Patch 5.23 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 5.23 - změny ve hře

Patch 5.23 - změny ve hře

Giry

Giry

Patch se tentokrát objevil o den dříve než obvykle.

Reklama

Patch 5.23 vyšel dnes v noci. Pojďme se podívat které změny přinesl.

Nová šampionka Illaoi

Poslední přírůstek do rodiny šampionů v roce 2015 je Illaoi. Pro přehled jejích schopností klikněte na tento odkaz .


Nové skiny

Také sedm nových skinů se objevilo ve hře. Klikněte sem pro podrobný náhled.


Různé
  • Některým šampionům a skinům byla upravena velikost modelu.
    • Těmto šampionům byla zvětšena velikost modelu o asi 10%
      • Amumu
      • Dr. Mundo
      • Malphite
      • Olaf
      • Rammus
      • Shen
      • Warwick
    • Těmto šampionům byla zvětšena velikost modelu o asi 5%
      • Darius
      • Gragas
      • Leblanc
      • Leona
      • Mordekaiser
      • Morgana
      • Nunu
      • Renekton
      • Teemo
      • Veigar
      • Xin Zhao
      • The Mighty Jax
      • Aetherwing Kayle
      • Marquis Vladimir
      • Nosferatu Vladimir
      • Vandal Vladimir
    • Těmto šampionům byla zmenšena velikost modelu o asi 5%
      • Bard
      • Elise (Spider Form)
      • Ekko
      • Fizz
      • Gangplank
      • Jayce
      • Kalista
      • Kassadin
      • Kha'Zix
      • Master Yi
      • Rek'Sai
      • Rengar
      • Rumble
      • Sion
      • Soraka
      • Tahm Kench
      • Tristana
      • Twisted Fate
      • Vel'Koz
      • Infernal Alistar
      • Dragonwing Corki
      • Battlecast Kog'Maw
    • Těmto šampionům byla zmenšena velikost modelu o asi 10%
      • Heimerdinger
      • Karthus
      • Lucian
      • Zed
      • Cottontail Fizz
      • Final Boss Veigar
  • "Toggle" schopnosti, které nemají žádný efekt při použití, lze nyní přepínat i pod vlivem CC.
    • Aatrox W - Blood Thirst/Blood Price
    • Cho'Gath E - Vorpal Spikes
    • Jinx Q - Switcheroo!
  • Chat nyní zůstává uložen (maximálně 100 zpráv a maximálně 10 dní).
  • Vámi vytvořené sety předmětů se nyní ukládají na server a budou k dispozici z jakéhokoli počítače, na kterém se přihlásíte.

Opravené bugy
  • Bylo opraveno několik případů, kdy nefungovalo správně zkracování cooldownů summoner spellů z Boots of Lucidity, Enchantment: Distortion a Insight mastery.
  • Siviřino W – Ricochet se nyní odráží na další cíle i po její smrti.
  • Byl obnoven vizuální efekt při zásahu Zacovým W – Unstable Matter
  • Při použití Flashe směrem kupředu ihned po seslání Syndřina E – Scatter the Weak se již nezmění zasažená výseč.
  • Fiořino W – Riposte nyní při úspěšném odražení správně blokuje efekty schopností, jež poskytují výhled na její pozici
  • Thresh si opět může koupit Runaan's huricane.
  • Valor si už nemůže koupit Tiamat nebo jeho vylepšení.

Balanční změny

Systém:

Homeguard

  • Po dvacáté minutě dostane každý hráč Homeguard boost pokud opouští bázi. Enchantment: Homeguard byl odstraněn ze hry.
  • bonus k rychlosti pohybu zvýšen na 200% ze 175%.
  • Obnovení za "tik" chybějících HP a many ve fontáně sníženo na 12% ze 35%.
  • Doba aktivace od opuštění boje zvýšena na 8 sekund ze 6.
  • Pokud způsobíte zranění nepřátelům na vzdálenost větší než 5000 jednotek (tedy přibližně za hranicemi vaší základny), efekt homeguard se tím nedeaktivuje.
Push minionůTato změna nebude spuštěna ihned, ale až v průběhu následujících 14 dní.
  • Převaha týmové úrovně = Průměrná úroveň vašeho týmu minus průměrná úroveň nepřátelského týmu. Ne součet úrovní a ne nutně celá čísla.
  • Maximální převaha týmové úrovně = 3,0
  • Bonus minionů k útoku = Má-li váš tým převahu týmové úrovně, způsobují vaši minioni nepřátelským minionům bonusové poškození ve výši 5% + 5% za každý bod převahy věží v dané lince, to celé znásobeno převahou týmové úrovně.
  • Bonus minionů k obraně = Má-li váš tým převahu týmové úrovně, způsobují nepřátelští minioni vašim minionům menší poškození. Toto snížení je ve výši 1 + 1 za každý bod převahy věží v dané lince, přičemž převaha věží se násobí ještě převahou týmové úrovně.

Deathtimery

  • nyní scalují o 0,5% každých 30 sekund po 10 minutě (dříve 2% každých 30 sekund po 35 minutě). K vyrovnání dojde po 43 minutách zápasu.

Zlato

  • začíná přibývat od času 2:00 (dříve 1:55)

Zkušenosti za kill

  • sníženy na 50% úrovně (pokud jste na stejné úrovni) z 60%.

Kolizní zóny

  • Kolizní zóna minionů zvýšena na +20% z +15%.
  • Kolizní zóna šampionů snížena na +0% z +15%.

Promo helper

  • Pokud v promotionu v divizích nižších než Gold 1 neuspějete, ale následně se do něj znovu dostanete, automaticky se vám přičte jedno vítězství (lze nastackovat 2× při promotionu s třemi nutnými vítězstvími).
  • Pokud spadnete o divizi, nárok na vítězství se vám smaže.
  • Všechny tyto bonusy budou se začátkem sezóny 2016 smazány.

Šampioni:

Ashe

  • Q - Ranger's Focus
    • Opraven bug, kdy se objevilo stejné číslo s critical strikem u všech šípů. Criticaly šípů se nyní vyhodnocují individuálně.
    • Nyní funguje správně s předmětem Runaan's Hurricane.
    • Runaan's Hurricane nyní střílí šipky v barvě ledu pokud je schopnost aktivní.

Azir

  • W - Arise! Při použití attack move poblíž vojáka nyní místo pohybu voják najde nejbližší cíl a zaútočí do něj.

Bard

  • Pasivka - Traveller's Call Chimy se nyní začínají spawnovat v čase 0:35 (dříve 0:50).

Caitlyn

  • Pasivka - Headshot omezena frekvence hlášky "Boom, headshot".
  • Q - Piltover's Peacemaker omezení poškození po prvním zásahu sníženo ze 40% na 33%.

Gnar

  • Attack range Mega Gnara zvýšen na 175 z 150

Hecarim

  • Základní mana snížena na 277.2 z 327.2.
  • mana za úroveň zvýšena na 40 z 37.

Kha'Zix

  • Základní armor zvýšen na 27 z 24.
  • Q - Taste Their Fear mana cost snížen na 20 na všech úrovních z 25.

Lucian

  • Základní AD sníženo na 57.46 z 59.46
  • R - The Culling 
    • Zranění změněno na 20/35/50 za střelu z 40/50/60.
    • AD Ratio změněno na  0.2 celkového AD z 0.25 bonusového AD.

Miss Fortune

  • Základní HP sníženo na 530 z 577.8.
  • W - Strut attack speed bonus z aktivky snížen na 60/70/80/90/100% z 60/75/90/105/120%

Mordekaiser

  • Attack range snížen na 175 z 200.
  • Q - Mace of Spades - Nyní je druhý zásah stejně silný jako první a třetí zásah má dvojnásobné bonusové zranění, než předchozí dva. Také bylo změněno poškození:
    • Mordekaiserovy tři následující základní útoky jsou silnější. První dva zasáhnou za 10/20/30/40/50 + 0.5/0.6/0.7/0.8/0.9 AD + 0.6 AP bonusového zranění. Poslední zásah zraní za dvojnásobek bonusového poškození, než předchozí dva.
      • Zranění prvních dvou útoků - 10/20/30/40/50 +0.5/0.6/0.7/0.8/0.9 AD + 0.2 AP
      • Zranění třetího útoku -  20/40/60/80/100 + 1/1.2/1.4/1.6/1.8 AD + 1.2 AP
      • Celkové zranění za tři útoky -  40/80/120/160/200 + 2.0/2.4/2.8/3.2/3.6 AD + 2.4 AP
  • W - Harvesters of Sorrow vysáté životy změněny na 50/85/120/155/190 ze 70/95/120/145/170.
  • E - Siphon of Destruction maximální štít za zasáhnuté šampiony zvýšen na 15/17.5/20/22.5/25% z 15%
  • R - Children of the Grave
    • Opraven bug, kdy se nezačal rozpadat štít, když schopnost působila poškození protivníkovi.
    • Opraven bug, kdy Rylai's Crystal Scepter způsobovala 40% zranění místo 20%.
    • Attack range draka nyní scaluje - 500/575/650.
    • Movement speed draka nyní scaluje - -50/0/50.

Nunu

  • Attack range při zvýšení velikosti buffem "consume" snížen na 125 z 137,5.

Quinn

  • Pasivka - Harrier
    • Poškození změněno - Nyní zraňuje za (10 + 5 za úroveň) základního zranění + (114% + 2% za úroveň) celkového AD (dříve pouze 150% celkového AD).
  • Q - Blinding Assault
    • Přejmenováno na Blinding Assault z Aerial Assault.
    • Základní zranění změněno na 25/55/85/115/145 z 20/45/70/95/120.
    • AP Ratio zvýšeno 0.5 z 0.35.
    • AD ratio zvýšeno na 0.8/0.95/1.1/1.25/1.4 z 0.7/0.75/0.8/0.85/0.9.
    • ODSTRANĚNO: již nemá nižší cooldown poku zabije cíl.
    • ODSTRANĚNO: Již nedává bonusové zranění na základě chybějících HP cíle.
    • NOVÝ EFEKT: Nyní snižuje nepřátelský vision radius (dohled) na 2 sekundy na 300 jednotek.
    • NOVÝ EFEKT: Pokud není primární cíl šampion, nemůže na 2 sekundy útočit.
  • R - Behind Enemy Lines přejmenováno z Tag Team.

Skarner

  • Passive - Crystal Spires - Nyní lze zabrat krystaly od 1:15 (dříve 1:30)

Sion

  • Attack range zvýšen na 175 z 150

Shyvana

  • Attack range v dračí formě zvýšen na 175 z 125

Tahm Kench

  • Attack Range snížen na 175 z 200

Trundle

  • Attack range zvýšen na 175 z 125

Zac

  • Attack range zvýšen na 175 z 125

Zed 

  • W - Living Shadow
    • Rychlost projektilu zvýšena na 1750 z 1500.
    • Maximální range zvýšena na 700 z 600.
    • Minimální range snížena na 350 z 400.
  • R - Death Mark zranění z "detonace" zvýšeno na 30/40/50% z 20/35/50%.

Zilean

  • Znovu má stránku doporučených předmětů jak pro mága tak pro supporta.
  • Pasivka - Time in the Bottle nyní přidá nejméně 15% uložených zkušeností. Přebytečné zkušenosti se započítají do další úrovně.

Předměty:

Enchantment: Homeguard

  • Odstraněno - efekt dostane každý po dvacáté minutě. 

Guinsoo's Rageblade

  • Celková cena zvýšena na 2800 z 2500.

Hunter's Talisman

  • Vysávání HP zvýšeno na 25 během 5 sekund z 20.

Statikk Shiv

  • zranění sníženo na 30-100 z 50-150.
  • Nyní zraňuje miniony za bonusových 75% (dříve 50%).

Refillable Potion

  •  Nyní přidává 125 Health během 12 sekund (dříve 100 během 10).

Masteries:

Thunderlord's Decree (Cunning)
  • Cooldown snížen na 20 sekund ze 30.
Bond of Stone (Resolve)
  • Redukce zranění snížena na 2% z 4%.
    • Poznámka: Stále 8% pokud jste blízko spojeneckého šampiona.
Perseverance  (Resolve)
  • Opraven bug, kdy popisek uváděl že přidává 200% health regen Pokud jste pod 20% HP - nyní uvádí 25%.

Jungle:

Rift Herald

  • Má nové animace spawnu a smrti.
  • Základní AD sníženo na 105 ze 120.
  • Zranění za současné HP sníženo na 4% ze 6%.

Large Krug

  • Magic resist snížena na -15 z -10.

Gromp

  • Magic resist snížena na -15 z -10.

Blue sentinel

  • Magic resist snížena na -15 z -10.
  • Movement speed snížen na 150 ze 180.

Red Brambleback

  • Magic resist snížena na -5 z 0.
  • Movement speed snížen na 250 z 330.

Summoner spelly

Smite

  • Začíná se nabíjet v čase 1:25 (dříve 1:30)

Věže:

Vnejší věže

  • Základní HP zvýšeno na 4000 z 3500.

Vnitřní věže

  • Základní HP zvýšeno na 4000 z 3500.
Zdroj: oficiální web
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
REPREZENTANTI PRO ALL-STAR LISTOPADOVÉ BALÍČKY ZMĚNY VE FNATIC

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama