Patch 6.11 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 6.11 - změny ve hře

Patch 6.11 - změny ve hře

Giry

Giry

Patch s číslem 6.11 je tady.

Reklama

Patch 6.11 se dostal na live servery. Pojďme se podívat, které změny přinesl.

Nové skiny

Tři nové skiny na

Gnara

(750 RP),

Volibeara

(750 RP) a

Dr. Munda

(1350 RP) se dostanou do hry v průběhu patche.


Váš obchod

Obchod se několika zlevněnými skiny, který jsme naposledy viděli během akce Lunar Revel, se znovu dostane do hry během tohoto patche.


Opravené Bugy
  • Byla opravena chyba, kvůli které někteří hráči nemohli získávat mastery tokeny
  • Úvodní buff Zpevnění na vnějších věžích nyní správně snižuje magické poškození
  • Cooldown mastery Thunderlord's Decree již neresetuje při určitých oživovacích efektech (např. Karthusově pasivní schopnosti, Yorickovu R apod.)
  • Ukazatel dosahu Cassiopeiina Q – Noxious Blast byl prodloužen, aby odpovídal skutečnému dosahu schopnosti
  • Šampioni stojící v Cassiopeiině W – Miasma už nemohou použít dash z druhého použití kouzla Mark/Dash, které je k dispozici v ARAMu
  • Byla opravena chyba, kvůli které Dariovo E – Appregend nepřitahovalo správně nepřátele, kteří byli během sesílání uprostřed skoku
  • Byla opravena chyba, kvůli které Draven nemohl znovu seslat R – Whirling Death, když byl znehybněn
  • Byla opravena chyba, kvůli které vlk občas přestal způsobovat poškození nepřátelům, kteří se ocitli v jeho dosahu během působení Kindredova W – Wolf's Frenzy
  • Malzaharovi Voidlingové již nejsou zmatení, když cíl ovlivněný schopností E – Malefic Vision vstoupí do křoví
  • Rumblovo Q – Flamespitter se nyní otočí směrem k cíli při vydání příkazu k základnímu útoku a ne při jeho provedení (jako třeba Corkiho E – Gatling Gun)
  • Trundlova pasivka – King's Tribute se již neaktivuje, když se rozplyne stín ze Zedova R – Death Mark
  • Byla opravena chyba, kvůli které se Ziggs rozhodl, že se před sesláním R – Mega Inferno Bomb na maximální vzdálenost vydá na krátkou procházku
  • Opět se přehrávají dabingové hlášky pro Vladimirovo Q – Transfusion a E – Tides of Blood
  • Pulzy z Viktorova R – Chaos Storm jsou nyní doprovázeny zvukovými efekty

Dynamic Queue

Byly provedeny některé změny při vyhledávání zápasů Dynamic Queue. Další jsou ještě v plánu.


Balanční změny

Šampioni:

Ahri

  • Vizuální chování ocasu se nyní více podobá realitě, když se Ahri otáčí.

Anivia

  • Glacial Storm (R) 
    • mana za sekundu zvýšena na 40/50/60 z 30/45/60

Aurelion Sol

  • Starsurge (Q)
    • Má nový vizuální efekt, pokud ho zastaví Braumův štít nebo Yasuova větrná zeď.
    • Opravena chyba, kdy schopnost nestunovala Brauma, pokud ji zablokoval štítem.

Azir

  • Arise! (W) 
    • již nelze použít na poškození věže.
  • Emperor's Divide (R)
    • Trvání zdi sníženo na 3 sekundy z 5/6/7
    • Již nepřidává 20% movement speed na 1 sekundu, když zdí projde Azir nebo jeho spojenci.

Corki

  • Missile Barrage (R) 
    • AD ratio zvýšeno na 0.2/0.6/1 z 0.2/0.5/0.8

Ekko

  • Z-Drive Resonance (P) 
    • Schopnost lze použít na stejný cíl po 5 sekundách (dříve po 3). 
  • Timewinder (Q)
    • AP ratio při odhodu projektilu zvýšeno na 0.2 AP z 0.1.
    • Poškození při návratu sníženo na 40/65/90/115/140 z 60/85/110/135/160.
  • Parallel Convergence (W) 
    • trvání stunu sníženo na 1.75 sekundy z 2.25.
  • Chronobreak (R)
    • Základní poškození sníženo na 150/300/450 z 200/350/500
    • AP ratio zvýšeno na 1.5 z 1.3.

Illaoi

  • Popisky schopností upraveny.
  • Tentacle Smash (Q) 
    • Nyní zvyšuje poškození šlehnutí o 10/15/20/25/30% (dříve zvyšovalo AD ratio o 0/10/20/30/40%).
  • Harsh Lesson (W) 
    • Při následujícím útoku nyní zraní za [3/3.5/4/4.5/5% + 2% za každých 100 AD] maximálního HP cíle (dříve 15/35/55/75/95 + 10% AD)
  • Test of Spirit (E) 
    • Trvání zpomalení změněno na 1,5 sekund z 2 sekund.
    • Zpomalení již postupně neupadá.

Jax

  • Relentless Assault (P) 
    • stacky nyní odpadávají po jednom (dříve všechny najednou).

Kindred

  • Mark of the Kindred (P)
    • Cooldown označení šampiona snížen na 75 sekund z 90.
    • Vlk nyní označuje jungle monstra podle počtu nasbíraných stacků:
      • 0-2 stacky: Krabi a Razorbeakové
      • 3-4 stacky: Krugové, Grompové a Murkwolfové
      • 5-7 stacků: Blue buff, Red buff, Rift Herald a Elemental dragon
      • 8 a víc stacků: Baron Nashor a Elder Dragon
  • Dance of Arrows (Q) 
    • Poškození sníženo na 55/75/95/115/135 z 60/90/120/150/180
    • Poškození se nyní zvyšuje o 5 za každý stack z pasivky.
  • Mounting Dread (E) 
    • Zpomalení sníženo na 50% z 70%.
    • Poškození sníženo na 40/75/110/145/180 z 60/90/120/150/180.

Lucian

  • Lightslinger (P)
    • Druhá střela již neaktivuje efekty z předmětů Runaan's Hurricane a Guinsoo's Rageblade, jelikož se nejedná o autoattack.
  • Piercing Light (Q) 
    • Bonusové AD ratio sníženo na 60/70/80/90/100% z 60/75/90/105/120%.
    • Dosah paprsku snížen na 900 z 1100
  • Ardent Blaze (W) 
    • range snížen na 900 z 1000.

Maokai

  • Základní HP regen snížen na 7 z 8,678.
  • HP regen za úroveň snížen na 0.75 z 0.85.
  • Arcane Smash (Q) 
    • cooldown zvýšen na 8/7.5/7/6.5/6 z 6 na všech úrovních.

Nidalee

  • Na pěti skinech má upravený splash art.
  • Prowl (P)
    •  range pro bonus k rychlosti proti viditelným šampionům snížen na 1400 z 5500.
  • Pounce (šelma W)  
    • Reset cooldownu schopnosti proti "loveným" cílům je nyní 40/50/60/70% sekund ze 70%.

Ryze

  • Overload (Q) 
    • poškození sníženo na 60/90/120/150/180 z 60/95/130/165/200.
  • Desperate Power (R) 
    • cooldown zvýšen na 50 sekund z 50/40/30.

Swain

  • Decrepify (Q)
    • poškození sníženo na 30/48/65/83/100 za sekundu z 30/50/70/90/110.
  • Ravenous Flock (R) 
    • léčení z šampionů sníženo na 20/30/40 z 30/45/60.
    • léčení má 0,12 AP ratio (v minulém patchi Riot nesprávně tvrdil, že hodnota je 0,1)

Taliyah

  • Základní HP zvýšeno na 520 z 500.
  • Threaded Volley (Q)
    • Nyní zraňuje miniony o 50% víc.

Vel'koz

  • Plasma Fission (Q)
    • Trvání zpomalení zvýšeno na 1/1.4/1.8/2.2/2.6 sekund z 1/1.25/1.5/1.75/2.
  • Life Form Disintegration Ray (R) 
    • Základní zranění sníženo na 450/625/800 z 500/725/950
    • Nyní aplikuje stacky pasivky každých 0,7 sekund.
    • Nepřátelé, na které Vel'Koz aplikuje tři stacky pasivky, dostávají během zbytku trvání schopnosti true damage.

Zed

  • Razor Shuriken (Q)
    • Základní poškození sníženo na 70/105/140/175/210 z 75/115/155/195/235.
    • AD ratio sníženo na 0.9 z 1.0.
    • Poškození do více cílů zvýšeno na 75% z 50%.

Předměty:

Berserker's Greaves

  • Attack speed zvýšen na 35% z 30%.

Boots of Swiftness

  • Movement Speed snížen na 55 z 60

Ninja Tabi

  • Blokování poškození ze základních útoků zvýšeno na 12% z 10%.

Stinger

  • Celková cena snížena na 1100 z 1200.
  • Attack speed snížen na 35% z 50%.
  • Cena receptu předmětů Nashor's Tooth a Dervish Blade upravena tak, aby celková cena zůstala nezměněna.

Trinity Force

  • Nový recept: Sheen + Phage + Stinger + 333 zlata.
  • Celková cena snížena na 3733 z 3800.
  • Attack speed zvýšen na 40% z 15%.
  • CDR zvýšeno na 20% z 10%.
  • Šance na critical strike odstraněna (dříve 20%).

Wit's End

  • Nový recept: Recurve Bow + Negatron's Cloak + Dagger + 480 zlata
  • Celková cena snížena na 2500 z 2800
Zdroj: oficiální web
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
KVĚTNOVÉ BALÍČKY SLEV HC PRO BANOVANÉ HRÁČE CELÉ TĚLO VE VR

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama