Patch 5.24 - změny ve hře
Seznam změn v nejnovějším patchi?
Patch 5.24 je tady! Pojďme se podívat, které změny přinesl
Dlouho očekávaný rework Poppy je tu, na podrobnosti se můžete podívat do tohoto článku .
Během sněhového šílenství se objeví ve hře několik zimních vychytávek.
- Nové sněžné skiny na Barda, Gnara a Syndru. Klikněte sem pro náhled.
- Starý známý herní mód Legend of the Poro King (i s novou summoner ikonou Project: Poro)
- Nový skin na miniony Snowdown na Summoner's Riftu a Howling Abyss.
- Skiny na wardy a summoner ikony s motivem tučňáků (některé ikony nelze koupit pro sebe, pouze poslat .
- Speciální Snowdown obchod s unikátními nabídkami.
Šampioni:
Anivia
- R - Glacial Storm
- Trvání zmrazení sníženo na 1 sekundu ze 2.
- maximální range před přerušním snížen na 1000 z 1200.
Ashe
- Q - Ranger's Focus maximální počet stacků snížen na 4 z 5 (lze vyčarovat o stack dříve).
Azir
- W - Arise!
- Opraven bug, kdy mohl Azir rozkázat vojákům útočit dříve, než mohli.
- Vojáci již "nepodvádějí" s útokem, pokud je jim přikázáno zaútočit dříve, než mohou.
- E - Shifting Sand Azir nyní cestuje s vojáky až na konec jejich cesty i když je dožene dříve, než tam dorazí.
Bard
- Traveler's Call interval obnovení Meepů snížen na 8 sekund z 10.
- W - Caretaker's Shrine
- Prvotní AP ratio zvýšeno na 0,3 z 0.2.
- Maximální AP ratio zvýšeno na 0.6 z 0.45.
Brand
- W - Pillar of Flame mana cost zvýšen na 70/80/90/100/110 z 70/75/80/85/90.
Caitlyn
- Pasivka - Headshot nyní se zapne při 6 stacích na všech úrovních (dříve 7/6/5 stacků)
Dr. Mundo
- Q - Infected Cleaver
- Maximální zranění do monster sníženo na 300/350/400/450/500 z 300/400/500/600/700.
- zranění do současných HP sníženo na 15/17.5/20/22.5/25% z 15/18/21/23/25%.
- E - Masochism
- Scalovaní s maximem HP sníženo na 3/3.5/4/4.5/5% z 5% na všech úrovních.
- Již nedává bonusové zranění do věží.
Ekko
- Pasivka - Z-Drive Resonance opraven bug, kdy Sated Devourer neaplikoval on-hit efekt správně (platí i pro jiné on-hit efekty).
Hecarim
- Základní HP sníženo na 580 z 599.
- HP za úroveň sníženo na 90 z 95.
- Pasivka - Warpath již neignoruje kolizi s jednotkami.
- E - Devastating Charge nyní ignoruje kolizi s jednotkami po dobu trvání buffu.
Jinx
- Q - Switcheroo
- Doba přehození zbraně snížena na 0.28 sekundy z 0.32.
- Opraven bug, kdy šipky z Runaan's Hurricane nemohli kriticky zasáhnout při používání raket.
- Šipky z Runaan's Hurricane nyní vypadají jako malé raketky při používání raketometu.
Karthus
- W - Wall of Pain zpomalení se po 1 sekundě sníží na polovinu.
Kindred
- W - Wolf's Frenzy pasivní heal snížen na 43-94 na úrovních 1-18 z 63-114.
- R - Lamb's Respite cooldown změněn na 160/130/100 z 150/130/110
Kog'Maw
- W - Bio-Arcane Barrage
- Již nemá 1.25% AD ratio.
- Nyní navíc zraňuje za 2% současných HP cíle (magické zranění).
Malzahar
- W - Null Zone poškození sníženo na 4/4.5/5/5.5/6% maximálních HP za sekundu z 4/5/6/7/8%.
Master Yi
- W - Meditate opraven bug, kdy popisek říkal, že AP ratio je 0.3. (opraveno na správnou hodnotu 0,15, kterou má Yi na této schopnosti již od roku 2013).
Miss Fortune
- W - Strut attack speed snížen na 40/55/70/85/100% z 60/70/80/90/100%.
