Patch 6.15 - změny ve hře
Patch 6.15 se dostal do hry.
Patch 6.15 dnes v noci dostal do hry. Pojďme se podívat, jaké změny přinesl.
Tři nové Project skiny na Katarinu, Ashe a Ekka se dostanou do hry v průběhu patche. Lepší náhled na skiny najdete v tomto článku .
Prestigious Leblanc a Spellthief Lux mají nové splash arty
- Do Howling Abyss se vrátí Battle boosts.
- Byla opravena chyba, kvůli které trval stun z Rammusova Q – Powerball, než bylo zamýšleno.
- Anniino W - Incinerate a R – Summon: Tibbers nyní správně způsobuje stun (ale ne poškození) nezranitelným cílům při spuštění pasivky
- Klasický Mordekaiser má nyní stejný dosah vodítka pro svého Dračího ducha jako všechny jeho skiny
- Zrušení Gravesových základních útoků nyní spolehlivě resetuje odpočítávání jeho základních útoků
- Schopnosti s poškozujícími pastmi nyní správně přidávají stupeň Fervor of Battle, když je nepřítel spustí
- Nezaměřitelní šampioni už nemohou spustit Caitlynino W - Yordle Snap Trap
- Boti v Twisted Treeline si už nekupují odstraněné předměty
- Rámečky typu PROJEKT: First Strike na loading screenu už nejsou překryty hodnoceným rámečkem
- Ukazatel zdraví Dunkmaster Daria mu už nepřekrývá hlavu
- Číslo úrovně Pool Party Miss Fortune už se netoulá mimo její ukazatel zdraví
- Vylepšená viditelnost W - Yordle Snap Trap u skinu Lunar Wraith Caitlyn
- Chroma skiny Koi Nami nyní správně používají částicové efekty jejích schopností místo klasické Nami
- Opraveno několik pokaňkaných fleků na obleku Safecracker Evelynn
- Pool Party Taric se už krátce neobjevuje poté, co se ponoří do podlahy na konci své animace recallu
- Vyvolávací portál Arclight Vel‘Koze mu už nesedí na chapadlech během jeho animace zrození
- Opravena chyba, kvůli které některé skiny Nidalee mohly ukrást grafický efekt recallu v podobě pumy jejímu skinu Warrior Kindoms, když byly ve hře spolu
- His Royal Crabbiness už nevyčnívá mimo výběr skinu wardek, když si ho vyberete jako skin wardy ve výběru šampiona
Časové okno, kdy se může hrát s ranked týmem, bylo prodlouženo.
- Všední dny od 16:00 do 00:00
- Víkend od 14:00 do 00:00
- Výběr pozice nyní také ukazuje, jak ovlivní čas pro nalezení hry.
- Opraven bug, kdy předpokládaný čas nalezení hry u ranked 5 týmů byl 0.00
Několik objektů a jednotek už nemá svou ikonu na minimapě. Mapa by nyní měla být přehlednější.
Věže (Summoner's Rift):
Vnější věže
- Lokální zlato sníženo na 250 zlata z 300
- HP sníženy na 3300 z 3500
- Fortification
- Doba trvání snížena na 5 minut ze 7
- Redukce poškození zvýšena na 50% ze 35%
- Věže na botu již nemají Fortification
First blood věží
- Kromě běžných odměn dostane tým, který zničí první věž, navíc celkem 400 zlata
- 275 zlata rozděleno lokálně
- 25 zlata pro všechny členy týmu
Minioni (Summoner's Rift):
Cannon Minioni
EDIT: Vypadá to, že tyto změny minionů Riot z poznámek k patchi zase odstranil.
- Spawn
- Cannon minion se nyní spawne na botu ve 3. vlně na midu ve 4. vlně a na topu v 5. vlně a poté v tomto pořadí až do 20. minuty
- Po 20. minutě se Cannon minion spawne na botu ve 40. vlně a na topu a midu ve 41. vlně a poté v tomto pořadí až do 35. minuty
- Po 35. minutě se Cannon minioni spawnujou v každé vlně
Šampioni:
Braum
- Concussive Blows (P)
- poškození změněno na 26-196 z 40-176 na úrovních 1-18.
- Winter's Bite (Q)
- poškození sníženo na 60/105/150/195/240 z 70/115/160/205/250
Corki
- Hextech Munitions (P)
- Cooldown snížen na 240 sekund z 300.
Hecarim
- Základní AD sníženo na 58 z 61.3
- Rampage (Q)
- Základní poškození sníženo na 50/85/120/155/190 z 60/95/130/165/200
Illaoi
- Prophet of an Elder God (P)
- Chapadla jsou nyní viditelná i v křoví pro šampiony, kteří je mají rangi své vize.
Jarvan IV
- Demacian Standard (E)
- Pasivní attack speed zvýšen na 15/17.5/20/22.5/25% z 10/13/16/19/22%
- Attack speed aura z aktivky zvýšena na 15/17.5/20/22.5/25% z 10/13/16/19/22%
Karma
- Inspire (E)
- Velikost štítu snížena na 70/100/130/160/190 z 80/110/140/170/200
- Již nelze použít na miniony
- Mantra Bonus - Defiance (R+E)
- Nyní má stejný bonus k rychlosti jako obyčejný štít z E (40/45/50/55/60%) místo 60%
Kassadin
- Null Sphere (Q)
- Poškození zvýšeno na 65/95/125/155/185 z 70/95/120/145/170
- Nether Blade (W)
- Opraven bug, kdy pasivní magické zranění schopnosti nepoškodilo věže.
- Force Pulse (E)
- mana cost snížena na 60/65/70/75/80 z 80na všech úrovních
Malzahar
- Void Shift (P)
- Setrvání štítu po obdržení zranění nebo CC efektu sníženo na 0.25 sekund z 1 sekundy
- Cooldown změněn zvýšen na 30/24/18/12 z 30/18/10/6
Nidalee
- Lidská forma
- Javelin Toss (Q)
- Minimální poškození zvýšeno na 70/85/100/115/130 z 60/77.5/95/112.5/130
- Maximální poškození zvýšeno na 210/255/300/345/390 from 180/232.5/285/337.5/390
- Aspect of the Cougar (R)
- Již neresetuje základní útoky
- Javelin Toss (Q)
- Forma šelmy
- Takedown (Q)
- Minimální poškození změněno na 5/30/55/80 from 4/20/50/90
- Maximální poškození změněno na 10/67.5/137.5/220 from 8/45/125/248
- AP ratio zvýšeno na 40% z 33%
- Poškození proti "loveným" cílům (pasivka) zvýšeno na 40% z 33%
- Pounce (W)
- Opraven bug, kdy Nidalee skákala do směru, kam ukazovala myš na minimapě. Minimapa nyní na směr skoku nemá vliv.
- Aspect of the Cougar (R)
- Již neresetuje základní útoky
- Takedown (Q)
Renekton
- Dominus (R)
- Nyní přidá 20 fury okamžitě při použití.
- Poškození za sekundu zvýšeno na 40/80/120 z 30/60/120
Shen
- Základní HP regen snížen na 8.5 z 10
Shyvana
- Dragon's Descent (R)
- Nyní generuje 1/1.5/2 fury každou sekundu (dříve 0.66/1.33/2)
Sona
- Aria of Perseverance (W)
- Opraven bug, kdy schopnost mohla být vyčarována okamžitě po E - Song of Celerity místo toho, aby byl dodržen "globální cooldown" Sony mezi jednotlivými schopnostmi.
Taliyah
- Weaver's Wall (R)
- cooldown zvýšen na 180/150/120 z 160/140/120
Vayne
- Tumble (Q)
- Bonusové zranění a základní útoky již necritují samostatně. Pokud jedno critne, druhé critne také.
- Nyní způsobuje bonusové poškození do budov.
Viktor
- Chaos Storm (R)
- Schopnost se nyní vrací maximální rychlostí (nehledě na vzdálenost od Viktora), pouze pokud Viktor označí sám sebe.
Vladimir
- Základní movement speed snížen na 330 z 335.
- Sanguine Pool (W)
- cooldown zvýšen na 28/25/22/19/16 z 26/23/20/17/14
Zac
- Elastic Slingshot - E
- Opraven bug, kdy Zac skákal do směru, kam ukazovala myš na minimapě. Minimapa nyní na směr skoku nemá vliv.
Zyra
- Deadly Spines (Q)
- AP ratio zvýšeno na 0.6 z 0.55
- Poškození zvýšeno na 60/95/130/165/200 z 60/90/120/150/180
Předměty:
Ardent Censer
- +15% heal a síla štítů je nyní uvedeno jako Unique pasivka
Mikael's Crucible
- +15% heal a síla štítů je nyní uvedeno jako Unique pasivka
Twisted Treeline
Lord Van Damm's Pillager
(pouze TT)- Předmět přidán zpět na mapu s novými staty a pasivkou
- Cena: 3300 zlata
- Recept: Caulfield's Warhammer + Juarim's Fist + 1000 zlata
- +400 HP
- +50 AD
- +10% CDR
- Unique Passive - Ashes to Ashes:
- Pokud je bližší altar pod vaší kontrolou, udělujete 25 +1 za úroveň magického poškození za sekundu do nepřátel kolem (50% do minionů a monster, nestackuje se s předměty Bami's Cinder, Sunfire Cape a Cinderhulk).
- Pokud je vzdálenější altar pod vaší kontrolou, vaše základní útoky zraňují za 6-114 true damage (na základě úrovně šampiona) během 3 sekund.