Patch 6.12 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 6.12 - změny ve hře

Patch 6.12 - změny ve hře

Giry

Giry

Hlavní náplní tohoto patche jsou velké změny na ARAMu

Reklama

Do hry se v noci na dnešek dostal nový patch s pořadovým číslem 6.12. Pojďme se podívat, jaké změny se ve hře objeví.

Nové skiny 

V průběhu patche se do hry dostanou dlouho očekáváné skiny a to legendární 

Dark Star Thresh

 a

Dark Star Varus

. Více o těchto skinech naleznete zde .


/Remake

Remake se v tomto patchi spustí pouze na NA serveru. Přibližně za týden by se měl dostat i do dalších regionů.

/remake vám umožní ukončit hru probíhající 4v5 během prvních tří minut aniž by byla započítaná prohra. Hráč, který se nepřipojil bude potrestán Leaver Busterem

Pravidla pro připomenutí:

  • Pokud se do třetí minuty hry některý hráč nepřipojí do hry, nebo je označen jako AFK alespoň 90 sekund ve třetí minutě, můžete použít /remake.
  • Pokud padne first blood proti týmu, který má ve svých řadách AFKera, remake nebude možný.
  • Ve třetí minutě dostanou hráči oslabeného týmu oznámení v chatu, že mohou použít /remake.
  • Pokud se /remake odhasuje, hra se ukončí a bude to vypadat, jako by nikdy neexistovala (bez ztrát i získání LP/XP/IP atd.)
  • Hráč, který se nepřipojil, ovšem LP ztratí (nebo neúspěšně ukončí svou promo hru) a je označen pro Leaver Buster.
  • Hráčům v Diamond 5 a výš se také započítá hra jako prohraná, pokud byl AFKer jejich premade. 

Champion Mastery
  • Champion Mastery nyní funguje na všech mapách (tedy i ARAM a 3v3).
  • Tokeny pro Champion Mastery 6 a 7 nepůjde získat v Rotating Queue, 3v3 a na ARAMu.

Opravené bugy
  • Byla opravena chyba, kvůli které věže v Howling Abyss a Twisted Treeline způsobovaly šampionům o něco větší poškození, než měly
  • Bylo opraveno několik interakcí mezi aktivkou Hextech Protobelt-01 a posílenými útoky (např. Ekkovým E – Phase Dive)
  • Byla opravena chyba, kvůli které se stun z Elisina E – Cocoon zkrátil, když Elise okamžitě po seslání schopnosti přepnula schopnost R – Spider form a použila na cíl Kokonu E – Rappel.
  • Když Xin Zhao zaútočí na Jaxe během E – Counterstrike, tak se útoky, jimž se Jax vyhne, již nezapočítávají jako zásahy pro pasivní léčení Xinovým W – Battle Cry.
  • Sion už nemůže spustit znovu své Q – Decimating Smash jiným směrem, když během sesílání schopnosti stiskne R+Q
  • Byla opravena vizuální chyba, kvůli které se občas zdálo, že Lux sesílá R – Final spark několikrát rychle po sobě. Jen ten poslední laser byl pravý! Falešné lasery by se už neměly objevovat.
  • Přízrační jezdci z R – Onsloaght of Shadows Headless Hecarima jsou opět vidět.
  • Byl obnoven varovný vizuální efekt, který upozorňuje na blížící se přeměnu Snow Day Gnara a Gentlemana Gnara.
  • Vizuální efekt buffu k rychlosti útoků z E – Hop Sow Day Gnara se už při pohledu z určitých úhlů neořezává.
  • Vizuální efekt základního útoku Shadowfire Kindreda je nyní viditelnější.
  • Byla opravena chyba, kvůli které se všem s výjimkou Shadowfire Kindreda zobrazoval jeho vlk jako dva vlci na sobě.
  • Omega Squad Teemo už nekopíruje hlášky k pohybu klasického Teema, pokud jsou v zápasu oba dva najednou.
  • Rozbité ukulele Pool Party Munda už na konci animace Návratu neposkakuje na zemi.

Balanční změny

Šampioni

Corki 

  • Valkyrie (W) 
    • cooldown změněn na 20/19/18/17/16 z 26/23/20/17/14.
  • Gatling Gun (E)
    • Celkové poškození zvýšeno na 80/140/200/260/320 z 80/128/176/224/312
    • Poškození se aplikuje 4x za sekundu (dříve 2x)
      • Maximální snížení armoru a magic resistu je stále stejné, ale Corki by ho měl dosáhnout dvojnásobně rychleji.
Fizz
  • Seastone Trident (W) 
    • procentuální poškození z chybějících HP sníženo na 4/4.5/5/5.5/6% z 4/5/6/7/8%
  • Playful / Trickster (E) 
    • cooldown zvýšen na 18/16/14/12/10 z 16/14/12/10/8

Shaco

  • Backstab (P)
    • Nyní se při použití schopnosti objeví bonusové poškození odděleně.

Syndra

  • Force of Will (W) 
    • AP ratio zvýšeno na 0.8 z 0.7
  • Scatter the Weak (E) 
    • AP ratio zvýšeno na 0.5 z 0.4

Xin Zhao

  • Základní životy zvýšeny na 600 z 591.16
  • HP za úroveň zvýšeno na 92 z 87.

Zed

  • Stíny vytvořené pomocí W - Living Shadow a R - Death Mark jsou nyní označeny kruhovým indikátorem týmu.

Předměty

Bilgewater Cutlass

  • Cena snížena na 1500 z 1650

Essence Reaver

  • AD zvýšeno na 70 z 65.

Hextech GLP-800

  • Unique Passive - Obnovení HP za spotřebovanou manu sníženo na 20% z 25%.

Infinity Edge

  • AD zvýšeno na 70 z 65.

Lord Dominik's Regards

  • AD zvýšeno na 50 z 40.

Mortal Reminder

  • AD zvýšeno na 50 z 40.

Righteous Glory

  • Unique Passive - Obnovení HP za spotřebovanou manu sníženo na 20% z 25%.

Rod of Ages

  • Cena zvýšena na 2700 z 2600.
  • Unique Passive - Obnovení HP za spotřebovanou manu sníženo na 20% z 25%.

Youmuu's Ghostblade

  • AD sníženo 60 z 65.

Masteries

Double Edged Sword (Ferocity Tier 2)
  • Již nemá rozdílný efekt pro range šampiony.
Fervor of Battle (Ferocity Tier 6)
  • Stack za zranění šampiona schopností nyní přidává 1 stack místo 2.
Natural Talent (Ferocity Tier 3)
  • Změněny hodnoty - maximální hodnoty jsou stejné, ale na nižších úrovních jsou nyní větší.
  • 1/5
    • NOVÝ POPISEK: Přidá 0.4 AD + 0.09 AD za úroveň a 0.6 AP + 0.13 AP za úroveň (+2 AD a + 3 AP na úrovni 18)
    • STARÝ POPISEK: +2 AD a +3 AP na úrovních 18 (0.11 AD a 0.16 AP za úroveň)
  • 5/5
    • NOVÝ POPISEK: Přidá 2 AD + 0.44 AD za úroveň a 3 AP + 0,67 AP za úroveň (+ 10 AD a +15 AP na úrovni 18)
    • STARÝ POPISEK: +10 AD a +15 AP na úrovních 18 (0.55 AD a 0.83 AP za úroveň)
Veteran's Scars (Resolve Tier 3)
  • HP zvýšeno na 10/20/30/40/50 z 9/18/27/36/45.
Grasp of the Undying (Resolve Tier  6)
  • Nyní zraňuje za 3% vašich HP a léčí za 1,5% vašich maximálních HP
    • Starý popisek: "Každé 4 sekundy v souboji váš následující útok do nepřátelského šampiona z něj vysaje HP o hodnotě 2,5% vašich maximálních HP (magické poškození).