- E - Make It Rain zpomalení sníženo na 28/36/44/52/60% z 40/45/50/55/60%.
Nidalee
- Q - Javelin Toss (lidská forma)
- Poškození zvýšeno na 60/77.5/95/112.5/130 z 50/70/90/110/130.
- Maximální poškození zvýšeno na 180/232.5/285/337.5/390 z 150/210/270/330/390.
Quinn
- Základní AD sníženo na 54.46 z 56.46
- Q - Blinding Assault
- Mana cost zvýšen na 50/55/60/65/70 z 50 na všech úrovních.
- poškození sníženo na 20/45/70/95/120 z 25/55/85/115/145.
- AD ratio sníženo na 0.8/0.9/1/1.1/1.2 z 0.8/0.95/1.1/1.25/1.4.
Rammus
- Q - Powerball
- Trvání zpomalení sníženo na 2 sekundy ze 3.
- Hitbox (oblast zásahu) snížen na 225 jednotek z 325.
- Již neobíhá miniony a nehledá speciální cesty, když kliknete na nepřítele.
Riven
- Základní HP regen zvýšen na 5,4 z 3,4.
Sivir
- W - Ricochet - bonusové zranění zvýšeno na 60/65/70/75/80% z 50/55/60/65/70%
Skarner
- E - Fracture Popisek již neukazuje maximální počet zasažených jednotek.
- R - Impale AD ratio sníženo na 0.6 z 1.
Soraka
- Q - Star Call range snížen na 800 z 950.
- W - Astral Infusion Mana cost zvýšen na 40/45/50/55/60 z 20/25/30/35/40.
- R - Wish již neodstraňuje efekt Grievous Wounds (redukce efektivnosti healů).
Swain
- W - Nevermove trvání zastavení sníženo na 1/1.3/1.5/1.8/2 sekundy z 2 na všech úrovních.
Tahm Kench
- W - Devour již nepřidává bonusový movement speed pokud běžíte se spolknutým spojencem směrem od nepřátel.
Twisted Fate
- Q - Wild Cards poškození sníženo na 60/105/150/195/240 z 60/110/160/210/260.
Ziggs
- Pasivka - Short Fuse zranění do budov zvýšeno na 200% ze 150%.
Předměty:
Wardy
- Opraven bug, kdy vize vardy neodpovídala indikátoru při pokládání.
- Opraven bug, kdy byla velikost vize závislá na typu wardy.
- Doba, než warda „znovu získá“ vision na mapu poté, co byla vyřazena červeným trinketem, byla prodloužena o 1 sekundu.
- Wardy, které byly položeny 25 jednotek od křoví, do něj nyní sami skočí.
- Monstra již neodstrkují wardy v jejich cestě mimo jejich startovní pozici.
Banner of Command
- Popisek nyní ukazuje, kolik zlata vygenerovali vylepšení minioni.
Dead Man's Plate
- HP sníženo na 500 z 600.
Guinsoo's Rageblade
- AoE range snížen na 350 ze 450.
Enchantment: Devourer
- Opraven bug, kdy nesprávě přidával pouze 1 stack za assist při zabití Rift Heralda (nyní dává správnou hodnotu - 5 stacků).
Essence Reaver
- Maximální 20% CDR je nyní dosažen při 30% šanci na kritický zásah (dříve při 20% šanci).
- Bonusové CDR za každý bod šance na kritický zásah z ostatních zdrojů se nyní zvyšuje se šancí na kritický zásah z ostatních zdrojů (tj. už ne fixně).
Farsight Alteration
- Cooldown zvýšen na 90-60 (na úrovních 9-18) z 61-48.
- Vision Radius (dohled) wardy snížen na 500 jednotek z 900 (dohled clarvoyance efektu nesnížen).
- Nyní má dvojitý indikátor (na vision wardy a clarvoyance efektu)
Phantom Dancer
- Attack speed zvýšen na 45% z 40%.
- Cena zvýšena na 2800 z 2700.
Rapid Firecannon
- Cena zvýšena na 2600 z 2500.
- Změněno stackování s předmětem Statikk Shiv - "Rapid Firecannon a Statikk Shiv nyní zraní za největší potencionální zranění místo stackování obou zranění."
Relic Shield
- Pasivka - Spoils of War již nelze použít na klony šampionů (platí i pro všechna vylepšení).
Runaan's Hurricane
- Cena zvýšena na 2600 z 2500.
Statikk Shiv
- Cena zvýšena na 2600 z 2500.
- Nyní se stackuje s předmětem Rapid Firecannon - "Rapid Firecannon a Statikk Shiv nyní zraní za největší potencionální zranění místo stackování obou zranění."
Zeal
- Cena zvýšena na 1300 zlata z 1200.
- Cena se zvyšuje o 100 zlata také pro předměty, které se z tohoto předmětu staví (mimo Trinity Force) - tedy Phantom Dancer, Rapid Firecannon, Runaan's Hurricane a Statikk Shiv.
Masteries:
[NOVÉ]
Murderous Intent- Zatím nebylo přiřazeno do sloupce.
- EFEKT: "Přidá 5% do zranění do šampionů, dokud nedáte kill nebo assist"
Ferocity
(první sloupec)Feast- Cooldown zvýšen na 25 sekund z 20.
- Trvání změněno
- Trvání "popálení" pro Single target zvýšeno na 4 sekundy ze 3.
- Trvání "popálení" pro AoE zvýšeno na 2 sekundy z 1.5.
- Trvání "popálení" pro damage over time sníženo na 1 sekundu z 1.5.
- Nyní má dvousekundový cooldown.
- Nyní se stackuje pouze s útokem na šampiony.
- Použití schopnosti přidá stack pouze když zasáhne nepřátelského šampiona.
- Útoky na blízko nyní přidávají 2 stacky.
- Schopnosti, které zasáhnou cíl, nyní přidávají 2 stacky (má 2 sekundy cooldown).
- Trvání prodlouženo na 6 sekund z 5.
- Přidán efekt, při dosažení maxima stacků.
[NOVÉ]
Assassin- Přidána do Tier 2 jako nová možnost.
- "Přidá 1.5% zranění, pokud poblíž není žádný spojenecký šampion".
[Tier 5]
- Armor penetration zvýšen na 5 + 0,5 za úroveň z 3 + 0,3 za úrověň
- Bonusové AD ratio zvýšeno na 30% z 20%.
- Přidán efekt při aktivaci.
[Tier 6]
- Healy a štíty nyní přidávají do defenzívy surové staty místo 15%.
- 4 - 22 Armor.
- 2 - 11 MR.
- Počítá se vyšší úroveň mezi kouzlícícm a cílem.
Resolve:
Unyielding[Tier 1]
- Bonusový Armor a MR sníženy na 5% z 6%.
[Tier 2]
- Movement Speed v křoví a řece zvýšen na 15 z 12.
- Opraven bug, kdy mastery redukovala všechna zranění a ne jen základní útoky.
[Tier 3]
- Nyní přidává 45 HP místo 4%.
[Tier 6]
- Redukce základního zranění zvýšena na 3% ze 2%.
- Redukce a transfer zranění, pokud je poblíž spojenecký šampion, sníženy na 6% z 8%.
- Blokování zranění pro spojence se vypne na 15% (dříve na 5%).
Jungle:
Neepická mostra (mimo Rift Scuttlera)
- HP za úroveň snížena na 100%-170% z 100%-200%
- Armor za úroveň zvýšen na 100%-300% ze 100%.
Dire Murkwolf
- Základní HP sníženo na 1300 z 1320.
- Základní armor zvýšen na 10 z 9.
Greater Krug
- Základní HP zvýšeno na 1450 z 1440.
- Základní armor snížen na 10 z 12.
Rift Herald
- Oko už se při nižších HP neotvírá.
- Místo buffu z něj vypadne relikvie, která buff přidá tomu, kdo ji sebere
- Oba týmy relikvii vidí, ale sebrat ji může jen člen tmu, který Heralda dorazil.
- Pokud Nunu Rift Heralda sní pomocí Q - Consume, dostane buff.
Minioni:
- Změny z patchů 5.22 a 5.23 spojené s pohybem minionů po mapě byly zrušeny. Vrací se stav z konce předchozí sezóny, a to do doby, než se vyřeší problémy s implementací.
- Minioni se už nesesypou všichni na stejného protivníka, pokud není v lajně žádný nepřátelský šampion.