Patch 6.10 - Změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 6.10 - Změny ve hře

Patch 6.10 - Změny ve hře

Giry

Giry

Nový patch s novou šampionkou je tady.

Reklama

Patch 6.10 se v noci dostal do hry. Pojďme se podívat, které změny se v něm objevily.

Taliyah

Tato šampionka se dostane v průběhu tohoto patche do hry. Prohlédnout si ji můžete v tomto článku .


Nové skiny

Ledový skin na Taliyah a tři

Super Galaxy

skiny na

Fizze

,

Kindred

a

Shyvanu

se dostanou do hry během patche. Prohlédnout si je můžete v tomto článku .


Champion Mastery 6 a 7

Do hry se dostaly dvě nové úrovně champion mastery.

  • S novými úrovněmi champion mastery se odemknou nové animace, rámečky a grafika při multikillu.
  • Za S-, S a S+ na šampionovi s mastery úrovní 5 získáte Mastery 6 tokeny.
  • Za S a S+ na šampionovi s mastery úrovní 6 získáte Mastery 7 tokeny.
  • Hextech Crafting - Zkombinujte tyto tokeny se střípkem stejného šampiona, trvalým obsahem nebo modrou esencí a získáte další úroveň mastery.
  • V budoucím patchi se do obchodu přidá nový předmět pro champion mastery za RP či IP, který pomůže vyvážit prvek náhody při nacházení střípků šampionů a trvalého obsahu v truhlách.

Upravené splash arty

Tristana dostala upravené splash arty na většině svých skinů. Podívat se na ně můžete v  tomto článku .


Opravené Bugy
  • Schopnost Q - Baleful strike od Final Boss Veigara už jednotky při zabíjení nezneviditelňuje
  • Byla opravena řada interakcí s uzemňovacím efektem Cassiopeiina W - Miasma
  • Bylo opraveno mylné chybové hlášení, ke kterému docházelo při vstupu do lobby zápasu
  • Varusova schopnost Q – Piercing Arrow už nepůsobí občasné poškození proti cílům se spell shieldem
  • Cooldown schopnosti od Annie R – Summon: Tibbers už naplno neresetuje, pokud se Tibbers dožije konce přebíjecí doby schopnosti
  • Aura z předmětu Frozen Heart už nespouští Malzaharovu pasivní schopnost – Void Shift
  • Byla opravena chyba, kvůli které Ahřina schopnost W – Fox-Fire mohla vyvolat méně než tři plameny, pokud ji Ahri seslala ve stejný okamžik jako Flash
  • Přebíjecí doba Ziggsovy pasivní schopnosti – Short Fuse se nyní při sesílání kouzel řádně zkracuje, když je W – Satchel Charge aktivní
  • Byla opravena chyba, kvůli které Zyřina schopnost Q – Deadly Spines mohla způsobit, že špatná semena vytvořila rostliny Thornspitters
  • Byla opravena chyba, kvůli které efekty snižující armor o fixní hodnotu (např. Nasusovo E – Spirit Fire) snižovaly armor monster v džungli o víc než zamýšlenou hodnotu kvůli tomu, že se atributy příšer s postupem času zvyšovaly.
  • Cooldown efektu Lifeline z předmětu Sterak's Gage se už neobnoví naplno po vypršení buffu Sterak's Fury.
  • Byla opravena chyba, kvůli které Voidspawnové ze Zz'Rot Portal ignorovala miniony
  • Obnovili jsme původní ohraničení Curling Veigara pro hráče, kteří ho vlastnili jako limitovaný skin

Balanční změny

Šampioni:

Anivia

  • Glacial Storm (R) 
    • Udržovací cena snížena na 30/40/50 many z 40/50/60
    • Původní velikost R zvýšena na 200 ze 150
    • Range kouzlení zvýšena na 750 z  685
    • Zhonya's a Bardovo R již schopnost nepřeruší

Aurelion Sol

  • Celestial Expansion (W) cooldown zvýšen na 6/5.5/5/4.5/4 z 6/5/4/3/2
  • Voice of Light (R) poškození sníženo na 150/250/350 z 200/300/400

Cassiopeia

  • Noxious Blast (Q) 
    • range zvýšen na 850 ze 750
    • Bonusový movement speed nyní klésá delší dobu
    • Textury "otrávení jedem" byly zvětšeny
  • Miasma (W) 
    • Již se nezastavuje na neproniknutelném terénu
    • Range změněna na 500-900 z 550-800
    • Cooldown snížen na 18/17/16/15/14 z 22/20/18/16/14

Fiddlesticks

  • Po pěti vteřinách bez pohybu se z Fiddlestickse stane strašák.
  • Dark Wind (E) počet odrazů snížen na 6 ze 7

Fizz

  • Chum the Waters (R) - Použití efektu Cleanse z vás odstraní pouze zpomalení, nikoli žraloka.

Illaoi

  • Harsh Lesson (W) cooldown snížen na 4 sekundy na všech úrovních z 6/5,5/5/4,5/4

Jinx

  • Switcheroo! (Q)
    • Základní attack speed u raket zvýšen na 0.625 z 0.531
    • Attack speed raket je nyní o 25% nižší (dříve 15%)

Malzahar

  • Void Shift (P) 
    • cooldown zvýšen na 30/18/10/6 sekund na úrovních 1/6/11/16 (dříve 23-6 sekund na úrovních 1-18).
    • Cooldown má nyní na liště buffů svůj indikátor

Master Yi

  • Meditate (W) AP ratio zvýšeno na 0.25 z 0.15
  • Wuju Style (E) true damage zvýšen na 15/25/35/45/55 za zásah z 12/19/26/33/40

Nocturne

  • Umbra Blades (P) nyní má 0,15 AP ratio

Shyvana

  • Burnout (W)
    • Nyní má 0,1 AP ratio na AoE za sekundu
    • Nyní má 0,025 AP ratio na následujícím základním útoku dokud je efekt aktivní.

Swain

  • HP za úroveň zvýšeno na 90 z 78
  • Decrepify (Q) 
    • Automaticky zabije miniony s HP menší než 10
    • Opraven bug, kdy některé efekty (např z Liandry's Torment nebo Rylai's Crystal Scepter) nebyly správně aplikovány
  • Ravenous Flock (R)
    • Heal z minionů je nyní 8/11/13 + 0,03 AP (dříve 15% poškození).
    • Heal z šampionů je nyní 30/45/60 + 0,12 AP (dříve 75% poškození)
    • Nyní si vybírá bližší cíle (stále je však prioritou šampion)

Taric

  • R - Cosmic Radiance
    • Přidány světlejší textury jednotkám zasaženým schopností.

Tryndamere

  • Undying Rage (R) 
    • dokud je R aktivní, Tryndamerovo zdraví nemůže nyní klesnout pod 30/50/70 HP (dříve 1 HP)
    • Po skončení schopnosti již nevyléčí Tryndamera o za 3% maximálních HP.

Vel'Koz

  • Organic Deconstruction (P) AP ratio zvýšeno na 0.5 z 0.4
  • Life Form Disintegration Ray (R) AP ratio zvýšeno na 1.25 z 1.0

Vladimir

  • Transfusion (Q) Textury efektu Crimson Rush se nyní zdrží těsně do doby, než je schopnost znovu dostupná
  • Tides of Blood (E) Vypuštění schopnosti již nezruší W - Sanguine Pool
  • Hemoplague (R) nyní léčí za 150/250/350 + 0,7 AP za zasaženého šampiona + 50% za každého dalšího (dříve 75/125/175/+ 0,35 AP za každého šampiona)

Zyra

  • Garden of Thorns (P) imunita semínek proti zašlápnutí snížena na 1 sekundy z 1,5
    • Semínka z W - Deadly Bloom mají stále imunitu 1,5 sekund

Předměty:

Enchantment: Bloodrazor

  • Pasivka nyní zraňuje za 4% maximálního HP cíle (dříve 3%)
  • Attack speed zvýšen na 50% ze 40%

Jungle:

Red a Blue

  • Zmenšna velikost indikátoru respawnu Red a Blue buffů.

Mountain Drake

  • Už neposiluje true damage (včetně Smitu)

Ocean Drake

  • Buff nyní obnovuje 4/8/12% chybějících HP a many každých 5 sekund, pokud jste nebyli zraněni od nepřátelských šampionů posledních 5 sekund.

Summoner spelly:

Ghost

  • Cooldown snížen na 180 sekund z 210
  • Rychlost pohybu se nyní zvyšuje s úrovní - zvýšeno na 28% na úrovní 1 - 45% na úrovni 18. (Dříve 27% na všech úrovních)

Barrier

  • Cooldown snížen na 180 sekund z 210

Minioni:

  • Minioni v první vlně se již bezdůvodně nerozhodnou útočit na nepřátelské range miniony.

Věže:

  • Všechny věže nyní absorbují 66% true damage, pokud poblíž nejsou nepřátelští minioni (backdoor).
Zdroj: surrenderat20.net
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
SCHALKE KOUPILO MÍSTO V LCS FREEZE MĚNÍ TÝM! NVIDIA KARTY GTX 1080 A 1070

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama