i
Zdroj: Tryhard.cz
Patch 5.23 - změny ve hře
Patch se tentokrát objevil o den dříve než obvykle.
Reklama
Patch 5.23 vyšel dnes v noci. Pojďme se podívat které změny přinesl.
Nová šampionka Illaoi
Poslední přírůstek do rodiny šampionů v roce 2015 je Illaoi. Pro přehled jejích schopností klikněte na tento odkaz .
Nové skiny
Také sedm nových skinů se objevilo ve hře. Klikněte sem pro podrobný náhled.
Různé
- Některým šampionům a skinům byla upravena velikost modelu.
- Těmto šampionům byla zvětšena velikost modelu o asi 10%
- Amumu
- Dr. Mundo
- Malphite
- Olaf
- Rammus
- Shen
- Warwick
- Těmto šampionům byla zvětšena velikost modelu o asi 5%
- Darius
- Gragas
- Leblanc
- Leona
- Mordekaiser
- Morgana
- Nunu
- Renekton
- Teemo
- Veigar
- Xin Zhao
- The Mighty Jax
- Aetherwing Kayle
- Marquis Vladimir
- Nosferatu Vladimir
- Vandal Vladimir
- Těmto šampionům byla zmenšena velikost modelu o asi 5%
- Bard
- Elise (Spider Form)
- Ekko
- Fizz
- Gangplank
- Jayce
- Kalista
- Kassadin
- Kha'Zix
- Master Yi
- Rek'Sai
- Rengar
- Rumble
- Sion
- Soraka
- Tahm Kench
- Tristana
- Twisted Fate
- Vel'Koz
- Infernal Alistar
- Dragonwing Corki
- Battlecast Kog'Maw
- Těmto šampionům byla zmenšena velikost modelu o asi 10%
- Heimerdinger
- Karthus
- Lucian
- Zed
- Cottontail Fizz
- Final Boss Veigar
- Těmto šampionům byla zvětšena velikost modelu o asi 10%
- "Toggle" schopnosti, které nemají žádný efekt při použití, lze nyní přepínat i pod vlivem CC.
- Aatrox W - Blood Thirst/Blood Price
- Cho'Gath E - Vorpal Spikes
- Jinx Q - Switcheroo!
- Chat nyní zůstává uložen (maximálně 100 zpráv a maximálně 10 dní).
- Vámi vytvořené sety předmětů se nyní ukládají na server a budou k dispozici z jakéhokoli počítače, na kterém se přihlásíte.
Opravené bugy
- Bylo opraveno několik případů, kdy nefungovalo správně zkracování cooldownů summoner spellů z Boots of Lucidity, Enchantment: Distortion a Insight mastery.
- Siviřino W – Ricochet se nyní odráží na další cíle i po její smrti.
- Byl obnoven vizuální efekt při zásahu Zacovým W – Unstable Matter
- Při použití Flashe směrem kupředu ihned po seslání Syndřina E – Scatter the Weak se již nezmění zasažená výseč.
- Fiořino W – Riposte nyní při úspěšném odražení správně blokuje efekty schopností, jež poskytují výhled na její pozici
- Thresh si opět může koupit Runaan's huricane.
- Valor si už nemůže koupit Tiamat nebo jeho vylepšení.
Balanční změny
Systém:
Homeguard
- Po dvacáté minutě dostane každý hráč Homeguard boost pokud opouští bázi. Enchantment: Homeguard byl odstraněn ze hry.
- bonus k rychlosti pohybu zvýšen na 200% ze 175%.
- Obnovení za "tik" chybějících HP a many ve fontáně sníženo na 12% ze 35%.
- Doba aktivace od opuštění boje zvýšena na 8 sekund ze 6.
- Pokud způsobíte zranění nepřátelům na vzdálenost větší než 5000 jednotek (tedy přibližně za hranicemi vaší základny), efekt homeguard se tím nedeaktivuje.
- Převaha týmové úrovně = Průměrná úroveň vašeho týmu minus průměrná úroveň nepřátelského týmu. Ne součet úrovní a ne nutně celá čísla.
- Maximální převaha týmové úrovně = 3,0
- Bonus minionů k útoku = Má-li váš tým převahu týmové úrovně, způsobují vaši minioni nepřátelským minionům bonusové poškození ve výši 5% + 5% za každý bod převahy věží v dané lince, to celé znásobeno převahou týmové úrovně.
- Bonus minionů k obraně = Má-li váš tým převahu týmové úrovně, způsobují nepřátelští minioni vašim minionům menší poškození. Toto snížení je ve výši 1 + 1 za každý bod převahy věží v dané lince, přičemž převaha věží se násobí ještě převahou týmové úrovně.
Deathtimery
- nyní scalují o 0,5% každých 30 sekund po 10 minutě (dříve 2% každých 30 sekund po 35 minutě). K vyrovnání dojde po 43 minutách zápasu.
Zlato
- začíná přibývat od času 2:00 (dříve 1:55)
Zkušenosti za kill
- sníženy na 50% úrovně (pokud jste na stejné úrovni) z 60%.
Kolizní zóny
- Kolizní zóna minionů zvýšena na +20% z +15%.
- Kolizní zóna šampionů snížena na +0% z +15%.
Promo helper
- Pokud v promotionu v divizích nižších než Gold 1 neuspějete, ale následně se do něj znovu dostanete, automaticky se vám přičte jedno vítězství (lze nastackovat 2× při promotionu s třemi nutnými vítězstvími).
- Pokud spadnete o divizi, nárok na vítězství se vám smaže.
- Všechny tyto bonusy budou se začátkem sezóny 2016 smazány.
Šampioni:
Ashe
- Q - Ranger's Focus
- Opraven bug, kdy se objevilo stejné číslo s critical strikem u všech šípů. Criticaly šípů se nyní vyhodnocují individuálně.
- Nyní funguje správně s předmětem Runaan's Hurricane.
- Runaan's Hurricane nyní střílí šipky v barvě ledu pokud je schopnost aktivní.
Azir
- W - Arise! Při použití attack move poblíž vojáka nyní místo pohybu voják najde nejbližší cíl a zaútočí do něj.
Bard
- Pasivka - Traveller's Call Chimy se nyní začínají spawnovat v čase 0:35 (dříve 0:50).
Caitlyn
- Pasivka - Headshot omezena frekvence hlášky "Boom, headshot".
- Q - Piltover's Peacemaker omezení poškození po prvním zásahu sníženo ze 40% na 33%.
Gnar
- Attack range Mega Gnara zvýšen na 175 z 150
Hecarim
- Základní mana snížena na 277.2 z 327.2.
- mana za úroveň zvýšena na 40 z 37.
Kha'Zix
- Základní armor zvýšen na 27 z 24.
- Q - Taste Their Fear mana cost snížen na 20 na všech úrovních z 25.
Lucian
- Základní AD sníženo na 57.46 z 59.46
- R - The Culling
- Zranění změněno na 20/35/50 za střelu z 40/50/60.
- AD Ratio změněno na 0.2 celkového AD z 0.25 bonusového AD.
Miss Fortune
- Základní HP sníženo na 530 z 577.8.
- W - Strut attack speed bonus z aktivky snížen na 60/70/80/90/100% z 60/75/90/105/120%
Mordekaiser
- Attack range snížen na 175 z 200.
- Q - Mace of Spades - Nyní je druhý zásah stejně silný jako první a třetí zásah má dvojnásobné bonusové zranění, než předchozí dva. Také bylo změněno poškození:
- Mordekaiserovy tři následující základní útoky jsou silnější. První dva zasáhnou za 10/20/30/40/50 + 0.5/0.6/0.7/0.8/0.9 AD + 0.6 AP bonusového zranění. Poslední zásah zraní za dvojnásobek bonusového poškození, než předchozí dva.
- Zranění prvních dvou útoků - 10/20/30/40/50 +0.5/0.6/0.7/0.8/0.9 AD + 0.2 AP
- Zranění třetího útoku - 20/40/60/80/100 + 1/1.2/1.4/1.6/1.8 AD + 1.2 AP
- Celkové zranění za tři útoky - 40/80/120/160/200 + 2.0/2.4/2.8/3.2/3.6 AD + 2.4 AP
- Mordekaiserovy tři následující základní útoky jsou silnější. První dva zasáhnou za 10/20/30/40/50 + 0.5/0.6/0.7/0.8/0.9 AD + 0.6 AP bonusového zranění. Poslední zásah zraní za dvojnásobek bonusového poškození, než předchozí dva.
- W - Harvesters of Sorrow vysáté životy změněny na 50/85/120/155/190 ze 70/95/120/145/170.
- E - Siphon of Destruction maximální štít za zasáhnuté šampiony zvýšen na 15/17.5/20/22.5/25% z 15%
- R - Children of the Grave
- Opraven bug, kdy se nezačal rozpadat štít, když schopnost působila poškození protivníkovi.
- Opraven bug, kdy Rylai's Crystal Scepter způsobovala 40% zranění místo 20%.
- Attack range draka nyní scaluje - 500/575/650.
- Movement speed draka nyní scaluje - -50/0/50.
Nunu
- Attack range při zvýšení velikosti buffem "consume" snížen na 125 z 137,5.
Quinn
- Pasivka - Harrier
- Poškození změněno - Nyní zraňuje za (10 + 5 za úroveň) základního zranění + (114% + 2% za úroveň) celkového AD (dříve pouze 150% celkového AD).
- Q - Blinding Assault
- Přejmenováno na Blinding Assault z Aerial Assault.
- Základní zranění změněno na 25/55/85/115/145 z 20/45/70/95/120.
- AP Ratio zvýšeno 0.5 z 0.35.
- AD ratio zvýšeno na 0.8/0.95/1.1/1.25/1.4 z 0.7/0.75/0.8/0.85/0.9.
- ODSTRANĚNO: již nemá nižší cooldown poku zabije cíl.
- ODSTRANĚNO: Již nedává bonusové zranění na základě chybějících HP cíle.
- NOVÝ EFEKT: Nyní snižuje nepřátelský vision radius (dohled) na 2 sekundy na 300 jednotek.
- NOVÝ EFEKT: Pokud není primární cíl šampion, nemůže na 2 sekundy útočit.
- R - Behind Enemy Lines přejmenováno z Tag Team.
Skarner
- Passive - Crystal Spires - Nyní lze zabrat krystaly od 1:15 (dříve 1:30)
Sion
- Attack range zvýšen na 175 z 150
Shyvana
- Attack range v dračí formě zvýšen na 175 z 125
Tahm Kench
- Attack Range snížen na 175 z 200
Trundle
- Attack range zvýšen na 175 z 125
Zac
- Attack range zvýšen na 175 z 125
Zed
- W - Living Shadow
- R - Death Mark zranění z "detonace" zvýšeno na 30/40/50% z 20/35/50%.
Zilean
- Znovu má stránku doporučených předmětů jak pro mága tak pro supporta.
- Pasivka - Time in the Bottle nyní přidá nejméně 15% uložených zkušeností. Přebytečné zkušenosti se započítají do další úrovně.
Předměty:
Enchantment: Homeguard
- Odstraněno - efekt dostane každý po dvacáté minutě.
Guinsoo's Rageblade
- Celková cena zvýšena na 2800 z 2500.
Hunter's Talisman
- Vysávání HP zvýšeno na 25 během 5 sekund z 20.
Statikk Shiv
- zranění sníženo na 30-100 z 50-150.
- Nyní zraňuje miniony za bonusových 75% (dříve 50%).
Refillable Potion
- Nyní přidává 125 Health během 12 sekund (dříve 100 během 10).
Masteries:
Thunderlord's Decree (Cunning)- Cooldown snížen na 20 sekund ze 30.
- Redukce zranění snížena na 2% z 4%.
- Poznámka: Stále 8% pokud jste blízko spojeneckého šampiona.
- Opraven bug, kdy popisek uváděl že přidává 200% health regen Pokud jste pod 20% HP - nyní uvádí 25%.
Jungle:
Rift Herald
- Má nové animace spawnu a smrti.
- Základní AD sníženo na 105 ze 120.
- Zranění za současné HP sníženo na 4% ze 6%.
Large Krug
- Magic resist snížena na -15 z -10.
Gromp
- Magic resist snížena na -15 z -10.
Blue sentinel
- Magic resist snížena na -15 z -10.
- Movement speed snížen na 150 ze 180.
Red Brambleback
- Magic resist snížena na -5 z 0.
- Movement speed snížen na 250 z 330.
Summoner spelly
Smite
- Začíná se nabíjet v čase 1:25 (dříve 1:30)
Věže:
Vnejší věže
- Základní HP zvýšeno na 4000 z 3500.
Vnitřní věže
- Základní HP zvýšeno na 4000 z 3500.
DALŠÍ AKTUÁLNÍ NOVINKY
Reklama
Reklama