Patch 5.5 - změny ve hře
Podívejte se, jaké změny přinese nový Patch 5.5 a kdy se dostane do hry!
V League of Legends se
objevil nový Patch 5.5, který s sebou přinesl řadu změn a novinek. V tomto článku se tradičně podíváme na to, o co jde.
Pro ty, kteří včera četli Co přinese Patch 5.5 doporučuji pročíst hlavně novinky v oblasti
věží, minionůa
balanční změny.
Co Patch 5.5 přinesl za změny?
- Nového šampiona Barda.
- Nové skiny - Akali, Bard, Xin Zhao.
- Nové texture rebalance - Cho'Gath, Janna, Taric, Warwick.
- Nový champion update Kassadina.
- Balanční změny šampionů.
- Úpravy mapy Summoner's Rift.
- Nové předměty.
- Úpravy věží, minionů a jungle.
A také další drobnosti. V další části článku najdete podrobně rozepsané všechny změny a novinky!
Objevil se oficiální Champion Spotlight . Bard je součástí tohoto patche, ale ve hře se objeví později.
Ve hře se objeví nový šampion Bard, the Wandering Caretaker.
Více informací najdete v tomto článku!Azir
- Attack range vojáků zvýšen na 375 z 325.
- Základní attack speed zvýšen na 0.625 z 0.6.
Gragas
- Základní mana zvýšena na 400 z 300.
- Drunken Rage (W) % cap maximálního zdraví monster zvýšen na 300 z 250.
Kassadin
- Riftwalk (R) range zvýšen na 500 z 450.
- Mana cost snížen na 50 z 60.
- Cooldown snížen na 6/4/2 sekund z 7/5/3.
Lissandra
- Ice Shard (Q) poškození sníženo na 70/100/130/160/190 z 75/110/145/180/215.
Nautilus
- Titan's Wrath (W) poškození s aktivním štítem sníženo na 30/40/50/60/70 z 40/55/70/85/100.
- Titan's Wrath (W) hodnota štítu zvýšena na 9/11/13/15/17% (dříve 7/9.5/12/14.5/17).
- Riptide (E):
- Cooldown snížen na 6/5.5/5/4.5/4 sekund z 10.
- Mana cost snížen na 40/50/60/70/80 z 60/70/80/90/100.
- AP ratio snížen na 0.3 z 0.5.
- Doba trvání zpomalení snížena na 1.5 sekundy z 2 sek.
Nidalee
- Bushwack (Lidská forma - W) poškození změněno na 40/80/120/160/200 (+0.2 AP) z 20/40/60/80/100 + 10/12/14/16/18 (+0.02 AP) % maximálního zdraví cíle.
Shyvana
- Flame Breath (E) update popisku - základní útoky proti cíli s debuffem nyní udělují 2.5% maximálního zdraví (dříve 2%).
Skarner
- Crystal Slash (Q) poškození zvýšeno na 20/30/40/50/60 z 18/28/38/48/58.
- Crystal Slash (Q) bonusové poškození při nabití zvýšeno na 20/30/40/50/60 z 18/28/38/48/58.
- Fracture (E) poškození zvýšeno na 40/75/110/145/180 z 40/60/80/100/120.
Sion
- Decimating Smash (Q) mana cost snížen na 45 z 45/50/55/60/65.
- Decimating Smash (Q) AD ratio zvýšeno na 0.65-1.95 celkového AD z 0.6-1.8.
- Roar of the Slayer (E) mana cost zvýšen na 35/40/45/50/55 z 35.
Sona
- Crescendo (R) mana cost snížen na 100 z 100/150/200.
Tristana
- Rapid Fire (Q) Nový Efekt: Cooldown Rapid Fire je snížen o 1 sekundu vždy, když Tristana základním útokem zasáhne nepřítele označeného Explosive Chargí.
Trundle
- King's Tribute (Pasivka) range zvýšen na 1400 z 1000.
- Frozen Domain (W) zvýšení léčení kdy je Trundle na "ledu" zvýšeno na 20% z 8/11/14/17/20%
Urgot
- Terror Capacitor (W) [NOVÝ] štít nyní zvýšen o 8% maximální many Urgota.
- Terror Capacitor (W) základní hodnota štítu snížena na 60/100/140/180/220 z 80/130/180/230/280.
- Hyper-Kinetic Position Reverser (R) cooldown snížen na 120/100/80 sekund z 120/110/100.
Varus
- Piercing Arrow (Q) cooldown nyní začíná na začátku castu, nikoliv na konci.
Veigar
- Baleful Strike (Q) rychlost projektilu zvýšena na 2000 z 1750.
- Event Horizon (E) se nyní objeví po 0.5 sekundách po zakouzlení z 0.75 sek.
Volibear
- Frenzy (W) Nový Efekt: Když Volibear "kousne" monstrum, cooldown Frenzy je snížen o 50%.
Xin Zhao
- Battle Cry (W) léčení zvýšeno na 30/35/40/45/50 z 26/32/38/44/50.
- Audacious Charge (E) poškození zvýšeno na 70/110/150/190/230 z 70/105/140/175/210.
