z 150/375/600 + 0.7 AD
    • Poškození na základě chybějích % životů cíle zvýšeno na 2.5% z každého 1% chybějících životů z původních 2% z každého 1% chybějících životů
    • Popisek nyní zmiňuje celkové možné poškození
    • Nepřátelé nyní vidí maximální dosah této ultimátky
    • Již nevrací 10% cooldown za každý nevystřelený náboj
Jinx
  • Super Mega Death Rocket! (R)
    • Minimální přepočet zranění zvýšeno na 15% bonusového AD z 10%
    • Maximální poškození zvýšeno na 150% bonusového AD ze 100%
Kennen
  • Rychlost projektilů základních útoků zvýšena na 1700 z 1600
  • Electrical Surge (W) - Rychlost vylepšených projektilů základních útoků snížena na 1700 z 1800
Kled 
  • Mód pro barvoslepé nyní také mění barvu ukazatele životů Skarl
Malphite
  • Brutal Strikes (W)
    • Cooldown snížen na 12 na všech úrovních ze 14
    • Pasivní schopnost zyvšování armoru zvýšena na 15/20/25/30/35% z 10/15/20/25/30%
    • Ratio na aktivce zvýšeno na 0.15 z armoru ze 0.1 
Morgana
  • Black Shield (E)
    • Range zvýšen na 800 z 750
Orianna
  • Command: Shockwave (R)
    • Cooldown snížen na 110/95/80 z 120/105/90
    • Mana cost snížen na 100 na všech úrovních z 100/125/150
Poppy
  • Základní movement speed zvýšen na 345 z 340
  • Steadfast Presence (W) - Passivní armor a magic resist bonus zvýšen na 15% z 12%
Rek'Sai
  • Tunnel (Burrowed E)
    • Cooldown zvýšen na 26/24/22/20/18 z 20/19.5/19/18.5/18
  • Void Rush (R)
    • Cooldown zvýšen na 180/140/100 z 150/110/70
Riven
  • Wind Slash (R)
    • Minimální poškození zvýšeno na 100/150/200 z 80/120/160
    • Maximální poškození zvýšeno na 300/450/600 z 240/360/480
Ryze
  • Realm Warp (R) - Range zvýšen na 1750 - 3000 z 1500 - 3000
Sivir
  • Ricochet (W)
    • Odrážené poškození je nyní 50/55/60/65/70% místo 60/65/70/75/80%
  • On The Hunt (R)
    • Passivní attack speed na W snížen na 30/45/60% z 40/60/80%
Thresh
  • The Box (R)
    • Cooldown snížen na 140/120/100 z 150/140/130
Trundle
  • Pillar of Ice (E)
    • Cooldown změnen na 22/20/18/16/14 z 23/20/17/14/11
Vayne
  • Tumble (Q)
    • Bonusové fyzické zranění zvýšeno na 30/40/50/60/70% AD z 30/35/40/45/50% AD
Veigar
  • Phenomenal Evil Power (P)
    • Stacky získané za championy zvýšeny na 5 z 3
Vi
  • Blast Shield (P) - Cooldown snížen na 16 - 8 vteřin z 18 - 8
  • Vault Breaker (Q)
    • Cooldown snížen na 16/14/12/10/8 z 18/15.5/13/10.5/8
    • Doba trvání odhozní zvýšena na 0.7 vteřiny z 0.5 - 0.75
  • Excessive Force (E) - Při prvním navolení této schopnosti získá Vi rovnou 2 nabití

Nové Arcade skiny
Patch 6.17

V tomto patchi se konečně dočkáme třech nových Arcade skinů a to: Arcade Ahri (1350 RP), Arcade Corki (1350 RP) a Arcade Ezreal (1350 RP). Více o těchto skinech se dozvíte  zde .


Nové chroma packy

Nových chromas se dočkal Arcade Miss Fortune, Cottontail Teemo, High Noon Yasuo, Shockblade Zed a Warring Kingdoms Xin Zhao.

Patch 6.17

Upravené splash arty Siona

Do hry přijdou i nové splash arty Siona. Více  zde .

Patch 6.17

Systém zaměřování věží
  • Věže nyní začnou pálit do nepřítele pokud útočí v dosahu věže na spojence, který je ve vzdálenosti do 1400 jednotek
  • Věže nyní při změně cíle z miniona na nepřítele vždy vybírá toho co je nejblíže (Jen pokud věž pobila všechny miniony a na řadě je nepřítel.)

