Patch 6.12 - změny ve hře
Hlavní náplní tohoto patche jsou velké změny na ARAMu
Do hry se v noci na dnešek dostal nový patch s pořadovým číslem 6.12. Pojďme se podívat, jaké změny se ve hře objeví.
V průběhu patche se do hry dostanou dlouho očekáváné skiny a to legendární
Dark Star Thresha
Dark Star Varus. Více o těchto skinech naleznete zde .
Remake se v tomto patchi spustí pouze na NA serveru. Přibližně za týden by se měl dostat i do dalších regionů.
/remake vám umožní ukončit hru probíhající 4v5 během prvních tří minut aniž by byla započítaná prohra. Hráč, který se nepřipojil bude potrestán Leaver Busterem
Pravidla pro připomenutí:
- Pokud se do třetí minuty hry některý hráč nepřipojí do hry, nebo je označen jako AFK alespoň 90 sekund ve třetí minutě, můžete použít /remake.
- Pokud padne first blood proti týmu, který má ve svých řadách AFKera, remake nebude možný.
- Ve třetí minutě dostanou hráči oslabeného týmu oznámení v chatu, že mohou použít /remake.
- Pokud se /remake odhasuje, hra se ukončí a bude to vypadat, jako by nikdy neexistovala (bez ztrát i získání LP/XP/IP atd.)
- Hráč, který se nepřipojil, ovšem LP ztratí (nebo neúspěšně ukončí svou promo hru) a je označen pro Leaver Buster.
- Hráčům v Diamond 5 a výš se také započítá hra jako prohraná, pokud byl AFKer jejich premade.
- Champion Mastery nyní funguje na všech mapách (tedy i ARAM a 3v3).
- Tokeny pro Champion Mastery 6 a 7 nepůjde získat v Rotating Queue, 3v3 a na ARAMu.
- Byla opravena chyba, kvůli které věže v Howling Abyss a Twisted Treeline způsobovaly šampionům o něco větší poškození, než měly
- Bylo opraveno několik interakcí mezi aktivkou Hextech Protobelt-01 a posílenými útoky (např. Ekkovým E – Phase Dive)
- Byla opravena chyba, kvůli které se stun z Elisina E – Cocoon zkrátil, když Elise okamžitě po seslání schopnosti přepnula schopnost R – Spider form a použila na cíl Kokonu E – Rappel.
- Když Xin Zhao zaútočí na Jaxe během E – Counterstrike, tak se útoky, jimž se Jax vyhne, již nezapočítávají jako zásahy pro pasivní léčení Xinovým W – Battle Cry.
- Sion už nemůže spustit znovu své Q – Decimating Smash jiným směrem, když během sesílání schopnosti stiskne R+Q
- Byla opravena vizuální chyba, kvůli které se občas zdálo, že Lux sesílá R – Final spark několikrát rychle po sobě. Jen ten poslední laser byl pravý! Falešné lasery by se už neměly objevovat.
- Přízrační jezdci z R – Onsloaght of Shadows Headless Hecarima jsou opět vidět.
- Byl obnoven varovný vizuální efekt, který upozorňuje na blížící se přeměnu Snow Day Gnara a Gentlemana Gnara.
- Vizuální efekt buffu k rychlosti útoků z E – Hop Sow Day Gnara se už při pohledu z určitých úhlů neořezává.
- Vizuální efekt základního útoku Shadowfire Kindreda je nyní viditelnější.
- Byla opravena chyba, kvůli které se všem s výjimkou Shadowfire Kindreda zobrazoval jeho vlk jako dva vlci na sobě.
- Omega Squad Teemo už nekopíruje hlášky k pohybu klasického Teema, pokud jsou v zápasu oba dva najednou.
- Rozbité ukulele Pool Party Munda už na konci animace Návratu neposkakuje na zemi.
Šampioni
Corki
- Valkyrie (W)
- cooldown změněn na 20/19/18/17/16 z 26/23/20/17/14.
- Gatling Gun (E)
- Celkové poškození zvýšeno na 80/140/200/260/320 z 80/128/176/224/312
- Poškození se aplikuje 4x za sekundu (dříve 2x)
- Maximální snížení armoru a magic resistu je stále stejné, ale Corki by ho měl dosáhnout dvojnásobně rychleji.
- Seastone Trident (W)
- procentuální poškození z chybějících HP sníženo na 4/4.5/5/5.5/6% z 4/5/6/7/8%
- Playful / Trickster (E)
- cooldown zvýšen na 18/16/14/12/10 z 16/14/12/10/8
Shaco
- Backstab (P)
- Nyní se při použití schopnosti objeví bonusové poškození odděleně.
Syndra
- Force of Will (W)
- AP ratio zvýšeno na 0.8 z 0.7
- Scatter the Weak (E)
- AP ratio zvýšeno na 0.5 z 0.4
Xin Zhao
- Základní životy zvýšeny na 600 z 591.16
- HP za úroveň zvýšeno na 92 z 87.
Zed
- Stíny vytvořené pomocí W - Living Shadow a R - Death Mark jsou nyní označeny kruhovým indikátorem týmu.
Předměty
Bilgewater Cutlass
- Cena snížena na 1500 z 1650
Essence Reaver
- AD zvýšeno na 70 z 65.
Hextech GLP-800
- Unique Passive - Obnovení HP za spotřebovanou manu sníženo na 20% z 25%.
Infinity Edge
- AD zvýšeno na 70 z 65.
Lord Dominik's Regards
- AD zvýšeno na 50 z 40.
Mortal Reminder
- AD zvýšeno na 50 z 40.
Righteous Glory
- Unique Passive - Obnovení HP za spotřebovanou manu sníženo na 20% z 25%.
Rod of Ages
- Cena zvýšena na 2700 z 2600.
- Unique Passive - Obnovení HP za spotřebovanou manu sníženo na 20% z 25%.
Youmuu's Ghostblade
- AD sníženo 60 z 65.
Masteries
Double Edged Sword (Ferocity Tier 2)
- Již nemá rozdílný efekt pro range šampiony.
- Stack za zranění šampiona schopností nyní přidává 1 stack místo 2.
- Změněny hodnoty - maximální hodnoty jsou stejné, ale na nižších úrovních jsou nyní větší.
- 1/5
- NOVÝ POPISEK: Přidá 0.4 AD + 0.09 AD za úroveň a 0.6 AP + 0.13 AP za úroveň (+2 AD a + 3 AP na úrovni 18)
- STARÝ POPISEK: +2 AD a +3 AP na úrovních 18 (0.11 AD a 0.16 AP za úroveň)
- 5/5
- NOVÝ POPISEK: Přidá 2 AD + 0.44 AD za úroveň a 3 AP + 0,67 AP za úroveň (+ 10 AD a +15 AP na úrovni 18)
- STARÝ POPISEK: +10 AD a +15 AP na úrovních 18 (0.55 AD a 0.83 AP za úroveň)
- HP zvýšeno na 10/20/30/40/50 z 9/18/27/36/45.
- Nyní zraňuje za 3% vašich HP a léčí za 1,5% vašich maximálních HP
- Starý popisek: "Každé 4 sekundy v souboji váš následující útok do nepřátelského šampiona z něj vysaje HP o hodnotě 2,5% vašich maximálních HP (magické poškození).
Šampioni:
Bard
- Traveler's Call (P)
- Chimes se objevují každých 40 sekund (dříve 50)
Nasus
- Q - Siphoning strike
- Počet stacků za zabití jednotky zvýšen na 6 ze 3
Thresh
- Damnation (P)
- Každá sebraná duše se nyní počítá jako dvě.
Summoner spelly
Flash
- Cooldown snížen na 180 sekund z 300.
Heal
- Cooldown snížen na 144 sekund z 240.
Cleanse
- Cooldown snížen na 126 sekund z 210.
Exhaust
- Cooldown snížen na 126 sekund z 210.
Ignite
- Cooldown snížen na 126 sekund z 210.
Barrier
- Cooldown snížen na 108 sekund z 180.
Ghost
- Cooldown snížen na 108 sekund z 180.
Mark/Dash
- Cooldown zvýšen na 48 sekund z 40.
- Šířka projektilu snížena na 80 ze 100 (lépe odpovídá vizuálnímu efektu)
- Přidán svítící efekt pro lepší vizibilitu.
Clarity
- Cooldown snížen na 144 ze 180 sekund.
- Obnovení many pro sebe zvýšeno na 50% z 40%
- Obnovení many pro spojence sníženo na 25% ze 40%
Ostatní
Homestart
- Během prvních pěti minut hry dostanete bonusových 50% k movement speedu při odchodu z fontány na 10 sekund.
Zkušenosti
- Pro dosáhnutí osmnácté úrovně stačí celkově méně zkušeností.
- Za zabití šampiona nyní dostanete méně zkušeností.
Zlato
- Růst zlata zvýšen na 25 zlata za 5 sekund (dříve 22).
- Zlato za kill zvýšeno na 160 ze 140.
- Zlato za melee miniona zvýšeno na 28 z 26.
- Zlato za caster miniona zvýšeno na 20 z 19.
- Zlato za cannon miniona zvýšeno na 45 ze 42.
- Zlato za super miniona zvýšeno na 45 ze 42.
- Zlato za miniony se již postupem času nezvyšuje.
Balíčky zdraví
- Balíčky nyní obnovují 60-158 many na úrovních 3-18 (dříve 120-315)
- Čas obnovení balíčků zvýšen na 60 sekund ze 40.
Změny terénu
- Prostor mezi dvěma křovími uprostřed je nyní větší.
- Prostor po stranách vnějších věží je nyní větší.
- Prostor obou bází je nyní trochu větší.
Předměty
Odstraněné předměty
- Doran's Blade, Doran's Ring, Doran's Shield, Wicked Hatchet, Arcane Sweeper, Lightbringer, Entrophy, Orb of Winter
- Cena zvýšena na 300 zlata z 250.
- Efekt přetrvává i po smrti
- přidán efekt z červeného trinketu, který zobrazuje červené stíny šampionů, pastí a jednotek v keři.
Guardian's Horn
- rework- Náhrada za Doran's Shield
- Cena: 950
- HP: +150
- HP regen: 20 HP za 5 sekund
- Poškození ze základních útoků šampionů a ze schopností sníženo o 12.
Guarnian's Hammer
- nový předmět- Náhrada za Doran's Blade
- Cena: 950
- HP: +150
- AD: +15
- Lifesteal: +10%
Guardian's Orb
- nový předmět- Náhrada za Doran's Ring
- Cena: 950
- HP: +150
- AP: +30
- Mana regen: 10 many za 5 sekund
Refillable Potion
- Přidán na Howling Abyss
Corrupting Potion
- Přidán na Howling Abyss
Poro-Snax
- Sušenka pro krmění pora se nyní obnoví po zničení první věže.