Vi
- Movement speed snížen na 345 z 350.
- Assault and Battery (R) poškození sníženo na 150/300/450 z 200/325/450.
Zac
- Elastic Slingshot (E) nyní dává knockback na 1 sekundu z 0.5 sek.
Zilean
- Celková cena: 1000g
- Recept: Ruby Crystal + 600g
- +300 Zdraví
- UNIQUE Passive - Immolate: Každou sekundu uděli 5 (+1 / úroveň šampiona) magického poškození všem nepřátelům v okolí. Dává 50% bonusového poškození do minionů a monster.
- Celková cena: 3100g
- Recept: Needlessly Large Rod + Aether Wisp + 650 goldů
- +120 Ability Power
- +7% Movement Speed
- UNIQUE Passive: Za pohyb anebo použití schopnosti získáte náboj. Po dosažení 100 nábojů vaše další kouzlo vypustí celé nabití a poškodí až 4 nepřátelské cíle a aplikuje spell efekty (Spell Vamp, Rylai, atd.).
- Recept: Bami's Cinder + Jungle Předmět + 350g
- Celková cena: 2200g
- +350 Zdraví
- +25% Bonusového Zdraví
- UNIQUE Passive - Immolate: Pokud je šampion v boji, každou sekundu uděli 16 (+1 / úroveň šampiona) magického poškození všem nepřátelům v okolí. To se zvyšuje až na 24 (+ 1.5 / úroveň šampiona), podle toho, jak dlouho je šampion v boji.
Enchant: Juggernaut
- Nahrazen novým předmětem: Enchant: Cinderhulk.
Sunfire Cape
- Recept změněn: Bami's Cinder + Chain Vest + 850g
- Pasivka: Nyní je UNIQUE.
Sweeping Lens
(Tier 2 červený trinket)
- Cooldown na úrovni 9+ zvýšeno na 75 sekund z 60 sek.
Raptor Cloak
- Armor zvýšen na 40 z 30.
- [NOVÉ] Unique PASSIVE: Nyní získává šampion movement speed, když se pohybuje kolem zničených věží.
Zz'Rot Portal
- Armor zvýšen na 60 z 50.
- Magic Resist zvýšen na 60 z 50.
- [NOVÉ] Unique PASSIVE: Nyní získává šampion movement speed, když se pohybuje kolem zničených věží.
- Úpravy Voidspawna.
Ohmwrecker
- [NOVÉ] Unique PASSIVE: Nyní získává šampion movement speed, když se pohybuje kolem zničených věží.
Righteous Glory
- Zdraví zvýšeno na 650 z 500.
Banner of Command
- Žádné změny.
- Riot jej chtěl pouze zmínit, abyste na něj nezapomněli!
Velkými změnami si projde Kassadin, který se dočkává tzv. Champion Update - tedy kompletně nového vizuálního stylu. modelu a efektů.
Všechny informace v tomto článku!Dočkáváme se také vizuálních úprav modelů čtyř šampionů a jejich skinů. Stačí kliknout na jméno šampiona.
Ve hře se objeví hned čtyři nové skiny. Jedním z nich je také skin pro nového šampiona Barda. Pro více informací stačí kliknout na název skinu.
Debonair Galionení součástí tohoto patche! Objeví se až v příštím!
Crimson Raptor
- Poškození sníženo na 45 z 55.
Greater Murk Wolf
- Odměna goldů zvýšena na 53 z 42.
Gromp
- Poškození sníženo na 83 z 90.
- Gift of the Toadstool Poškození nyní scaluje s bonusovým zdravím (~10%).
Murk Wolf
- Odměna goldů zvýšena na 16 z 12.
Raptor
- Odměna goldů zvýšena na 16 z 20.
Inhibitor a Nexus Věže
- Nyní dávají pouze 50 globálních goldů (dříve 175 / 150).
- Nyní nedávají žádné zkušenosti (dříve 100 / 120).
Štíty od věží (inner turrets)
- Věž na midu již nedává štít.
- Hodnota štítu na botu a topu snížena na 30 z 200.
- Zdraví inner turret zvýšeno na 2300 z 2000.
Zdraví minionů
- Dochází ke změnám v počítání zdraví minionů.
- Caster minion: Zdraví se zvýší o 3 v 9. minutě a následně o 3 každých dalších 90 sekund.
- Melee minion: Zdraví se zvýší o 6 v 9. minutě a následně o 6 každých dalších 90 sekund.
- Siege minion: Zdraví se zvýší o 9 v 9. minutě a následně o 9 každých dalších 90 sekund.
Dnešním dnem končí BETA nového Summoner's Riftu!
Dochází k celé řadě drobných změn. Dočkáváme se nových bannerů, které se budou měnit nejspíše během důležitých turnajů a budou reprezentovat soupeřící týmy.
Poté nás čekají drobné i větší úpravy textur. Jedním příkladem je třeba logo ve tvaru dračí hlavy uprostřed dragon pitu.
Oficiální Patch Notes najdete také zde: čeština; angličtina