Opravy chyb
  • Odstraněna animace project beden z důvodu náročnosti na dočasnou paměť klienta, která vedla k pádu programu. Neotevřené project bedny zůstanou ve vašem inventáři, ale při otevření se zobrazí fialová animace (premiové) bedny
  • Opravena chyba, kdy při použití summoner spellu (např. Teleport) mířil hráč kurzorem na mapu, se schopnost použila na jednotku "schovávající" se pod minimapou místo toho, aby se použila na jednotku na minimapě
  • Hráč se již nemůže seknout ve zvláštním stavu (vyjma situace, kdy každé tlačítko je ping), když během hry přepne okno přesně ve chvíli, kdy vyšle příkaz.
  • Opravena chyba, kdy Kalisty pasivní schopnost - Martial Pose - přerušila jiný pohyb (např.když uskočila, místo aby sebrala Threshovu lucernu nebo když přerušila úskokem LeeSinovu ultimátní schopnost)
  • Kha'Zix nyní neztratí neviditelnost z R - Void Assault pokud aktivuje Youmuu’s Ghostblade
  • Opraven bug, kdy Lee Sinovo Q - Resonating Strike neudělilo žádné poškození, pokud bylo vyvoláno v pohybu přes W - Safeguard
  • Odstraněna chyba, kdy animace Leoniného E - Zenith Blade nebyla pro nepřítele viditelná, pokud začala Leona kouzlit mimo Fog of War a během kouzlení se flashla do nepřátelské vize
  • Nasus nyní získává stacky přes Q - Decimating Strike, pokud last hitne Gangplankův barel
  • Sionovo Q - Decimating Strike dává pri neúplném vyvolání spellu poškození pouze ve vyznačené oblasti, nikoliv v maximální oblasti
  • Opraven bug, kdy minion, který byl vyhozen do vzduchu Sionovým Q - Decimating Strike a následně odhozen jeho E - Roar of the Slayer, nedal poškození
  • Popisek u Tahm Kenchového R - Abyssal Voyage již není prázdný
  • Opravena chyba, kdy Twitchovo E - Expunge občas nedávalo poškození nepřátelům, kteří byli v oblasti jeho výskytu
  • Opravena chyba, kdy Yasuův první základní útok po použítí R - Last Breath byl opožděn, pokud se jednalo o kritický úder
  • Opravena chyba, kdy Zileanovo Q - Time Bomb nedávalo žádné poškození, pokud zasažení nepřátelé byli nemožni zameřit, když bomba explodovala
  • Opravena většina chyb, kdy některé instantní plošné spelly (např. Cho'Ghatovo W - Feral Scream) daly poškození do nezasahnutelných championů
  • Opravena většina chyb, kdy někteří šampioni během dash schopností (např. Akali R, Irelia Q, Wukong E) vykazovali zvláštní chování, pokud byli během použití odhozeni.
  • Opraven bug, kdy Rift Scuttler's resisty nebyly oslabeny krátkým trváním těžkých CC
  • Morganiny kolena nadále "nevyskakují" z poza šat při běhu
  • Syndřina ramena při smrti nejsou nadále natažená
  • Šípy z Runnan's Hurricane na skinu SKT T1 jsou nyní zlaté (oproti strašidelné zelené na jejím původním skinu)
  • Opravena chyba, kdy buff VFX (např. Banshee's Veil) nenásledovalo při skinu SKT T1 Elisiny pohyby při mnohých animacích
  • Byla zlepšena viditelnost Ekkovýh kruhů z pasivky na skinu PROJECT: Ekko
  • Dark Star Threshovo tělo se nyní nezasekne v T - pozici, pokud umře při vyvolávání Q - Death Sentence
  • Upravené Dark Star Threshovo W - Dark Passage nyní při animaci nevypadá stejně jako Syndřino W - Scatter the Weak
  • Obnoveny točivé efekty okolo Challenger Ahrininého orbu
  • U skinu Sandstorm Katarina taunt animace není nadále dvakrát tak rychlá jako u ostatních skinů

zdroj:

leagueoflegends.com
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
REWORK ŠAMPIONA - YORICK EU+NA SEMIFINÁLE AMD RADEON RX 470

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama