Patch 6.14 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 6.14 - změny ve hře

Patch 6.14 - změny ve hře

Little Panda

Little Panda

Nový patch 6.14.

Reklama

Do hry se v noci na dnešek dostal nový  patch  s pořadovým číslem  6.13  Pojďme se podívat, jaké změny se ve hře obje

ví.

Rework Ryze

Ryze prošel celkovým reworkem. Jak bude vypadat se můžete podívat zde .


Balanční změny

Šampioni:

Leona

  • Sunlight (P)
    • Poškození sníženo na 20 - 105 (úroveň 1-18) z 20-140.
  • Shield of Daybreak (Q)
    • Cooldown snížen na 9/8/7/6/5 z 11/10/9/8/7
    • Poškození sniženo na 30/55/80/105/130 z 40/70/100/130/160
    • Bonusový range zvýšen na 50 z 30
    • Opraven bug, kdy stun ze schopnosti trval déle, než měl.
  • Eclipse (W) 
    • Poškození nyní 60/100/140/180/220 z 60/110/160/210/260
  • Zenith Blade (E)
    • Doba trvání rootu zvýšena na 0,5 z 0,25
  • Solar Flare (R)
    • Poškození sníženo na 100/175/250 z 150/250/350
    • Nový efekt: Soulstoke - Po použití ultimátky se Leony meč nabije "Incandescence", což přidá dalším 3/4/5 základním útokům Leony 100 range a 30/40/50 (+15% AP) bonusového magického poškození.

Sona

  • Obecné
    • Dosah každé aury zvýšen na 400 z 350
    • Doba trvání aury již není prodloužena o 2 vteřiny, pokud zasáhne spojence
  • Power Chord (pasivka)
    • Poškození zvýšeno na 15-235 z 13-192
  • Power Chord : Diminuendo (akord W)
    • redukce poškození zvýšena na 25% z 20%
    • AP ratio zvýšeno na 0,04 z 0,02
    • Nyní zmenšuje cíle na dobu debuffu 
  • Hymn of Valor (Q)
    • Poškození z aktivky sníženo na 40/70/100/130/160 z 40/80/120/160/200
  • Aria of Perserverance (W)
    • Základní léčení zvýšeno na 40/65/90/115/140 z 30/50/70/90/110
    • Ap ratio léčení zvýšeno na 0,25 z 0,2
    • Velikost štítu zvýšena na 30/55/80/105/130 z 35/55/75/95/115
    • Ap ratio štítu zvýšeno na 0,3 z 0,2
    • Léčení se již nezvyšuje s počtem chybějících životů cíle
  • Song of Celerity (E)
    • Aktivka změněna na: Nyní přidá Soně 16/17/18/19/20% k rychlosti pohybu na 3 vteřiny + další 4 vteřiny, pokud je Sona pryč z boje (dříve 13/14/15/16/17% postupně upadajících během 3 sekund)
    • Doba aury zvýšena na 3 z 1,5
    • Ap ratio aury zvýšeno na 6% za 100 AP z 4% za 100 AP
  • Crescendo (R)
    • Nyní pasivně redukuje cooldown na základních schopnostech o 20/30/40% (kombinuje se s klasickým CDR)
      • Q - redukuje CD na 6,4/5,6/4,8 z 8 vteřin (dříve přidával 10/20/40 dmg k posílenému útoku)
      • W - redukuje CD na 8/7/6 z 10 vteřin (dříve přidával 10/20/40 k síle štítu)
      • E - redukuje CD na 9,6/8,4/7,2 z 12 vteřin (dříve přidával 2/4/6% k vlastní rychlosti pohybu)

Annie

  • Summon: Tibbers (R)
    • Pokud se Tibbersův cíl ztratí v mlze války, Tibbers ho bude následovat do jeho poslední známe lokace (dříve se zastavil)
    • Tibbers již nepřestane útočit poté co byl zasažen CC
    • Opravena chyba, kdy občas nemohl být Tibbers naveden k ničení Nexusu či inhibitoru
    • Opravena chyba, kdy občas Tibbers nepřepl do Berserk módu, pokud mu Annie přikázala pohyb těsně přes smrtí

