i
Zdroj: Tryhard.cz
Patch 6.10 - Změny ve hře
Nový patch s novou šampionkou je tady.
Reklama
Patch 6.10 se v noci dostal do hry. Pojďme se podívat, které změny se v něm objevily.
Taliyah
Tato šampionka se dostane v průběhu tohoto patche do hry. Prohlédnout si ji můžete v tomto článku .
Nové skiny
Ledový skin na Taliyah a tři
Super Galaxyskiny na
Fizze,
Kindreda
Shyvanuse dostanou do hry během patche. Prohlédnout si je můžete v tomto článku .
Champion Mastery 6 a 7
Do hry se dostaly dvě nové úrovně champion mastery.
- S novými úrovněmi champion mastery se odemknou nové animace, rámečky a grafika při multikillu.
- Za S-, S a S+ na šampionovi s mastery úrovní 5 získáte Mastery 6 tokeny.
- Za S a S+ na šampionovi s mastery úrovní 6 získáte Mastery 7 tokeny.
- Hextech Crafting - Zkombinujte tyto tokeny se střípkem stejného šampiona, trvalým obsahem nebo modrou esencí a získáte další úroveň mastery.
- V budoucím patchi se do obchodu přidá nový předmět pro champion mastery za RP či IP, který pomůže vyvážit prvek náhody při nacházení střípků šampionů a trvalého obsahu v truhlách.
Upravené splash arty
Tristana dostala upravené splash arty na většině svých skinů. Podívat se na ně můžete v tomto článku .
Opravené Bugy
- Schopnost Q - Baleful strike od Final Boss Veigara už jednotky při zabíjení nezneviditelňuje
- Byla opravena řada interakcí s uzemňovacím efektem Cassiopeiina W - Miasma
- Bylo opraveno mylné chybové hlášení, ke kterému docházelo při vstupu do lobby zápasu
- Varusova schopnost Q – Piercing Arrow už nepůsobí občasné poškození proti cílům se spell shieldem
- Cooldown schopnosti od Annie R – Summon: Tibbers už naplno neresetuje, pokud se Tibbers dožije konce přebíjecí doby schopnosti
- Aura z předmětu Frozen Heart už nespouští Malzaharovu pasivní schopnost – Void Shift
- Byla opravena chyba, kvůli které Ahřina schopnost W – Fox-Fire mohla vyvolat méně než tři plameny, pokud ji Ahri seslala ve stejný okamžik jako Flash
- Přebíjecí doba Ziggsovy pasivní schopnosti – Short Fuse se nyní při sesílání kouzel řádně zkracuje, když je W – Satchel Charge aktivní
- Byla opravena chyba, kvůli které Zyřina schopnost Q – Deadly Spines mohla způsobit, že špatná semena vytvořila rostliny Thornspitters
- Byla opravena chyba, kvůli které efekty snižující armor o fixní hodnotu (např. Nasusovo E – Spirit Fire) snižovaly armor monster v džungli o víc než zamýšlenou hodnotu kvůli tomu, že se atributy příšer s postupem času zvyšovaly.
- Cooldown efektu Lifeline z předmětu Sterak's Gage se už neobnoví naplno po vypršení buffu Sterak's Fury.
- Byla opravena chyba, kvůli které Voidspawnové ze Zz'Rot Portal ignorovala miniony
- Obnovili jsme původní ohraničení Curling Veigara pro hráče, kteří ho vlastnili jako limitovaný skin
Balanční změny
Šampioni:
Anivia
- Glacial Storm (R)
Aurelion Sol
- Celestial Expansion (W) cooldown zvýšen na 6/5.5/5/4.5/4 z 6/5/4/3/2
- Voice of Light (R) poškození sníženo na 150/250/350 z 200/300/400
Cassiopeia
- Noxious Blast (Q)
- range zvýšen na 850 ze 750
- Bonusový movement speed nyní klésá delší dobu
- Textury "otrávení jedem" byly zvětšeny
- Miasma (W)
- Již se nezastavuje na neproniknutelném terénu
- Range změněna na 500-900 z 550-800
- Cooldown snížen na 18/17/16/15/14 z 22/20/18/16/14
Fiddlesticks
- Po pěti vteřinách bez pohybu se z Fiddlestickse stane strašák.
- Dark Wind (E) počet odrazů snížen na 6 ze 7
Fizz
- Chum the Waters (R) - Použití efektu Cleanse z vás odstraní pouze zpomalení, nikoli žraloka.
Illaoi
- Harsh Lesson (W) cooldown snížen na 4 sekundy na všech úrovních z 6/5,5/5/4,5/4
Jinx
- Switcheroo! (Q)
- Základní attack speed u raket zvýšen na 0.625 z 0.531
- Attack speed raket je nyní o 25% nižší (dříve 15%)
Malzahar
- Void Shift (P)
- cooldown zvýšen na 30/18/10/6 sekund na úrovních 1/6/11/16 (dříve 23-6 sekund na úrovních 1-18).
- Cooldown má nyní na liště buffů svůj indikátor
Master Yi
- Meditate (W) AP ratio zvýšeno na 0.25 z 0.15
- Wuju Style (E) true damage zvýšen na 15/25/35/45/55 za zásah z 12/19/26/33/40
Nocturne
- Umbra Blades (P) nyní má 0,15 AP ratio
Shyvana
- Burnout (W)
- Nyní má 0,1 AP ratio na AoE za sekundu
- Nyní má 0,025 AP ratio na následujícím základním útoku dokud je efekt aktivní.
Swain
- HP za úroveň zvýšeno na 90 z 78
- Decrepify (Q)
- Automaticky zabije miniony s HP menší než 10
- Opraven bug, kdy některé efekty (např z Liandry's Torment nebo Rylai's Crystal Scepter) nebyly správně aplikovány
- Ravenous Flock (R)
- Heal z minionů je nyní 8/11/13 + 0,03 AP (dříve 15% poškození).
- Heal z šampionů je nyní 30/45/60 + 0,12 AP (dříve 75% poškození)
- Nyní si vybírá bližší cíle (stále je však prioritou šampion)
Taric
- R - Cosmic Radiance
- Přidány světlejší textury jednotkám zasaženým schopností.
Tryndamere
- Undying Rage (R)
- dokud je R aktivní, Tryndamerovo zdraví nemůže nyní klesnout pod 30/50/70 HP (dříve 1 HP)
- Po skončení schopnosti již nevyléčí Tryndamera o za 3% maximálních HP.
Vel'Koz
- Organic Deconstruction (P) AP ratio zvýšeno na 0.5 z 0.4
- Life Form Disintegration Ray (R) AP ratio zvýšeno na 1.25 z 1.0
Vladimir
- Transfusion (Q) Textury efektu Crimson Rush se nyní zdrží těsně do doby, než je schopnost znovu dostupná
- Tides of Blood (E) Vypuštění schopnosti již nezruší W - Sanguine Pool
- Hemoplague (R) nyní léčí za 150/250/350 + 0,7 AP za zasaženého šampiona + 50% za každého dalšího (dříve 75/125/175/+ 0,35 AP za každého šampiona)
Zyra
- Garden of Thorns (P) imunita semínek proti zašlápnutí snížena na 1 sekundy z 1,5
- Semínka z W - Deadly Bloom mají stále imunitu 1,5 sekund
Předměty:
Enchantment: Bloodrazor
- Pasivka nyní zraňuje za 4% maximálního HP cíle (dříve 3%)
- Attack speed zvýšen na 50% ze 40%
Jungle:
Red a Blue
- Zmenšna velikost indikátoru respawnu Red a Blue buffů.
Mountain Drake
- Už neposiluje true damage (včetně Smitu)
Ocean Drake
- Buff nyní obnovuje 4/8/12% chybějících HP a many každých 5 sekund, pokud jste nebyli zraněni od nepřátelských šampionů posledních 5 sekund.
Summoner spelly:
Ghost
- Cooldown snížen na 180 sekund z 210
- Rychlost pohybu se nyní zvyšuje s úrovní - zvýšeno na 28% na úrovní 1 - 45% na úrovni 18. (Dříve 27% na všech úrovních)
Barrier
- Cooldown snížen na 180 sekund z 210
Minioni:
- Minioni v první vlně se již bezdůvodně nerozhodnou útočit na nepřátelské range miniony.
Věže:
- Všechny věže nyní absorbují 66% true damage, pokud poblíž nejsou nepřátelští minioni (backdoor).
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
Reklama
Reklama