Patch 5.9 - změny ve hře
Ve hře se v noci na dnešek objevil nový patch. V tomto článku naleznete všechny změny, které přinesl.
Dnes v Patchi nový
pozměněný attack move,
rework Ashe,
balanční změnya vylepšená
Match History.
Ashe prošla kompletním Reworkem. Pro více informací klikněte sem .
Základní staty
- Rychlost projektilu základního útoku zvýšena na 2500 z 2000.
- Attack speed za úroveň snížen na 3,33 z 4.
- Zpomalení přesunuto z Q do pasivky.
- Zpomaluje o 5/11/17/23/29/35% na úrovních 1/4/7/10/13/16 na 2 sekundy.
- Ashe NEMÁ CRITICAL CHANCE. Nemůže critnout nepřítele, který není označen pasivkou, ale vždy critne nepřítele, který pasivkou zpomalený je. Critical strike ovšem nedává 200% zranění jako u jiných šampionů, ale pouze 110%. Tyto procenta však lze zvyšovat šancí na critical.
- Pro milovníky matematiky:
- (celkové AD) x 1.1 + (CelkovéAD) x ((šance na critical) x (1 + (critical damage)))
- PŘÍKLAD: Ashe má IE, PD, a 200AD. Za těchto podmínek dává 385 damage (200x1.1+200x0.55x1.5).
- Ashe získává stacky Focusu na 4 sekundy.
- Po získání pěti stacků může za 50 many schopnost použít a získat 20/30/40/50/60% attack speed a zvýšení zpomalení z pasivky o 20% na 4 sekundy. Základní útoky vystřelí 5 projektilů. Každý z nich zraňuje za 0.23/0.24/0.25/0.26/0.27 celkového AD.
- Téměř nezměněno, pouze zvýšen počet vystřelených šípů.
- Nepřátelé zasaženi více projektily obdrží zranění pouze z jednoho.
- Mana cost 50 na všech úrovních.
- Cooldown 12/10/8/6/4.
E - Hawkshot
- Již pasivně nepřídává zlato.
- Má až 2 stacky (podobně jako W u Zyry).
- Range globální.
- Cooldown mezi kouzlením 5 sekund.
- Čas nabytí 90/80/70/60/50.
R - Enchanted Crystal Arrow
- Mana cost 100.
- Nezměněno až na slow v okolí zásahu šípu. Nyní se aplikuje slow z pasivky místo 50%.
Video s celkovým přehledem:
Do hry byla přidána možnost
Attack Move Cursor. Jde o to, že po použití attack move už nezaútočíte na nepřítele nejblíže od vašeho šampiona, ale od kurzoru vaší myši. Pokud nebude žádný cíl nalezen, budete pokračovat v pohybu.
Tato možnost je pro všechny hráče
automaticky zapnuta. Jestli se vám nelíbí, doporučujeme ve hře tuto funkci vypnout.
Šampioni:
Akali
- E - Crescent Slash
- cooldown snížen na 5/4/3/2/1 z 7/6/5/4/3.
- AP ratio zvýšeno na 0.4 z 0.3.
- R - Shadow Dance po použití schopnosti se nyní Akali objeví 150-250 jednotek za svým cílem (nezáleží na tom, jakým směrem je cíl otočen).
Annie
- Range základního útoku snížen na 575 z 625.
Hecarim
- Q - Rampage
- mana cost zvýšen na 32/34/36/38/40 z 20/23/25/29/32.
- Odstraněno: Zraňuje jungle monstra jen za 66% celkového zanění.
Kalista
- Pasivka - Martial Poise Odstraněno: Skok je o 25% větší pokud Kalista skáče směrem dozadu.
Morgana
- W - Tormented Soil poškození sníženo na 8/16/24/32/40 za sekundu z 12/19/26/33/40.
Nasus
- R - Fury of the Sands opraven bug kdy trvalo až 0.25 sekundy, než Nasus dostal bonusové HP.
Nocturne
- E - Unspeakable Horror
- zranění zvýšeno na 80/125/170/215/260 z 50/100/150/200/250.
- Opraven bug, kdy bonusové zranění do cílů s fearem nefungovalo správně, když se jednalo o fear spojence (Hecarimova ultimátka, Shacovi krabičky...)
Olaf
- R- Ragnarok Přidáno: Po použití schopnosti si Olaf na 1 sekundu přidá 50/60/70% k rychlosti pohybu.
Renekton
- W - Ruthless Predator
- Nyní má 50 bonus range.
- Omráčení sebe sama při vylepšeném kouzlení sníženo na 0.5 z 0.75
- R - Dominus opraven bug kdy trvalo až 0.25 sekundy, než Renekton dostal bonusové HP.
Riven
- Základní rychlost pohybu snížena na 340 z 345.
- R - Wind Slash rychlost projektilu snížena na 1600 z 2200.
Ryze
- Pasivka - Arcane Mastery ikonka staků je nyní šedivá, dokud se nenabije.
- E - Spell Flux single target efekty z předmětů (jako např. Marumana, Rylai's...) aplikuje na cíl pouze jednou.
- R - Desperate Power opraven bug, kdy se občas po vyprchání buffu schopnosti nezačal počítat cooldown.
Tristana
- E - Explosive Charge
- zranění nálože zvýšeno 30% místo 25% pokud ji tristana "nabije" základními útoky.
- vyčarování schopnosti se zkracuje s attack speedem.
Trundle
- E - Pillar of Ice
- zpomalení zvýšeno na 30/35/40/45/50% z 25/30/35/40/45%.
- vzdálenost odhození zvýšena na 225 ze 150.
Xin Zhao
- R - Crescent Sweep Odhozené cíle nyní dostanou stun na 0.75 sekundy.
Zed
- R - Death Mark nyní má cooldown 1 sekundu, než se bude Zed moci vyměnit zpět se stínem vytvořeným touto schopností.
Předměty:
Enchantment: Cinderhulk
- Pasivka - Immolate
- Nyní dává 100% bonusové zranění do monster.
- Zranění změněno na 15 (+0.6 za úroveň) a z 16 (+1 za úroveň) a zvyšuje se na 24 (+1.5 per level).
Skirmisher's Sabre
- Pasivka - Challenging Smite čas označení snížen na 4 sekundy ze 6.
- Již neredukuje true damage od cíle označeného smitem.
Monstra:
Drak- Základní poškození zvýšeno na 100 z 75.
- attack speed zvýšen na 0.5 z 0.45.
Summoner spelly:
Mark/Dash
- Zranění rozděleno mezi Mark a Dash (dříve bylo pouze na Marku).
- Celkové zranění nezměněno (25% celkového zranění zůstává na Mark a 75% se přesouvá na Dash).
Na
profilu summonerase objevilo několik změn.
- Počet her, které jsou v Match History vidět zvýšen na 20 z 10.
- Ranked hry jsou viditelné pro kohokoli, kdo navštíví váš profil.
- Normal hry jsou viditelné jen pro vás a vaše přátele.
- Custom hry jsou viditelné jen pro vás.
se pak dočkají více informací.
- Scoreboard: ukazuje šampiona, summoner spelly, KDA, předměty, CS a zlato u hráče a zlato, killy a objektivy u teamu.
- Graf poměru zlata: ukazuje poměr zlata pro team i pro jednotlivé hráče v průběhu zápasu.
- Časová linka: Ukazuje čas zabití killu nebo objektivu.
- Mapa: ukazuje kde na mapě se odehrály tyto killy.