Azir

  • Arise (W)
    • Poškození vojáků je stále 50 - 170, ale zvyšuje se pomaleji mezi úrovněmi 1 - 11
      • Nyní - 50/52/54/56/58/60/63/66/69/72/75/85/95/110/125/140/155/170
      • Dříve - 50/55/60/65/70/75/80/85/90/95/100/110/120/130/140/150/160/170)

Fiora

  • Duelist's Dance (P)
    • Životy při zásahu slabého místa zvýšeny na 30 - 115 z 25 - 110
  • Lunge (P)
    • Bonusové poškození zvýšeno 0.95/1/1.05/1.1/1.15 z 0.55/0.70./0.85/1/1.15

Illaoi

  • Indikátor, kde chapadla zaútočí je nyní přesnější

Lee Sin

  • Safeguard (W) 
    • Základní hodnota štítu zvýšena na 40/100/160/220/280 z 40/80/120/160/200

Lux

  • Illumination (P)
    • Poškození za level zvýšeno na 18-190 z 18-154
  • Light Binding (Q)
    • Poškození sníženo na 50/100/150/200/250 z 60/110/160/210/260

Malzahar

  • Movement speed snížen na 335 z 340
  • Rozsah útoku snížen na 500 z 550

Poppy

  • Iron Ambassador (P)
    • Rozsah štítu založeném na maximálních HP se nyní zvyšuje s úrovní (nyní 15% - na úrovni 1, zvýšeno na 17,5% na úrovni 7, zvýšeno na 20% na úrovni 13 z 15% na všech úrovních)
    • Cooldown štítu snížen na 16/13/10 sekund na úrovních 1/7/13 z 18/14/10 sekund na úrovních 1/7/13
    • Poškození sníženo na 10 - 180 z 20 - 190
  • Steadfast Presence (W)
    • Movement speed zvýšen na 32/34/36/38/40% z 27/29/31/33/35%

Rek'Sai

  • Burrow (W)
    • Doba, kdy se ukáže, kde se nepřítel nachází, zvýšena na 1,5 vteřiny z 0,75.
    • Nyní se signál viditelný pro Rek'Sai nezapne, pokud se cíl miniaturně pohne, jen aby změnil směr, kam se dívá.

Taliyah

  • Seismic Shove (W)
    • Cooldown zvýšen na 16/15/14/13/12 z 16/14/12/10/8
    • Indikátor byl změněn na vektorový (jako Rumble R)
    • ODSTRANĚNO: Lockout - Taliyah již může používat jiné schopnosti při používání této schopnosti
  • Unraveled Earth (E)
    • Každý zásah po tom prvním zraňuje o 12% méně (minimálně způsobí vždy 55% poškození)

Viktor

  • Pasivka - Glorious Evolution
    • Cena Hex Core MK-1 zvýšena na 1250 zlata na 1000 zlata
    • Cena Perfekt Hex Core UPGRADE snížena na 750 z 1000 zlata
    • Cena Perfekt Hex Core - 3000 zlata (nezměněno)

Yasuo

  • Obecné
    • opravena chyba kdy Yasuovi nešli používat základní útoky po použití E nebo R
  • Steel Tempest (Q)
    • opravena chyba kdy tato schopnost nezpůsobila kritické zranění ani když měl Yasuo 100% crit chance
  • Wind Wall (W)
    • Opravena chyba, kdy zeď nezblokovala projektily, když byla vytvořela ve chvíli jeho smrti
  • Sweeping Blade (E)
    • Opravena chyba, kdy tato schopnost mohl být použita bez CD, pokud ji Yasuo použil při vyhození

Draci:

Vzdušný drak

  • Bonus zvýšen na 25/50/75 rychlosti pohybu mimo souboj z 15/30/45 rychlosti pohybu mimo souboj

Twisted Treeline

Jungle

  • Obecné
    • Zkušenosti za zabité monstrum se přidají pouze tomu, kdo jej zabil.
  • Golems
    • Životy velkého golema zvýšeny na 1340 z 1240
    • Zkušenosti za zabití velkého Golema sníženy na 120 ze 150
    • Zlato za zabití velkého Golema zvýšeny na 81 z 69
    • Zlato za zabití malého Golemasníženo na 14 z 21 
  • Wolves
    • Životy velkého vlka zvýšeny na 1220 z 1120
    • Zkušenosti za zabití velkého vlka sníženy na 90 ze 142
    • Zlato za zabití velkého vlka zvýšeno na 68 z 51
    • Zlato za zabití malého vlka sníženo na 16 ze 17
  • Wraits
    • Životy velkého wraitha zvýšeny na 1150 z 1050
    • Zkušenosti za zabití velkého sníženy na 90 ze 140
    • Zlato za zabití velkého zvýšeno  na 70 ze 45

Vnější věže

  • Armor a magic resist zvýšeny na 100 z 50

Doporučené předměty

  • Byl proveden celkový update

Odstraněné předměty

  • Sanguine Blade
  • Dervish Blade
  • Dervish Blade
  • Overlord's Bloodmail
  • Lord Van Damm's Pillager
  • Wicked Hachet

Přidané předměty

  • B. F. Sword
  • Infinity Edge
  • Essence Reaver
  • The Bloodthirster
  • Duskblade of Draktharr
  • Thornmail
  • Mercurial Scimitar
  • Warmog's Armor

Cooldown pingy

Na co nyní půjde nyní pingnout?

  • Cooldown schopností
  • Cooldown Summoner spellů
  • Důležité předměty (Cooldown nebo kolik zlata chybí na zakoupení)
  • Předměty na vizi (včetně trinketů)
  • Aktuální životy, mana, energie a další

Nyní lze také upozornit spoluhráče na časovače monster. Kliknutím na časovač zobrazíte zprávu v chatu.


Champion Mastery
  • Proběhl update systému na získávání S-/S/S+ pro supporty.
    • Známky nyní lépe odpovídají výkonu supportů
    • Systém nyní počítá assisty stejnou vahou jako killy

Nexus Siege
  • Tento nový mód se objeví v rotating queue.

Nové skiny

Tyto nové skiny se objeví ve hře v průběhu patche:

  • Pool Party Fiora
  • Pool Party Taric
  • Pool Party Miss Fortune

Opravené chyby
  • Životy kraba se již objeví hned (při prvním objevení)
  • Zyry pasivka se nyní nespustí pokud se Zyra recalluje
  • Braum nyní instantně nezemře, když aktivuje E - Unbreakable proti Baronově schopnosti ve špatnou chvíli
  • Pokud Dariusovo E - Apprehand přitáhne nepřátele přes zeď nemůže je znovu odrazit hrudí zpět
  • Graves již nebude omráčen pokud je při používání R odhozen nepřáteli
  • Gravesovo W - Smoke Screen již nesyčí pokud je použito ihned po jeho druhém základním útoku
  • Opravena chyba, kdy pavoučci Elise občas nedostávali poškození od Gravesových základních útoků
  • Opravena chyba, kdy Cooldown Hextech GLP-800 nebyl vždy správně redukován Ruby Sightstonem
  • Ukazatel životů u některých skinů Kayle byl zvětšen
  • Opraveno blikání v Blood Lord Vladimirově ultimátce
  • Bad Santa Veigar má zpět svůj speciální efekt na W - Dark Matter
  • Opraven indikátor tunelu Snow Day Barda
  • Stíny Headless Hecarima již nekoktají
  • Opraveny vizuální chyby Muay Thai Lee Sina na velmi nízkých detailech
  • Opravena textura nad Fnatic Gragasovým pohárem
  • Opraven textura na Commando Jarvanovým ramenem při chůzi
  • Opravena textura Pool Party Lulu klobouku při smrti
  • Zuby Championship Shyvany již nejsou super elasatické
Zdroj: leagueoflegends.com
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
KIKIS PŘECHÁZÍ DO FNATIC NEJMÉNĚ ÚSPĚŠNÍ ŠAMPIONI TRUST MOBILNÍ HEADSET PRO VR

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama