Patch 6.13 - změny ve hře
Nový patch již na serverech.
Do hry se v noci na dnešek dostal nový patch s pořadovým číslem 6.13 Pojďme se podívat, jaké změny se ve hře objeví.
Do hry se po dlouhém čekání konečně dostanou dva nové skiny.
Soulstealer Vayne(10 gemů v hextech craftingu) a
Deep Sea Nami(1350 RP). Více o těchto skinech zde .
Emblemy za rankedy
O připravovaných změnách v Dynamic Que jsme vás informovali zde . Tyto změny byly ještě pozměněny a do přidány do patche.
- Dvacet pět výher, za které získáte svůj emblem, se začalo započítávat již na začátku předchozího patche (nepotřebujete vyhrát 25 her od začátku 6.13 pokud jste je již vyhráli při patchi 6.12)
- Tři druhy emblemů:
- solo emblem - pro hráče, kteří v posledních hrách hráli většinou sami
- dynamic emblem - pro hráče, kteří v posledních hrách hráli většinou ve větším počtu
- team emblem - pro hráče, kteří v posledních hrách hráli většinou s celým týmem
Ranked tier omezení
Ve vyšších divizích bylo poleveno v těchto omezeních a nyní mohou spolu hrát až
tři divize nada
tři divize pod. Omezení pro Diamond V+ hráče stále zůstává na duo a trio.
- Challenger / Master, Diamond I, II
- Challenger / Master / Diamond I, II, III
- Challenger, Master / Diamond I / Diamond II, III, IV
- Diamond II, III, IV / Diamond V / Platinum I, II, III
- Platinum: Stále zůstává, že platinový hráči mohou hrát s nižšími Diamond hráči. Pokud v lobby není žádný diamantový hráč, toto omezení se jich netýká.
Týmové rankedy
Konečně se na scénu opět vrací týmové rankedy, které však budou plánované. Tzn.každý region má vlastní čas kdy může rankedy hrát. Časy se dozvíte později v tomto oznámení . Kromě časového omezení tyto týmové rankedy fungují jako předtím.
- Týmy mohou mít až 9 hráčů bez efektu na umístění týmu do určité divize/tieru
- Tým musí odehrát pět her, aby se stal oficiálním týmem a byl umístěn do divize/tieru
- Každý hráč může být až v 5 týmech najednou
- Byla opravena chyba, kdy Ninja Tabi neredukovali poškození ze zvýšených zákaldních útoků (např. Ashino Q - Ranger's Focus)
- Byla opravena chyba, kvůli které nemohla Fiora použít Flash a Teleport pokud zemřela v průběhu jejího Q - Lunge dokud nepoužila tuto schopnost znova
- Byl opraven popisek Leonina Q -Shield of Daybreak, aby správně ukazoval délku stunu 1 sekundu místo 1,25 sekundy
- Pasivka Miss Fortune (Love Tap) a Shacova pasivka (Backstab) již nedávájí stack navíc k armor penetration u Black Cleaveru.
- Šampioni se již nezaseknou pokud se snaží dostat se za malá monstra u modrého buffu
- Byl opraven Zacův chroma pack, který byl při nízkých detailech poničený
- Byla opravena chyba, kvůli které se při přepnutí relativní barvy týmů nezměnila barva stávajících poskoků
- Pozměněny barvy vizuálních efektů u skinu Challenger Nidalee, aby byly více vidět
- Byly vráceny zpět částečky pro Varusovo E - Hail of Arrows, když šíp dopadne
- Byla opravena chyba při používání attack-pohybů, kdy tento úkon nebyl vykonán, díky kliknutí pro pohyb na stejné místo
Catch-up zkušenosti(zkušenosti, které získáváte, pokud máte menší průměrnou úroveň než soupřící tým)
- Zkušenosti se nyní počítají procentuelně (dříve pouze celé úrovně)
- Příklad: nyní získáte větší catch-up zkušenosti pokud jste o 2,5 úrovně pozadu než při 2,3 úrovně pozadu (dříve se počítal u obou případů rozdíl 2 úrovní).
- Tyto zkušenosti nyní začínáte dostávat dříve ale zvyšují se pomaleji.
Zkušenosti po smrti
- Nyní po smrti získáte zkušenosti z každého zabití u místa, kde jste umřeli po dobu 10 sekund po smrti (i pokud jste se na killu nepodíleli)
Zkušenosti za killy v early-game
- Za killy v early game nyní získáte méně zkušeností. Do dřívějších hodnot se zkušenosti za kill vrací kolem deváté úrovně.
- Šampioni nyní přijdou k uměle vytvořenému terénu místo toho, aby ho obcházeli.
- Toto platí pro:
- Taliyah - Weaver's Wall (R)
- Anivia - Crystallize (W)
- Trundle - Pillar of Ice (E)
- Zz'Rot Portal
- Jarvan IV. - Cataclysm (R)
- Azir - Emperor's Devide (R)
Šampioni
Blitzcrank
- Rocket Grab (Q)
- nyní přitáhne šampiony 75 jednotek před něj místo přitáhnutí přímo na něj
- Power Fist (E)
- délka trvání snížena na 5 sekund z 10 sekund
- základní útoky posílené touto schopností již nemohou být zrušeny
- Static Field (R)
- cooldown změněn na 60/40/20 ze 30 na všech úrovních
- již nezasahuje monstra pokud je Blitzcrank mimo souboj
Lulu
- základní mana zvýšena na 350 z 292
- movement speed zvýšen na 330 z 325
- Glitterlance (Q)
- Délka zpomalení zvýšena na 2 sekundy na všech úrovních z 1/1.25/1.5/1.75/2
- Poškození do následujících cílů po zásahu prvního cíle zraňuje pouze za 70%
- Whimsy (W)
- Nyní také cíli přidá 15/20/25/30/35% attack speed na dobu trvání
Tahm Kench
- An Acquired Taste (P)
- útoky a kouzla do nepřátel nyní zraňují navíc 1/1,25/1,5% (úrovně 1/11/16) z celkových HP Tahm Kenche jako bonusové magické poškození (stackuje se 3x proti šampionům)
- Tongue Lash (Q)
- poškození zvýšeno na 80/130/180/230/280 z 80/125/170/215/260
- Thick Skin (E)
- Konverze velikosti poškození do šedých HP snížena na 70/75/80/85/90% ze 100% na všech úrovních
- Konverze šedých HP na normální HP zvýšena na 25/30/35/40/45% z 20/26/32/38/44%
- Délka štítu snížena na 3 sekundy z 6 sekund
- Cooldown snížen na 6 sekund z 16/15/14/13/12
- Štít nyní postupně nemizí.
- Abyssal Voyage (R)
- Již nezvyšuje poškození (podobný efekt přidán do pasivky)
- Range zvýšen na 4500/5500/6500 z 4000/5000/6000
- Maximální délka kouzlení snížena na 6 z 15
- Zpoždění schopnosti sníženo na 0.25 sekundy z 1 sekundy
- Čas, za který protihráči vidí, že bude tato schopnost použita, snížen na 1 sekundu z 1,5 sekundy
Thresh
- Damnation (P)
- epická monstera (Baron, draci, Rift Herald, Vilemaw) nyní dávájí Treshovi dvě duše místo jedné
- Dark Passage (W)
- odstraněno AP ratio
- nyní přidává +1 štít za dušičku
- Pokud Thresh někoho chytil pomocí svého Q, je zaháknutý a hodí lucernu na větší vzdálenost než je její maximální range, hodí ji nyní na maximální range v cílovém směru, místo toho, aby šel směrem k cílové lokaci a lucernu hodil přesně na cílové místo.
- Pokud úspěšně zachytíte nepřítele do Q a přitáhnete se k němu, vaše lucerna zůstane ještě malou chvíli na zemi i když se přitáhnete k cíli mimo její maximální range.
Zyra
- Garden of Thorns (P)
- čas spawnování semínek zvýšen na 13 - 8.5 sekundy (na úrovních 1-18) z 11-6,75 sekund (na úrovních 1-18)
- Deadly Spines (Q)
- Byla opravena chyba, kdy rostliny vyvolané touto schopností začali útočit do nepřítele, i když ho Zyra nezranila.
- Rampant Growth (W)
- čas obnovování semínek změněn na 20/18/16/14/12 z 17/16/15/14/13
Zilean
- Chronoshift (R)
- Byla opravena chyba, kdy se tato schopnost nepoužila během healovacích efektů (např. buff attack speedu z Ardent Censeru)
Gnar
- Rage Gene (P)
- range základního útoku u Mini-Gnara zvýšen na 400-500 (záleží na úrovni) z 400-485
- Boomerang Throw (Mini-Gnar Q)
- zvýšena délka vrácení boomerangu na 3000 z 2500
- Hyper (Mini-Gnar W)
- základní poškození zvýšeno na 15/25/35/45/55 z 10/20/30/40/50
Irelia
- Transcendent Blade (R)
- cooldown zvýšen na 110/85/60 z 70/60/50
Jarvan IV
- Golden Aegis (W):
- Základní velikost štítu snížena na 50/80/110/140/170 z 50/90/130/170/210
- Poškození ze štítu za každého nepřátelského šampiona na blízku zvýšeno na 20/40/60/80/100 z 20/30/40/50/60
- Zvýšen radius na 600 z 500
Kindred
- Základní armor snížen na 20 z 27
- Armor za úroveň zvýšen na 3.5 z 3.25
- Wolf's Frenzy (W):
- Útoky vlka proti mostrům nyní zpomalují attack speed a movement speed o 50% na 2 sekundy
- již nehealuje
Swain
Syndra
- Force of Will (W)
- Opraven bug, kdy schopnost na maximální úrovni sebrala pouze dvě sféry, pokud hráč klikl na určité místo.
- Opraven bug, kdy se schopnosti zapnul cooldown pokud byla Syndra pod efektem CC, když držela sféru.
- Unleashed Power (R)
- Nyní sbírá okolní sféry během celého kouzlení (dříve jen na začátku kouzlení).
- Opravena chyba, kdy sféry vytvořené touto schopností nešly použít, pokud cíl schopnosti zemřel během kouzlení.
Trundle
- Základní regen HP snížen na 6 z 9,4
Twitch
- Ambush (Q)
- Byla opravena chyba, kdy se Twitch okamžitě zneviditelnil, pokud zabil nepřátelského šampiona, místo toho.
Vladimir
- Crimson Pact (P)
- Každých 40 bonusových HP nyní přidává Vladimirovi 1 AP (dříve 25 bonusových HP přidalo 1 AP)
- Každé 1 AP nyní dává 1.4 bonusových HP (dříve 1 bonusové HP)
- Transfusion (Q)
- Základní poškození sníženo na 75/90/105/120/135 z 80/100/120/140/160
- AP ratio zvýšeno na 55% z 45%
- Frenzy (W)
- Základní poškození sníženo na 60/110/160/210/260 z 80/125/170/215/260
- Attack speed za stack snížen na 4/8/12/16/20 z 8/11/14/17/20
Ziggs
- Ziggsovy bomby nyní správně vybuchují blízko velkých jednotek (např.Baron, drak nebo plně najedený Cho'Gath)
Howling Abyss
Mordekaiser- W - Harvester of Sorrow
- Opraven bug, kdy se schopnost použila na nejbližšího spojence, ať už hráč mířil na kohokoli
- Q - Threaded Volley
- Trvání rozpraskané země sníženo na 100 sekund ze 140.
Ancient Coin
- Nyní přidává 5% CDR
Nomad's Medallion
- nový recept: Ancient Coin + Faerie Charm + 375 gold
- Regenerace HP snížena na 25% z 50%
- Regenerace many zvýšena na 75% z 50%
- Nyní přidává 10% CDR
Talisman of Ascension
- Změněna cena a recept:
- Nyní se staví z: Raptor's Cloak + Nomad's Medallion + 450 zlata
- Cena zvýšena na 2500 zlata z 2300 zlata
- Nyní přidává 45 armoru
- Regenerace HP zvýšena na 150% z 100%
- Regenrace many snížena na 75% z 100%
- Přidán Point Runner - Postupně přidává až 20% movement speed během 2 sekund pokud jste poblíž věží, zbořených věží nebo brány ze Zz'Rot portálu
Relic Shield předměty
- Maximální HP, při kterém je možné zabití melee útokem, se nyní zvyšuje s úrovní pro každý z těchto čtyřech předmětů
- Relic Shield - nyní 195 + (5×úroveň) zdraví z 200
- Targon's Brace - nyní 200 + (10×úroveň) zdraví z 240
- Face of the Mountain - nyní 320 + (20×úroveň) zdraví z 400
- Eye of the Equinox - nyní 320 + (20×úroveň) zdraví z 400
Spellthief's Edge
předměty- Pasivka The Tribute již není přerušena při zabití nepřátelských poskoků (jako Voidling, Zyřina rostlina atd.)
Forbidden Idol
- Cena zvýšena na 850 z 550
- +10% efektivnost healů a štítů
Ardent Censer
- Celková cena zvýšena na 2400 z 2200
- +15% efektivnosti healů a štítů
- AP zvýšeno na 60 z 40
- Regenarace many snížena na 50% z 100%
Mikael's Crucible
- Celková cena zvýšen na 2400 z 2300
- +15% efektivnosti healů a štítů
Ruby Sightstone
- Celková cena snížena na 1600 z 1800
- CDR aktivek předmětů zvýšen na 20% z 10%
Hextech Protobelt-01
- Během skoku nyní nelze kouzlit.
Wardy
- Útočení do wardek nyní nespustí efekt "v souboji" (platí u Boots of Mobility, Cloud drake nebo jízda po kamenech u Taliyah).
- Zabití wardy přidá 30 zkušeností (15 za modrou wardu).
- Každých 150 sekund, během kterých je warda položená, si vylepší svou vizuální podobu (viditelné pouze pro spřátelený tým).
Summoner Spelly
Teleport
- Délka kouzlení zvýšena na 4.5 z 3.5
- Nyní se po použití teleportu neobjevujete na náhodném místě, ale vedle cílového objektu blíže k vašemu Nexusu
- Teleport je nyní slyšet pokud má váš tým vizi alespoň 500 jednotek od cílového místa
- Teleport nyní upozorní spoluhráče zeleným "on the way" ukazatelem bez zvuku na cílové místo
Jungle
Dragon
aRift Herald
- pokud tyto monstra dosáhnou vyšší úrovně během souboje, počkají nejdříve 30 sekund od konce souboje a až poté se jim nová úroveň připočítá.
- Drak již neukazuje vizuální a zvukové efekty při zvýšení úrovně.