Balanční změny na Howling Abyss - ARAM

Šampioni:

Bard

  • Traveler's Call (P)
    • Chimes se objevují každých 40 sekund (dříve 50)

Nasus

  • Q - Siphoning strike
    • Počet stacků za zabití jednotky zvýšen na 6 ze 3

Thresh

  • Damnation (P)
    • Každá sebraná duše se nyní počítá jako dvě.

Summoner spelly

Flash

  • Cooldown snížen na 180 sekund z 300.

Heal

  • Cooldown snížen na 144 sekund z 240.

Cleanse

  • Cooldown snížen na 126 sekund z 210.

Exhaust

  • Cooldown snížen na 126 sekund z 210.

Ignite

  • Cooldown snížen na 126 sekund z 210.

Barrier

  • Cooldown snížen na 108 sekund z 180.

Ghost

  • Cooldown snížen na 108 sekund z 180.

Mark/Dash

  • Cooldown zvýšen na 48 sekund z 40.
  • Šířka projektilu snížena na 80 ze 100 (lépe odpovídá vizuálnímu efektu)
  • Přidán svítící efekt pro lepší vizibilitu.

Clarity

  • Cooldown snížen na 144 ze 180 sekund.
  • Obnovení many pro sebe zvýšeno na 50% z 40%
  • Obnovení many pro spojence sníženo na 25% ze 40%

Ostatní

Homestart

  • Během prvních pěti minut hry dostanete bonusových 50% k movement speedu při odchodu z fontány na 10 sekund.

Zkušenosti

  • Pro dosáhnutí osmnácté úrovně stačí celkově méně zkušeností.
  • Za zabití šampiona nyní dostanete méně zkušeností.

Zlato

  • Růst zlata zvýšen na 25 zlata za 5 sekund (dříve 22).
  • Zlato za kill zvýšeno na 160 ze 140.
  • Zlato za melee miniona zvýšeno na 28 z 26.
  • Zlato za caster miniona zvýšeno na 20 z 19.
  • Zlato za cannon miniona zvýšeno na 45 ze 42.
  • Zlato za super miniona zvýšeno na 45 ze 42.
  • Zlato za miniony se již postupem času nezvyšuje.

Balíčky zdraví

  • Balíčky nyní obnovují 60-158 many na úrovních 3-18 (dříve 120-315)
  • Čas obnovení balíčků zvýšen na 60 sekund ze 40.

Změny terénu

  • Prostor mezi dvěma křovími uprostřed je nyní větší.
  • Prostor po stranách vnějších věží je nyní větší.
  • Prostor obou bází je nyní trochu větší.

Předměty

Odstraněné předměty

  • Doran's Blade, Doran's Ring, Doran's Shield, Wicked Hatchet, Arcane Sweeper, Lightbringer, Entrophy, Orb of Winter
Oracle's Extract
  • Cena zvýšena na 300 zlata z 250.
  • Efekt přetrvává i po smrti
  • přidán efekt z červeného trinketu, který zobrazuje červené stíny šampionů, pastí a jednotek v keři.

Guardian's Horn

- rework
  • Náhrada za Doran's Shield
  • Cena: 950
  • HP: +150
  • HP regen: 20 HP za 5 sekund
  • Poškození ze základních útoků šampionů a ze schopností sníženo o 12.

Guarnian's Hammer

- nový předmět
  • Náhrada za Doran's Blade
  • Cena: 950
  • HP: +150
  • AD: +15
  • Lifesteal: +10%

Guardian's Orb

- nový předmět
  • Náhrada za Doran's Ring
  • Cena: 950
  • HP: +150
  • AP: +30
  • Mana regen: 10 many za 5 sekund

Refillable Potion

  • Přidán na Howling Abyss

Corrupting Potion

  • Přidán na Howling Abyss

Poro-Snax

  • Sušenka pro krmění pora se nyní obnoví po zničení první věže.
Zdroj: oficiální web
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
G2 MĚNÍ SESTAVU FINÁLE NA LCS MÍŘÍ DO TORONTA ANALOGOVÁ KLÁVESNICE

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama