Patch 6.1 - změny ve hře a info k začátku sezóny
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 6.1 - změny ve hře a info k začátku sezóny

Patch 6.1 - změny ve hře a info k začátku sezóny

Giry

Giry

V patchi jsou také oznámeny informace o začátku šesté sezóny.

Reklama

Dnes v noci se ve hře objevil nový patch, pojďme se podívat, které změny přinesl.

Začátek sezóny

Nová sezóna začne za týden - přesněji 20. ledna 2016. Co všechno lze očekávat?

  • Zařazení
    • Stejně jako minulý rok bude všem hráčům odebráno současné umístění v žebříčku. V ranked hrách budou všichni nejprve hrát deset rozřazovacích zápasů a poté budou zařazeni do divize v žebříčku (znovu také záleží na tom, kde jste se umístili minulý rok - i když vyhrajete všech deset her, nepůjdete rovnou do Diamantu, pokud se v současné době pyšníte zlatým rámečkem).
  • Champion select
    • Od 20. ledna se pro všechny servery zapne také nový champion select. Budete si moct vybrat mezi dvěma rolemi nebo doplněním role, bany bude určovat více hráčů a mnoho dalších změn. Všechny podrobnosti se dozvíte v tomto článku.
  • Změny systému ranked her
    • Možnost hraní ranked her ve více hráčích, pomoc hráčům v bronzové, stříbrné a zlaté divizi a kratší čekání ve vyšších divizích. Veškeré podrobnosti o těchto změnách najdete zde.
  • Odměny
    • Riot také testuje nový systém odměn za ranked umístění. Podrobnosti ale zatím nezveřejnil.

Challenger Nidalee

V průběhu sezóny se oběví ke koupi skin Challenger Nidalee. Podrobněji si ho můžete prohlédnout  tady .


Howling Abyss

Dvě změny byly přidány na mapu ARAMu:

  • Při pohledu do křoví je lépe poznat, co v něm skutečně je.
  • Byla opravena vizuální podoba křoví, aby korespondovala s hranicemi jeho oblastí.

Tenacity

Efekt Tenacity (snížení trvání CC - například 

Patch 6.1 - změny ve hře a info k začátku sezóny

) nyní působí také na tyto schopnosti šampionů:

  • Amumu: R - Curse of the Sad Mummy
  • LuLu: W - Whimsy

Opravené bugy
  • Byla zrušena neplánovaná změna barev jmen hráčů na obrazovce po konci hry.
  • Byla opravena chyba, kvůli které Ekkovo Q – Timewinder při cestě od něj občas nezpůsobilo poškození, měl-li vysokou CDR.
  • Jaycův buff z výměny R - Mercury Cannon se už nespotřebuje bez způsobení poškození, když použije W - Hyper Charge k útoku na budovu
  • Kassadin už nezískává stacky na E - Force Pulse z aktivky předmětu Frost Queen's Claim.
  • Bonusové defenzivní staty z Oriannina E - Command: Protect se nyní správně násobí s mastery Windspeaker's Blessing.
  • Byla opravena chyba, kvůli které docházelo při rozložení bodů mezi masteries Piercing Thoughts a Battering Blows k udělení nesprávné hodnoty bonusových atributů.
  • Bylo opraveno několik případů, kdy šampioni s předmětem Sated Devourer způsobovali posílenými základními útoky (např. Ekkovo E nebo RekʼSaiino Q) poškození sami sobě.
  • Efekt Luden's Echo se nyní aktivuje i v případech, kdy schopnost seslaná při maximálním počtu stacků způsobí cíli poškození poté, co majitel předmětu sám zemře.
  • Liandry's Torment nyní správně způsobuje zvýšené poškození nepřátelům, kteří jsou pod vlivem Ahrina E - Charm, Rammusova E - Puncturing Taunt a Shenova E - Shadow Dash.
  • Už nebude docházet k případům, kdy se buff předmětu Serrated Dirk občas sám spotřeboval, pokud k jeho získání došlo posíleným základním útokem.
  • Při najetí kurzorem na předmět Cinderhulk se nyní zobrazí dosah jeho spalujícího efektu.
  • ZzʼRot Portal, Zeke's Herald a Face of the Mountain nyní lze v obchodě vyhledat pomocí fráze „Active“.
  • Na záložku Mana v obchodě s předměty byl přidán Mejai's Soulstealer.
  • Foxfire Ahri má zpět svůj vizuální efekt hořících ocasů.

Balanční změny

Šampioni:

Bard

  • Pasivka - Traveler's Call po sesbírání dostatečného počtu meepů na vylepšení útoku "do kornoutu" nyní meepové zasáhnou navíc také nepřátele v okruhu 150 jednotek od původního cíle.

Brand

  • R - Pyroclasm opraven bug kdy si schopnost vždy vybrala nepřátelského šampiona, dokud svůj cíl nezabila.

Caitlyn

  • Pasivka - Headshot
    • Opraven bug, kdy Cailyn chodila k cílům označeným pasivkou pokud byly blíž než 650 jednotek.
    • Opraven bug, kdy byl základní útok Caitlyn opoždění po použití útoku vylepšeného pasivkou.

Elise

  • E - Rappel opraven bug kdy Elise dopadla na nepřítele poblíž, i když žádného schopností nezacílila.

Fiddlesticks

  • E - Dark Wind mana cost snížen na 50/60/70/80/90 z 50/70/90/110/130.

Gangplank

  • Pasivka - Trial by Fire
    • Bonusový true damage se nyní aplikuje během 2,5 sekund (dříve 1,5 sekundy).
    • Bonusové AD ratio sníženo na 1.0 z 1.2.
    • Zranění se aplikuje 10x za sekundu (dříve šestkrát). Velikost zranění zůstává stejná.

Heimerdinger

  • E - CH-2 Electron Storm Granade opraven bug, kdy tato schopnost dávala více vize, než měla.

Jinx

  • Pasivka - Get Excited! opraven bug, kdy Jinx dostala více než jeden stack pasivky při zabití Inhibitoru.
  • Q - Switcheroo!
    • Opraven bug, kdy Jinx mohla střílet rakety, i když byla bez many.
    • Opraven bug, kdy Jinx dostávala menší attack speed z pasivky při používání raketometu.
    • Schopnost již nejde použít pokud na sobě máte CC, které tomu zabraňuje (stun, silence...)

Kalista

  • Opraven bug, kdy Kalista nepřestávala útočit i při efektech, kdy nad ní hráč neměl kontrolu (např. Guardian Angel nebo Lulu W - Polymorph).
  • E - Rend
    • Mana cost snížen na 30 z 40.
    • Již nevrací manu při zabití jedné jednotky, pouze při zabití dvou nebo více jednotek.

Kha'Zix

  • Pasivka - Unseen Threat Zvýšena rychlost animace aby odpovídala rychlosti animace základního útoku.
  • W - Void Spike radius exploze zvýšen na 275 z 225.
  • E - Leap range zvýšena na 700 z 600 (schopnost vylepšená Kha'Zixovou evolucí má stále stejný range).

LeBlanc

  • E - Ethereal Chains rychlost projektilu zvýšena na 1750 z 1600 (platí i pro R - Mimic, pokud opakujete E).

Miss Fortune

  • Pasivka - Love Tap zranění sníženo na 50 - 100% celkového AD z 60-100%.
  • E - Make it Rain zranění sníženo na 80/115/150/185/220 z 90/145/200/255/310.

Mordekaiser

  • Pasivka - Iron Man štít nyní mizí jednou za 1,5 sekundy (dříve každou sekundu).
  • W - Harvesters of Sorrow
    • Nyní může být vykouzleno na spřáteleného miniona
      • radius schopnosti má nyní různé velikosti v závislosti na cílové jednotce. Caster a melee minioni mají menší radius, šampioni a cannon minioni větší.
    • Efekt skončí pokud Mordekaiser nebo jeho spojenec zemře.
  • R - Children of the Grave
    • Celkové zranění zůstává stejné ale nyní zraní za 25% celkového zranění okamžitě a 75% zranění se aplikuje během 10 sekund (dříve 50% a 50%).
    • Bonusové AD ducha je nyní 100% Mordekaiserova AD.

Poppy

  • Q - Hammer Shock Když Poppy použije tuto schopnost hned po Heroic Charge, schopnost se sešle směrem k jejímu cíli.

Riven

  • Pasivka - Runic Blade ratio zvýšeno na 25 - 50% celkového AD z 20-50%.

Rumble

  • Kolizní oblast snížena na 35 z 50.
  • Q - Flamespitter
    • Range zvýšena na 600 z 550.
    • Zranění se aplikuje každých 0.25 sekundy (dříve každé 0.5 sekundy).

Teemo

  • Základní AD zvýšeno na 49.54 z 47.54.
  • Pasivka - Camouflage
    • Nyní se zneviditelní v křoví i když se pohybuje, ale pouze pokud nedostává zranění.
    • V křoví se již nezneviditelní dvakrát rychleji.
  • R - Noxious Trap range zvýšen na 400/650/900 z 300/600/900.

Thresh

  • Byla opravena grafická chyba, kvůli které nesebrané duše nemizely, ale zdálo se, že místo toho letí k Threshovi.

Trundle

  • E - Pillar of Ice 
    • mana cost zvýšen na 75 na všech úrovních z 60.
    • Opraven bug, kdy sloup dával větší vizi než měl.
  • Q - Chomp Již nelze použít na věže.
  • R - Subjugate
    • Cooldown zvýšen 110/90/70 z 80/70/60. 
    • Mana cost zvýšen na 100 z 75.

Urgot

  • E - Noxian Corrosive Charge opraven bug, kdy tato schopnost dávala více vize, než měla.

Yasuo

  • W - Wind Wall Byla opravena chyba, kvůli které jisté cílené schopnosti (Např karta Twisted Fatea) mohly projít zdí těsně poté, co se objevila.

Minioni:

  • Minioni se již nezastavují a nezírají.
  • Změny síly minionů z patche 5.23 mají nyní svůj ukazatel ve hře.
  • Při pohybu v řece nebo džungli už minioni nezaměřují svou pozornost na nové cíle, a pokud vstoupí do řeky nebo do džungle, změní cíl až po návratu na linku.

Jungle:

Rift Herald

  • Základní AD sníženo na 95 z 105.

Smite

  • Smite nyní neaplikuje efekty kouzel (Spell wamp, Rylai's Crystal Scepter...)
Razor Sharp (buff po použití smitu na Raptora)
  • Opraven bug, kdy se buff se neaktivoval, pokud nejbližší nepřátelský předmět nebyla warda.
  • Range pro aktivaci zvýšena na 1250 z 900 aby odpovídala vizi wardek.
  • Range pro aktivaci v případě wardy z modrého trinketu změněna na 500 z 1250 aby odpovídala vizi wardy.

Předměty:

Death's Dance

  • Cena zvýšena na 3500 zlata z 3400.
  • AD zvýšeno na 75 z 65.
  • Pasivka nyní léčí za 15% uděleného zranění (dříve 12%).
  • Zranění přijmuté jako krvácení z pasivky zvýšeno na 15% z 12%.
  • Opraven bug, kdy se heal neaplikoval při některých efektech na zásah (například Aatroxovo W - Blood Price, Blade of the Ruined King nebo Hydra).

Enchantment: Runic Echoes

  • Nahrazuje Enchantment: Runeglaive.
    • Celková cena 2625 zlata.
    • Recept: Aether Wisp + Amp. Tome + Junglící předmět + 340 zlata .
    • +60 Ability Power
    • +10% Rychlost pohybu
    • UNIQUE Passive - Echo: Během kouzlení schopností a chůze se zvyšují stacky. Při získání 100 stacků následující kouzlo tyto stacky zkonzumuje a zraní za 80 + 0.1 AP bonusového magického zranění až do 4 cílů, které zasáhne.
      • Tento efekt zraňuje velká jungle monstra za 250% zranění. Zásah velkého monstra tímto efektem vám obnoví 18% chybějící many

Eye of the Oasis

  • Mana regen snížen na 100% ze 150%.
  • Nyní přidává 10% Cooldown reduction.

Eye of the Watchers

  • Mana regen snížen na 100% ze 150%.
  • Nyní přidává 10% Cooldown reduction.

Elixíry

  • Elixíry si lze nyní koupit i pokud jste mrtví a máte plný inventář. Doba trvání se prodlouží o dobu, která vám zbývá do respawnu.

Farsight Alteration

(modrý trinket)
  • Čas obnovení zvýšen na 92-60 sekund (záleží na úrovni) z 76-60.

Frost Queen's Claim

  • Mana regen snížen na 100% ze 150%.
  • Doba trvání zpomalení od duchů z aktivky je nyní 2-5 sekund - zvyšuje se se vzdáleností, kterou duch urazil (dříve 4 sekundy).
  • Čím dál duchové cestují, tím jsou strašidelnější.

Guinsoo's Rageblade

  • Ranged šampioni již neaktivují Guinsoo's Rage během útoku, který jim přidává osmý stack.
Junglící předměty - Stalker's BladeTracker's KnifeSkirmisher's Sabre
  • Mana regen v jungli zvýšen na 180% z 150%.
  • Celková cena snížena na 1000 z 1050.

Lord Dominik's Regards

  • Bonusový armor penetration zvýšen na 45% z 40%.

Mortal Reminder

  • Bonus armor penetration zvýšen na 45% z 40%.

Phantom Dancer

  • Nyní přidává 5% k rychlosti pohybu.
  • Unique Passive - Spectral Waltz: Bonus k rychlosti pohybu poblíž nepřátelského šampiona snížen na 7% z 12%.

Rapid Firecannon

  • Rychlost pohybu snížena na 7% z 8%.
  • Lze nyní vyhledat v obchodě pomocí fráze RFC.

Ravenous Hydra

  • Celková cena snížena na 3500 z 3600 (cena za spojení do finálního předmětu snížena na 1050 z 1100).

Runaan's Hurricane

  • Rychlost pohybu zvýšena na 7% z 5%.
  • Dosah šipek se nyní počítá od okraje zásahové zóny (dříve od středu).

Statikk Shiv

  • Bonusové zranění do minionů zvýšeno na 120% z 75%.

Sunfire Cape

  • Armor zvýšen na 50 z 45.

Tiamat

  • Celková cena snížena na 1200 z 1250 (cena za spojení do finálního předmětu snížena na 175 z 225).

Titanic Hydra

  • Celková cena snížena na 3500 z 3600 (cena za spojení do finálního předmětu snížena na 700 z 750).

Warding Totem

(žlutý trinket)
  • Čas obnovení snížen na 180-90 sekund (záleží na úrovni) z 180-120.

Masteries:

Deathfire Touch (Ferocity, Tier 6)
  • Bonusové AD ratio zvýšeno na 60% z 50%.
  • AP ratio zvýšeno na 25% z 20%.

Fervor of Battle

 (Ferocity, Tier 6)
  • Bonusové fyzické zranění za každý stack zvýšeno na 1-14 z 1-8.
  • Maximum staců sníženo na 8 z 10.
Warlord's Bloodlust (Ferocity, Tier 6)
  • Nyní léčí za 5%-25% způsobeného zranění (dříve 15%).
  • Nyní přidává 30% attack speed (dříve 20%) na 4 sekundy.
Precision (Cunning, Tier 5)
  • Armor penetration za stack snížen na 0.6 + 0.06 za úroveň z 1 + 0.1 za úroveň.
Stormraider's Surge (Cunning, Tier 6)
  • Bonus k rychlosti pohybu zvýšen na 40% z 35%.
  • Nyní také ignoruje 75% zpomalení na 3 sekundy.
  • Časové okno pro udělení zranění zvýšeno na 2.5 sekundy ze 2.
Bond of Stone (Resolve, Tier 6)
  • Snížení příchozího zranění zvýšeno na 4% ze 3%.
  • Snížení příchozího zranění se již nezvyšuje, pokud je poblíž spojenecký šampion.
Strength of Ages (Resolve, Tier 6)
  • Efekt při maximálním bonusu nyní obnovuje 6% maxima zdraví místo 100 HP.
Zdroje: oficiální web anglickyčeskyzačátek sezóny
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
REWORK ŠAMPIONA - SHEN NOVÝ ŠAMPION - JHIN RIVAL 700 S OLED DISPLAYEM

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama